FEESTJE!!!!!!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jou.![]()
Laura krijgt wederom een liefdevolle missie.
In de Kamer van de Waarheid draagt De Stem Laura op om van alle bewoners hun favoriete liefdesliedje te achterhalen. Als het haar lukt, verdient ze 500 euro. Faalt ze, dan kost het haar juist 500 euro. Wat Laura nog niet weet is dat er vanavond een feestje op komst is. Alle titels die Laura weet te achterhalen, worden de hele avond gedraaid. Hopelijk weet ze veel titels te ontfrutselen, zodat het een afwisselende avond wordt.
Goffer de goffer, we willen vanavond toch een feestje?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:52 schreef versabommie het volgende:
We hebben het over LauraZe wachten desnoods met het feestje 9 weken lang
Dat wil ik ook wel eens zien ja, denk dat sommige hier dan opeens een heel ander beeld van haar krijgenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
FEESTJE!!!!!!![]()
En dat ze maar veel alcohol mogen schenken. Speciaal Pasoa en Safari, want dat zijn de enige drankjes die Laura lust en die wil ik nu wel es een keer een beetje aangeschoten zien!!!!
Ik denk dat wat kinderdagverblijven in Amsterdam heel graag Laura in dienst hadden gehad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Damn je zou met zo'n sufkut werken zeg![]()
Nooit eens uitbundig, nooit iets van haarzelf laten zien, een grijze muis, een hele dag om je heen.
Ik zou daar gewelddadig van worden
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef suzi1 het volgende:
stemmetje: stop maar laura, dit gaat niet lukken
Dat gaat ze nooittttt redden......quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
Laura kreeg twee uur voor de missie, er zijn al twintig minuten verstreken.
PEL PEL PELquote:
Mariah Carey of Celine Dionquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Krijgen ze straks maar 1 nummer in de repeat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |