SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had ik het een heel klein beetje moeilijk mee... Maar de setting (dat shot van de League als je er binnen loopt) is geweldig.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Zonde, maar dit is natuurlijk overmacht. Overigens is niet alleen de internationale launch date verzet; ook de Japanse versie is (tijdelijk) offline gehaald.quote:The Pokémon Global Link was scheduled to launch on March 30, 2011. As a result of the earthquake in Japan and the need to conserve energy resources, the launch date has been temporarily delayed. When a new launch date is determined, it will be published here on the Pokémon Global Link. We apologize sincerely for any inconvenience caused by this delay.
Bron: http://www.pokemon-gl.com/pre/en.html
leuk is anders, maar ik vind het niet meer dan logisch en had niet anders verwacht..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 15:52 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zonde, maar dit is natuurlijk overmacht. Overigens is niet alleen de internationale launch date verzet; ook de Japanse versie is (tijdelijk) offline gehaald.
Holy sh...quote:
Heb er zo'n honderd uur ingestoptquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:59 schreef maxmit het volgende:
o..m..f..g..
Heb jij tijd te veel of zo?![]()
In ieder geval respect en gefeliciteerd dat je zo veel geduld op hebt kunnen brengen. Is mij nog nooit gelukt..
Eentje is shiny vandaar tweequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Faal want twee heatmor!
Maar je hebt alle Pokémon ook daadwerkelijk in je box. Respect hoor.
Zoiets vermoedde ik al inderdaadquote:
En op volgordequote:Op woensdag 23 maart 2011 14:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
Faal want twee heatmor!
Maar je hebt alle Pokémon ook daadwerkelijk in je box. Respect hoor.
Ik cheat nietquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan iedereen met een paar klikken op de (cheat) knop.
Ik suggereer nergens dat er gecheat is, ik zeg alleen dat het kan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet op reageren, dat is pure jaloezie..
Sommige mensen hebben gewoon tijd over en dan gaan ze alle pokemon vangen!quote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Klopt, maar alleen Jesse_ kan het zonder cheatknopquote:Op woensdag 23 maart 2011 17:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |