Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?quote:
werkt die Lucky Egg ook in combinatie met Exp Share?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
Lucky Egg heeft dan alleen effect op de pokemon die hem vast heeftquote:Op zondag 13 maart 2011 21:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
werkt die Lucky Egg ook in combinatie met Exp Share?
zondequote:Op zondag 13 maart 2011 21:46 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lucky Egg heeft dan alleen effect op de pokemon die hem vast heeft
Als je ze effectief wil levellen is grinden met de macho brace een stuk beter.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wil doen. Als je gewoon je lead poke's op een zo hoog mogelijk lvl wil krijgen zonder te grinden, werkt Lucky Egg het beste toch?
Nja je eerste Pokémon gaat dan sneller met lvlen.quote:
nu train je ook je andere pokémon, en hoef je ze niet gebruiken voor gevechtquote:Op zondag 13 maart 2011 21:01 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeftquote:Op maandag 14 maart 2011 11:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja je eerste Pokémon gaat dan sneller met lvlen.
Helaasquote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeft
Exp share is alleen voor Pokémon die niet mee doen aan een gevechtquote:Op maandag 14 maart 2011 12:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
maar het was handiger geweest als dat mbv Exp Share ook bij de Pokemon zou kunnen die de Exp Share vast heeft
maar ze krijgen wel 3/4 exp(ipv 1/2) als ze ook in het gevecht mee doen, ten koste van de exp die de andere pokemon die aan het gevecht meedoen.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Exp share is alleen voor Pokémon die niet mee doen aan een gevecht
Ligt er ook weer aan of het een level 1 pokemon is met een lvl 50, of een 25 en een 25.quote:Op maandag 14 maart 2011 13:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
maar ze krijgen wel 3/4 exp(ipv 1/2) als ze ook in het gevecht mee doen, ten koste van de exp die de andere pokemon die aan het gevecht meedoen.
nee, met exp share krijg je de helft van de normale exp die je op dat level zou verdienen, als je deze pokemon ook in/out battle switched krijg je driekwart.(het maakt niet uit welk level de pokemon met wie je die andere pokemon verslaat heeft, alleen krijgt deze dus maar een kwart van de exp, en dat word nog eens gehalveert zodra je bijvoorbeeld een derde gebruikt)quote:Op maandag 14 maart 2011 13:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt er ook weer aan of het een level 1 pokemon is met een lvl 50, of een 25 en een 25.Lagere pokemon krijgen wel veel meer exp.
Idd zeer bagger ja :/. En bij GTS trade, duurt het echt lang tot er iemand komt :/quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
mja had ook al gekeken.. ben nog op zoek naar een Snivy en eventueel een Tepig.. maar goed ik zal eerst zelf maar eens mn Oshawott breeden.. hopelijk kan ik dan nog eens een andere starter binnen halen..quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
Waarom zit GTS zo tjokvol met idioten die een lvl 100 zekrom of reshiram willen hebben voor een lvl1 starter :S
inmiddels heb ik ook al een flink aantal Oshawott gebreed.. via GTS maar eens een aangeboden in de hoop er een Snivy (vrouwtje) voor terug te krijgen..quote:Op maandag 14 maart 2011 16:35 schreef Jesse_ het volgende:
Oshawott heb ik ook in de aanbieding, ik moet alleen Tepig nog
Vragen om een vrouwtje maakt het nog wel iets moeilijker, de kans op een mannetje is 87.5%quote:Op maandag 14 maart 2011 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
inmiddels heb ik ook al een flink aantal Oshawott gebreed.. via GTS maar eens een aangeboden in de hoop er een Snivy (vrouwtje) voor terug te krijgen..
edit: wel jammer trouwens dat je maar 1 Pokémon tegelijkertijd kan aanbieden via GTS.. (2 of 3 had ik persoonlijk handiger gevonden)..
ik wil ze breeden naar de door mij gewenste naturequote:Op maandag 14 maart 2011 16:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Vragen om een vrouwtje maakt het nog wel iets moeilijker, de kans op een mannetje is 87.5%
Als je met een mannetje ook genoegen neemt heb ik er nog wel eentje voor je.
Ondertussen een Tepig voor m'n Snivy gekregen
Na de elite 4 kan je met Ditto aan de slagquote:Op maandag 14 maart 2011 16:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ze breeden naar de door mij gewenste nature
maar een mannetje is welkom, dan heb ik iig al een Snivy
Die van mij is 2021 8848 6590 .. ben je nu beschikbaar?quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na de elite 4 kan je met Ditto aan de slag
M'n friendcode is 1549 4367 8138
I'm going inquote:Op maandag 14 maart 2011 17:05 schreef Jesse_ het volgende:
Ja, even mn wifi aanzetten en dan ben ik zover
goed plan.. doe ik dat evenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:14 schreef Jesse_ het volgende:
Anders moet je maar een flut pokemon op GTS aanbieden voor een mannelijke snivy.
Met alleen Pokemon uit Nederland moet dat wel gevonden kunnen worden.
quote:Op maandag 14 maart 2011 17:20 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga hem even opzoeken
Edit: De trade is gelukt
Nog erger: Mensen die hele normale pokémon aanbieden (ik was zelf op zoek naar Gothita in White) en daar een Reshiram of Zekrom voor vragen...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
Emerald!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hallo![]()
Ik ga dit topic maar eens volgen, ben net weer begonnen met pokemon Emerald op mn iPod en dit is mijn progress tot nu toe:
- Bert - Torchic - Level 10 Level 11 Level 12
- empty
- empty
- empty
- empty
- empty
Moeilijk te zeggen. In principe zijn alle pokémon games geschikt voor newbies. Alles wordt stap voor stap uitgelegd en door met iedereen te praten ingame zul je zelden tegen muren aanlopen, zeg maar. Ik denk denk dat het echt van persoonlijke voorkeur afhangt. Je kunt bijvoorbeeld eens op de sites uit de OP kijken welke pokémon je meer aanspreken of welke regio interessanter klinkt.quote:Op maandag 14 maart 2011 19:08 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
Ik wil graag beginnen met het spelen van Pokemon en ik heb een Nintendo DSi. Met welke Pokemon kan ik het beste beginnen?
Ik dacht aan Pokemon Platinum. Ik zat namelijk laatst een aflevering van Gamekings te bekijken en daarin gaven ze aan dat nieuwe pokemonspelers goed met dit spel aan de slag konden gaan.
Maar nu heb ik ook Pokemon White en Black die de DSi functies gebruiken. Eigenlijk heb ik alle Pokemons en Pokemon ranger ook nog, maar nu?
Wat is de beste om mee te beginnen?
En wat is nu het verschil tussen de games die bijv. black en white zijn? Zijn de pokemons dan een andere kleur ofzo? Of is dat goed en kwaad?
Same, maar dan met blackquote:Op dinsdag 15 maart 2011 14:31 schreef Rockiejj het volgende:
Yes! Ik ben in het bezit van Pokemon White, gelijk begonnen (heb m wel als rom)
Ben begonnen met Oshawott
Hype vind ik een te groot woord. Anderhalve week geleden zijn er simpelweg weer nieuwe games uitgekomen en tja, daar zijn de fans natuurlijk blij mee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:41 schreef IkWistGeenNaam het volgende:
Nieuwe pokemon hype tegenwoordig? Ik vind de eerste 3 nog wel leuk, maar daarna vond ik het maar bagger worden.
Op school is iedereen die oude games op zijn ipod aan het spelen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:56 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hype vind ik een te groot woord. Anderhalve week geleden zijn er simpelweg weer nieuwe games uitgekomen en tja, daar zijn de fans natuurlijk blij mee.
----
Ik ben nu bij het stadje met de zevende gym, maar ik denk dat ik m'n team nog even iets aanpas. Ik heb nu:
Samurott - 40
Darmanitan - 41
Excadrill - 39
Lilligant - 39
Gothitelle - 41
Fraxure - 39
Vooral Fraxure vind ik niet veel toevoegen omdat hij, afgezien van Dragon Claw, de rest van z'n moves deelt met Excadrill en Darmanitan. En aangezien Dragon alleen super effective is tegen Dragon... Misschien dat ik toch maar voor een Mienfoo ga, ondanks dat-ie relatief laat evolueert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |