Surfen (behalve over het internet) kan ik niet, ik ga wel raften dan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:06 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
een surfplank is beter op z'n plaats nu
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh fuck, ik dacht inderdaad dat het een gewone golf van 2 meter zou zijn.
Daarom vroeg ik me af of de golf verder weg zou afzwakken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...
Pciesquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de beelden nu bekijkt in Japan, dan is dat water dat over het land dendert ook maar een meter hoog of zo. Maar het is meer het volume en de kracht die de boosdoeners zijn...
Nee klopt. Deze is nog ergerquote:
ach, mevrouw v/d Berg van frans en ckv was best leukquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:15 schreef Nembrionic het volgende:
'Seks met leraar op helft alle scholen'
Dan zaten wij vast in de andere helft. Gelukkig maar, als je bedenkt wat er rondliep
ckv is?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ach, mevrouw v/d Berg van frans en ckv was best leuk
cultureel kunstzinnige vorming, nee ik was daar niet in geinteresseerdquote:
Is dat zoiets als humanistische vorming gecombineerd met handenarbeid?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
cultureel kunstzinnige vorming, nee ik was daar niet in geinteresseerd
Best wel WTF jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:12 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me af of de golf verder weg zou afzwakken.
Bel ik mijn moeder net om te vragen of ze mijn tante wil bellen om te informeren of er nu familie in Hawaii zit, zegt ze dat ze nu bezig is en vanavond wel belt, 'omdat er nu toch niks aan te doen is'. Wtf.
wat is humanistische vorming?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Is dat zoiets als humanistische vorming gecombineerd met handenarbeid?
Je kon bij ons(op de basisschool al) kiezen tussen godsdienst of humanistische vorming.quote:
Hey!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Je kon bij ons(op de basisschool al) kiezen tussen godsdienst of humanistische vorming.
Oftewel, leren over normen en waarden, jezelf en anderen. Maar dan zonder poespas.
Dit soort plaatjes vind ik echt mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |