quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het was mij niet opgevallen.
Ik vind die Japanse meneer ook interessanter om naar te luisteren.
Ik vond Mulan wel erg tof eigenlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:41 schreef Diaan73 het volgende:
ik vind die laatste 3 films een stuk minder leuk eigenlijk. Misschien ben ik er wel te ouderwets voor.
Yepsquote:
Die vond ik niet leuk... maar ik vind die tekenstijl ook niet meer mooi. Is al begonnen destijds bij Pocahontas. Toen ben ik afgehaakt wat Disneyfilms betreft. Daarvoor heb ik bijna alles op dvd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vond Mulan wel erg tof eigenlijk
Zekers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
YepsBest heftig voor die man. Hij heeft zn moeder nog niet gesproken en die woont in de plaats die getroffen is. Respect dat hij daar zit en erover wil praten.
Nee, ik hoor het net. Verschrikkelijk lijkt me dat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zekers.![]()
En met zijn broer, brandweerman, heeft hij dus ook nog geen contact gehad.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, ik hoor het net. Verschrikkelijk lijkt me dat.
Wel fijn dat ze in ieder geval thuis is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
Ze zit wel zonder gas/water/licht. Maar ze vond het erger dat ze drie uur moest lopen om thuis te komen.
Ze is net een Nederlandse. Ze moet gewoon wat te mopperen hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
fijn dat alles in orde is. Ik kan me er wel iets bij voorstellen eigenlijk. Drie uur is lopen, is mij ook te lang. Maar als dat alles is...
loop zequote:
Ik doe mijn best.quote:
Boe(m) is ho!quote:
Door het bos en over de heide tussen bussum en huizen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:42 schreef wyccie het volgende:
Waar loop je nou precies doorheen? Op de kaart bedoel ik.
Ik werk dan ook niet op kazernes.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
Ik zie nergens een kazerne op de kaart.
Volgens mij heb ik nog familie in Huizen wonen.
Goeiemorgen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:53 schreef iamredleader het volgende:
Blugh, huilend kindkan niks vinden wat er is, alle gebruikelijke zaken gedaan. Nu maar even laten huilen en hopen dat hij gaat slapen
En nog maar 18 jaar dan ben je van die kleine af.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:55 schreef iamredleader het volgende:
Jeuk is al een hele tijd geen issue meer:)
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:56 schreef Cobra4 het volgende:
En nog maar 18 jaar dan ben je van die kleine af.
Er gaan vast wel momenten komen dat je zou hopen dat het al zo ver is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:57 schreef iamredleader het volgende:
[..]daar ben ik nog echt niet mee bezig
O RLY ???quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
Er gaan vast wel momenten komen dat je zou hopen dat het al zo ver is.
Men is flink wat koelvloeistof aan het aanvoeren. Komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:59 schreef iamredleader het volgende:
Gaat niet echt lekker in Japan, beetje te warm in die kernreactor
Toch niet, huidige status: meltdownquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
Men is flink wat koelvloeistof aan het aanvoeren. Komt wel goed.
Ja, ik heb uiteraard een annuleringsverzekering, een doorlopende zelfs, maar ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:03 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat helemaal de verkeerde kant op in Japan - ontploffing bij de reactor!
MM, heb je een annuleringsverzekering? Ik weet niet of er nog een Japan is om naar toe te gaan straks
Dat is iig niet op te maken uit de beelden. Lijkt er meer op dat een turbine is ontploft en dat er radioactieve stoom is vrijgekomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet, huidige status: meltdown
Extra koelvloeistof was al ingevlogen. Maar als er, oa door die explosie, geen gesloten circuit meer is raken ze dat nu ook kwijt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Dat betekent wel dat de core nog altijd niet wordt gekoeld. En met de tijd gaat dat steeds grotere problemen leverenal is het te containen, het is geen goede zaak. Jij hoeft toch niet die kant op?
quote:"No Chernobyl is possible at a light water reactor. Loss of coolant means a temperature rise, but it also will stop the reaction," Naoto Sekimura, a professor at the University of Tokyo, said.
"Even in the worst-case scenario, that would mean some radioactive leakage and equipment damage, but not an explosion. If venting is done carefully, there will be little leakage. Certainly not beyond the 3 km radius."
quote:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, dan kan er nog genoeg schade worden aangericht
Dat ja. Hoe "gemeen" het ook klinktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervarenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervaren
Ik vind dat je er sowieso wel al grappen over kunt makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik onderstaand plaatje grappig vind?![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |