Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Vooral die fotos vanuit de helicopter waarbij je de tsunami langs ziet komen vind ik "mooi"
Ja en nee. De tsunami "bestaat" eigenlijk helemaal nog niet rond het epicentrum.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:17 schreef wyccie het volgende:
Die tsunami verliest toch wel aan kracht naarmate je verder van het epicentrum zit?
Ik bedoelde eigenlijk verder op zee, maar ik heb al gevonden hoe hoog de golven geschat worden op Hawaii.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ja en nee. De tsunami "bestaat" eigenlijk helemaal nog niet rond het epicentrum.
Pas later bouwt de golf zich op. Dus met volle kracht raakt 'ie de kust.
Daar raakt 'ie natuurlijk wel kracht kwijt.
we gaan allemaal naar de palestijnen!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word trouwens strontziek van mensen die ik ken en als intelligente mensen beschouw...maar die vandaag(wederom) aan het roepen zijn over:
"er gaat zoveel mis de laatste tijd, dat kan geen toeval zijn"
"dit is allemaal het gevolg van de maan"
"zie je wel? 2012 gaan we er allemaal aan!"
Oh, nou dan ook nietquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk verder op zee, maar ik heb al gevonden hoe hoog de golven geschat worden op Hawaii.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
we gaan allemaal naar de palestijnen!
Die heb ik ook gezien idd. Bizar!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.
Je ziet de auto afremmen, proberen te draaien (kansloos) en vervolgens zie je de auto dus meegesleurt worden...
Ik zag ergens op een site staan dat het waarschijnlijk 6 feet wordt, valt nog mee in mijn ogen.quote:
Waar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net een filmpje waarop de naderende voorzijde van de denderende tsunami op land te zien was en haaks darp liep een weg waarop een auto reed.
Je ziet de auto afremmen, proberen te draaien (kansloos) en vervolgens zie je de auto dus meegesleurt worden...
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:35 schreef Nembrionic het volgende:
Ik word trouwens strontziek van mensen die ik ken en als intelligente mensen beschouw...maar die vandaag(wederom) aan het roepen zijn over:
"er gaat zoveel mis de laatste tijd, dat kan geen toeval zijn"
"dit is allemaal het gevolg van de maan"
"zie je wel? 2012 gaan we er allemaal aan!"
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zag ergens op een site staan dat het waarschijnlijk 6 feet wordt, valt nog mee in mijn ogen.
Maar ze hebben al voorbereidingen getroffen, de straten zijn verlaten en scholen worden ingezet als schuilruimte.
Zit ergens tussen de steeds herhalende beelden op http://english.aljazeera.net/watch_now/ dus die moet je tegenkomen als je even wacht...quote:
En als je dan bedenkt dat Wyccie zelf 1,60 meter is...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).
Dat is dan niet een golfje van 2 meter die stuk slaat op het land.
Dan is een massieve plak water van 2 meter dik en kilometers breed die even het land op schuift.
tijd voor een snorkeldiplomaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat Wyccie zelf 1,60 meter is...
quote:Op 17 juli 2006 vond een zware aardbeving plaats van ongeveer 7,2 op de schaal van Richter in de Indische Oceaan op een diepte van 33 km. De golven waren 2 à 3 meter hoog. Uiteindelijk vielen hier 659 doden, en 7288 gewonden van de 20.000 mensen op dat land. De schokken van de beving waren zo sterk dat ze nog in Amerika merkbaar waren.
een surfplank is beter op z'n plaats nuquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zei tegen mw. MM pas geleden nog dat ik geen duikspullen mee hoefde te nemen naar Japan...
Oh fuck, ik dacht inderdaad dat het een gewone golf van 2 meter zou zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:53 schreef Nembrionic het volgende:
Dat valt dus niet mee. 2 meter hoog(kijk even naar je deur, die is zo hoog).
Dat is dan niet een golfje van 2 meter die stuk slaat op het land.
Dan is een massieve plak water van 2 meter dik en kilometers breed die even het land op schuift.
Surfen (behalve over het internet) kan ik niet, ik ga wel raften dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een surfplank is beter op z'n plaats nu
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht inderdaad dat het een gewone golf van 2 meter zou zijn.
Daarom vroeg ik me af of de golf verder weg zou afzwakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...
Pciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...
Nee klopt. Deze is nog ergerquote:
ach, mevrouw v/d Berg van frans en ckv was best leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
'Seks met leraar op helft alle scholen'
Dan zaten wij vast in de andere helft. Gelukkig maar, als je bedenkt wat er rondliep
ckv is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ach, mevrouw v/d Berg van frans en ckv was best leuk
cultureel kunstzinnige vorming, nee ik was daar niet in geinteresseerdquote:
Is dat zoiets als humanistische vorming gecombineerd met handenarbeid?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
cultureel kunstzinnige vorming, nee ik was daar niet in geinteresseerd
Best wel WTF jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of de golf verder weg zou afzwakken.
Bel ik mijn moeder net om te vragen of ze mijn tante wil bellen om te informeren of er nu familie in Hawaii zit, zegt ze dat ze nu bezig is en vanavond wel belt, 'omdat er nu toch niks aan te doen is'. Wtf.
wat is humanistische vorming?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zoiets als humanistische vorming gecombineerd met handenarbeid?
Je kon bij ons(op de basisschool al) kiezen tussen godsdienst of humanistische vorming.quote:
Hey!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je kon bij ons(op de basisschool al) kiezen tussen godsdienst of humanistische vorming.
Oftewel, leren over normen en waarden, jezelf en anderen. Maar dan zonder poespas.
Dit soort plaatjes vind ik echt mooiquote:
Ik was toch echt eerderquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes vind ik echt mooi
What's up, geen goed gesprek gehad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
En weer klaar.... en nu geen zin meer om te werken.
"Er is een tsunami aan tsunami's"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Mooi plaatje, van minder mooi nieuws
"Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje"
"Vanavond maar weer Godzilla kijken"
En zo zullen er nog een hoop flauwe grappen over de tsunami komen.
Dat zegt niks.quote:
Ik weet ze allemaal, nu zie ik ook dat het klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oefening 1: Zoek de struisvogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is veel ja maar dat gaat nog enorm fluctueren. Zeker gezien het feit dat de telecommunicatie ook kut is op het moment. Dus mensen zijn al snel vermist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
BBC News: "The official Kyodo news agency is reporting that about 88,000 people are missing."
Dat hele schip is spoorloos en er was een groot gebouw helemaal ingestort. Maar 88.000 is wel erg veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
BBC News: "The official Kyodo news agency is reporting that about 88,000 people are missing."
En ze zijn een complete passagierstrein kwijt. En iedereen kent wel beelden van japanse treinen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hele schip is spoorloos en er was een groot gebouw helemaal ingestort. Maar 88.000 is wel erg veel.
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze zijn een complete passagierstrein kwijt. En iedereen kent wel beelden van japanse treinen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrap
Jawel, duurde alleen een beetje lang en nu geen zin om nog werk op te pakken en aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
What's up, geen goed gesprek gehad?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrap
gisteren beweerde ze er 4 te gaan halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeten we haast dat Wüst weer een gouden plak heeft.
[ afbeelding ]
Dan is ze op de helft. De 3000m en de 1500m heeft ze in de knip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
gisteren beweerde ze er 4 te gaan halen
De tekening van de dame met de doek vind ik mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik deze nog ff spammen?ik wil wel wat feedback
https://picasaweb.google.com/kikkernijlpaard/InktTekeningen#
Ik ben het meest fan van het jochie op het rubbereendje en het meisje met de vlindersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik deze nog ff spammen?ik wil wel wat feedback
https://picasaweb.google.com/kikkernijlpaard/InktTekeningen#
Die nieuwe beelden waren inderdaad indrukwekkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net even wat imponerende beelden op de NOS.
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben het meest fan van het jochie op het rubbereendje en het meisje met de vlinders
Je hebt een prachtige tekenstijl vind ik, alleen ik mis soms een beetje dynamiek.... hoe moet ik het zeggen; het zijn wel dynamische plaatjes, maar statisch getekend
ah die volg ik nu ook maar danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Etcetera het volgende:
TM, ik dacht al: wie de fuck is dat nou weermaar jij dus
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Etcetera het volgende:
TM, ik dacht al: wie de fuck is dat nou weermaar jij dus
![]()
let's tryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah die volg ik nu ook maar dan
Arcering bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arcering bedoel je denk ikmaar ik heb geen flauw idee hoe je het dynamischer zou kunnen krijgen, mijn tekenen heeft zich altijd beperkt tot cartoons. En dan heb je de keus uit honderden bewegingslijntjes e.d.
![]()
Beste optie lijkt me om eens op bijvoorbeeld deviantart.com te kijken hoe anderen het doen!
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricoquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricovanavond eerst naar Michigan (detroit area) waar het gesneeuwd heeft haha
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer is
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannen
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duidelijk
En mijn andere vragen over kleur e.d.?
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantie![]()
ik neem wel een schetsboek mee
[quote] In mijn handtasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.
Mooi.quote:
Mee eens. Daarom vind ik de vrouw met doek het mooist, het is net een andere stijl. Minder harde lijntjes, realistischer. Maar zij staat natuurlijk ook stil en de kinderen bewegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
het zijn wel dynamische plaatjes, maar statisch getekend
quote:
Wat ik gegeten heb?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wát?
En waar bewaar je nou je big ass portemonnee? Iedereen zei al dat het ding groot was!
Huh, zit je weer op een LAN?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Normaal is het iets van patat/saté/macaroni/gehaktballen. En te zout. En beetje meeeh voedsel. Maar nu is er nog een andere beurs bezig, en is het eten zo ongeveer Top Kwaliteit
Jaquote:
Ik dacht hooguit 1 keer per jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
JaIs alweer een tijdje geleden hoor, laatste was even voor Sinterklaas
quote:
Slaapzak er op en klaar.quote:
Kamperen? Met een lan? Ja met CZquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom zo veel in het koude seizoen? Iedereen kampeert toch? Brrr...
Don nog iets. "t Is bij Dr. Pop geweest deze weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie, jij zit vast nu 3FM te luisteren. Wie zingt het nummer dat nu bezig is. "i'm alive" ?
Thx!quote:
Jij bent sneller.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Je had ook eventueel op de 3FM site kunnen kijken
Nog steeds te koud.quote:
Achter het gordijntje is de badkamer. Wastafel, toilet, douche. Met bruin water.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wyccie heeft liever dit denk ik.
[ afbeelding ]
Waar denk je waar ik het vandaan hebquote:
ik heb een godsgruwelijke hekel aan kamperen maar mocht ik het ooit nog gaan doen dan wel zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wyccie heeft liever dit denk ik.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Epilepsie alarm net bij het 8 uur journaal zeg
Ik heb voor vandaag wel even genoeg tsunami gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ze lieten beelden zien van de tsunami maar dat flikkerde als een gek
Dat is toch geen kamperen meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik kan deze aanraden:
http://www.selous-mbega-camp.com/index.html
Weltrusten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef iamredleader het volgende:
kind net in bed, lekker laat, dus hopelijk een beetje uitslapen morgenochtend
quote:
het is anders best mooi weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het weer buiten laat
dat is ook wat ik nu her en der lees...is er ook nog een vulkaanuitbarsting dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu de beelden op ned. 2. Pfff het houdt niet op daar, maar ik dacht dat het een aardbeving was...
Volgens mij niet. Het is een zware aardbeving aan de westkust maar daar is een olieraffinaarderij in vlammen gegaan en staat een groot gebied van 4,5 bij 2,5 km in brand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is ook wat ik nu her en der lees...is er ook nog een vulkaanuitbarsting dan?
Wij stonden versteld van de luxe van een toilet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
In zo'n tent heb ik ook gezeten op safari. Ik vond het
Ja, een toilet en een douche met warm water hadden wij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij stonden versteld van de luxe van een toilet.
Daarvoor en daarna hadden we veel hurktoiletten gehad. Ik heb regelmatig met mijn wandelschoenen in de stront gestaan.![]()
Het was prachtig dat we vanaf onze veranda zo het water konden zien en 's nachts de nijlpaarden hoorden.
Het was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de NOS is weer bezig met hun "normale" blunders tijdens live uitzendingen.
Aan een expert vragen welk deel van een kernreactor men ziet branden terwijl ze beelden laten zien van een brandende raffinaderij.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was mij niet opgevallen.
Ik vind die Japanse meneer ook interessanter om naar te luisteren.
Ik vond Mulan wel erg tof eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind die laatste 3 films een stuk minder leuk eigenlijk. Misschien ben ik er wel te ouderwets voor.
Yepsquote:
Die vond ik niet leuk... maar ik vind die tekenstijl ook niet meer mooi. Is al begonnen destijds bij Pocahontas. Toen ben ik afgehaakt wat Disneyfilms betreft. Daarvoor heb ik bijna alles op dvd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond Mulan wel erg tof eigenlijk
Zekers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsBest heftig voor die man. Hij heeft zn moeder nog niet gesproken en die woont in de plaats die getroffen is. Respect dat hij daar zit en erover wil praten.
Nee, ik hoor het net. Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers.![]()
En met zijn broer, brandweerman, heeft hij dus ook nog geen contact gehad.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het net. Verschrikkelijk lijkt me dat.
Wel fijn dat ze in ieder geval thuis is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ze zit wel zonder gas/water/licht. Maar ze vond het erger dat ze drie uur moest lopen om thuis te komen.
Ze is net een Nederlandse. Ze moet gewoon wat te mopperen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
fijn dat alles in orde is. Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Drie uur is lopen, is mij ook te lang. Maar als dat alles is...
loop zequote:
Ik doe mijn best.quote:
Boe(m) is ho!quote:
Door het bos en over de heide tussen bussum en huizen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
Waar loop je nou precies doorheen? Op de kaart bedoel ik.
Ik werk dan ook niet op kazernes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik zie nergens een kazerne op de kaart.
Volgens mij heb ik nog familie in Huizen wonen.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef iamredleader het volgende:
Blugh, huilend kindkan niks vinden wat er is, alle gebruikelijke zaken gedaan. Nu maar even laten huilen en hopen dat hij gaat slapen
En nog maar 18 jaar dan ben je van die kleine af.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:55 schreef iamredleader het volgende:
Jeuk is al een hele tijd geen issue meer:)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
En nog maar 18 jaar dan ben je van die kleine af.
Er gaan vast wel momenten komen dat je zou hopen dat het al zo ver is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]daar ben ik nog echt niet mee bezig
O RLY ???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
Er gaan vast wel momenten komen dat je zou hopen dat het al zo ver is.
Men is flink wat koelvloeistof aan het aanvoeren. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:59 schreef iamredleader het volgende:
Gaat niet echt lekker in Japan, beetje te warm in die kernreactor
Toch niet, huidige status: meltdownquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Men is flink wat koelvloeistof aan het aanvoeren. Komt wel goed.
Ja, ik heb uiteraard een annuleringsverzekering, een doorlopende zelfs, maar ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:03 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat helemaal de verkeerde kant op in Japan - ontploffing bij de reactor!
MM, heb je een annuleringsverzekering? Ik weet niet of er nog een Japan is om naar toe te gaan straks
Dat is iig niet op te maken uit de beelden. Lijkt er meer op dat een turbine is ontploft en dat er radioactieve stoom is vrijgekomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet, huidige status: meltdown
Extra koelvloeistof was al ingevlogen. Maar als er, oa door die explosie, geen gesloten circuit meer is raken ze dat nu ook kwijt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Dat betekent wel dat de core nog altijd niet wordt gekoeld. En met de tijd gaat dat steeds grotere problemen leverenal is het te containen, het is geen goede zaak. Jij hoeft toch niet die kant op?
quote:"No Chernobyl is possible at a light water reactor. Loss of coolant means a temperature rise, but it also will stop the reaction," Naoto Sekimura, a professor at the University of Tokyo, said.
"Even in the worst-case scenario, that would mean some radioactive leakage and equipment damage, but not an explosion. If venting is done carefully, there will be little leakage. Certainly not beyond the 3 km radius."
quote:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, dan kan er nog genoeg schade worden aangericht
Dat ja. Hoe "gemeen" het ook klinktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervarenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervaren
Ik vind dat je er sowieso wel al grappen over kunt makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik onderstaand plaatje grappig vind?![]()
[ afbeelding ]
Jij had toch nooit last van katers? En nu gelijk last van 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Misselijk, hoofdpijn, dit wordt op deze manier niet mijn dag.
Denk dat ik wat te kort geslapen heb, was om 2.00 uur pas thuis en om 7.00 liepen de katten al weer te brullen om voedsel...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis
Heb nog neit veel van Japan gezien, Zo maar eens even terugzoeken/lezen
desalniettemin goedemiddag
is die in Nijmegen? Zag gisteren het prototype van een nerd lopen met een jas van tweakers aan (groot op z'n rug)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIs alweer een tijdje geleden hoor, laatste was even voor Sinterklaas
Ik geloof inderdaad dat ik voor het eerst sinds jaren last heb van een kater...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij had toch nooit last van katers? En nu gelijk last van 3
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik onderstaand plaatje grappig vind?![]()
[ afbeelding ]
uhh, wyccie, als ik jou nu zie posten om 22:30 gisteravond, met wie was ik dan aan het kletsenquote:
Nopequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we al foto's te zien gekregen van die mega-p'nee van Etcetera?
Nopequote:En heb ik het juist als ik stel dat daar het enthousiasme inmiddels een stuk minder om is?
Maar nu ben je thuis, dus...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nope
Ik ben nog geen uur thuisgeweest vrijdag, geen tijd gehad voor foto's
Mega ninja edit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Van Arie Koomen:
[ afbeelding ]
hij vond dat je dan een bar 'Bar Mitswa' moet noemen![]()
Die spotjes zijn inderdaad erg gruwelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mega ninja edit...
Sinds Arie Koomen die spotjes voor de Mediamarkt doet is hij per definitie niet leuk meer.
Daarvoor ook al nauwelijks trouwens...
Hoe kom je daar bijquote:
Er zijn rond de 150 naschokken geweest sinds gisteren en het overgrote deel ervan was 6 of hoger.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe naschok bij de getroffen kernreactoren. 6.4.
quote:
mag ik ook een mening baseren op alleen de afbeelding en jouw tekst?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:06 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien een collega van me vlak naast deze superfan van Thomas Berge is komen wonen, heb ik even snel een mixje voor hem gemaakt om hem maandag te verrassen...
[ link | afbeelding ]
Klik even op het plaatje hierboven, zet je speakers aan en laat jullie ongezouten opbouwende mening horen...
Geen idee waar het over gaat? Klik hier: Aflevering 'Fans!': Thomas Berge
Euh, ja, maar die mening ken ik al zonder dat je hem uit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
mag ik ook een mening baseren op alleen de afbeelding en jouw tekst?
Ken je die aflevering?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:14 schreef Cobra4 het volgende:
Je collega zou spontaan weer gaan verhuizen.
Helaas wel.quote:
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb toen in m'n broek zitten pissen van het lachen...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:44 schreef Nembrionic het volgende:
Och kijk, de eerste aandachtshoeren komen onder hun steen vandaan:
http://www.nu.nl/achterkl(...)chtoffers-japan.html
Nee, die heet Tarzanquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:06 schreef Cobra4 het volgende:
Kerkbeurs. Is dat de naam die je aan dat ding van 22cm hebt gegeven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Neuh, niet echt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog grootste plannen vanavond?
Wij gaan zometeen naar Hair. Let The Sun Shine Inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
If you mean spacecake, nee dat zat er niet bijquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet met die cakejes die PS onlangs had?
Strijken en tegelijk een film kijken, weet alleen nog niet welkequote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
"Iron Man" natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Strijken en tegelijk een film kijken, weet alleen nog niet welke
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik ben nog nooit zo stoned geweest als met spacecake. Je bent het ook in een keer en niet geleidelijk. Was wel een vreemde ervaring. We moesten nog naar huis lopen en over een stuk waar je normaal 10 minuten doet hebben we drie kwartier gedaan.
Bij mij kun je beter geen advies over zulke dingen vragenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb advies nodig. Bij mij om de hoek verkoopt de boekhandel een externe harde schijf van 1 terabyte voor 50 euro. Het is een hitachi.
Doen of niet doen?
Idem.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij mij kun je beter geen advies over zulke dingen vragen
Ik wacht geduldig af tot de experts zich meldenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Bij mij kun je beter geen advies over zulke dingen vragen
Mijn vorige advies was niet goed genoegquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik wacht geduldig af tot de experts zich melden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Externe schijven zijn allemaal 1 pot nat, op wat MM zegt na.
Je hebt 2,5" die genoeg hebben aan de stroom die een usb poort levert, de grotere 3.5" hebben ook nog een adapter er bij naar het stopcontact.
Gewoon de goedkoopste nemen binnen zijn klasse.
Jij bent, volgens LB, dus geen expert.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:10 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Mijn vorige advies was niet goed genoeg
Maar Saving Private Ryan komt over 10 minutenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef iamredleader het volgende:
Het is trouwens geen film geworden maar twee afleveringen Top Gear
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar Saving Private Ryan komt over 10 minuten
Ok thx!quote:
Etcetera wel, 22 cm groot...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:50 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcetera wel, 22 cm groot... [ afbeelding ]
[..]
nee, nooit eerder gezien, maarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:08 schreef Nembrionic het volgende:
Had ik deze ooit al gepost? Ooit laten maken door Nozzman:
[ afbeelding ]
[..]
Nog haarlak gekocht?quote:Op zondag 13 maart 2011 00:36 schreef Diaan73 het volgende:
En weer terug... wat een geweldige musical is het toch...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |