Dan is de ziekte toch de oorzaak, lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je hart nog klopt ben je niet dood.
Je hart kan er mee stoppen door een heleboel oorzaken.
Sowieso ga je nooit dood door een ziekte, maar ga je dood door de gevolgen van een ziekte die allemaal leiden tot het stoppen van je hart.
En toch is het correct als iemand zegt dat een ziekte terminaal is, of tewel dat je er dood van kunt gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zolang je hart nog klopt ben je niet dood.
Je hart kan er mee stoppen door een heleboel oorzaken.
Sowieso ga je nooit dood door een ziekte, maar ga je dood door de gevolgen van een ziekte die allemaal leiden tot het stoppen van je hart.
Leven ookquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kort gezegd, is HIV dus nog steeds dodelijk. Alleen het proces wordt vertraagd.
Dat is idd ook helemaal waar. Je kan er weinig aan doen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik zie er totaal niet tegen op. Ik ben er blij mee.
Ik heb een datum. Iets waar ik naar toe kan leven. Het komt niet plotseling (of wel maar dan eerder).
Ik heb er vrede mee
Ik kan echt niet wachten!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Al met al spannend dus! Maar dan kan je eindelijk het kindje echt vasthouden, ik zou echt barsten van nieuwsgierigheid na 9 maanden.
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnenquote:
Jup. NU is het echt wachtenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is idd ook helemaal waar. Je kan er weinig aan doen.
De oorzaak dat je hart het begeeft. Niet dat je doodgaatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is de ziekte toch de oorzaak, lijkt me
Maar dan ben je dus niet dooddood. Ze zullen je zeker niet onder de grond stoppen in dat gevalquote:En ook als je hart nog klopt, kan je geestelijk dood zijn
In de volksmond jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef STING het volgende:
[..]
En toch is het correct als iemand zegt dat een ziekte terminaal is, of tewel dat je er dood van kunt gaan.
Ik ga maar geen nare verhalen vertellen hierquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!
[..]
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnen
Dat ik denk dat ze al bezig is.
Nu krijg ik hele vage MI's van dat ze tijdens de seks opeens tevoorschijn komt ofzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kan echt niet wachten!
[..]
Nee dat valt best mee. Ik heb alleen al zo veel harde buiken en menstruatieachtige pijnen
Dat ik denk dat ze al bezig is.
Ja, je kan natuurlijk ook gewoon blijven mierenneuken. En dat misschien niet, maar leeft ook niet meer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De oorzaak dat je hart het begeeft. Niet dat je doodgaat
[..]
Maar dan ben je dus niet dooddood. Ze zullen je zeker niet onder de grond stoppen in dat geval
Werkelijkheid en volksmond dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Nee hoor, bij mensen die het onderscheid kunnen maken tussen letterlijk en figuurlijk
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
Ik ga maar geen nare verhalen vertellen hier
Doe maar nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja hallo! JIJ vraagt erom. Moet je niet ineens mij de schuld gaan gevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je kan natuurlijk ook gewoon blijven mierenneuken. En dat misschien niet, maar leeft ook niet meer.
In PM daarentegen...quote:
Het is taalgebruik en niet taal gebruikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft niets met volksmond te maken. Het is officieel taal gebruik, geen slang
Waarom niet? Wat voor verhalenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar fijne verhalenquote:
Dat je daar vervolgens op in gaat, zegt me genoeg MissTechno'tjequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is taalgebruik en niet taal gebruik
Nee dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |