Leenie uuiit de Taakestraot.quote:
Ik zeg toch Hey Samzzquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wilt ook met Marlous onder de douche?
Mijn Kluts, wat doe je?quote:
Je vergelijkt Samzz met Marlous?quote:
Ik dacht dat je me attendeerde op Marlous in de douchequote:
Sorry. Ik zal het nooit meerrrr doen hoorrr. (Apeldoornse kak-r)quote:
Gewoon moe en steeds minder behoefte.quote:
Natuurlijk niet, ik ging ervanuit dat je dat nummer al heel goed kende natuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je me attendeerde op Marlous in de douche
Stukken beter zo!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef Kluts het volgende:
Sorry. Ik zal het nooit meerrrr doen hoorrr. (Apeldoornse kak-r)
Tuurlijk ken ik dat nummerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ik ging ervanuit dat je dat nummer al heel goed kende natuurlijk
Ik praat alleen van mezelf ook een beetje hard hakketakkerig, zoals Utrechters dat ook doen.quote:
And proud of itquote:
Fok verrijkt nou eenmaal mijn levenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
And proud of it
Jij kent het liedje blijkbaar ook
Ali B op Volle Toeren is van de Tros, en serieus een van de tofste programma's van de afgelopen jaren.quote:
Ik zal er es goed op letten een volgende keer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Kluts het volgende:
Ik praat alleen van mezelf ook een beetje hard hakketakkerig, zoals Utrechters dat ook doen.
Ali Bquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ali B op Volle Toeren is van de Tros, en serieus een van de tofste programma's van de afgelopen jaren.
Je verwacht het niet.
Je stelt een open vraag, waar ik antwoord op geefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, daar heb ik het dan ook niet over
Dat van hem.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:17 schreef mymoodfentje het volgende:
Iedereen in dat SINGLES topic moet sterven aan spontane aids
Ja, daar heb ik eigenlijk ook een hekel aan, maar dat is serieus een tof programma.quote:
Een massa doodsverwensing zelfsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
Wat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:09 schreef tijnbrein het volgende:
Valt dat nog onder een doodsverwensing?
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijkquote:
FiFa vind ik niet leukquote:
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Dat is geen enkele ziektequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
iemand aids toewensen. AIDS is geen dodelijk ziekte meer namelijk
Tal! Hoe ist?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kunnen we niet gewoon gaan neuken?
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Tally het volgende:
[..]
FiFa vind ik niet leuk
Ja goed wel!quote:
Op mn kont of op mijn buikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is ook goed, kan dan het bier ook laten staan.
Tuurlijk lukt me dat!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Doggystyle FTW!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef MissMSX het volgende:
Kun jij dat nog dan met die voetbal in je buik?
Ze ligt in stuitquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doggystyle FTW!Al moet manlief dan wel uitkijken dat 'ie 't fontanelletje niet kapot beukt.
Sowieso iemand iets vervelend of ernstigs toewensen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je gaat er uiteindelijk wel dood aan, dacht ik? Al kunnen ze het onderdrukken. Kanker hoeft ook niet dodelijk te zijn, wens je ook niemand toe lijkt mij
Heldquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef Tally het volgende:
[..]
Op mn kont of op mijn buik
[..]
Tuurlijk lukt me dat!!
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klapquote:
Het zit er voor jou over ongeveer een maandje op toch?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als hij dan hard stoot slaat hij twee vliegen in een klap
Of je zo dan wil tegen je ongeboren vrucht wil aanbeuken als man...quote:
Veroorzaakt door het HIV virus. Dus in feite is HIV de oorzaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sowieso iemand iets vervelend of ernstigs toewensen.
Meestal door complicaties zoals andere ziektes bv TBC
Vind ik ook!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nice, dan kunnen we gewoon los Tally
Mooi dat de baan bevaltquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zit er voor jou over ongeveer een maandje op toch?
Met mij gaat het super! Baan bevalt ook erg goed!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
Of je zo dan wil tegen je ongeboren vrucht wil aanbeuken als man...
Nou ja, dat bedoelde ik eigenlijk, maar dat durfde ik niet te zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
Hij mag nie slaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze ligt tegen mijn ribben aan dus die merkt er weinig vanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of je zo dan wil tegen je ongeboren vrucht wil aanbeuken als man...
Ik vind Ali B echt geniaal. Ook voor 'Op Volle Toeren'quote:
Ik ken dat programma niet, kan er niet over oordelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind Ali B echt geniaal. Ook voor 'Op Volle Toeren'
Je gaat altijd dood aan een hartstilstandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veroorzaakt door het HIV virus. Dus in feite is HIV de oorzaak
Ga je echt een week wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dag popjes!
Jullie hebben ruim een week rust!
Toch een keizersnee dus. Good for youquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik ook!
[..]
Mooi dat de baan bevalt
Officieel 5 weken nog. Maar over 4 weken (8 april) word ze gehaald via keizersnede
Je lijkt Techno welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat altijd dood aan een hartstilstand
Swaffel the babyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij mag nie slaan
[..]
Ze ligt tegen mijn ribben aan dus die merkt er weinig van
Je geeft jezelf teveel credits.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dag popjes!
Jullie hebben ruim een week rust!
Ik volg je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat altijd dood aan een hartstilstand
Misschien ben ik Techno welquote:
In principe wel jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Veroorzaakt door het HIV virus. Dus in feite is HIV de oorzaak
Oeh, dat lijkt me wel pittig. Zie je daar tegenop of is het fijner zo?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Tally het volgende:
Mooi dat de baan bevalt
Officieel 5 weken nog. Maar over 4 weken (8 april) word ze gehaald via keizersnede
Kort gezegd, is HIV dus nog steeds dodelijk. Alleen het proces wordt vertraagd.quote:
Ja. Ze wilde eerst weer wel draaien maar ik heb gezegd dat ik het niet meer wil.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toch een keizersnee dus. Good for you
Zolang je hart nog klopt ben je niet dood.quote:
Mwoehahahaquote:
Ik zie er totaal niet tegen op. Ik ben er blij mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oeh, dat lijkt me wel pittig. Zie je daar tegenop of is het fijner zo?
Al met al spannend dus! Maar dan kan je eindelijk het kindje echt vasthouden, ik zou echt barsten van nieuwsgierigheid na 9 maanden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Ze wilde eerst weer wel draaien maar ik heb gezegd dat ik het niet meer wil.
Vaginale stuit bevalling had ik al geroepen dat ik dat niet ging doen.
Dus werd er meteen een keizersnede gepland. Maar gek genoeg heb ik het idee dat het straks een spoedje wordEn ik die 4 weken niet vol maak
Jij doemdenkertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Ze wilde eerst weer wel draaien maar ik heb gezegd dat ik het niet meer wil.
Vaginale stuit bevalling had ik al geroepen dat ik dat niet ging doen.
Dus werd er meteen een keizersnede gepland. Maar gek genoeg heb ik het idee dat het straks een spoedje wordEn ik die 4 weken niet vol maak
Dan is de ziekte toch de oorzaak, lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je hart nog klopt ben je niet dood.
Je hart kan er mee stoppen door een heleboel oorzaken.
Sowieso ga je nooit dood door een ziekte, maar ga je dood door de gevolgen van een ziekte die allemaal leiden tot het stoppen van je hart.
En toch is het correct als iemand zegt dat een ziekte terminaal is, of tewel dat je er dood van kunt gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je hart nog klopt ben je niet dood.
Je hart kan er mee stoppen door een heleboel oorzaken.
Sowieso ga je nooit dood door een ziekte, maar ga je dood door de gevolgen van een ziekte die allemaal leiden tot het stoppen van je hart.
Leven ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kort gezegd, is HIV dus nog steeds dodelijk. Alleen het proces wordt vertraagd.
Dat is idd ook helemaal waar. Je kan er weinig aan doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie er totaal niet tegen op. Ik ben er blij mee.
Ik heb een datum. Iets waar ik naar toe kan leven. Het komt niet plotseling (of wel maar dan eerder).
Ik heb er vrede mee
Ik kan echt niet wachten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al spannend dus! Maar dan kan je eindelijk het kindje echt vasthouden, ik zou echt barsten van nieuwsgierigheid na 9 maanden.
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnenquote:
Jup. NU is het echt wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is idd ook helemaal waar. Je kan er weinig aan doen.
De oorzaak dat je hart het begeeft. Niet dat je doodgaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is de ziekte toch de oorzaak, lijkt me
Maar dan ben je dus niet dooddood. Ze zullen je zeker niet onder de grond stoppen in dat gevalquote:En ook als je hart nog klopt, kan je geestelijk dood zijn
In de volksmond jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
En toch is het correct als iemand zegt dat een ziekte terminaal is, of tewel dat je er dood van kunt gaan.
Ik ga maar geen nare verhalen vertellen hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!
[..]
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnen
Dat ik denk dat ze al bezig is.
Nu krijg ik hele vage MI's van dat ze tijdens de seks opeens tevoorschijn komt ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!
[..]
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnen
Dat ik denk dat ze al bezig is.
Ja, je kan natuurlijk ook gewoon blijven mierenneuken. En dat misschien niet, maar leeft ook niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De oorzaak dat je hart het begeeft. Niet dat je doodgaat
[..]
Maar dan ben je dus niet dooddood. Ze zullen je zeker niet onder de grond stoppen in dat geval
Werkelijkheid en volksmond dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mensen die het onderscheid kunnen maken tussen letterlijk en figuurlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga maar geen nare verhalen vertellen hier
Doe maar nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hallo! JIJ vraagt erom. Moet je niet ineens mij de schuld gaan gevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook gewoon blijven mierenneuken. En dat misschien niet, maar leeft ook niet meer.
In PM daarentegen...quote:
Het is taalgebruik en niet taal gebruikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft niets met volksmond te maken. Het is officieel taal gebruik, geen slang
Waarom niet? Wat voor verhalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar fijne verhalenquote:
Dat je daar vervolgens op in gaat, zegt me genoeg MissTechno'tjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is taalgebruik en niet taal gebruik
Nee dusquote:
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-enquote:
Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hallo! JIJ vraagt erom. Moet je niet ineens mij de schuld gaan geven
En jij vindt iemand die geestelijk dood is niet levend? Wat is het dan? Een zombie?
Assumption...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef STING het volgende:
[..]
Dat je daar vervolgens op in gaat, zegt me genoeg MissTechno'tje
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag hoe je het bedoelde, want ik snapte het niet. Iemand die geen geestelijk bewustzijn heeft, kan ik moeilijk levend noemen
Wij communiceren alleen nog maar digitaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
[..]
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Jammerquote:
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En ik geef antwoord. Dus een beetje flauw om me dan een miereneuker te noemen
Dan hebben wij een andere definitie van 'dood' en 'levend'. Prima
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoeldequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het bij dat eerste antwoord was gebleven ja. Het daarop volgende antwoord is gewoon zeuren om het zeuren, want je snapt heel goed wat ik bedoel.
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wij communiceren alleen nog maar digitaal
Waarom begin je er dan over?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snapte daarvoor al heel goed wat je bedoelde
Ik heb net zo goed gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Originaliteit is wel jouw ding hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is Pacsamzz weer buiten aan het spelen?
Omdatquote:
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze had gewoon gelijk en dat zeuren is jou (en mij) ook niet vreemd.
Nou ja, als het werkt. Who cares?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat hebben wij ook een tijdje gehad. Maar toen had ik een depressie
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Omdat
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En omdat het vrijdagavond is jij toch wel moet weten dat je mijn uitspraken hier met een korrel zout moet nemen happertje
Ik hoop nog steeds dat je eens een keertje niet hapt. Dat is de enige reden dat ik je steeds uitdaagquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, laat mij lekker happen, dat vinden jullie alleen maar leuk
Idd. Wij nietquote:
Mijn reacties op MissM is echt niet happen. Dan moet je die definitie misschien eens opzoeken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had aan MSX d'r post te zien, wel gelijk
Bijdehand, ga zo door en ik ga je echt PM'en.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef Tally het volgende:
Ze kan het je ook gewoon vertellen hoor. Ik denk niet dat jullie hoeven te PM-en
Welke zoutreserves? Die zijn er al jaren niet meer. Niet zo moeilijk dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs de zoutreserves kunnen dit niet aan denk ik..
Oh, ik hap ook vaak genoeg niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat je eens een keertje niet hapt. Dat is de enige reden dat ik je steeds uitdaag
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar ik had aan MSX d'r post te zien, wel gelijk
Oh nee, alweer een paar uur geleden hoor geweestquote:
Dat moet toch wel weer aardig zijn aangevuld dacht ik zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke zoutreserves? Die zijn er al jaren niet meer. Niet zo moeilijk dus
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Oeeeeeeeee maak me bangquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijdehand, ga zo door en ik ga je echt PM'en.
Dat Utrechtse accent werkt ook niet mee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Idd. Wij nietZijn er uitgekomen (ik vooral) en zijn nog steeds bij elkaar
En onwijs verliefdNa wat slecht nieuws vanmiddag samen staan dansen
Gewoon even iets leuks![]()
Owh, dat merk ik nou nooitquote:
Wat hedde nu gedaan dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh nee, alweer een paar uur geleden hoor geweest![]()
[..]
Dat moet toch wel weer aardig zijn aangevuld dacht ik zo
'Klutserig'. Wat een mooi woordquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde het niet eens zo onaardig als het er stond, het kwam er gewoon klutserig uit.
Ja hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, dat merk ik nou nooit
Zie je de PI?![]()
Vrienden van ons zijn uit elkaarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Wat voor slecht nieuws?![]()
Hebben we weer meldplicht hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi, dan ga ik nu weer stoppen met die PI gebruiken, want dat maakt plagen een stuk minder leukquote:
Hmmm, dat is idd geen leuk nieuws. Zeker niet als het op een ander vlak dan ook zo 'dichtbij' komtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Vrienden van ons zijn uit elkaar
En gek genoeg heb ik het er best moeilijk mee. Ze zaten in hetzelfde (IVF) schuitje als wij
Dat heeft er even flink ingehakt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hebben we weer meldplicht hier?Pakezel SedanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mjaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, dat is idd geen leuk nieuws. Zeker niet als het op een ander vlak dan ook zo 'dichtbij' komt
Iedereen plaagt mij altijdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik nu weer stoppen met die PI gebruiken, want dat maakt plagen een stuk minder leuk
Nu heb ik ook zin om uit te huilen bij een dansjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja
Ik mocht even bij manlief uithuilen tijdens het dansenEn manlief was ook even van slag toen hij het hoorde.
ja, waarom eigenlijk... je bent TE easyquote:
Op een toepasselijk liedje. Acda en de Munnik draaide op dat moment op zijn pcquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu heb ik ook zin om uit te huilen bij een dansje
Samzzje plagen, kusjes vragen? Is dat het?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ja, waarom eigenlijk... je bent TE easy
Ik morgen wel, laminaat halen voor m'n tante.. Pa heeft vanavond al een zooi pakken gehaald, morgen moeten er nog 24quote:
Natuurlijk nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Samzzje plagen, kusjes vragen? Is dat het?
Nou..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Welke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Op een toepasselijk liedje. Acda en de Munnik draaide op dat moment op zijn pc
Ze heeft de hik
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat Utrechtse accent werkt ook niet mee.
Nee, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het puur om je te tergenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.quote:
Maar, dat lukt je niet echtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik mee gestopt. Ik doe het puur om je te tergen
Ook als ik niet hap gebeurt hetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.
De Kapitein. Deel 1quote:
Ja, jij hapt irl? Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat je hapt. Dat doen ze bij mij ook IRL om die reden iig.
Denk dat jij eerder een pakezel bent danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik morgen wel, laminaat halen voor m'n tante.. Pa heeft vanavond al een zooi pakken gehaald, morgen moeten er nog 24
Nou dan! Klaag dan niet zoquote:
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof je nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, dat lukt je niet echtDat tergen.
Dat is toch niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, jij hapt irl? Dat zal ik onthouden
Nu alleen nog iets bedenken waar ik je mee kan laten happen
Die is idd wel toepasselijk jaquote:
La ma lulluh Kluts. Hij ken ut nie joh.quote:
Ook blondjes hebben het recht om te klagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder een pakezel bent dan
[..]
Nou dan! Klaag dan niet zo
Dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen, maar ik geloof je niet
Mn pens! Is geen buikje meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die is idd wel toepasselijk ja
Kusje op je buikje
2 auto's dus eerlijk verdelen, pa een beetje meer dan ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk dat jij eerder een pakezel bent dan
[..]
Nou dan! Klaag dan niet zo
Irl ben ik een watjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijkjij als expert
Foto!quote:
Ik geloof er niets vanquote:
Nou, vertel. Wat ga je doen?quote:
Net als jij irl een don juan bent toch?quote:
Ook van de dito boobs!quote:
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook blondjes hebben het recht om te klagen
Van nu heb ik geen foto..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Hoe kan dat nou leuk zijn?quote:
De grondwet maakt geen onderscheid in geslacht en uiterlijke kenmerkenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Van nu heb ik geen foto..
Dit is mijn laatste fotoIk zou er bijna zelf van willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biiiijjjjjna he
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Was dat maar waarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net als jij irl een don juan bent toch?
Met carnaval kan datquote:
Omdat ik dol ben op Amsterdamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou leuk zijn?
Ga je eindelijk bij HW langs?
[..]
Dit is mijn laatste fotoDe eerste stap naar een hyves voor de babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hahahquote:
Wat vind je leuk aan Amsterdam?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik dol ben op Amsterdam
Wie weet kom ik 'm wel tegen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Gewoon, ik kom er graag. Lekker winkelen, leuk uitgaan, fijne restaurantjes. Die grachtenpandenquote:
Dit is mijn laatste fotoEn de boobfoto's?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Neequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eerste stap naar een hyves voor de baby
redbull geeft je vleugelsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Huh, ik ga eens slapen, ben al veels te lang wakker![]()
Sinds gisterochtend 4 uur ofzo..
Dat zeg je nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
NeeZodra de baby er is zeg ik mijn Hyves op
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Helloooo Nurse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Misschien het proberen eens waard?quote:
Zij post ze tenminste op verzoek.quote:
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Tally het volgende:
[..]
MD?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucky hubbie hoor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Dat kan in DH ook allemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon, ik kom er graag. Lekker winkelen, leuk uitgaan, fijne restaurantjes. Die grachtenpanden
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zittenquote:
Zij is dan ook geen preutse tantequote:
Details... detailsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Redbull is niet goed voor m'n diabetes alleen
True, Tally FTW!quote:
Het is maar een grapjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik hield Hyves aan zodat ik niet tegen iedereen zelfde verhaal hoeft op te hangen.
De echo's kan laten zien zonder dat ik ze altijd bij me heb.
En als ze dr is krijgen ze een foto te zien. En dan zeg ik het op. Geen zin meer om bij te houden.
In slaap vallen enzo.quote:
LOLquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja klopt. De enige bh's die nu nog lekker zitten
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
De grondwet maakt geen onderscheid in geslacht en uiterlijke kenmerken
Rotterdam is omquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je volgende week na je A'dam tripje langs dan?
Arme wijquote:
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoekenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dat weet ik nog zo net niet, er zal vast een blondjes uitzonderingsregel zijn
Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ffquote:
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!quote:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passenquote:
Great!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aanquote:
Geen BH geen optie?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Weet ik. Maar daarom zeg ik het nog wel ff
Weet Q dat ook meteen
[..]
Die andere lekker zittende bh's zijn gebroken (de beugels).. Voedingsbh die ik gekocht heb ik echt shit.. En de nieuwe bh's knellen na een tijdje als een gek!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als ze geworpen heeft nodigen we haar wel een keer uit. Mag hubbie op het monster passen
Dat zou kunnen maar dan krijg ik last van mijn rugquote:
Trustenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een prequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, volgens Air kan ik toch alleen maar in slaap vallen, dus je mist er niks aan
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tofquote:
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je mag mijn wetboek wel lenen, kan je zelf zoeken
Waarom zegt ie het dan zo negatiefquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat deed ik ook op onze date, dus da's een pre
Nightynightquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu echt m'n bed in, weltrusten lieve Singles en ander gespuis
Dat kan je altijd doen jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Desnoods schrijf ik hem er zelf bij!
Omdat het een botte hork isquote:
lekker uit etenquote:
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...quote:
quote:
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou jou best wel eens willen meeten. Volgens mij ben jij tof
Helloween ook goedquote:
Vraag dan niet naar de bekende wegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat wist ik natuurlijk al een beetje...
Owh, da's wel heel verstandigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Neeeeee, allemaal naar de spaarrekening.
Aan de buitenkant hequote:
Kraambezoekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik een beetje mn normale ik terug heb (uiterlijk) dan gaan we dat toch eens regelen
Owh dat mag je zeker hoorquote:
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen losquote:
Ssssht....quote:
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoorquote:
Zouden meer mensen moeten doenquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moet ik wel eerst wat touw kopen om m'n eierstokken vast te binden hoor
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Owh dat mag je zeker hoor
Maar dan ben ik nog niet van mijn plofkop af
Jaquote:
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tietenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat hele 'negen maanden op, negen maanden af'-verhaal is waar, sorry.
Hehheh, dat doe ik jullie niet aanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom in de eerste dagen. Dan zijn ze lelijk! Alle babies!
Carnaval klinkt als een feest voor jouquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?quote:
Nou, ik ken mensen....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Borstvoeding FTW, dan blijven ze groot!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach vind ik niet erg. Dan houdt ik ook 9 maanden lang mijn tieten
Dan lig ik ook nog in het ziekenhuisquote:
Voor de linker en de rechter apart!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je voor je boobs ook een Hyves trouwens?
Morgen naar een gemaskeerd ball/optreden toequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Maar serieus. Als je legitiem jezelf anders voor mag doen dan je bent. Remmen los
Zo, daar moest je lang over nadenkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Carnaval klinkt als een feest voor jou
Na 9 maanden zijn je tetten wel leegquote:
Victoria Beckham begs to differquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Blond hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zo, daar moest je lang over nadenken
Maar nee lieverd, ik heb daar geen excuus voor nodig om me zo te gedragen
Hoelang moet je blijven dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan lig ik ook nog in het ziekenhuis
IK krijg dr toch wel gestreken mee naar huis he?
Nou hop, grijp die kans!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Morgen naar een gemaskeerd ball/optreden toe
Hoe lang kan je daar mee door gaan?quote:
Minimaal 4 dagenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoelang moet je blijven dan?
Gewassen, gestreken en keurig opgevouwen
Totdat ze leeg zijn!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe lang kan je daar mee door gaan?
Nee, omgekeerdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij wie het nooit goed komt? Ik ken ze ook ja.
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat je echte haarkleur?quote:
Dat ga ik zeker doenquote:
Jarenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
je verft het?quote:
Dat is nog nietsquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.
Hell no!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Na 9 maanden zijn je tetten wel leeg
Echt? Ik ben benieuwdquote:
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heel lang. Ik ken vrouwen die hun vierjarige zoon nog borstvoeding geven.
Omdat je zo expliciet 'echte' gebruiktquote:
Bel 538. Kun je moedermelkijs krijgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mmm ik ben eigenlijk best nieuwschierig hoe het smaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |