Damn je zou met zo'n sufkut werken zegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:43 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat zou haar werkgever er van vinden, het is wel een dilemma
Haar geheim is dus dat ze kind is van Langnek uit de Efteling! Heeft die stiekem ergens liggen wippen met Sneeuwwitje,quote:
Dat dus.quote:
Verkapte fipo-nijd!quote:
Nee sneu gedoequote:
quote:
Speciaal voor jou.quote:
Zal ik mijn mening er over hier nog eens spamen?quote:
Ik denk dat ze ontslagen gaat worden door haar werkgever, dit kan echt niet!quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Zixon het volgende:
[..]
Naspoelen met spraakwater anders gaat ze het nooit redden
Misschien hebben die kindertjes wel open wonden van steeds dat ge-aai.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk, een contactgestoorde peuterleidster ... zouden die ouders hun kinderen nu keihard weghalen?
Ze heeft nog net niet haar hand onder haar hoofdquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef Stability het volgende:
zelfs bij het tandenpoetsen moet ze nog gaan zitten
ze kan altijd nog bij pearlbitch werken als opblaaspoppetjequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:50 schreef versabommie het volgende:
Wel leuk, een contactgestoorde peuterleidster ... zouden die ouders hun kinderen nu keihard weghalen?
We hebben het over Lauraquote:
Whehehehequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee dat zou misschien nog makkelijk voor haar zijn geweest.
Ze moet nu praten
FEESTJE!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou.![]()
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Goffer de goffer, we willen vanavond toch een feestje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
We hebben het over LauraZe wachten desnoods met het feestje 9 weken lang
Dat wil ik ook wel eens zien ja, denk dat sommige hier dan opeens een heel ander beeld van haar krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Ik denk dat wat kinderdagverblijven in Amsterdam heel graag Laura in dienst hadden gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn je zou met zo'n sufkut werken zeg![]()
Nooit eens uitbundig, nooit iets van haarzelf laten zien, een grijze muis, een hele dag om je heen.
Ik zou daar gewelddadig van worden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje: stop maar laura, dit gaat niet lukken
Dat gaat ze nooittttt redden......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Laura kreeg twee uur voor de missie, er zijn al twintig minuten verstreken.
PEL PEL PELquote:
Mariah Carey of Celine Dionquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Krijgen ze straks maar 1 nummer in de repeat
en dan kunnen ze net dat nr niet vinden, jammer joh....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
dan is het feestje snel afgelopen dan kan laura naar bedquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:58 schreef TimeJumper het volgende:
Of missie gefaald, misschien 1 enkel nummer en dan geen feestje.
Iedereen pissed at Lijzige Laura, want dan ook geen drank
Never mind, als ze maar gaan zuipen. Die sufkut drinkt toch alleen sinas.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
ja sofia had er geenlast van hele groepen over zich heenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.
Juist. Drank moet er in. Veel.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Never mind, als ze maar gaan zuipen. Die sufkut drinkt toch alleen sinas.
Gelukkig ga ik vanavond naar mijn eigen feesie........Hallo Fok people, is er nog meer neiuws dan Laura's missie? Ik weet al van dat heerlijke filmpje van karim en Servio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou.![]()
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Dan is hij op z'n bestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio heeft al de hele avond niks gezegd
klopt ja, mijn hond kan eindelijk rustig slapenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
maar die was dus WEL geinteresseerd hequote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sofia had er geenlast van hele groepen over zich heen
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef mevrouwdebok het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef liqrich het volgende:
[..]
Achja een groepsbash vs laura zou wel leuk zijn, want dan breekt ze.
Zo gaat het meestal wel bij hem idd. Komt de ware aard naar boven.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uit
laat maar een hele tsunami aan alcohol binnen komen is het gelijk een clouquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Stability het volgende:
[..]
komt straks wel als ie weer dronken wordt...dan komen zn frustraties er uit
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
laat maar een hele tsunami aan alcohol binnen komen is het gelijk een clou
Onder het mom van, "ik heb veel behoefte aan knuffelen"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:02 schreef MissJ.24 het volgende:
Ah ze zeikt weer dat ze niks voelt voor Alex, ze is heel eerlijk tegen hem.
We hebben toch al 2 filmpjes van het stel in bed?Nee,ok dan is dat HEEL eerlijk, in Laura's woordenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |