Ja, ik heb uiteraard een annuleringsverzekering, een doorlopende zelfs, maar ik hoop dat ik daar geen gebruik van hoef te maken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:03 schreef iamredleader het volgende:
Het gaat helemaal de verkeerde kant op in Japan - ontploffing bij de reactor!
MM, heb je een annuleringsverzekering? Ik weet niet of er nog een Japan is om naar toe te gaan straks
Dat is iig niet op te maken uit de beelden. Lijkt er meer op dat een turbine is ontploft en dat er radioactieve stoom is vrijgekomen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 07:18 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Toch niet, huidige status: meltdown
Extra koelvloeistof was al ingevlogen. Maar als er, oa door die explosie, geen gesloten circuit meer is raken ze dat nu ook kwijt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:29 schreef iamredleader het volgende:
Dat betekent wel dat de core nog altijd niet wordt gekoeld. En met de tijd gaat dat steeds grotere problemen leverenal is het te containen, het is geen goede zaak. Jij hoeft toch niet die kant op?
quote:"No Chernobyl is possible at a light water reactor. Loss of coolant means a temperature rise, but it also will stop the reaction," Naoto Sekimura, a professor at the University of Tokyo, said.
"Even in the worst-case scenario, that would mean some radioactive leakage and equipment damage, but not an explosion. If venting is done carefully, there will be little leakage. Certainly not beyond the 3 km radius."
quote:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:05 schreef Etcetera het volgende:
Maar goed, dan kan er nog genoeg schade worden aangericht
Dat ja. Hoe "gemeen" het ook klinktquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:07 schreef Cobra4 het volgende:
Dan liever alleen in de directe omgeving van de reactor dan werelwijd.
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervarenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dan nog, "experts" hebben het ook wel eens mis. En ik zou het liever niet van al te dichtbij willen ervaren
Ik vind dat je er sowieso wel al grappen over kunt makenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik onderstaand plaatje grappig vind?![]()
[ afbeelding ]
Jij had toch nooit last van katers? En nu gelijk last van 3quote:Op zaterdag 12 maart 2011 09:29 schreef MadMaster het volgende:
Misselijk, hoofdpijn, dit wordt op deze manier niet mijn dag.
Denk dat ik wat te kort geslapen heb, was om 2.00 uur pas thuis en om 7.00 liepen de katten al weer te brullen om voedsel...
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, weer thuis
Heb nog neit veel van Japan gezien, Zo maar eens even terugzoeken/lezen
desalniettemin goedemiddag
is die in Nijmegen? Zag gisteren het prototype van een nerd lopen met een jas van tweakers aan (groot op z'n rug)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
JaIs alweer een tijdje geleden hoor, laatste was even voor Sinterklaas
Ik geloof inderdaad dat ik voor het eerst sinds jaren last heb van een kater...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij had toch nooit last van katers? En nu gelijk last van 3
Tuurlijk mag dat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:13 schreef iamredleader het volgende:
Mag ik wel zeggen dat ik onderstaand plaatje grappig vind?![]()
[ afbeelding ]
uhh, wyccie, als ik jou nu zie posten om 22:30 gisteravond, met wie was ik dan aan het kletsenquote:
Nopequote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef MadMaster het volgende:
Hebben we al foto's te zien gekregen van die mega-p'nee van Etcetera?
Nopequote:En heb ik het juist als ik stel dat daar het enthousiasme inmiddels een stuk minder om is?
Maar nu ben je thuis, dus...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope
[..]
Nope
Ik ben nog geen uur thuisgeweest vrijdag, geen tijd gehad voor foto's
Mega ninja edit...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:17 schreef Etcetera het volgende:
Van Arie Koomen:
[ afbeelding ]
hij vond dat je dan een bar 'Bar Mitswa' moet noemen![]()
Die spotjes zijn inderdaad erg gruwelijkquote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mega ninja edit...
Sinds Arie Koomen die spotjes voor de Mediamarkt doet is hij per definitie niet leuk meer.
Daarvoor ook al nauwelijks trouwens...
Hoe kom je daar bijquote:
Er zijn rond de 150 naschokken geweest sinds gisteren en het overgrote deel ervan was 6 of hoger.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nieuwe naschok bij de getroffen kernreactoren. 6.4.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |