let's tryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah die volg ik nu ook maar dan
Arcering bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arcering bedoel je denk ikmaar ik heb geen flauw idee hoe je het dynamischer zou kunnen krijgen, mijn tekenen heeft zich altijd beperkt tot cartoons. En dan heb je de keus uit honderden bewegingslijntjes e.d.
![]()
Beste optie lijkt me om eens op bijvoorbeeld deviantart.com te kijken hoe anderen het doen!
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricoquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricovanavond eerst naar Michigan (detroit area) waar het gesneeuwd heeft haha
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer is
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannen
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duidelijk
En mijn andere vragen over kleur e.d.?
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantie![]()
ik neem wel een schetsboek mee
[quote] In mijn handtasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.
Mooi.quote:
Mee eens. Daarom vind ik de vrouw met doek het mooist, het is net een andere stijl. Minder harde lijntjes, realistischer. Maar zij staat natuurlijk ook stil en de kinderen bewegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
het zijn wel dynamische plaatjes, maar statisch getekend
quote:
Wat ik gegeten heb?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wát?
En waar bewaar je nou je big ass portemonnee? Iedereen zei al dat het ding groot was!
Huh, zit je weer op een LAN?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Etcetera het volgende:
Normaal is het iets van patat/saté/macaroni/gehaktballen. En te zout. En beetje meeeh voedsel. Maar nu is er nog een andere beurs bezig, en is het eten zo ongeveer Top Kwaliteit
Jaquote:
Ik dacht hooguit 1 keer per jaar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Etcetera het volgende:
JaIs alweer een tijdje geleden hoor, laatste was even voor Sinterklaas
quote:
Slaapzak er op en klaar.quote:
Kamperen? Met een lan? Ja met CZquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Waarom zo veel in het koude seizoen? Iedereen kampeert toch? Brrr...
Don nog iets. "t Is bij Dr. Pop geweest deze weekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie, jij zit vast nu 3FM te luisteren. Wie zingt het nummer dat nu bezig is. "i'm alive" ?
Thx!quote:
Jij bent sneller.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:00 schreef Etcetera het volgende:
Je had ook eventueel op de 3FM site kunnen kijken
Nog steeds te koud.quote:
Achter het gordijntje is de badkamer. Wastafel, toilet, douche. Met bruin water.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wyccie heeft liever dit denk ik.
[ afbeelding ]
Waar denk je waar ik het vandaan hebquote:
ik heb een godsgruwelijke hekel aan kamperen maar mocht ik het ooit nog gaan doen dan wel zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Cobra4 het volgende:
Maar wyccie heeft liever dit denk ik.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:16 schreef Yurithemaster het volgende:
Epilepsie alarm net bij het 8 uur journaal zeg
Ik heb voor vandaag wel even genoeg tsunami gezien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Yurithemaster het volgende:
ze lieten beelden zien van de tsunami maar dat flikkerde als een gek
Dat is toch geen kamperen meer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef wyccie het volgende:
Ik kan deze aanraden:
http://www.selous-mbega-camp.com/index.html
Weltrusten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef iamredleader het volgende:
kind net in bed, lekker laat, dus hopelijk een beetje uitslapen morgenochtend
quote:
het is anders best mooi weerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je het weer buiten laat
dat is ook wat ik nu her en der lees...is er ook nog een vulkaanuitbarsting dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Diaan73 het volgende:
Ik zie nu de beelden op ned. 2. Pfff het houdt niet op daar, maar ik dacht dat het een aardbeving was...
Volgens mij niet. Het is een zware aardbeving aan de westkust maar daar is een olieraffinaarderij in vlammen gegaan en staat een groot gebied van 4,5 bij 2,5 km in brand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dat is ook wat ik nu her en der lees...is er ook nog een vulkaanuitbarsting dan?
Wij stonden versteld van de luxe van een toilet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
In zo'n tent heb ik ook gezeten op safari. Ik vond het
Ja, een toilet en een douche met warm water hadden wij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wij stonden versteld van de luxe van een toilet.
Daarvoor en daarna hadden we veel hurktoiletten gehad. Ik heb regelmatig met mijn wandelschoenen in de stront gestaan.![]()
Het was prachtig dat we vanaf onze veranda zo het water konden zien en 's nachts de nijlpaarden hoorden.
Het was mij niet opgevallen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, de NOS is weer bezig met hun "normale" blunders tijdens live uitzendingen.
Aan een expert vragen welk deel van een kernreactor men ziet branden terwijl ze beelden laten zien van een brandende raffinaderij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |