Ze moet ze onthouden, best heavy..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Chanel5 het volgende:
Moet laura de nummers in de kamer gaan vertellen of is het genoeg als de stem het hoort?
Want dit gaat ze nooit onthouden.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben hetero, gek op kerels maar als Jo zo overtafel blijft liggen pak in een lans en rijg haar eraan......
Ik zou zweren dat nummer van I am to sexy.....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Wilskracht het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 12 maart 2011 20:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Ben ook benieuwd naar Mike's lievelingsnummer
invisible
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Servio kan ze gewoon blind invullen....
[ afbeelding ]
Ik moest eerst ff goed kijken, geniaal die jezus gebruikenquote:
Mooie zeldzame pica! Ze probeert nu zonder steunen haar hoofd omhoog te houden! Kudo's!quote:
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:31 schreef versabommie het volgende:
Van Sharon is een eitje.. ze probeert zelfs op haar favo artiest te lijken!!!
[ afbeelding ]
Keith Bakker klantje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:29 schreef Mokum020 het volgende:
Thomas Berge heeft toch in een afkickkliniek gezeten? Misschien kent Joanne hem daarvan
Het perspectief verbloemt dat ze hier eigenlijk achteroverligt op bed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mooie zeldzame pica! Ze probeert nu zonder steunen haar hoofd omhoog te houden! Kudo's!
ducttapequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....
Ik vind meatloaf ook tof!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Oooh gaan we weer die discussie aanzwengelen....? Ben persoonlijk gek op Meatloaf Bommie, maar dit heet kutnijd hier......en ik dacht dat je daar geen onderdelen voor had....
HELL YEAH! DE uitvinding sinds de vrouw:quote:
www.ustream.tvquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef farscapevr8 het volgende:
kan iemand mij werkende streams pm en?
Echt niet, krijg ik ze zeker niet meer terug!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:34 schreef farscapevr8 het volgende:
kan iemand mij werkende streams pm en?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |