abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94268786
iemand tijd om te traden?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_94271578
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 23:22 schreef MrMoon het volgende:
iemand tijd om te traden?
Ik kan nu wel even traden, als je online bent :P
pi_94272358
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:04 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Ik kan nu wel even traden, als je online bent :P
kom er aan :)
pi_94273408
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:17 schreef MrMoon het volgende:

[..]

kom er aan :)
Duurt wel lang :P
pi_94278185
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 00:38 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Duurt wel lang :P
ik was er wel, maar zag niemand..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 08:43:41 #156
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_94278594
Het moment is daar: ik sta voor de Pokémon League. This is it! Nu moet het gebeuren! ( :') ) En wel met:

- Samurott
- Excadrill
- Lilligant
- Gothitelle
- Darmanitan
- Mienshao

Allemaal level 50. Ik denk dat ik niet teveel problemen zal ondervinden, maar ik heb sterk het gevoel dat mijn team niet helemaal in balans is...

Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd naar de Champion. Cynthia was echt een bitch om tegen te vechten in Platinum, die van Unova kan volgens mij alleen maar meevallen. :D
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_94279817
Echt kut ik heb de game nog niet wil hem ook maar heb no money maaan:(
pi_94282365
quote:
Op donderdag 17 maart 2011 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ik wil evt wel een Snivy :)!? Maar er was toch ook iemand die 4 Zorua's over had?
pm me maar voor een trade..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 11:00:19 #159
171357 Rikketik
pi_94282397
Uitgespeeld! *O*

Ging ook makkelijker dan ik dacht, hoewel...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu nog alle vrijgespeelde locaties bezoeken, alle goede TM's verzamelen en vervolgens een compleet team voor Black breeden. :7
pi_94286228
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 10:59 schreef MrMoon het volgende:

[..]

pm me maar voor een trade..
Heel erg bedankt voor de Zorua :D
pi_94286268
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 12:40 schreef Haerrem het volgende:

[..]

Heel erg bedankt voor de Zorua :D
en jij voor de Excadrill oid :P
  vrijdag 18 maart 2011 @ 13:19:44 #162
231633 Xummon
of toch niet?
pi_94287868
kut ds-lite die alleen via wep kan connecten, moet nu wachten tot 3ds uitkomt die wel via wpa kan connecten.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_94289277
DSi FTW :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_94289605
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:19 schreef Xummon het volgende:
kut ds-lite die alleen via wep kan connecten, moet nu wachten tot 3ds uitkomt die wel via wpa kan connecten.
Ja, had hetzelfde probleem. Totdat ik mij bedacht dat ik m'n telefoon als wifi-hotspot kan gebruiken ^O^

Ik hou steeds meer van m'n telefoontje O+
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_94289775
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 13:59 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ja, had hetzelfde probleem. Totdat ik mij bedacht dat ik m'n telefoon als wifi-hotspot kan gebruiken ^O^

Ik hou steeds meer van m'n telefoontje O+
same here.. echt ideaal..
pi_94307904
Al tijd om te traden?

Hoe werkt dat eigenlijk precies?
-Ik heb de codes in/via palpad ingevoerd.
-Ga ik nu naar de middelste bovenin pokecenter?

En dan trade??
pi_94310238
error, error, error, error 86420 word er niet goed van :(
Orginele PM White, wel in amerika gekocht, maar dat mag toch niet uitmaken??
pi_94310652
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef maxmit het volgende:
error, error, error, error 86420 word er niet goed van :(
Orginele PM White, wel in amerika gekocht, maar dat mag toch niet uitmaken??
maakt niet uit.. heb je mn pm nog gelezen?

edit: lama
pi_94310756
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maakt niet uit.. heb je mn pm nog gelezen?

edit: lama
;)
Ik dacht even een beetje extra input vragen, maar er is weinig activiteit zo te zien...
pi_94311677
Errors omzijlt ^O^
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:39:39 #171
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94311901
Godver, eerst al afgaan bij Bianca en daarna nog bij dat ventje. Hoog tijd voor een fatsoenlijke water-type Pokémon.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_94312064
quote:
8s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:39 schreef boem-dikkie het volgende:
Godver, eerst al afgaan bij Bianca en daarna nog bij dat ventje. Hoog tijd voor een fatsoenlijke water-type Pokémon.
er zijn 3 toffe water starters, tenminste de eindevoluties Blastoise, Empoleon en Samurott _O_
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:43:08 #173
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94312175
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef MrMoon het volgende:

[..]

er zijn 3 toffe water starters, tenminste de eindevoluties Blastoise, Empoleon en Samurott _O_
Maar even specifiek naar zoeken. Ben net in die grote stad geweest, derde gym was een peuleschil omdat ik ben begonnen met een vuur-type. Per Pokémon één of twee keer Ember en tegenstander was kapoet.
pi_94312338
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Maar even specifiek naar zoeken. Ben net in die grote stad geweest, derde gym was een peuleschil omdat ik ben begonnen met een vuur-type. Per Pokémon één of twee keer Ember en tegenstander was kapoet.
daar had ik de vuuraap voor :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:49:27 #175
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94312595
Ben overigens nog steeds niet echt overtuigd van de 'tofheid' en diepgang van het verhaal. Ik weet nog dat ik elke 5 minuten dat ik verder kwam met Blue helemaal geweldig vond. Hier ben ik nu bij de derde gym geweest en ik heb het gevoel dat ik er tot nu toe zo even doorheen ben gelopen.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 21:59:30 #176
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94313246
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:49 schreef boem-dikkie het volgende:
Ben overigens nog steeds niet echt overtuigd van de 'tofheid' en diepgang van het verhaal. Ik weet nog dat ik elke 5 minuten dat ik verder kwam met Blue helemaal geweldig vond. Hier ben ik nu bij de derde gym geweest en ik heb het gevoel dat ik er tot nu toe zo even doorheen ben gelopen.
Dat zou de leeftijd kunnen zijn. :')

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt, je geen onnodige HMs op je party hoeft te forceren om verder te komen(alleen om te backtracken of om items te vinden) en er in bijna ieder iets te lange route wel een NPC aanwezig is om je bestjes te healen. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.

[ Bericht 1% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-03-2011 22:14:44 ]
pi_94314112
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Ik vind deze versie te vergelijken met gold/silver(mijn favo generatie in de serie), en als men beter over de designs van bepaalde pokemon had nagedacht zou het, denk ik, mijn favoriete deel in de serie geweest kunnen zijn. Ik vind het iig een stuk beter dan generatie drie en vier.
ach qua design van Pokémon heeft bijna elke generatie wel zn missers gehad..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:20:58 #178
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94314586
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:12 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ach qua design van Pokémon heeft bijna elke generatie wel zn missers gehad..
mwoah als ik tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zie en de eerste pokemon die je tegenkomt wel veel weg hebben van rattata, pidgey en poochyena, heb ik toch wel het idee dat het designteam weinig ideeen meer over heeft.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:23:32 #179
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_94314737
quote:

[..]

Als ik het vergelijk met red/blue of gold/silver is de gameplay een stuk beter gebalanceerd(je loopt makkelijker door de storyline heen zonder dat je al te veel moet grinden), daarnaast heb je het pas over de eerste 3 gyms, waarbij je itt bijv red/blue nog niet eens op 1/4de van het verhaal bent en waar je bij gold/silver iets teveel onnodige afleiding hebt, je geen onnodige HMs op je party hoeft te forceren om verder te komen(alleen om te backtracken of om items te vinden) en er in bijna ieder iets te lange route wel een NPC aanwezig is om je bestjes te healen. Ik zou even wachten met de mening totdat je iig een stuk verder bent.

Denk dat het sowieso ook wel de leeftijd is, maar ik denk dat het extra grinden om bepaalde stukken te halen mij juist wat meer in het verhaal krijgt, ik loop er nu zo door heen. Ik zeg ook dat ik 'nog steeds' niet overtuigd ben, dat ik er nog anders over ga denken is uiteraard heel goed mogelijk aangezien ik nog maar bij het 'begin' van het spel ben.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:32:02 #180
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94315206
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:23 schreef boem-dikkie het volgende:

[..]

Denk dat het sowieso ook wel de leeftijd is, maar ik denk dat het extra grinden om bepaalde stukken te halen mij juist wat meer in het verhaal krijgt, ik loop er nu zo door heen. Ik zeg ook dat ik 'nog steeds' niet overtuigd ben, dat ik er nog anders over ga denken is uiteraard heel goed mogelijk aangezien ik nog maar bij het 'begin' van het spel ben.
Bij red/blue ben je pas bij de derde gym zodra je de halve map ontdekt hebt, door twee grotten heengetrokken bent en team rocket 2-3x bevochten hebt, de gyms daarna zijn een walk over aangezien je door dat ontdekken behoorlijk overleveled bent en je gyms over kan slaan om ze op een later moment te doen.
pi_94315314
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:20 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

mwoah als ik tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zie en de eerste pokemon die je tegenkomt wel veel weg hebben van rattata, pidgey en poochyena, heb ik toch wel het idee dat het designteam weinig ideeen meer over heeft.
klopt, maar dat was ook zo in de vorige generatie.. maar idd die tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zijn missers..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 22:42:23 #182
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94315746
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef MrMoon het volgende:

[..]

klopt, maar dat was ook zo in de vorige generatie.. maar idd die tandwielen, ijscoupes en vuilniszakken zijn missers..
Toch vind ik de vorige generatie vier wel een aantal toffe designs hebben(Infernape, Lucario, Torterra,Toxicroak, Rhypreior, Gallade, Vespiquen, Weavile en de twee nieuwe evos van Evee), waarbij ik bij deze generatie tot nu toe eilk geen design heb gezien dat ik echt tof vind(hooguit Durant en Galvantula omdat het eindelijk bug pokemon zijn die op insecten lijken).

[ Bericht 2% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-03-2011 23:05:14 ]
pi_94318346
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Toch vind ik de vorige generatie vier wel een aantal toffe designs hebben(Infernape, Lucario, Torterra,Toxicroak, Rhypreior, Gallade, Vespiquen, Weavile en de twee nieuwe evos van Evee), waarbij ik bij deze generatie tot nu toe eilk geen design heb gezien dat ik echt tof vind(hooguit Durant en Galvantula omdat het eindelijk bug pokemon zijn die op insecten lijken).
De gras en water starter + evoluties, Boldore en Gigalith mogen er ook zeker zijn..
  vrijdag 18 maart 2011 @ 23:40:29 #184
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_94318465
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 23:37 schreef MrMoon het volgende:

[..]

De gras en water starter + evoluties, Boldore en Gigalith mogen er ook zeker zijn..
Ik vind de starters van B/W eilk allemaal zwak qua design,maar dat zou wel een kwestie van smaak zijn. :Y)
pi_94320974
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 23:40 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Ik vind de starters van B/W eilk allemaal zwak qua design,maar dat zou wel een kwestie van smaak zijn. :Y)
over Emboar zijn we het wel eens ;)
Maar het is idd een kwestie van smaak.. :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 02:09:03 #186
171357 Rikketik
pi_94323470
quote:
Eens, hoewel ik Platinum ook erg goed vond. Na een aantal jaar weinig Pokémon games te hebben gespeeld (ook al had ik wel Ruby en Diamond in mijn kast staan) was dat de game die me er weer helemaal in trok.

Wat betreft designs: ik begin er nu een beetje aan te wennen. De missers zijn overduidelijk (Vanilluxe, Garbodor, Seismitoad) maar er zitten ook hele toffe tussen. Emboar (ja, echt), Swoobat, Lilligant, Bouffalant, Krokorok natuurlijk... Wat dat betreft vind ik de game niet onderdoen voor de vorige generaties.
pi_94333168
Als Emolga fly had kunnen leren was het de perfecte pokemon geweest
pi_94333482
Net de vierde gym verslagen. Zoals eerder vermeld is het idee voor nieuwe pokemon echt triest. Je ziet duidelijk dat de ontwikkelaars geen ideeen meer hebben en maar iets doen om de serie langer uit te rekken dan het verdiend. Van de 48-50 pokemon soorten die ik dusver ben tegen gekomen alles gevangen. Maar uiteindelijk in de groep van 6 zijn er maar 2-3 die het waard zijn om mee te vechten. Dus je zit alsnog met flink over levelde beestjes waardoor de gyms ook weinig uitdaging bieden. Een lvl 38 Emboar tegen een max lvl27 Zebrastrike stelt natuurlijk niks voor.
pi_94338228
Niemand hier een Rufflet/Braviary voor me?
Zijn de enige non-legendary die ik nog moet hebben :s)
  zondag 20 maart 2011 @ 00:04:38 #190
171357 Rikketik
pi_94356396
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef Falstyr het volgende:
Net de vierde gym verslagen. Zoals eerder vermeld is het idee voor nieuwe pokemon echt triest. Je ziet duidelijk dat de ontwikkelaars geen ideeen meer hebben en maar iets doen om de serie langer uit te rekken dan het verdiend. Van de 48-50 pokemon soorten die ik dusver ben tegen gekomen alles gevangen. Maar uiteindelijk in de groep van 6 zijn er maar 2-3 die het waard zijn om mee te vechten. Dus je zit alsnog met flink over levelde beestjes waardoor de gyms ook weinig uitdaging bieden. Een lvl 38 Emboar tegen een max lvl27 Zebrastrike stelt natuurlijk niks voor.
Bij de 4e gym had ik ook een team van drie pokémon, maar ze waren alles behalve overleveld. Heeft met het nieuwe exp-systeem te maken.

Ik begrijp je kritiek wel, maar kijk je dan ook niet door een roze bril naar het verleden? Ik bedoel, ik weet nog dat ik FireRed speelde, jaren geleden, en dat ik bij de derde gym nog steeds met alleen Wartortle rondliep. De wilde pokémon die ik tot op dat punt was tegengekomen waren totaal oninteressant. In de rest van het spel zou het niet bepaald beter worden. Ja, de designs waren goed, omdat het de eerste generatie was, maar goede pokémon voor in mijn team? Ik moest er goed naar zoeken.

Ieder z'n mening hoor, maar "de nieuwe pokémon zijn zo lelijk/slecht" is kritiek die je elke generatie weer hoort. Geef het ff de tijd. Ik had bij de vierde generatie echt zoiets van, what the fuck zijn dit nu weer voor monsters. Nu zitten er een aantal bij die ik tot mijn favorieten reken, zoals Infernape en Roserade.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rikketik op 20-03-2011 00:05:13 (spelfoutje) ]
pi_94357681
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Bij de 4e gym had ik ook een team van drie pokémon, maar ze waren alles behalve overleveld. Heeft met het nieuwe exp-systeem te maken.

Ik begrijp je kritiek wel, maar kijk je dan ook niet door een roze bril naar het verleden? Ik bedoel, ik weet nog dat ik FireRed speelde, jaren geleden, en dat ik bij de derde gym nog steeds met alleen Wartortle rondliep. De wilde pokémon die ik tot op dat punt was tegengekomen waren totaal oninteressant. In de rest van het spel zou het niet bepaald beter worden. Ja, de designs waren goed, omdat het de eerste generatie was, maar goede pokémon voor in mijn team? Ik moest er goed naar zoeken.

Ieder z'n mening hoor, maar "de nieuwe pokémon zijn zo lelijk/slecht" is kritiek die je elke generatie weer hoort. Geef het ff de tijd. Ik had bij de vierde generatie echt zoiets van, what the fuck zijn dit nu weer voor monsters. Nu zitten er een aantal bij die ik tot mijn favorieten reken, zoals Infernape en Roserade.
Van de vorige generatie zijn Empoleon, Staraptor en Luxray mijn favorieten..
pi_94367010
quote:
14s.gif Op zondag 20 maart 2011 00:04 schreef Rikketik het volgende:

[..]

(Fire)red en zo had ik inderdaad 16 die ik regelmatig roteerde afhankelijk van tegenstander en behoefte. En het was zo dat ik in het begin een paar uur in een grasveldje heen en weer liep om te levelen alvorens het bos in te gaan. Op dat punt had ik altijd al de starter+pidgeotto+nidoran welk de gehele game bij me bleven. In het bos nog een caterpie welk een Butterfree werd alvorens tegen Brock te vechten. Geodude/Graveler was altijd meer een back-up als ik even geen behoefte aan Nidoking had. Vlak voor de tweede gym vond ik meestal nog een Abra welk het 5e lid van me team werd. Daarna was het inderdaad lange tijd stil alvorens de dragonini gevonden werd om een dragonight het zesde slot te laten vullen. Vergeleken met Black/White was ik toentertijd begin van de game veel tijd kwijt met levelen, maar daarna was je wel rest van de game met het gehele team een lvl of 5-10 boven die van de gyms. Tenzij ik Bulbasaur koos had ik altijd moeite met de tweede gym. Alle andere waren eitje.

In Gold werden de keuzes al flink beperkt, maar er waren nog steeds genoeg om voor de tweede gym al een compleet team en back-ups te hebben. De versies die er na uit kwamen heb ik me tijd niet eens aan verspild. Pearl e.d. kwam me de strot uit.

In Black had ik me team pas gevuld met semi-acceptabele keuzes toen de zesde badge behaald was. Gameplay en balans issues zijn beter dan eerdere versies. De Pokemon ontwikkeld na de Johto game versies slaan nergens meer op.

Anyway... Het team in Black waar ik naar toe aan het werken ben.
1. Emboar. Starter en sterk in vuur/vecht dus zit je altijd wel goed mee.
2. Zebrastrike ga ik vervangen met een Elektross. Zebra en Galvantula vind ik tegenvallen voor Electric
3. Leavanny voor de gras. Kom best regelmatig een seismitoad tegen en electro aanvallen is die gast immuun voor dus heb wat extra's nodig.
4. Seismitoad als back-up voor Leavanny en immuun tegen electro wat handig is
5. Hydreigon dark/dragon
6. nog geen idee. Mischien een Gollurk of zo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Falstyr op 20-03-2011 10:51:42 ]
pi_94378162
Hoe lang zijn je pokes eigenlijk besmet met pokerus en hoe krijg je dat eigenlijk? Toeval bij het vangen van een?

Heb er 2 á 3 dagen profijt van gehad ^O^ dus alsnog bedankt MrMoon

Pokerus

:( crap, ik had een geinfecteerde in m'n inbox moeten laten :|W

Heeft iemand toevallig een pokemon over met pokerus voor m'n inbox :@ ??? Mag een onbeduidend iets zijn, maakt ook niet uit wat voor één...

[ Bericht 26% gewijzigd door maxmit op 20-03-2011 15:59:34 ]
pi_94416726
Niemand dus :{ Jammer...

Heb gisteren trouwens de 4e badge behaald ^O^ en nog steeds leuk. Wat kun je in die stad eigenlijk met dat battle-subway?
pi_94417446
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:25 schreef maxmit het volgende:
Niemand dus :{ Jammer...

Heb gisteren trouwens de 4e badge behaald ^O^ en nog steeds leuk. Wat kun je in die stad eigenlijk met dat battle-subway?
is meer iets als je pokemon 50+ zijn na het uitspelen van de game. kun je op de trein stappen en tegen andere lvl 50+ battlen.
pi_94417560
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:44 schreef Falstyr het volgende:

[..]

is meer iets als je pokemon 50+ zijn na het uitspelen van de game. kun je op de trein stappen en tegen andere lvl 50+ battlen.
Ja, had het gezien. Moet eerst serebii.net bekijken voor ik hier een vraag stel :')
  maandag 21 maart 2011 @ 13:47:23 #197
171357 Rikketik
pi_94417569
De Battle Subway is volgens mij de Unova-equivalent van de Battle Tower en de Battle Frontier. Simpel gezegd kun je daar tegen (sterke) AI trainers vechten. Versla je er zeven op rij, dan voltooi je een streak en verdien je punten. Die punten kun je daarna inwisselen voor goede items. Hier wat meer info erover: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Battle_Subway

Ondertussen heb ik alle goede TM's verzameld en kan ik eindelijk beginnen met het smeden van een goed team voor Black. :9
pi_94420573
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef maxmit het volgende:

[..]

Ja, had het gezien. Moet eerst serebii.net bekijken voor ik hier een vraag stel :')
hoeft niet, maar daar is het antwoord vaak wel te vinden idd..
pi_94421118
Net de Dragonspiral Tower afgerond. Ging er met een nog zwakke Leavanny er in. Alle gevechten met haar gedaan en kwam er uit met een licht overpowerede gras/bug Pokemon. De enige die een beetje in mijn stijl past nu ze twee aanvallen geleerd heeft zoals dat Grass Sword en X-scissor. Druddigon is mijn HM-hoer. Op moment alleen strength. Rest zijn nog niet aan bod geweest. Zelfs op een laag niveau kan die nog aardig wat damage doen dus ideaal als ruimte vuller voorlopig.

Emboar gebruik ik al een tijdje niet echt meer. Die is veel te hoog lvl met zijn 51 bij badge 7. De rest hobbelt er achter aan met 37-42.
pi_94422008
Wanneer komen er event pokemon?
Ik wil m'n pokedex volmaken :s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')