abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:50:56 #1
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_93954755


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op Fok!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad. Over de verdere toekomst van deze generatie is nog niets bekend, al doen geruchten de rondte dat er remakes van Ruby en Sapphire gepland staan. Let wel: dit zijn enkel geruchten! Wat echter wel zeker is, is dat de Pokémon franchise na vijftien jaar nog altijd zeer populair is en er ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland staan.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!
  vrijdag 11 maart 2011 @ 13:54:32 #2
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_93954918
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef happynjitram het volgende:
Gisteren de e4 en de laatste battles uitgespeeld. Had ik niet verwacht! Had 4 pokemon op level 42 en mijn haxorus op level 48. Ik had geen zin om te grinden en heb toen gewoon veel Items ingekocht.

Uiteindelijk geen battle verloren! Laatste gevecht was wel kantje boord...
Ik had mn DS niet opgeladen tussendoor, dus ben ff aan het wachten totdat ik de E4 kan battelen :')
pi_93955048
Aanwezig :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93955111
Wanneer zouden we hier een event voor Genesect kunnen verwachten?
Hij ziet er wel badass uit :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:17:39 #5
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_93956122
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 13:58 schreef Jesse_ het volgende:
Wanneer zouden we hier een event voor Genesect kunnen verwachten?
Hij ziet er wel badass uit :P
Ik zie niet veel verschil met durant in de movepool, afgezien van dat ie er toffer uitziet.
pi_93957108
Maar Durant is dan ook wel een baas _O_ Jammer dat die pas in Victory Road voorkomt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_93962507
Hoi :W
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 11 maart 2011 @ 16:55:14 #8
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_93963632
Als er iemand nog belang heeft bij een Zorua......ik heb er 4 over :P

kan je trouwens die eieren ook ruilen of moet je eerst wachten tot ie uitgekomen is
pi_93964117
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als er iemand nog belang heeft bij een Zorua......ik heb er 4 over :P

kan je trouwens die eieren ook ruilen of moet je eerst wachten tot ie uitgekomen is
Ik wil er wel één. Wat wil je er voor terug? Veel bijzonders heb ik niet..

enige probleem is dat ik voorlopig geen beschikking heb over wifi :S
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:14:18 #10
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_93964384
Geen idee wat ik er voor terug wil, ik ben m aan het breeden en ik heb constant een ei :P maar zonder wifi gaat het een beetje lastig ;)
pi_93964486
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:14 schreef gebakken-koekje het volgende:
Geen idee wat ik er voor terug wil, ik ben m aan het breeden en ik heb constant een ei :P maar zonder wifi gaat het een beetje lastig ;)
Ja dat dacht ik al :P
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_93964958
Ik wil graag een Zorua, maar weet helaas niet wat ik terug zou kunnen geven. Misschien Drilbur of ik zou een water starter voor je kunnen breeden.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 17:34:09 #13
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_93965118
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:30 schreef Haerrem het volgende:
Ik wil graag een Zorua, maar weet helaas niet wat ik terug zou kunnen geven. Misschien Drilbur of ik zou een water starter voor je kunnen breeden.
maakt ook niet uit verder ;) add me maar even 1463 5372 0936
pi_93966032
@ vorige topic:

Simisage kan verdomme een heerlijke arsenaal aan Psychical moves leren _O_ Rock Slide/Brick Break/Dig/Seed Bomb/Giga Impact/Shadow Claw/Crunch ( Als Pansage )/Payback
Alleen jammer dat ie zo snel neer te krijgen is :{
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_93966510
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 17:34 schreef gebakken-koekje het volgende:

[..]

maakt ook niet uit verder ;) add me maar even 1463 5372 0936
Added, mijne is 2451-3897-4551 :)
En eindelijk, de 21ste egg is een Drilbur met Adamant nature en Sand Force ability, nu nog een pokemon met Pokerus nodig :P

Edit: Kom er net achter dat ik Sand Rush nodig heb... :(

[ Bericht 7% gewijzigd door Haerrem op 11-03-2011 18:56:02 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:38:09 #16
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_93967512
Simisage is inderdaad wel één van de betere grass pokémon in Unova. Het is dat ik zo'n hekel aan die aapjes heb, anders had ik 'm ook wel in m'n team gehad. Nu moet ik het met Lilligant doen. Leuke pokémon, goede stats ook, jammer alleen dat ze zo genaaid is met haar movepool. Ik begrijp dat soort dingen nooit zo goed; waarom kon daar geen Roserade 2.0 van gemaakt worden?

Gelukkig is er de bazencombo Petal Dance + Own Tempo nog. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_93969788
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik zie niet veel verschil met durant in de movepool, afgezien van dat ie er toffer uitziet.
Plus dat je zijn type kan veranderen
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_93969851
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als er iemand nog belang heeft bij een Zorua......ik heb er 4 over :P

kan je trouwens die eieren ook ruilen of moet je eerst wachten tot ie uitgekomen is
Ik wil er wel 1tje! Geen nickname er aan hangen toch?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:23:00 #19
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_93972822
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Plus dat je zijn type kan veranderen
nope, alleen het type van de move technoblast.
pi_93982306
Tijd Voor Pokemon
pi_93983068
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 18:12 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Added, mijne is 2451-3897-4551 :)
En eindelijk, de 21ste egg is een Drilbur met Adamant nature en Sand Force ability, nu nog een pokemon met Pokerus nodig :P

Edit: Kom er net achter dat ik Sand Rush nodig heb... :(
Heb jullie beiden geadd :)! Mijne is : 3653-9947-9315
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93995042
quote:
Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef gebakken-koekje het volgende:
Als er iemand nog belang heeft bij een Zorua......ik heb er 4 over :P

kan je trouwens die eieren ook ruilen of moet je eerst wachten tot ie uitgekomen is
oeh.. ik wil wel een Zorua.. ik kan helaas niet zo veel er voor teruggeven..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_93995068
vanaf wanneer in het spel kun je eigenlijk breeden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 10:26:54 #24
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_93995237
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef MrMoon het volgende:
vanaf wanneer in het spel kun je eigenlijk breeden?
Als je die ouwe kerel redt van die Plasma's in Nimbasa City. (Min of meer na de derde badge dus.)
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_93997534
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 10:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Als je die ouwe kerel redt van die Plasma's in Nimbasa City. (Min of meer na de derde badge dus.)
Ja zodra je aankomt bij de 4de gym idd! Maar goed, die daycare zit helemaal op route 3. Dat is wel bagger!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_93997994
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 10:26 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Als je die ouwe kerel redt van die Plasma's in Nimbasa City. (Min of meer na de derde badge dus.)
thnx, dan zal ik eens even opschieten :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 12 maart 2011 @ 14:03:28 #27
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94001487
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 11:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja zodra je aankomt bij de 4de gym idd! Maar goed, die daycare zit helemaal op route 3. Dat is wel bagger!
eventjes doorlopen dus, aangezien je in het volgend stadje HM Fly krijgt.
pi_94002158
Krijg je in dit spel ook nog een ei? Zomaar?

En zijn er veel pokémon die je alleen door te breeden kunt krijgen? Ik ga ondertussen even zoeken.

Hmm. Ik kan er niet veel wijs uit worden, wat houdt dat 'different ID number' in? Dan is het toch een andere pokémon?

[ Bericht 29% gewijzigd door RenRen- op 12-03-2011 14:35:07 ]
pi_94002711
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:26 schreef RenRen- het volgende:
Krijg je in dit spel ook nog een ei? Zomaar?

En zijn er veel pokémon die je alleen door te breeden kunt krijgen? Ik ga ondertussen even zoeken.

Hmm. Ik kan er niet veel wijs uit worden, wat houdt dat 'different ID number' in? Dan is het toch een andere pokémon?
Elke trainer krijgt een ander ID-nummer, als je dus een pokémon van een andere trainer en een pokémon van je eigen spel in the daycare stopt, is de kans op een ei groter.
pi_94003218
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:03 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

eventjes doorlopen dus, aangezien je in het volgend stadje HM Fly krijgt.
bij gym 5 dus?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 12 maart 2011 @ 15:15:03 #31
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94003876
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:56 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

bij gym 5 dus?
yep, je krijgt hem van Bianca, na een gevecht.
pi_94004507
Reshiram met de eerste dusk ball die ik gooide gevangen, hoezo anti climax :')
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94004645
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 14:41 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Elke trainer krijgt een ander ID-nummer, als je dus een pokémon van een andere trainer en een pokémon van je eigen spel in the daycare stopt, is de kans op een ei groter.
Joh! Weird shit.
Ik heb nog geen vriendjes, dus dat schiet niet op.

Maar thanks, dan is dat duidelijker :D
  zaterdag 12 maart 2011 @ 16:50:42 #34
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94007122
http://www.thespeedgamers.com doet een pokemon marathon waarin ze alle gen 1 en 2 pokemon binnen 72 uur proberen te vangen en van max 2 versies te gelijkertijd gebruik maken.
pi_94008509
Nog een vraag... Er staat bij Munna dat ik d'r heb ontmoet in de Dreamyard, maar die was toch pas vanaf maart bereikbaar?
pi_94008546
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef RenRen- het volgende:
Nog een vraag... Er staat bij Munna dat ik d'r heb ontmoet in de Dreamyard, maar die was toch pas vanaf maart bereikbaar?
Dat is de Dreamworld. Dreamyard is dat gebiedje ten oosten van de stad van de 1e gym, waar je ook je aap hebt gekregen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94008623
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat is de Dreamworld. Dreamyard is dat gebiedje ten oosten van de stad van de 1e gym, waar je ook je aap hebt gekregen.
Confusing shit.
Dank!
pi_94009186
De E4 zijn wel echt heel erg episch deze keer _O_
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94011382
Kun je Frillish alleen maar met Surf/Rod tegenkomen?
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_94013229
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 16:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
http://www.thespeedgamers.com doet een pokemon marathon waarin ze alle gen 1 en 2 pokemon binnen 72 uur proberen te vangen en van max 2 versies te gelijkertijd gebruik maken.
Wel te doen, maar toch sick :p
pi_94013368
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 18:58 schreef Silv het volgende:
Kun je Frillish alleen maar met Surf/Rod tegenkomen?
Bij p2 lab kom je ze knetter veel tege3n
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94014562
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 19:46 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Bij p2 lab kom je ze knetter veel tege3n
Maar daar kan je alleen komen met surf toch?
En ze moeten ook echt eens een key-item repel inbouwen die je gewoon in en uit kan schakelen.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_94015665
Met Lucky Egg train je echt ziek snel.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 12 maart 2011 @ 21:01:08 #44
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94016882
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Silv het volgende:

[..]

Maar daar kan je alleen komen met surf toch?
En ze moeten ook echt eens een key-item repel inbouwen die je gewoon in en uit kan schakelen.
Of alleen al dat je die repels kunt registreren onder de Y-knop. Nu kun je er alleen de hele items bag onder zetten, dat schiet ook niet op.

Hoe dan ook, ik ben nu bij Mistralton City en verdomme...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 13 maart 2011 @ 02:05:40 #45
126783 pjats
The Pjatser
pi_94030829
quote:
17s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Met Lucky Egg train je echt ziek snel.
Wat is dat?
pi_94039611
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 02:05 schreef pjats het volgende:

[..]

Wat is dat?
Een hold item die bonus exp geeft.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_94042696
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 12:06 schreef Silv het volgende:

[..]

Een hold item die bonus exp geeft.
Ja, anderhalf keer ofzo. Tikt lekker aan als je 'm de hele tijd doorgeeft aan je lead pokémon.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94059257
quote:
Op zondag 13 maart 2011 13:26 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ja, anderhalf keer ofzo. Tikt lekker aan als je 'm de hele tijd doorgeeft aan je lead pokémon.
Exp share werkt nog veel beter :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94060941
Heb echt het idee dat de makers niet meer in staat zijn nieuwe innovatieve Pokemon te verzinnen. Regelmatig krijg ik het idee dat ze maar wat toevoegen uit wanhoop om de reeks maar gaande te houden. Erg jammer. Zou liever de huidige games zien in de vorm van re-makes van de eerdere delen.
pi_94061234
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:52 schreef Falstyr het volgende:
Heb echt het idee dat de makers niet meer in staat zijn nieuwe innovatieve Pokemon te verzinnen. Regelmatig krijg ik het idee dat ze maar wat toevoegen uit wanhoop om de reeks maar gaande te houden. Erg jammer. Zou liever de huidige games zien in de vorm van re-makes van de eerdere delen.
Leaf Green/Fire Red remakes van Red en Green (1e serie).
Heart Gold/ Soul Silver remakes van Gold en Silver (2e serie).

Ze zijn daar dus wel degelijk mee bezig.
Je zou nog kunnen denken aan een remake van Ruby/Sapphire (3e serie), de 4e serie heeft op dit moment natuurlijk nog geen zin om alweer opnieuw uit te gaan brengen.
pi_94063640
true. maar de techniek blijft steeds beter worden. Leaf Green lijkt niet echt op wat er nu mogelijk is.
pi_94065419
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Exp share werkt nog veel beter :D
Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94066429
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
werkt die Lucky Egg ook in combinatie met Exp Share?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94068988
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef MrMoon het volgende:

[..]

werkt die Lucky Egg ook in combinatie met Exp Share?
Lucky Egg heeft dan alleen effect op de pokemon die hem vast heeft
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94069185
quote:
7s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Lucky Egg heeft dan alleen effect op de pokemon die hem vast heeft
zonde :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 13 maart 2011 @ 22:33:33 #56
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94072710
quote:
1s.gif Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
Als je ze effectief wil levellen is grinden met de macho brace een stuk beter.
pi_94073664
Wel chill trouwens dat er nu van die random personen overal staan die je pokemon healen. Hoef je niet helemaal meer terug naar die verrekte pokecenters.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_94073773
Als mijn salaris is gestort ga ik gelijk Pokemon White halen! Wel tof om hier te lezen dat ze er toch een hoop dingen in hebben verandert... ben erg benieuwd :)

Tevens verkapte TVP-je :)
  zondag 13 maart 2011 @ 23:10:13 #59
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_94074738
Sta nu voor Victory Road. Pokémon rond de level 46.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_94086142
quote:
Op zondag 13 maart 2011 21:48 schreef MrMoon het volgende:

[..]

zonde :)
Nja je eerste Pokémon gaat dan sneller met lvlen.

quote:
Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
nu train je ook je andere pokémon, en hoef je ze niet gebruiken voor gevecht
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94088966
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nja je eerste Pokémon gaat dan sneller met lvlen.
maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeft :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94089841
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeft :)
Helaas :P
Maar levelen met twee exp. shares kan wel :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94091731
quote:
Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeft :)
Exp share is alleen voor Pokémon die niet mee doen aan een gevecht :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 14 maart 2011 @ 13:52:11 #64
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94091821
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Exp share is alleen voor Pokémon die niet mee doen aan een gevecht :)
maar ze krijgen wel 3/4 exp(ipv 1/2) als ze ook in het gevecht mee doen, ten koste van de exp die de andere pokemon die aan het gevecht meedoen.
pi_94092040
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

maar ze krijgen wel 3/4 exp(ipv 1/2) als ze ook in het gevecht mee doen, ten koste van de exp die de andere pokemon die aan het gevecht meedoen.
Ligt er ook weer aan of het een level 1 pokemon is met een lvl 50, of een 25 en een 25. :') Lagere pokemon krijgen wel veel meer exp.
  maandag 14 maart 2011 @ 13:59:14 #66
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94092143
quote:
11s.gif Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ligt er ook weer aan of het een level 1 pokemon is met een lvl 50, of een 25 en een 25. :') Lagere pokemon krijgen wel veel meer exp.
nee, met exp share krijg je de helft van de normale exp die je op dat level zou verdienen, als je deze pokemon ook in/out battle switched krijg je driekwart.(het maakt niet uit welk level de pokemon met wie je die andere pokemon verslaat heeft, alleen krijgt deze dus maar een kwart van de exp, en dat word nog eens gehalveert zodra je bijvoorbeeld een derde gebruikt)

Ik weet overigens niet of ze dat in B/W aangepast hebben, maar in gen III en IV gebruikte ik die truc meestal om te power levellen.

[ Bericht 4% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 14-03-2011 14:08:39 ]
pi_94092675
In B/W werkt dat geloof ik anders. Want ik train (hele) zwakke pokemon in het begin, zonder EXP Share dus, op de volgende manier:

Zet de zwakke als eerste, als hij uit de bal is en aan de beurt is, switchen met een sterke. En bij B/W krijgt de zwakkere x procent meer dan de sterke. Geen idee waarom, misschien omdat de zwakke stoerder is om tegenover een veel sterkere pokemon te staan.

En met de EXP Share werkte dat vroeger idd op die manier, maar kan het niet testen, heb hem nog niet in white. ;(
pi_94092894
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94093230
quote:
Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
Idd zeer bagger ja :/. En bij GTS trade, duurt het echt lang tot er iemand komt :/
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94093352
Is er hier iemand die anders een Tepig voor me kan breeden?
Ik heb snivey of zorua in de aanbieding :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94093945
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
mja had ook al gekeken.. ben nog op zoek naar een Snivy en eventueel een Tepig.. maar goed ik zal eerst zelf maar eens mn Oshawott breeden.. hopelijk kan ik dan nog eens een andere starter binnen halen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94098904
Oshawott heb ik ook in de aanbieding, ik moet alleen Tepig nog :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94098973
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
Oshawott heb ik ook in de aanbieding, ik moet alleen Tepig nog :P
inmiddels heb ik ook al een flink aantal Oshawott gebreed.. via GTS maar eens een aangeboden in de hoop er een Snivy (vrouwtje) voor terug te krijgen..

edit: wel jammer trouwens dat je maar 1 Pokémon tegelijkertijd kan aanbieden via GTS.. (2 of 3 had ik persoonlijk handiger gevonden)..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94099854
Even vraagje tussendoor:
Vanaf welk lvl kan je beginnen met het EV trainen van je Pokémon?
Ik heb net namelijk 10 Proteins gebruikt op mijn lvl 21 Drillbur en zijn att ging er wel 5 op vooruit. Ik had toch echt ietsje meer verwacht. :P
Toch wel zeker 25 att, want 10 Proteins zijn 100 EVs en dus 25 stat points.
Of krijg ik deze punten er later nog bij?
pi_94099990
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

inmiddels heb ik ook al een flink aantal Oshawott gebreed.. via GTS maar eens een aangeboden in de hoop er een Snivy (vrouwtje) voor terug te krijgen..

edit: wel jammer trouwens dat je maar 1 Pokémon tegelijkertijd kan aanbieden via GTS.. (2 of 3 had ik persoonlijk handiger gevonden)..
Vragen om een vrouwtje maakt het nog wel iets moeilijker, de kans op een mannetje is 87.5% :P
Als je met een mannetje ook genoegen neemt heb ik er nog wel eentje voor je.

Ondertussen een Tepig voor m'n Snivy gekregen :D
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94100192
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Vragen om een vrouwtje maakt het nog wel iets moeilijker, de kans op een mannetje is 87.5% :P
Als je met een mannetje ook genoegen neemt heb ik er nog wel eentje voor je.

Ondertussen een Tepig voor m'n Snivy gekregen :D
ik wil ze breeden naar de door mij gewenste nature :)
maar een mannetje is welkom, dan heb ik iig al een Snivy :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94100308
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik wil ze breeden naar de door mij gewenste nature :)
maar een mannetje is welkom, dan heb ik iig al een Snivy :)
Na de elite 4 kan je met Ditto aan de slag :P
M'n friendcode is 1549 4367 8138
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94100508
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Na de elite 4 kan je met Ditto aan de slag :P
M'n friendcode is 1549 4367 8138
Die van mij is 2021 8848 6590 .. ben je nu beschikbaar?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94100539
Ja, even mn wifi aanzetten en dan ben ik zover :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94100558
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, even mn wifi aanzetten en dan ben ik zover :P
I'm going in :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94100746
Het werkt niet echt he?
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94100795
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:11 schreef Jesse_ het volgende:
Het werkt niet echt he?
nee idd.. beetje jammerlijk..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94100897
Anders moet je maar een flut pokemon op GTS aanbieden voor een mannelijke snivy.
Met alleen Pokemon uit Nederland moet dat wel gevonden kunnen worden.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94100977
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
Anders moet je maar een flut pokemon op GTS aanbieden voor een mannelijke snivy.
Met alleen Pokemon uit Nederland moet dat wel gevonden kunnen worden.
goed plan.. doe ik dat even :)

edit: ik heb een Lillipup van lvl 3 erop gezet :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94101117
Ik ga hem even opzoeken :)

Edit: De trade is gelukt :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94101554
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga hem even opzoeken :)

Edit: De trade is gelukt :)
_O_ mijn dank is zeer groot _O_
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 14 maart 2011 @ 17:47:30 #87
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_94102215
Hallo :W
Ik ga dit topic maar eens volgen, ben net weer begonnen met pokemon Emerald op mn iPod en dit is mijn progress tot nu toe:

- Bert - Torchic - Level 10 Level 11 Level 12
- empty
- empty
- empty
- empty
- empty


[ Bericht 4% gewijzigd door Rockiejj op 14-03-2011 18:01:12 ]
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  maandag 14 maart 2011 @ 19:04:42 #88
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94105722
quote:
7s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
Nog erger: Mensen die hele normale pokémon aanbieden (ik was zelf op zoek naar Gothita in White) en daar een Reshiram of Zekrom voor vragen...

...van level 9 of lager. :')_!

Heb nu trouwens ook Skyla verslagen en een Axew gevangen. M'n zesde en laatste pokémon. Ik zat er eerst aan te denken om voor een Mienfoo te gaan, maar die evolueert pas op level 50... is dat niet een beetje laat? Aangezien de Elite Four ook rond dat level zit...

Leuke gym trouwens, die van Skyla:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94105963
Ik wil graag beginnen met het spelen van Pokemon en ik heb een Nintendo DSi. Met welke Pokemon kan ik het beste beginnen?

Ik dacht aan Pokemon Platinum. Ik zat namelijk laatst een aflevering van Gamekings te bekijken en daarin gaven ze aan dat nieuwe pokemonspelers goed met dit spel aan de slag konden gaan.

Maar nu heb ik ook Pokemon White en Black die de DSi functies gebruiken. Eigenlijk heb ik alle Pokemons en Pokemon ranger ook nog, maar nu?

Wat is de beste om mee te beginnen?
En wat is nu het verschil tussen de games die bijv. black en white zijn? Zijn de pokemons dan een andere kleur ofzo? Of is dat goed en kwaad?

[ Bericht 12% gewijzigd door snoekiesnoeksnoek op 14-03-2011 19:14:31 ]
pi_94106092
Tijd om te beginnen met Battle Points sparen
Heeft er iemand trouwens een pokemon met Pokerus?
Hoeft geen speciale pokemon te zijn en ik geef er een Adamant Drillbur met skill naar keuze (Sand Force of Sand Rush) voor terug :)
  maandag 14 maart 2011 @ 19:29:19 #91
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94107219
quote:
99s.gif Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo :W
Ik ga dit topic maar eens volgen, ben net weer begonnen met pokemon Emerald op mn iPod en dit is mijn progress tot nu toe:

- Bert - Torchic - Level 10 Level 11 Level 12
- empty
- empty
- empty
- empty
- empty

Emerald! :o Één van de weinige pokémon games die ik nooit gespeeld heb en waar ik best wel een beetje spijt van heb. Maar dat komt omdat ik Ruby niet echt heel geweldig vond. De starters heb ik echter wel vaak gebruikt in m'n Gen IV games. O+

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik wil graag beginnen met het spelen van Pokemon en ik heb een Nintendo DSi. Met welke Pokemon kan ik het beste beginnen?

Ik dacht aan Pokemon Platinum. Ik zat namelijk laatst een aflevering van Gamekings te bekijken en daarin gaven ze aan dat nieuwe pokemonspelers goed met dit spel aan de slag konden gaan.

Maar nu heb ik ook Pokemon White en Black die de DSi functies gebruiken. Eigenlijk heb ik alle Pokemons en Pokemon ranger ook nog, maar nu?

Wat is de beste om mee te beginnen?
En wat is nu het verschil tussen de games die bijv. black en white zijn? Zijn de pokemons dan een andere kleur ofzo? Of is dat goed en kwaad?
Moeilijk te zeggen. In principe zijn alle pokémon games geschikt voor newbies. Alles wordt stap voor stap uitgelegd en door met iedereen te praten ingame zul je zelden tegen muren aanlopen, zeg maar. Ik denk denk dat het echt van persoonlijke voorkeur afhangt. Je kunt bijvoorbeeld eens op de sites uit de OP kijken welke pokémon je meer aanspreken of welke regio interessanter klinkt.

Het is alleen wel zo dat je met Black & White echt de meest actuele pokémon game in huis haalt, ook qua gameplay. De verschillen zijn klein, maar het is allemaal net wat toegankelijker. Sowieso worden B&W van alle pokémon games het meest gespeeld op het moment, wat het wellicht makkelijker maakt om hier of op andere fora advies te vragen en om pokémon te ruilen.

Het verschil tussen Black & White zit 'm vooral in de pokémon die je kunt vangen en een aantal exclusieve locaties. Qua verhaal zit er verder geen verschil tussen en ook de pokémon zien er hetzelfde uit. Hier staan de verschillen op een rijtje:
http://www.serebii.net/blackwhite/exclusives.shtml
http://www.serebii.net/blackwhite/versioncity.shtml
http://www.serebii.net/blackwhite/versionbattle.shtml
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94114936
*O* een Snivy vrouwtje gekregen via GTS (geruild voor een mannetje Oshawott) *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94121919
Alle Simi*'s van GTS gehaald, hou ik de stenen mooi over :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:31:57 #94
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_94142456
Yes! Ik ben in het bezit van Pokemon White, gelijk begonnen (heb m wel als rom :@)

Ben begonnen met Oshawott :D
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
  dinsdag 15 maart 2011 @ 14:52:28 #95
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_94143228
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Rockiejj het volgende:
Yes! Ik ben in het bezit van Pokemon White, gelijk begonnen (heb m wel als rom :@)

Ben begonnen met Oshawott :D
Same, maar dan met black
pi_94152800
Nieuwe pokemon hype tegenwoordig? Ik vind de eerste 3 nog wel leuk, maar daarna vond ik het maar bagger worden.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:00:51 #97
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_94153649
Heb hem zonet uitgespeeld. Ik vind het verhaal wel een stuk leuker dan bij de vorige delen.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 19:56:01 #98
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94156850
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Nieuwe pokemon hype tegenwoordig? Ik vind de eerste 3 nog wel leuk, maar daarna vond ik het maar bagger worden.
Hype vind ik een te groot woord. Anderhalve week geleden zijn er simpelweg weer nieuwe games uitgekomen en tja, daar zijn de fans natuurlijk blij mee.

----

Ik ben nu bij het stadje met de zevende gym, maar ik denk dat ik m'n team nog even iets aanpas. Ik heb nu:

Samurott - 40
Darmanitan - 41
Excadrill - 39
Lilligant - 39
Gothitelle - 41
Fraxure - 39

Vooral Fraxure vind ik niet veel toevoegen omdat hij, afgezien van Dragon Claw, de rest van z'n moves deelt met Excadrill en Darmanitan. En aangezien Dragon alleen super effective is tegen Dragon... Misschien dat ik toch maar voor een Mienfoo ga, ondanks dat-ie relatief laat evolueert.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94159223
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hype vind ik een te groot woord. Anderhalve week geleden zijn er simpelweg weer nieuwe games uitgekomen en tja, daar zijn de fans natuurlijk blij mee.

----

Ik ben nu bij het stadje met de zevende gym, maar ik denk dat ik m'n team nog even iets aanpas. Ik heb nu:

Samurott - 40
Darmanitan - 41
Excadrill - 39
Lilligant - 39
Gothitelle - 41
Fraxure - 39

Vooral Fraxure vind ik niet veel toevoegen omdat hij, afgezien van Dragon Claw, de rest van z'n moves deelt met Excadrill en Darmanitan. En aangezien Dragon alleen super effective is tegen Dragon... Misschien dat ik toch maar voor een Mienfoo ga, ondanks dat-ie relatief laat evolueert.
Op school is iedereen die oude games op zijn ipod aan het spelen.
pi_94161041
weet iemand ook of Pokérus is over te dragen door breeden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:18:57 #101
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94163210
quote:
5s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:52 schreef MrMoon het volgende:
weet iemand ook of Pokérus is over te dragen door breeden?
nee, pokerus is alleen over te dragen door een pokemon met pokerus in je party te hebben en dat moet ook geen probleem zijn, aangezien het effect(ong 3 dagen) blijft bestaan zodra je ze in je computerbox neerzet, dus als je pokerus hebt is het aan te raden om deze over een aantal pkmn die je niet niet gebruikt te verspreiden.
pi_94163413
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

nee, pokerus is alleen over te dragen door een pokemon met pokerus in je party te hebben en dat moet ook geen probleem zijn, aangezien het effect(ong 3 dagen) blijft bestaan zodra je ze in je computerbox neerzet, dus als je pokerus hebt is het aan te raden om deze over een aantal pkmn die je niet niet gebruikt te verspreiden.
dan ga ik dat idd maar even doen.. heb via GTS een female Tepig gekregen met Pokérus..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94163558
quote:
Dank voor de uitleg. Van de sites begrijp ik echter niks als pokemon n00b :P
Maar dat komt wel in de toekomst denk ik , heb ook geen idee waar jullie het allemaal over hebben.

Ik ben begonnen in white (nouja, 5 minuten gespeeld...). Viel gisteren in slaap toen ik ermee bezig was... een goed begin :o
pi_94165890
quote:
Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Na de elite 4 kan je met Ditto aan de slag :P
M'n friendcode is 1549 4367 8138
Ik heb je ook geadd :)


quote:
Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Die van mij is 2021 8848 6590 .. ben je nu beschikbaar?
Ook geadd :) Mijne staat nog in het vorige topic denk ik, en anders gil je maar :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94171910
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik heb je ook geadd :)

[..]

Ook geadd :) Mijne staat nog in het vorige topic denk ik, en anders gil je maar :P
Gil!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 23:31:11 #106
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_94173734
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:30 schreef IkWistGeenNaam het volgende:

[..]

Op school is iedereen die oude games op zijn ipod aan het spelen.
Ja, maar ik speel White op mn iPod :')
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
pi_94182815
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 23:03 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Gil!
3653-9947-9315

Stond op pagina 1 :') en ik maar terug zoeken in het vorige topic :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94183974
Zal je straks ook even adden Nick :)
Iemand hier met White een rufflet voor me? :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94184061
Vind het stiekem al weer heel leuk (White) op de ds. Heb zelfs Emerald nu op m'n Desire gezet :') ....
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94184212
Ben gisteren begonnen met White, heel erg leuk! Maar wat zijn die Pokemons allemaal lelijk zeg... :$
pi_94184798
Mijn pokemon white friend code is 2795 0009 3829, zal even kijken of ik de codes in dit topic kan adden. :)

Oh boeit de naam nog iets? Ik heb gewoon usernames ingevuld. :P

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 16-03-2011 11:25:58 ]
pi_94185525
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:01 schreef timp0e het volgende:
Ben gisteren begonnen met White, heel erg leuk! Maar wat zijn die Pokemons allemaal lelijk zeg... :$
Vind ik ook maar is bij elke nieuwe generatie pokemon eerst zeg je wat zijn dat voor lelijkerds maar ga je wel aan wennen:D
pi_94185829
Nu ik er aan gewend ben, vind ik er echt hele leuke bij zitten. Tuurlijk zijn er ook een paar compleet mislukt (zoals die vuilnis-types) maar dat hou je altijd.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94186182
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 11:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nu ik er aan gewend ben, vind ik er echt hele leuke bij zitten. Tuurlijk zijn er ook een paar compleet mislukt (zoals die vuilnis-types) maar dat hou je altijd.
Ben ik mee eens maar vind ook jammer dat ze er gewoon complete dieren in stoppen bijv. die duif en die hond
pi_94186473
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:04 schreef BadWaffel het volgende:

[..]

Ben ik mee eens maar vind ook jammer dat ze er gewoon complete dieren in stoppen bijv. die duif en die hond
Niet fucken met Lilipup! En de laatste evolutie van pidove is ook erg tof :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94186557
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Niet fucken met Lilipup! En de laatste evolutie van pidove is ook erg tof :s)
ik vind die Emboar zo afschuwelijk..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 16 maart 2011 @ 13:22:52 #117
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94188864
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik vind die Emboar zo afschuwelijk..
afgezien van het design, blijft het de beste starter wmb.
pi_94189131
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

afgezien van het design, blijft het de beste starter wmb.
ik had het idd ook over het design.. dat is echt vreselijk.. terwijl Tepig en Pignite er nog wel oke uit zien..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94190949
quote:
7s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:13 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Niet fucken met Lilipup! En de laatste evolutie van pidove is ook erg tof :s)
Wie is lilipup dat kleine hondje?
pi_94191638
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 14:18 schreef BadWaffel het volgende:

[..]

Wie is lilipup dat kleine hondje?
jep.. het enige waar hij handig voor is dat ie door zn ability regelmatig items voor je heeft.. :Y
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94197507
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:21 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dan ga ik dat idd maar even doen.. heb via GTS een female Tepig gekregen met Pokérus..
Zou je een random pokémon kunnen besmetten en met mij kunnen traden? :)
  woensdag 16 maart 2011 @ 16:49:04 #122
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94197640
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 13:30 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik had het idd ook over het design.. dat is echt vreselijk.. terwijl Tepig en Pignite er nog wel oke uit zien..
Ik gebruik hem ook eilk alleen nog maar om andere pokemon in victory road te levellen( vooral voor def EVs, aangezien durant 2 def EV punten geeft en Boldore 1 def en een Att EV punt).
pi_94201765
:O, is dat wat pokerus is, ik had dat op pokemon crystal, wat dus super zeldzaam was daarop :')
pi_94202454
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Zou je een random pokémon kunnen besmetten en met mij kunnen traden? :)
ik ga mijn best doen voor je :)
ik laat je weten zodra het gelukt is.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 16 maart 2011 @ 18:44:34 #125
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94203133
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 12:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik vind die Emboar zo afschuwelijk..
Ik vind Emboar juist tof. :D

Stoerste pokémon blijft echter toch wel Krokorok.

Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94223524
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik vind Emboar juist tof. :D

Stoerste pokémon blijft echter toch wel Krokorok.

[ afbeelding ]
smaken verschillen ;)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94223624
Is het om het Pokerus over te dragen voldoende om de bewuste pokemon met nog een aantal in mn party te hebben of moet ik daadwerkelijk met wilde Pokemon vechten om het over te dragen op de anderen in mn party?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 17 maart 2011 @ 01:08:00 #128
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94224066
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 00:51 schreef MrMoon het volgende:
Is het om het Pokerus over te dragen voldoende om de bewuste pokemon met nog een aantal in mn party te hebben of moet ik daadwerkelijk met wilde Pokemon vechten om het over te dragen op de anderen in mn party?
volgensmij moet je met wilde pokemon vechten, maar het gaat vrij snel(ong 1 pokemon per battle).
pi_94226921
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 01:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

volgensmij moet je met wilde pokemon vechten, maar het gaat vrij snel(ong 1 pokemon per battle).
thnx, dan zal ik dat even doen..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  donderdag 17 maart 2011 @ 08:16:26 #130
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94226984
Heb net de tweede gymleadster verslagen en dat fossielenhoofd teruggehaald. Ik moet zeggen dat Pokemon White me nog steeds niet echt boeit. Maar dat komt waarschijnlijk nog.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94227383
Ik vind het verhaal van B/W echt het beste verhaal in een Pokémon game ever. Er zit zo veel meer verhaal in dan normaal...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94228342
Wat is pokerus nou weer?

Komen er trouwens ook nog online events of heb ik die al weer gemist? En hoe zie ik dat ingame, waar zou ik dat eventueel kunnen zien/doen?

Ben nieuw met het online gebeuren van pokemon :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94228579
Pokerus is een virus waardoor pokemons meer xp krijgen.
En events kan je niet ingame zien, zal je zelf in de gaten moeten houden
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94228733
Is er een manier om Pokerus te krijgen of berust dat puur op toeval? Of traden met een die het heeft?

Ik zal mijn palpad code vanavond ook ff posten... :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  donderdag 17 maart 2011 @ 11:37:27 #135
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94232109
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 08:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind het verhaal van B/W echt het beste verhaal in een Pokémon game ever. Er zit zo veel meer verhaal in dan normaal...
Het wordt ook beter gebracht dan in eerdere games. Zo was er net een momentje voor Victory Road...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94236831
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2011 09:47 schreef Jesse_ het volgende:
Pokerus is een virus waardoor pokemons meer xp krijgen.
En events kan je niet ingame zien, zal je zelf in de gaten moeten houden
Pokerus is een virus waardoor je 2 keer zo veel EV-punten krijgt, niet meer exp :)

En momenteel is er een Victini event aan de gang.
pi_94238702
Ohja, dat was het :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94243589
Mystery event/gift kun je kiezen aan het begin of niet? Voordat je je savegame laad..
En als je een code krijgt moet je naar een bepaald gebied waar die Victini zit?

:') Ik heb al verschillende pokemon-games (uit)gespeeld, maar nog nooit gebruikt gemaakt van de events of online gebeuren. En ik heb de ds nu niet bij de hand, ff voorwerk doen voor vanavond alvast :P
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94244984
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:30 schreef maxmit het volgende:
Mystery event/gift kun je kiezen aan het begin of niet? Voordat je je savegame laad..
En als je een code krijgt moet je naar een bepaald gebied waar die Victini zit?

:') Ik heb al verschillende pokemon-games (uit)gespeeld, maar nog nooit gebruikt gemaakt van de events of online gebeuren. En ik heb de ds nu niet bij de hand, ff voorwerk doen voor vanavond alvast :P
Voordat je je savegame laad, kan je inderdaad je Pass ophalen, om naar een gebied te varen waar Victini is. Als je de pas opgehaald hebt, moet je even langs een Pokémoncentrum om hem in game op te halen.

De boot is in de New York stad (hog gebouwen) en dan helemaal links onder.
pi_94245672
quote:
Op woensdag 16 maart 2011 16:46 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Zou je een random pokémon kunnen besmetten en met mij kunnen traden? :)
ik heb nu 6 pokemon met pokerus..1 is voor jou en voor de rest zijn er zijn 4 beschikbaar...

Het gaat om 2 Snivy, 1 Zorua, 1 Oshawott, 1 Tepig en 1 Purrloin.. Hearrem heeft eerste keuze.. daarna kan de rest kiezen.. het maakt mij niet uit wat ik overhoud..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94246155
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik heb nu 6 pokemon met pokerus..1 is voor jou en voor de rest zijn er zijn 4 beschikbaar...

Het gaat om 2 Snivy, 1 Zorua, 1 Oshawott, 1 Tepig en 1 Purrloin.. Hearrem heeft eerste keuze.. daarna kan de rest kiezen.. het maakt mij niet uit wat ik overhoud..
Zorua zou ik wel graag willen.
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94246733
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 17:28 schreef maxmit het volgende:

[..]

Zorua zou ik wel graag willen.
als Haerrem geen Zorua hoeft is ie voor jou..

heb je een eventuele tweede keuze?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94246873
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 17:43 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als Haerrem geen Zorua hoeft is ie voor jou..

heb je een eventuele tweede keuze?
logisch en prima.

Osha.:..

[ Bericht 2% gewijzigd door maxmit op 17-03-2011 18:02:45 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94247985
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 17:47 schreef maxmit het volgende:

[..]

logisch en prima.

Osha.:..
komt voor elkaar :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94248357
Zorua was helaas wel mijn eerste keuze :)
En omdat ik niet helemaal ondankbaar over wil komen, krijg je een Adamant Excadrill terug (nog geen EVs gebruikt, dus alle ruimte om te beginnen met EV trainen)

Mijn friend code is: 2451-3897-4551
pi_94248468
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 17:16 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ik heb nu 6 pokemon met pokerus..1 is voor jou en voor de rest zijn er zijn 4 beschikbaar...

Het gaat om 2 Snivy, 1 Zorua, 1 Oshawott, 1 Tepig en 1 Purrloin.. Hearrem heeft eerste keuze.. daarna kan de rest kiezen.. het maakt mij niet uit wat ik overhoud..
Ik wil evt wel een Snivy :)!? Maar er was toch ook iemand die 4 Zorua's over had?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_94253300
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik wil evt wel een Snivy :)!? Maar er was toch ook iemand die 4 Zorua's over had?
ik heb wel meerdere Zorua maar die hebben geen Pokerus..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94253363
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 18:28 schreef Haerrem het volgende:
Zorua was helaas wel mijn eerste keuze :)
En omdat ik niet helemaal ondankbaar over wil komen, krijg je een Adamant Excadrill terug (nog geen EVs gebruikt, dus alle ruimte om te beginnen met EV trainen)

Mijn friend code is: 2451-3897-4551

ik kan wel pas later op de avond traden..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94256496
palpad code
1549 4798 4959
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94268038
Ik ben nu in Pokemon Black bezig... Nog nooit online gespeeld, maar voor deze Pokemon voor het eerst maar weer eens m'n Nintendo Wifi USB ding aangesloten :)

Dus ik wil eigenlijk wel eens kijken voor wat trades enzo, mijn Palpad is 1549 4629 9760 :) Voeg toe voeg toe ;)
pi_94268786
iemand tijd om te traden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94271578
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef MrMoon het volgende:
iemand tijd om te traden?
Ik kan nu wel even traden, als je online bent :P
pi_94272358
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Ik kan nu wel even traden, als je online bent :P
kom er aan :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94273408
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kom er aan :)
Duurt wel lang :P
pi_94278185
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Duurt wel lang :P
ik was er wel, maar zag niemand..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:43:41 #156
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94278594
Het moment is daar: ik sta voor de Pokémon League. This is it! Nu moet het gebeuren! ( :') ) En wel met:

- Samurott
- Excadrill
- Lilligant
- Gothitelle
- Darmanitan
- Mienshao

Allemaal level 50. Ik denk dat ik niet teveel problemen zal ondervinden, maar ik heb sterk het gevoel dat mijn team niet helemaal in balans is...

Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de Champion. Cynthia was echt een bitch om tegen te vechten in Platinum, die van Unova kan volgens mij alleen maar meevallen. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94279817
Echt kut ik heb de game nog niet wil hem ook maar heb no money maaan:(
pi_94282365
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik wil evt wel een Snivy :)!? Maar er was toch ook iemand die 4 Zorua's over had?
pm me maar voor een trade..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:00:19 #159
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94282397
Uitgespeeld! *O*

Ging ook makkelijker dan ik dacht, hoewel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog alle vrijgespeelde locaties bezoeken, alle goede TM's verzamelen en vervolgens een compleet team voor Black breeden. :7
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94286228
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:59 schreef MrMoon het volgende:

[..]

pm me maar voor een trade..
Heel erg bedankt voor de Zorua :D
pi_94286268
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor de Zorua :D
en jij voor de Excadrill oid :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:19:44 #162
231633 Xummon
of toch niet?
pi_94287868
kut ds-lite die alleen via wep kan connecten, moet nu wachten tot 3ds uitkomt die wel via wpa kan connecten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_94289277
DSi FTW :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94289605
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Xummon het volgende:
kut ds-lite die alleen via wep kan connecten, moet nu wachten tot 3ds uitkomt die wel via wpa kan connecten.
Ja, had hetzelfde probleem. Totdat ik mij bedacht dat ik m'n telefoon als wifi-hotspot kan gebruiken ^O^

Ik hou steeds meer van m'n telefoontje O+
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94289775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ja, had hetzelfde probleem. Totdat ik mij bedacht dat ik m'n telefoon als wifi-hotspot kan gebruiken ^O^

Ik hou steeds meer van m'n telefoontje O+
same here.. echt ideaal..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94307904
Al tijd om te traden?

Hoe werkt dat eigenlijk precies?
-Ik heb de codes in/via palpad ingevoerd.
-Ga ik nu naar de middelste bovenin pokecenter?

En dan trade??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94310238
error, error, error, error 86420 word er niet goed van :(
Orginele PM White, wel in amerika gekocht, maar dat mag toch niet uitmaken??
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94310652
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef maxmit het volgende:
error, error, error, error 86420 word er niet goed van :(
Orginele PM White, wel in amerika gekocht, maar dat mag toch niet uitmaken??
maakt niet uit.. heb je mn pm nog gelezen?

edit: lama
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94310756
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maakt niet uit.. heb je mn pm nog gelezen?

edit: lama
;)
Ik dacht even een beetje extra input vragen, maar er is weinig activiteit zo te zien...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94311677
Errors omzijlt ^O^
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:39:39 #171
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94311901
Godver, eerst al afgaan bij Bianca en daarna nog bij dat ventje. Hoog tijd voor een fatsoenlijke water-type Pokémon.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94312064
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver, eerst al afgaan bij Bianca en daarna nog bij dat ventje. Hoog tijd voor een fatsoenlijke water-type Pokémon.
er zijn 3 toffe water starters, tenminste de eindevoluties Blastoise, Empoleon en Samurott _O_
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:43:08 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94312175
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

er zijn 3 toffe water starters, tenminste de eindevoluties Blastoise, Empoleon en Samurott _O_
Maar even specifiek naar zoeken. Ben net in die grote stad geweest, derde gym was een peuleschil omdat ik ben begonnen met een vuur-type. Per Pokémon één of twee keer Ember en tegenstander was kapoet.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94312338
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Maar even specifiek naar zoeken. Ben net in die grote stad geweest, derde gym was een peuleschil omdat ik ben begonnen met een vuur-type. Per Pokémon één of twee keer Ember en tegenstander was kapoet.
daar had ik de vuuraap voor :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:49:27 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94312595
Ben overigens nog steeds niet echt overtuigd van de 'tofheid' en diepgang van het verhaal. Ik weet nog dat ik elke 5 minuten dat ik verder kwam met Blue helemaal geweldig vond. Hier ben ik nu bij de derde gym geweest en ik heb het gevoel dat ik er tot nu toe zo even doorheen ben gelopen.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:59:30 #176
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94313246
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben overigens nog steeds niet echt overtuigd van de 'tofheid' en diepgang van het verhaal. Ik weet nog dat ik elke 5 minuten dat ik verder kwam met Blue helemaal geweldig vond. Hier ben ik nu bij de derde gym geweest en ik heb het gevoel dat ik er tot nu toe zo even doorheen ben gelopen.
Dat zou de leeftijd kunnen zijn. :')

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt, je geen onnodige HMs op je party hoeft te forceren om verder te komen(alleen om te backtracken of om items te vinden) en er in bijna ieder iets te lange route wel een NPC aanwezig is om je bestjes te healen. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-03-2011 22:14:44 ]
pi_94314112
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat zou de leeftijd kunnen zijn. :')

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.
ach qua design van Pokémon heeft bijna elke generatie wel zn missers gehad..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:20:58 #178
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94314586
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ach qua design van Pokémon heeft bijna elke generatie wel zn missers gehad..
mwoah als ik tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zie en de eerste pokemon die je tegenkomt wel veel weg hebben van rattata, pidgey en poochyena, heb ik toch wel het idee dat het designteam weinig ideeen meer over heeft.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:23:32 #179
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94314737
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat zou de leeftijd kunnen zijn. :')

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt, je geen onnodige HMs op je party hoeft te forceren om verder te komen(alleen om te backtracken of om items te vinden) en er in bijna ieder iets te lange route wel een NPC aanwezig is om je bestjes te healen. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.
Denk dat het sowieso ook wel de leeftijd is, maar ik denk dat het extra grinden om bepaalde stukken te halen mij juist wat meer in het verhaal krijgt, ik loop er nu zo door heen. Ik zeg ook dat ik 'nog steeds' niet overtuigd ben, dat ik er nog anders over ga denken is uiteraard heel goed mogelijk aangezien ik nog maar bij het 'begin' van het spel ben.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:32:02 #180
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94315206
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Denk dat het sowieso ook wel de leeftijd is, maar ik denk dat het extra grinden om bepaalde stukken te halen mij juist wat meer in het verhaal krijgt, ik loop er nu zo door heen. Ik zeg ook dat ik 'nog steeds' niet overtuigd ben, dat ik er nog anders over ga denken is uiteraard heel goed mogelijk aangezien ik nog maar bij het 'begin' van het spel ben.
Bij red/blue ben je pas bij de derde gym zodra je de halve map ontdekt hebt, door twee grotten heengetrokken bent en team rocket 2-3x bevochten hebt, de gyms daarna zijn een walk over aangezien je door dat ontdekken behoorlijk overleveled bent en je gyms over kan slaan om ze op een later moment te doen.
pi_94315314
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

mwoah als ik tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zie en de eerste pokemon die je tegenkomt wel veel weg hebben van rattata, pidgey en poochyena, heb ik toch wel het idee dat het designteam weinig ideeen meer over heeft.
klopt, maar dat was ook zo in de vorige generatie.. maar idd die tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zijn missers..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:42:23 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94315746
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

klopt, maar dat was ook zo in de vorige generatie.. maar idd die tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zijn missers..
Toch vind ik de vorige generatie vier wel een aantal toffe designs hebben(Infernape, Lucario, Torterra,Toxicroak, Rhypreior, Gallade, Vespiquen, Weavile en de twee nieuwe evos van Evee), waarbij ik bij deze generatie tot nu toe eilk geen design heb gezien dat ik echt tof vind(hooguit Durant en Galvantula omdat het eindelijk bug pokemon zijn die op insecten lijken).

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-03-2011 23:05:14 ]
pi_94318346
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Toch vind ik de vorige generatie vier wel een aantal toffe designs hebben(Infernape, Lucario, Torterra,Toxicroak, Rhypreior, Gallade, Vespiquen, Weavile en de twee nieuwe evos van Evee), waarbij ik bij deze generatie tot nu toe eilk geen design heb gezien dat ik echt tof vind(hooguit Durant en Galvantula omdat het eindelijk bug pokemon zijn die op insecten lijken).
De gras en water starter + evoluties, Boldore en Gigalith mogen er ook zeker zijn..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:40:29 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94318465
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

De gras en water starter + evoluties, Boldore en Gigalith mogen er ook zeker zijn..
Ik vind de starters van B/W eilk allemaal zwak qua design,maar dat zou wel een kwestie van smaak zijn. :Y)
pi_94320974
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik vind de starters van B/W eilk allemaal zwak qua design,maar dat zou wel een kwestie van smaak zijn. :Y)
over Emboar zijn we het wel eens ;)
Maar het is idd een kwestie van smaak.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 02:09:03 #186
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94323470
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.
Eens, hoewel ik Platinum ook erg goed vond. Na een aantal jaar weinig Pokémon games te hebben gespeeld (ook al had ik wel Ruby en Diamond in mijn kast staan) was dat de game die me er weer helemaal in trok.

Wat betreft designs: ik begin er nu een beetje aan te wennen. De missers zijn overduidelijk (Vanilluxe, Garbodor, Seismitoad) maar er zitten ook hele toffe tussen. Emboar (ja, echt), Swoobat, Lilligant, Bouffalant, Krokorok natuurlijk... Wat dat betreft vind ik de game niet onderdoen voor de vorige generaties.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94333168
Als Emolga fly had kunnen leren was het de perfecte pokemon geweest
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94333482
Net de vierde gym verslagen. Zoals eerder vermeld is het idee voor nieuwe pokemon echt triest. Je ziet duidelijk dat de ontwikkelaars geen ideeen meer hebben en maar iets doen om de serie langer uit te rekken dan het verdiend. Van de 48-50 pokemon soorten die ik dusver ben tegen gekomen alles gevangen. Maar uiteindelijk in de groep van 6 zijn er maar 2-3 die het waard zijn om mee te vechten. Dus je zit alsnog met flink over levelde beestjes waardoor de gyms ook weinig uitdaging bieden. Een lvl 38 Emboar tegen een max lvl27 Zebrastrike stelt natuurlijk niks voor.
pi_94338228
Niemand hier een Rufflet/Braviary voor me?
Zijn de enige non-legendary die ik nog moet hebben :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  zondag 20 maart 2011 @ 00:04:38 #190
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94356396
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef Falstyr het volgende:
Net de vierde gym verslagen. Zoals eerder vermeld is het idee voor nieuwe pokemon echt triest. Je ziet duidelijk dat de ontwikkelaars geen ideeen meer hebben en maar iets doen om de serie langer uit te rekken dan het verdiend. Van de 48-50 pokemon soorten die ik dusver ben tegen gekomen alles gevangen. Maar uiteindelijk in de groep van 6 zijn er maar 2-3 die het waard zijn om mee te vechten. Dus je zit alsnog met flink over levelde beestjes waardoor de gyms ook weinig uitdaging bieden. Een lvl 38 Emboar tegen een max lvl27 Zebrastrike stelt natuurlijk niks voor.
Bij de 4e gym had ik ook een team van drie pokémon, maar ze waren alles behalve overleveld. Heeft met het nieuwe exp-systeem te maken.

Ik begrijp je kritiek wel, maar kijk je dan ook niet door een roze bril naar het verleden? Ik bedoel, ik weet nog dat ik FireRed speelde, jaren geleden, en dat ik bij de derde gym nog steeds met alleen Wartortle rondliep. De wilde pokémon die ik tot op dat punt was tegengekomen waren totaal oninteressant. In de rest van het spel zou het niet bepaald beter worden. Ja, de designs waren goed, omdat het de eerste generatie was, maar goede pokémon voor in mijn team? Ik moest er goed naar zoeken.

Ieder z'n mening hoor, maar "de nieuwe pokémon zijn zo lelijk/slecht" is kritiek die je elke generatie weer hoort. Geef het ff de tijd. Ik had bij de vierde generatie echt zoiets van, what the fuck zijn dit nu weer voor monsters. Nu zitten er een aantal bij die ik tot mijn favorieten reken, zoals Infernape en Roserade.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rikketik op 20-03-2011 00:05:13 (spelfoutje) ]
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94357681
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Bij de 4e gym had ik ook een team van drie pokémon, maar ze waren alles behalve overleveld. Heeft met het nieuwe exp-systeem te maken.

Ik begrijp je kritiek wel, maar kijk je dan ook niet door een roze bril naar het verleden? Ik bedoel, ik weet nog dat ik FireRed speelde, jaren geleden, en dat ik bij de derde gym nog steeds met alleen Wartortle rondliep. De wilde pokémon die ik tot op dat punt was tegengekomen waren totaal oninteressant. In de rest van het spel zou het niet bepaald beter worden. Ja, de designs waren goed, omdat het de eerste generatie was, maar goede pokémon voor in mijn team? Ik moest er goed naar zoeken.

Ieder z'n mening hoor, maar "de nieuwe pokémon zijn zo lelijk/slecht" is kritiek die je elke generatie weer hoort. Geef het ff de tijd. Ik had bij de vierde generatie echt zoiets van, what the fuck zijn dit nu weer voor monsters. Nu zitten er een aantal bij die ik tot mijn favorieten reken, zoals Infernape en Roserade.
Van de vorige generatie zijn Empoleon, Staraptor en Luxray mijn favorieten..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94367010
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Bij de 4e gym had ik ook een team van drie pokémon, maar ze waren alles behalve overleveld. Heeft met het nieuwe exp-systeem te maken.

Ik begrijp je kritiek wel, maar kijk je dan ook niet door een roze bril naar het verleden? Ik bedoel, ik weet nog dat ik FireRed speelde, jaren geleden, en dat ik bij de derde gym nog steeds met alleen Wartortle rondliep. De wilde pokémon die ik tot op dat punt was tegengekomen waren totaal oninteressant. In de rest van het spel zou het niet bepaald beter worden. Ja, de designs waren goed, omdat het de eerste generatie was, maar goede pokémon voor in mijn team? Ik moest er goed naar zoeken.

Ieder z'n mening hoor, maar "de nieuwe pokémon zijn zo lelijk/slecht" is kritiek die je elke generatie weer hoort. Geef het ff de tijd. Ik had bij de vierde generatie echt zoiets van, what the fuck zijn dit nu weer voor monsters. Nu zitten er een aantal bij die ik tot mijn favorieten reken, zoals Infernape en Roserade.
(Fire)red en zo had ik inderdaad 16 die ik regelmatig roteerde afhankelijk van tegenstander en behoefte. En het was zo dat ik in het begin een paar uur in een grasveldje heen en weer liep om te levelen alvorens het bos in te gaan. Op dat punt had ik altijd al de starter+pidgeotto+nidoran welk de gehele game bij me bleven. In het bos nog een caterpie welk een Butterfree werd alvorens tegen Brock te vechten. Geodude/Graveler was altijd meer een back-up als ik even geen behoefte aan Nidoking had. Vlak voor de tweede gym vond ik meestal nog een Abra welk het 5e lid van me team werd. Daarna was het inderdaad lange tijd stil alvorens de dragonini gevonden werd om een dragonight het zesde slot te laten vullen. Vergeleken met Black/White was ik toentertijd begin van de game veel tijd kwijt met levelen, maar daarna was je wel rest van de game met het gehele team een lvl of 5-10 boven die van de gyms. Tenzij ik Bulbasaur koos had ik altijd moeite met de tweede gym. Alle andere waren eitje.

In Gold werden de keuzes al flink beperkt, maar er waren nog steeds genoeg om voor de tweede gym al een compleet team en back-ups te hebben. De versies die er na uit kwamen heb ik me tijd niet eens aan verspild. Pearl e.d. kwam me de strot uit.

In Black had ik me team pas gevuld met semi-acceptabele keuzes toen de zesde badge behaald was. Gameplay en balans issues zijn beter dan eerdere versies. De Pokemon ontwikkeld na de Johto game versies slaan nergens meer op.

Anyway... Het team in Black waar ik naar toe aan het werken ben.
1. Emboar. Starter en sterk in vuur/vecht dus zit je altijd wel goed mee.
2. Zebrastrike ga ik vervangen met een Elektross. Zebra en Galvantula vind ik tegenvallen voor Electric
3. Leavanny voor de gras. Kom best regelmatig een seismitoad tegen en electro aanvallen is die gast immuun voor dus heb wat extra's nodig.
4. Seismitoad als back-up voor Leavanny en immuun tegen electro wat handig is
5. Hydreigon dark/dragon
6. nog geen idee. Mischien een Gollurk of zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Falstyr op 20-03-2011 10:51:42 ]
pi_94378162
Hoe lang zijn je pokes eigenlijk besmet met pokerus en hoe krijg je dat eigenlijk? Toeval bij het vangen van een?

Heb er 2 á 3 dagen profijt van gehad ^O^ dus alsnog bedankt MrMoon

Pokerus

:( crap, ik had een geinfecteerde in m'n inbox moeten laten :|W

Heeft iemand toevallig een pokemon over met pokerus voor m'n inbox :@ ??? Mag een onbeduidend iets zijn, maakt ook niet uit wat voor één...

[ Bericht 26% gewijzigd door maxmit op 20-03-2011 15:59:34 ]
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94416726
Niemand dus :{ Jammer...

Heb gisteren trouwens de 4e badge behaald ^O^ en nog steeds leuk. Wat kun je in die stad eigenlijk met dat battle-subway?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94417446
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef maxmit het volgende:
Niemand dus :{ Jammer...

Heb gisteren trouwens de 4e badge behaald ^O^ en nog steeds leuk. Wat kun je in die stad eigenlijk met dat battle-subway?
is meer iets als je pokemon 50+ zijn na het uitspelen van de game. kun je op de trein stappen en tegen andere lvl 50+ battlen.
pi_94417560
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Falstyr het volgende:

[..]

is meer iets als je pokemon 50+ zijn na het uitspelen van de game. kun je op de trein stappen en tegen andere lvl 50+ battlen.
Ja, had het gezien. Moet eerst serebii.net bekijken voor ik hier een vraag stel :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  maandag 21 maart 2011 @ 13:47:23 #197
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94417569
De Battle Subway is volgens mij de Unova-equivalent van de Battle Tower en de Battle Frontier. Simpel gezegd kun je daar tegen (sterke) AI trainers vechten. Versla je er zeven op rij, dan voltooi je een streak en verdien je punten. Die punten kun je daarna inwisselen voor goede items. Hier wat meer info erover: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Battle_Subway

Ondertussen heb ik alle goede TM's verzameld en kan ik eindelijk beginnen met het smeden van een goed team voor Black. :9
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94420573
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ja, had het gezien. Moet eerst serebii.net bekijken voor ik hier een vraag stel :')
hoeft niet, maar daar is het antwoord vaak wel te vinden idd..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94421118
Net de Dragonspiral Tower afgerond. Ging er met een nog zwakke Leavanny er in. Alle gevechten met haar gedaan en kwam er uit met een licht overpowerede gras/bug Pokemon. De enige die een beetje in mijn stijl past nu ze twee aanvallen geleerd heeft zoals dat Grass Sword en X-scissor. Druddigon is mijn HM-hoer. Op moment alleen strength. Rest zijn nog niet aan bod geweest. Zelfs op een laag niveau kan die nog aardig wat damage doen dus ideaal als ruimte vuller voorlopig.

Emboar gebruik ik al een tijdje niet echt meer. Die is veel te hoog lvl met zijn 51 bij badge 7. De rest hobbelt er achter aan met 37-42.
pi_94422008
Wanneer komen er event pokemon?
Ik wil m'n pokedex volmaken :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94422224
Pokémon League verslagen. Vond 't niet zo moeilijk, alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
had ik het een heel klein beetje moeilijk mee... Maar de setting (dat shot van de League als je er binnen loopt _O_) is geweldig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94461917
wil de game wel maar vakantie en een rijbewijs kosten niet niks
  dinsdag 22 maart 2011 @ 15:52:56 #203
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94469917
quote:
The Pokémon Global Link was scheduled to launch on March 30, 2011. As a result of the earthquake in Japan and the need to conserve energy resources, the launch date has been temporarily delayed. When a new launch date is determined, it will be published here on the Pokémon Global Link. We apologize sincerely for any inconvenience caused by this delay.

Bron: http://www.pokemon-gl.com/pre/en.html
Zonde, maar dit is natuurlijk overmacht. Overigens is niet alleen de internationale launch date verzet; ook de Japanse versie is (tijdelijk) offline gehaald.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94470407
quote:
Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Zonde, maar dit is natuurlijk overmacht. Overigens is niet alleen de internationale launch date verzet; ook de Japanse versie is (tijdelijk) offline gehaald.
leuk is anders, maar ik vind het niet meer dan logisch en had niet anders verwacht..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94473751
Net de eerste 7 trainers verslagen van de SuperSingleTrain :)
En waarom is het nog herfst in Pokémon?
  dinsdag 22 maart 2011 @ 17:43:18 #206
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94473937
De seizoenen wisselen per maand. Maart is 'toevallig' herfst, net als juli en november.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94501727


Zo.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94502007
Mooi spul jonge!
pi_94502971
o..m..f..g..

Heb jij tijd te veel of zo? -O-

In ieder geval respect en gefeliciteerd dat je zo veel geduld op hebt kunnen brengen. Is mij nog nooit gelukt.. :')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  woensdag 23 maart 2011 @ 11:07:06 #210
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94503223
_O_
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94503997
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.
_O_
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94504896
heeft iemand een modest oshawott vrouwtje die hij/zij wil ruilen?

edit: ik had die vraag eerder moeten stellen, dan had ik eerder een modest oshawott gehad.. :')

[ Bericht 63% gewijzigd door MrMoon op 23-03-2011 12:17:53 ]
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:21:13 #213
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94508093
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.
Holy sh... :o

Restecp. _O_
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94509884
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef maxmit het volgende:
o..m..f..g..

Heb jij tijd te veel of zo? -O-

In ieder geval respect en gefeliciteerd dat je zo veel geduld op hebt kunnen brengen. Is mij nog nooit gelukt.. :')
Heb er zo'n honderd uur ingestopt :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94511744
Faal want twee heatmor!

Maar je hebt alle Pokémon ook daadwerkelijk in je box. Respect hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94512097
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Faal want twee heatmor!

Maar je hebt alle Pokémon ook daadwerkelijk in je box. Respect hoor.
Eentje is shiny vandaar twee :P
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 23 maart 2011 @ 15:57:54 #217
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_94514213
Ha! Zojuist ook Pokemon White gekocht, de verleiding was toch te groot.
pi_94517196
quote:
7s.gif Op woensdag 23 maart 2011 15:07 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Eentje is shiny vandaar twee :P
Zoiets vermoedde ik al inderdaad :P Maar zeker nice!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  woensdag 23 maart 2011 @ 17:20:14 #219
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_94517554
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Faal want twee heatmor!

Maar je hebt alle Pokémon ook daadwerkelijk in je box. Respect hoor.
En op volgorde :D.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_94518300
quote:
6s.gif Op woensdag 23 maart 2011 10:15 schreef Jesse_ het volgende:
[ afbeelding ]

Zo.
Dat kan iedereen met een paar klikken op de (cheat) knop.
pi_94552442
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kan iedereen met een paar klikken op de (cheat) knop.
Ik cheat niet :{w
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94553688
quote:
7s.gif Op donderdag 24 maart 2011 13:27 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Ik cheat niet :{w
niet op reageren, dat is pure jaloezie..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94555153
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef MrMoon het volgende:

[..]

niet op reageren, dat is pure jaloezie..
Ik suggereer nergens dat er gecheat is, ik zeg alleen dat het kan. :*
pi_94555610
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kan iedereen met een paar klikken op de (cheat) knop.
Sommige mensen hebben gewoon tijd over en dan gaan ze alle pokemon vangen!
pi_94559042
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dat kan iedereen met een paar klikken op de (cheat) knop.
Klopt, maar alleen Jesse_ kan het zonder cheatknop :)
  vrijdag 25 maart 2011 @ 18:59:18 #226
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_94609750
Kun je met een gedownloade versie van White/Black ook online :@ ?
Op elke fokker past een bril.
pi_94616783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef Catch_me het volgende:
Kun je met een gedownloade versie van White/Black ook online :@ ?
Mag niet !
  zondag 27 maart 2011 @ 20:36:37 #228
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94685863
Wordt B&W nog veel gespeeld hier of is de interesse alweer een beetje weg? Ik ben zelf nu in Black begonnen, nu ik White uitgespeeld heb. Had al een enorm goed team gebreed voor Black, maar die bleek achteraf iets té goed te zijn. Het spel werd er iets te makkelijk door, ik scoorde echt allemaal OHKO's. Niet echt leuk eigenlijk. :')

Mooie gelegenheid dus om een team te vormen met pokémon die wel tof zijn, maar die tekort komen voor de top. Ook heb ik moves als Thunderbolt en Earthquake weggelaten en ben gegaan voor minder sterke varianten zoals Charge Beam en Bulldoze. Op het moment (net na de eerste gym) loop ik rond met een Charmander, een Emolga en een Mankey. Ik denk dat ik dan na de derde en de vierde gym respectievelijk een vierde en een vijfde pokémon aan mijn team toevoeg en het daar dan verder bij laat. Ik weet alleen nog niet welke...

Grappig trouwens. Emolga vond ik eerst een kutpokémon (net zoals Pikachu :r en Pachirisu :r), maar sinds het zien van de anime episode van afgelopen donderdag, waarin die een hoofdrol speelde, vind ik 'm tof. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94686101
quote:
10s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:36 schreef Rikketik het volgende:
Wordt B&W nog veel gespeeld hier of is de interesse alweer een beetje weg? Ik ben zelf nu in Black begonnen, nu ik White uitgespeeld heb. Had al een enorm goed team gebreed voor Black, maar die bleek achteraf iets té goed te zijn. Het spel werd er iets te makkelijk door, ik scoorde echt allemaal OHKO's. Niet echt leuk eigenlijk. :')

Mooie gelegenheid dus om een team te vormen met pokémon die wel tof zijn, maar die tekort komen voor de top. Ook heb ik moves als Thunderbolt en Earthquake weggelaten en ben gegaan voor minder sterke varianten zoals Charge Beam en Bulldoze. Op het moment (net na de eerste gym) loop ik rond met een Charmander, een Emolga en een Mankey. Ik denk dat ik dan na de derde en de vierde gym respectievelijk een vierde en een vijfde pokémon aan mijn team toevoeg en het daar dan verder bij laat. Ik weet alleen nog niet welke...

Grappig trouwens. Emolga vond ik eerst een kutpokémon (net zoals Pikachu :r en Pachirisu :r), maar sinds het zien van de anime episode van afgelopen donderdag, waarin die een hoofdrol speelde, vind ik 'm tof. :')
ah.. jij kijkt de Japanse episodes? Mis je dan niet te veel ivm de taalbarriere?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  zondag 27 maart 2011 @ 22:27:25 #230
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94692524
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ah.. jij kijkt de Japanse episodes? Mis je dan niet te veel ivm de taalbarriere?
Ik kijk ze niet altijd hoor, al vind ik het altijd wel grappig om tenminste de screencaps op Serebii door te bladeren. :P Veel begrijp je er dan niet van inderdaad, maar het meeste wordt wel duidelijk via de beelden. Het draait toch meer om de actie dan om de dialogen in de animé serie.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94693298
quote:
3s.gif Op zondag 27 maart 2011 22:27 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik kijk ze niet altijd hoor, al vind ik het altijd wel grappig om tenminste de screencaps op Serebii door te bladeren. :P Veel begrijp je er dan niet van inderdaad, maar het meeste wordt wel duidelijk via de beelden. Het draait toch meer om de actie dan om de dialogen in de animé serie.
ah ja.. de screencaps.. die kijk ik ook altijd door.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94696145
Tepig/Snivy, iemand? te ruilen tegen Oshawott/Zorua/kanto/johto/hoenn/sinnoh starter of een leuk aanbod :)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94698602
quote:
Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tepig/Snivy, iemand? te ruilen tegen Oshawott/Zorua/kanto/johto/hoenn/sinnoh starter of een leuk aanbod :)
ik heb beide wel.. wil wel ruilen tegen een piplup en een turtwig.. pm me maar even.. kunnen we een moment afspreken om te ruilen.. mits je nog zoekt natuurlijk :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94704820
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:40 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ah.. jij kijkt de Japanse episodes? Mis je dan niet te veel ivm de taalbarriere?
http://www.goodanime.net/anime-list
of je kijkt gewoon degene met engelse subs. dan verlies je niks
  maandag 28 maart 2011 @ 13:29:36 #235
231633 Xummon
of toch niet?
pi_94711082
paar dagen ff geen tijd gehad maar gisteravond weer eens gespeeld, nu onderweg naar gym7
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_94722830
quote:
7s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Tepig/Snivy, iemand? te ruilen tegen Oshawott/Zorua/kanto/johto/hoenn/sinnoh starter of een leuk aanbod :)
Mijn fout :') ik heb de tepig/snivy, en ben op zoek naar wat anders :P
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94723365
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Mijn fout :') ik heb de tepig/snivy, en ben op zoek naar wat anders :P
Ik heb nog wel een male Zorua en ook een Oshawott als je me een paar minuten geeft :)
Met Pokérus als je wil

Ligt het trouwens aan mij of ziet Pokémon BW er wat vaag uit op de 3DS?
pi_94725765
Is er nog iets speciaals aan de nieuwe black&white, want ik heb de oudere games altijd wel met plezier gespeeld, maar tenzij black&white veel nieuwe elementen heeft zie ik mezelf het niet zo snel weer spelen. Vooral omdat het best veel tijd kost.
pi_94725835
En ik vind al die nieuwe pokemon vaak lelijk. :{
pi_94727775
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 10:27 schreef Falstyr het volgende:

[..]

http://www.goodanime.net/anime-list
of je kijkt gewoon degene met engelse subs. dan verlies je niks
ik kijk gewoon degene die engels gesproken zijn.. dan loop ik wel iets achter, maar dan mis ik ook niks :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 28 maart 2011 @ 20:02:57 #241
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94729553
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Is er nog iets speciaals aan de nieuwe black&white, want ik heb de oudere games altijd wel met plezier gespeeld, maar tenzij black&white veel nieuwe elementen heeft zie ik mezelf het niet zo snel weer spelen. Vooral omdat het best veel tijd kost.
Ligt eraan wat je met nieuwe elementen bedoelt. Er is natuurlijk de compleet nieuwe regio en de compleet nieuwe pokémon, maar qua gameplay gaat het vooral om kleine verbeteringen. Dat je de oude pokémon pas na de Elite Four tegenkomt maakte het wel enigszins verfrissend om te spelen, maar aan de andere kant wijkt de algehele ervaring niet zo gek veel af van voorgaande games. Het draait nog steeds om badges verzamelen, het evil team uitschakelen en de Pokémon League winnen. Als je dat ondertussen wel een keer gezien hebt, kun je Black & White beter nog even aan je voorbij laten gaan denk ik.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94730141
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:05 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een male Zorua en ook een Oshawott als je me een paar minuten geeft :)
Met Pokérus als je wil

Ligt het trouwens aan mij of ziet Pokémon BW er wat vaag uit op de 3DS?
Graag!
En klopt, vind het er ook een beetje raar uitzien, maar ik stoor mij er verder niet aan. :)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94730197
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Graag! met of zonder Pokérus, maakt niet uit.
En klopt, vind het er ook een beetje raar uitzien, maar ik stoor mij er verder niet aan. :)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94730279
Jammer dat Global Link tot nader order uitgesteld is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94731878
quote:
3s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je met nieuwe elementen bedoelt. Er is natuurlijk de compleet nieuwe regio en de compleet nieuwe pokémon, maar qua gameplay gaat het vooral om kleine verbeteringen. Dat je de oude pokémon pas na de Elite Four tegenkomt maakte het wel enigszins verfrissend om te spelen, maar aan de andere kant wijkt de algehele ervaring niet zo gek veel af van voorgaande games. Het draait nog steeds om badges verzamelen, het evil team uitschakelen en de Pokémon League winnen. Als je dat ondertussen wel een keer gezien hebt, kun je Black & White beter nog even aan je voorbij laten gaan denk ik.
Nouja, het verhaal is wel iets prominenter, belangrijker en leuker dan bij andere Pokémongames.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_94732265
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Graag!
En klopt, vind het er ook een beetje raar uitzien, maar ik stoor mij er verder niet aan. :)
Mijn FC is: 2451-3897-4551
pi_94733002
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:43 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Mijn FC is: 2451-3897-4551
1936-0464-2487 :) Heb je nu tijd?
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94733053
Kom eraan :)
pi_94733194
quote:
3s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je met nieuwe elementen bedoelt. Er is natuurlijk de compleet nieuwe regio en de compleet nieuwe pokémon, maar qua gameplay gaat het vooral om kleine verbeteringen. Dat je de oude pokémon pas na de Elite Four tegenkomt maakte het wel enigszins verfrissend om te spelen, maar aan de andere kant wijkt de algehele ervaring niet zo gek veel af van voorgaande games. Het draait nog steeds om badges verzamelen, het evil team uitschakelen en de Pokémon League winnen. Als je dat ondertussen wel een keer gezien hebt, kun je Black & White beter nog even aan je voorbij laten gaan denk ik.
Bedankt. :) Ik heb op zich wel zin om weer een pokemonspel te spelen, maar als het niet veel verschilt van de andere pokemongames kan ik beter een oudere versie spelen. Toen vond ik de pokemons er nog 'mooi' uitzien en bij de latere versies toch een stuk minder. Even kijken of dat bij black&white ook het geval is.
pi_94733509
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Haerrem het volgende:
Kom eraan :)
Ik ben gearriveerd B-)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94733616
Lol, omdat ik nu op mijn 3DS zit, ipv mijn normale ds, heeft hij mijn FC verandert

Hij is nu: 1377-7103-2133
pi_94734028
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:03 schreef Haerrem het volgende:
Lol, omdat ik nu op mijn 3DS zit, ipv mijn normale ds, heeft hij mijn FC verandert

Hij is nu: 1377-7103-2133
Praat nu tegen je in wi-fi room, ofzo :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94734134
Ook zin in 1 gevechtje?
Dan ren ik wel even naar de PC :P
pi_94734286
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:11 schreef Haerrem het volgende:
Ook zin in 1 gevechtje?
Dan ren ik wel even naar de PC :P
Heb echt een zuigteam :') maar vooruit, voor de lol :p gelieve niet met EV getrainde/gehackte pokes :p
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94734338
Hacken doe ik zoiezo niet ;)
En ok, ik zal mijn Excadrill en Zoroark niet gebruiken
pi_94734694
Ik heb maar 3 ingezet :') i am doomed
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94734872
Ik dacht dat alle lvls wel op 50 werden gezet
pi_94735224
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef Haerrem het volgende:
Ik dacht dat alle lvls wel op 50 werden gezet
Dacht ik dus ook.
Simisage = awesome *O*
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94735310
quote:
15s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Dacht ik dus ook.
Simisage = awesome *O*
Kwam er net achter dat ik mijn non-ev trained Samurott vergeten was :D
pi_94735320
Oh ik snap het al! heb een Zekrom in mijn party, daarom wil Flat rule niet _O-

3 v 3 straks? ik gooi Zekrom er even uit
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94735353
4 v 4 mag ook.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94735505
Is goed, ga ik even mijn Samurott halen
pi_94736193
Stomme spin!
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736223
Ik moet eens opschieten met Project G :'(
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736225
quote:
8s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Stomme spin!
Sorry, Dubbel post
pi_94736238
Daar gaat je Simisage :)

Edit: Project G?
pi_94736288
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:39 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Daar gaat je Simisage ;-)
Mensen onderschatten Simisage, kan een goed arsenaal aan moves leren.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736322
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:40 schreef Haerrem het volgende:

Edit: Project G?
Ik probeer een Gyarados te EV trainen :') Mijn eerste EV pokemon sinds Emerald _O-
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736374
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik probeer een Gyarados te EV trainen :') Mijn eerste EV pokemon sinds Emerald _O-
Dragon Dance
Stone Edge
Waterfall
Earthquake

:9~

In ieder geval, goed potje! Ik dee het beter toen ik minder pokés had en lagere lvls _O-
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736399
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik probeer een Gyarados te EV trainen :') Mijn eerste EV pokemon sinds Emerald _O-
Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan? :)
Ik heb voor deze game ook nog nooit EV trained, maar het ging wel makkelijk en meteen 2 gedaan.
pi_94736477
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:42 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Zodra je een fatsoenlijk team hebt opgebouwd nog een keer proberen dan? :)
Ik heb voor deze game ook nog nooit EV trained, maar het ging wel makkelijk en meteen 2 gedaan.
Ik ben absoluut geen meester in teams bouwen :') EV train alleen pokés die mij aanstaan, en Gyarados is al mijn favoriet sinds Gen I O+
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94736527
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

[..]

Ik ben absoluut geen meester in teams bouwen :') EV train alleen pokés die mij aanstaan, en Gyarados is al mijn favoriet sinds Gen I O+
Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachten
pi_94736682
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 21:44 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Ik ook niet hoor, maar heb voor B/W al wel een leuk team in gedachten
Ik heb al ook iets in gedachte..nu nog kijken als het wel goed samengaat ;)
In ieder geval, hopelijk doe ik het dan beter :')
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 08:32:52 #274
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_94750073
Wat is EV trainen?
pi_94758446
Heeft er iemand een Snivy over? Met pokerus zou ook leuk zijn eventueel :@ als extraatje...
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94760422
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 08:32 schreef baniekje het volgende:
Wat is EV trainen?
http://serebii.net/games/evs.shtml

met dat systeem ga je dus een zo'n optimaal mogelijk Pokemon maken.
persoonlijk vind ik het gemierenneuk van de bovenste plank
  dinsdag 29 maart 2011 @ 14:07:43 #277
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_94760454


MIJN DROOM IS OM EEN POKEMON FOKKER TE WORDEN
:')
pi_94766101
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef maxmit het volgende:
Heeft er iemand een Snivy over? Met pokerus zou ook leuk zijn eventueel :@ als extraatje...
PM even wanneer je tijd hebt. :)
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
pi_94861239
heeft iemand een Squirtle en/of een Piplup en wil hij/zij wel ruilen? Mannetje of vrouwtje en nature maakt me niet uit, maar als je een modest vrouwtje hebt hou ik natuurlijk aanbevolen :P

ik heb weinig te ruil:
- Snivy (evt met Pokerus)
- Oshawott
- Tepig (evt met Pokerus)
- Zorua
- Solosis
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 1 april 2011 @ 15:22:34 #280
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_94904275
Ik heb nu eindelijk ook een werkende verbinding op mn DS. :D

3257-0875-6722
Zit nu zo'n beetje bij de Elite Four, maar heb geen goede Dark/Psychic-pokémon. Nog aanraders?

Zelf speel ik nooit met het idee om echt het meest diverse team te krijgen om zo makkelijk mogelijk er doorheen te komen, daarom mijn geweldige lijst:
Darmanitan lvl 50
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seismitoad lvl 49
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emboar lvl 49
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cobalion lvl 43
info komt later, zit nu even niet in m'n team
Virizion lvl 45
idem
Unfezant lvl 42
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:05:48 #281
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94905964
Pokemon :')
Hoe oud zijn jullie, 7?
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94906076
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef jamesstewart het volgende:
Pokemon :')
Hoe oud zijn jullie, 7?
Nooit gespeeld zeker of wel?
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:14:25 #283
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94906347
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef maxmit het volgende:

[..]

Nooit gespeeld zeker of wel?
Hoe oud ben jij dan eigenlijk?
Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena. :')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94906555
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena. :')
Denken dat we nog op school zitten :')
En 17 :')
Of ben je een meisje? in dat geval.... ;) Pokemon ruilen??

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:19:54 #285
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94906580
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:14 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Gespeeld toen ik 7 was, ben nu 10 jaar ouder.
Zeggen jullie op school ook dat jullie Pokemon spelen en dat je pokemon is veranderd in een nieuwe pokemon en dat je een penning hebt gewonnen in de arena. :')
Zeventien. :')

Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94906630
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Zeventien. :')

Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.
Zo is dat :7

:{w Niet fucken met lego trouwens...

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:21:32 #287
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94906640
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef maxmit het volgende:

[..]

Denken dat we nog op school zitten :')
En 17 :')
Of ben je een meisje? in dat geval.... ;) Pokemon ruilen??

c_/
Nee, ben geen meisje :')
En jullie spelen pokemon :')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94906691
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:21 schreef jamesstewart het volgende:

[..]
En jullie spelen pokemon :')
Zo is dat ^O^ :7
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:22:35 #289
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94906695
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:19 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Zeventien. :')

Ga met lego spelen, kleuter. Laat Pokémon maar aan de echte binken over.
Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.
:')
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94906762
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.
:')
Hoho :{w

Als trainer. Niet als Pokemon :')

Wie gaat er nou verkleed als pokemon? Dat is toch absurd... :')

c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:27:21 #291
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94906865
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:24 schreef maxmit het volgende:

[..]

Hoho :{w

Als trainer. Niet als Pokemon :')

Wie gaat er nou verkleed als pokemon? Dat is toch absurd... :')

c_/
pikatschu ik kies jou, verblind maxmit met je lelijkheid!
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94906899
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:27 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

pikatschu ik kies jou, verblind maxmit met je lelijkheid!
:')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  vrijdag 1 april 2011 @ 16:47:35 #293
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94907632
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef jamesstewart het volgende:

[..]

Ga je pokemon trainen anders verslaat een gestreste japanner van 5 jaar je tijdens het grote nintendo-pokemon toernooi waar jij heen gaat verkleed als een pokemon.
:')
Fijne diss, joh. De realiteit blijft echter dat jij hier als zeventienjarige zit te trollen in een pokémon topic. Verder alles oké met je zelfrespect? Maar hey, jij je zin. Kom maar met dat pokémon pak, dan trek ik hem aan en zullen we zien wie er van ons tweeën de echte baas is. Zal wel een pijnlijk gezicht worden, een gast in een Pikachu-pak die de chicks hosselt en zo'n internetheld die er huilend naast staat.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94907901
quote:
Op vrijdag 1 april 2011 16:47 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Fijne diss, joh. De realiteit blijft echter dat jij hier als zeventienjarige zit te trollen in een pokémon topic. Verder alles oké met je zelfrespect? Maar hey, jij je zin. Kom maar met dat pokémon pak, dan trek ik hem aan en zullen we zien wie er van ons tweeën de echte baas is. Zal wel een pijnlijk gezicht worden, een gast in een Pikachu-pak die de chicks hosselt en zo'n internetheld die er huilend naast staat.
en dan ga ik verkleed als je trainer ;')
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94910650
Zie het al voor me. 2 volwassen gasten. 1 als trainer en roept tegen de ander: "pikachu...donderschok!!". De volwassene verkleed als pikachu pakt zijn pistool en knalt de tegenstander neer. Ik zou me kapot lachen :D

Ach ja... 17 jarige internetheldjes die alleen maar online kunnen trollen. Trieste figuren die alleen maar onzin kunnen lullen en zelf niks kunnen.

Denk dat de meesten die nog pokemon spelen rond de 22-30 jaar oud zijn. 14 jaar geleden begon het. Toen was onze trolletje net 3 en zat hij nog in zijn luiers. Iedereen die er mee begon was rond de 10-15 jaar oud...do the math om te zien hoe oud de meesten tegenwoordig zijn. Ik kijk nog steeds de oude He-man, Thundercats, dungeons and Dragons tv series puur voor nostalgie en fun. Dus waarom zou ik datzelfde niet met Pokemon kunnen doen...of alle Mario, Prince of Persia, Link, Commander Keen games.
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:18:11 #296
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_94912952
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef jamesstewart het volgende:
Pokemon :')
Hoe oud zijn jullie, 7?
Kwaliteitspost. ^O^
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
pi_94920394
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef Falstyr het volgende:
Zie het al voor me. 2 volwassen gasten. 1 als trainer en roept tegen de ander: "pikachu...donderschok!!". De volwassene verkleed als pikachu pakt zijn pistool en knalt de tegenstander neer. Ik zou me kapot lachen :D
:')
quote:
Denk dat de meesten die nog pokemon spelen rond de 22-30 jaar oud zijn. 14 jaar geleden begon het. Toen was onze trolletje net 3 en zat hij nog in zijn luiers. Iedereen die er mee begon was rond de 10-15 jaar oud...do the math om te zien hoe oud de meesten tegenwoordig zijn. Ik kijk nog steeds de oude He-man, Thundercats, dungeons and Dragons tv series puur voor nostalgie en fun. Dus waarom zou ik datzelfde niet met Pokemon kunnen doen...of alle Mario, Prince of Persia, Link, Commander Keen games.
Ik sluit mij hier bij aan en bevestig ook meteen de leeftijd :@


c_/
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94956821
22 Jaar, ben er vanaf het begin erbij , in chronologische volgorde:

Red -> Yellow -> Crystal -> Gold ->Ruby -> Emerald -> Pearl -> platinum -> HeartGold -> en nu dus White.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:07:32 #299
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94959461
Ik heb nu al een week of 3 Pokémon White.
Mijn zesde spel .... na Pokémon Yellow, Silver, Sapphire (die was trouwens waardeloos), Pearl en Heartgold.

Wat zitten jullie Pokémon trouwens op lage levels! Serieus met Pokémon van level 50 naar de Elite Four gaan?
Ik heb, traditiegetrouw, een team van 3 Pokémon waar ik mee vecht. Op dit moment ben ik rond Driftveil City aan het trainen en heb ik 4 badges.
Mijn team:
Simisear lv 43
Seismitoad lv 43
Scrafty lv 43

Zodra ze alledrie op level 45 zitten, ga ik naar de Driftveil Gym.
Ik heb zeg maar een soort schema:

Voor gym 1 Pokémon minstens op level 20.
Voor gym 2 Pokémon minstens op level 30.
Voor gym 3 Pokémon minstens op level 35.
Voor gym 4 Pokémon minstens op level 40.
Voor gym 5 Pokémon minstens op level 45.
Voor gym 6 Pokémon minstens op level 50.
Voor gym 7 Pokémon minstens op level 55.
Voor gym 8 Pokémon minstens op level 60.
Voor de Elite Four Pokémon minstens op level 70.

Beetje dwangmatig, maar goed, ik ben dan ook een stomme OCD'er. :')

Ik snap dat hele EV-trainen trouwens niet. Ik heb het wel een keer geprobeerd in Heartgold omdat mijn Parasect False Swipe en Spore kon om Pokémon te vangen, maar supersloom was.
Ontelbare Rattata's, Pidgeys en andere Pokémon die je Speedpunten bezorgen verslagen, maar het heeft totaal geen nut gehad ... :?
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_94959592
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 23:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik heb nu al een week of 3 Pokémon White.
Mijn zesde spel .... na Pokémon Yellow, Silver, Sapphire (die was trouwens waardeloos), Pearl en Heartgold.

Wat zitten jullie Pokémon trouwens op lage levels! Serieus met Pokémon van level 50 naar de Elite Four gaan?
Ik heb, traditiegetrouw, een team van 3 Pokémon waar ik mee vecht. Op dit moment ben ik rond Driftveil City aan het trainen en heb ik 4 badges.
Mijn team:
Simisear lv 43
Seismitoad lv 43
Scrafty lv 43

Zodra ze alledrie op level 45 zitten, ga ik naar de Driftveil Gym.
Ik heb zeg maar een soort schema:

Voor gym 1 Pokémon minstens op level 20.
Voor gym 2 Pokémon minstens op level 30.
Voor gym 3 Pokémon minstens op level 35.
Voor gym 4 Pokémon minstens op level 40.
Voor gym 5 Pokémon minstens op level 45.
Voor gym 6 Pokémon minstens op level 50.
Voor gym 7 Pokémon minstens op level 55.
Voor gym 8 Pokémon minstens op level 60.
Voor de Elite Four Pokémon minstens op level 70.

Heh? Elite Four zijn de eerste keer maar Lvl 46-48 :? en ze stellen niks voor, enige die mij een verzetje gaf was Ghetsis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je pokes lvl 43 en maar 4 badges? sheeet, hoezo veel grinden
Op dit punt hoef je niet eens meer te trainen, je red het wel vanaf dit punt met die levels puur door enkel op trainers los te gaan.
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  zaterdag 2 april 2011 @ 23:18:19 #301
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94959915
De Kanto Elite Four uit Red en Blue (en de remakes) was wel sterk. Lorelei had bijvoorbeeld pokémon van minimaal level 50 en Lance (nog niet eens de champ) had een Dragonite van level 62. In Gold en Silver moest je het echter opnemen tegen Will, die met pokémon van begin level 40 kwam aanzetten. Van Hoenn weet ik het niet meer en in Sinnoh zaten ze netjes rond level 50 ŕ 60. In B&W zijn de verschillen kleiner, maar dat komt doordat je de Elite Four in willekeurige volgorde kunt uitdagen én doordat je pas echt champion bent als je de Elite Four voor de tweede keer hebt verslagen, gevolgd door Alder. Dan hebben ze allen pokémon van level 70 tot 80. Vrij hoog lijkt me.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')