quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit soort plaatjes vind ik echt mooi
What's up, geen goed gesprek gehad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
En weer klaar.... en nu geen zin meer om te werken.
"Er is een tsunami aan tsunami's"quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:47 schreef iamredleader het volgende:
Mooi plaatje, van minder mooi nieuws
"Ik heb nog zo gezegd, geen bommetje"
"Vanavond maar weer Godzilla kijken"
En zo zullen er nog een hoop flauwe grappen over de tsunami komen.
Dat zegt niks.quote:
Ik weet ze allemaal, nu zie ik ook dat het klopt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oefening 1: Zoek de struisvogel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is veel ja maar dat gaat nog enorm fluctueren. Zeker gezien het feit dat de telecommunicatie ook kut is op het moment. Dus mensen zijn al snel vermist.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
BBC News: "The official Kyodo news agency is reporting that about 88,000 people are missing."
Dat hele schip is spoorloos en er was een groot gebouw helemaal ingestort. Maar 88.000 is wel erg veel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:50 schreef Cobra4 het volgende:
BBC News: "The official Kyodo news agency is reporting that about 88,000 people are missing."
En ze zijn een complete passagierstrein kwijt. En iedereen kent wel beelden van japanse treinen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat hele schip is spoorloos en er was een groot gebouw helemaal ingestort. Maar 88.000 is wel erg veel.
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrapquote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En ze zijn een complete passagierstrein kwijt. En iedereen kent wel beelden van japanse treinen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrap
Jawel, duurde alleen een beetje lang en nu geen zin om nog werk op te pakken en aan de slag te gaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
What's up, geen goed gesprek gehad?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ook die was spoorloos verdwenen, leuke woordgrap
gisteren beweerde ze er 4 te gaan halenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:26 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeten we haast dat Wüst weer een gouden plak heeft.
[ afbeelding ]
Dan is ze op de helft. De 3000m en de 1500m heeft ze in de knip.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
gisteren beweerde ze er 4 te gaan halen
De tekening van de dame met de doek vind ik mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik deze nog ff spammen?ik wil wel wat feedback
https://picasaweb.google.com/kikkernijlpaard/InktTekeningen#
Ik ben het meest fan van het jochie op het rubbereendje en het meisje met de vlindersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mag ik deze nog ff spammen?ik wil wel wat feedback
https://picasaweb.google.com/kikkernijlpaard/InktTekeningen#
Die nieuwe beelden waren inderdaad indrukwekkend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, net even wat imponerende beelden op de NOS.
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ben het meest fan van het jochie op het rubbereendje en het meisje met de vlinders
Je hebt een prachtige tekenstijl vind ik, alleen ik mis soms een beetje dynamiek.... hoe moet ik het zeggen; het zijn wel dynamische plaatjes, maar statisch getekend
ah die volg ik nu ook maar danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Etcetera het volgende:
TM, ik dacht al: wie de fuck is dat nou weermaar jij dus
![]()
Hoiquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Etcetera het volgende:
TM, ik dacht al: wie de fuck is dat nou weermaar jij dus
![]()
let's tryquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ah die volg ik nu ook maar dan
Arcering bedoel je denk ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een beetje meer details/shading (kan echt ff niet op het NLse woord komen) zou dat helpen?
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer isquote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Arcering bedoel je denk ikmaar ik heb geen flauw idee hoe je het dynamischer zou kunnen krijgen, mijn tekenen heeft zich altijd beperkt tot cartoons. En dan heb je de keus uit honderden bewegingslijntjes e.d.
![]()
Beste optie lijkt me om eens op bijvoorbeeld deviantart.com te kijken hoe anderen het doen!
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricoquote:
Lekker hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb net mijn tas gepakt voor Puerto Ricovanavond eerst naar Michigan (detroit area) waar het gesneeuwd heeft haha
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja ik denk dat het meisje op de schommel een stuk dynamischer is
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus ik vraag het nog een keer: waarom staat die er niet tussen?
Duidelijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik heb daar geen kwaliteitsscan van. dit is het werk van mijn independent study dit trimester en die moest ik gister allemaal scannen
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantiequote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:21 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Duidelijk
En mijn andere vragen over kleur e.d.?
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja. Ja dar rga ik binnenkort eens mee spelen. Met echt aquarel zou ik te bang zijn om de lijntjes uit te wissen, maar ik wil wel digitaal het een en ander proberen. maar nu eerst vakantie![]()
ik neem wel een schetsboek mee
[quote] In mijn handtasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En je foto toestel. Want we willen wel pics zien natuurlijk.
Mooi.quote:
Mee eens. Daarom vind ik de vrouw met doek het mooist, het is net een andere stijl. Minder harde lijntjes, realistischer. Maar zij staat natuurlijk ook stil en de kinderen bewegen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
het zijn wel dynamische plaatjes, maar statisch getekend
quote:
Wat ik gegeten heb?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wát?
En waar bewaar je nou je big ass portemonnee? Iedereen zei al dat het ding groot was!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |