quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie de volgende open CS maakt is Gek![]()
http://www.nederland24.nl/#N24quote:
quote:De beving komt volgens seismoloog van het KNMI Bernard Dost niet geheel onverwacht. "Je weet dat er in dit gebied zulke grote bevingen kunnen voorkomen, maar in Japan zijn ze meestal aanzienlijk kleiner. Er zijn de laatste dagen meer bevingen geweest en dat waren, zoals we nu zien, voorschokken van deze beving."
Dost legt uit waarom er zo snel na de beving een tsunami ontstond. "Deze aardbeving is vrij ondiep en daardoor volgde er onmiddellijk een tsunami. De zeebodem wordt over een groot stuk opgetild, net zoals bij de beving bij Sumatra in 2004. Er wordt een enorme hoeveelheid water opgetild."
De seismoloog verwacht nog meer bevingen in het gebied. "Juist met een beving van meer dan 8 op de schaal van Richter verwacht je naschokken."
De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Dementor het volgende:
Secret Story was gisteravond echt leuk.
De uitzending was goed te doen, wel weer streken van 'achter' maar dat hoort er bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.
En volgend seizoen gaan ze door![]()
![]()
.
Goedemorgen!
Maar is het gebouw waar jullie wonen wel Tsunami-bestendig dan? Anders komen jullie allemaal maar hier, gaan we met zijn allen boven op een rots zitten, die spoelen vast niet zo snel weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
Erg![]()
Maar stiekum moet ik wel een heeeel klein beetje lachen als die meneer in hawai heel droog zegt dat ze daar het hoofd koel moeten houden![]()
EN voor de rest is het gewoon afschuwelijk....iedereen naar 4 hoog....Als e hier, God betert, een Tsunami krijgen mogen jullie bij ons op 4 hoog komen schuilen
Jullie Marktplein heeft een stuk meer grandeur hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Apeldoorn staat wederom op de kaart...
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_in_apeldoorn.html
Nog even je kunt niet meer rustig winkelen..
[ afbeelding ]
Je hebt het over Japan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die beelden vanuit de helikopter zijn echt ziek.
Ja, je ziet gewoon 'live' hoe alles weggevaagd wordtquote:
Is geen spuit elluf reactie. Ik hoorde pas van die tsunami toen ik vanochtend in de auto zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, je ziet gewoon 'live' hoe alles weggevaagd wordt. Maar zal wel spuit11 reactie zijn, want 't is al 12 uur (?) oud of zo.
Kan je niet even wachten tot ik klaar ben met eten??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat ik zo ruzie ga krijgen in de COS.
Ze zijn nu even stil, als ze weer tig biertjes en bakjes koffie gaan posten, en pagina's volplempen met zwaaitjes word ik weer pissig.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Kan je niet even wachten tot ik klaar ben met eten??![]()
Over 5 minuten is het klaar.
Heftig h!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, je ziet gewoon 'live' hoe alles weggevaagd wordt. Maar zal wel spuit11 reactie zijn, want 't is al 12 uur (?) oud of zo.
That's my girlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef mootie het volgende:
Ik denk dat ik zo ruzie ga krijgen in de COS.
Misschien dat ik mijn weekendje Apeldoorn dan maar om ga zettenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:31 schreef Dementor het volgende:
Apeldoorn staat wederom op de kaart...
http://www.geenstijl.nl/m(...)nt_in_apeldoorn.html
Nog even je kunt niet meer rustig winkelen..
[ afbeelding ]
Kan je ff een uurtje wachten?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:03 schreef mootie het volgende:
Ze zijn nu op post 91 in de COS. Als er 10 on topic zijn is het veel.
Er waren simpelweg geen beelden (tijdens de uitzending), kan je de COS wel voor een uur sluiten maar meer dan users tegen je in 't harnas jagen bereik je niet.quote:
Nee, is niet erg, soms moet je even iets anders zien, dan wordt het erge gewoon even teveel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:21 schreef hondjes het volgende:
Zit even Andre Rieu te luisteren.
Ik weet is errug, maar toch..........
Truste Heksquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Toverheks het volgende:
wens iedereen weer slaap lekker en sluit de avond af met weer een mooi nummertje![]()
![]()
Toen ik het net eens serieus op een janken wilde zetten vanwege het leed der Japanners, viel mijn blik vanavond op een artikel over een aktie van Radio 538. Die had moeders opgeroepen om moedermelk te doneren voor een goed doel. Luisteraars konden dan moedermelk-ijsjes kopen. Bolletje voor 5 euro.Dat klinkt dan weer z warm en gezellig, dat je toch een beetje het gevoel hebt dat het wel goed komt met de wereld.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, is niet erg, soms moet je even iets anders zien, dan wordt het erge gewoon even teveel.
dit is dan de COCOS bij WCOSquote:
mogguhquote:De problemen voor Japan na de aardbeving en tsunami van gisteren lijken nog lang niet voorbij. Het land waarschuwt vandaag voor een nieuwe tsunami, en vreest golven tot drie meter hoog.
Als je echt een succesvolle reality wil maken is dit een onverwacht 'kadootje' voor een programmaker. Als je dit op een integere en oprechte manier weet te brengen kan je hele mooie televisie maken.quote:
Hear, hear.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als je echt een succesvolle reality wil maken is dit een onverwacht 'kadootje' voor een programmaker. Als je dit op een integere en oprechte manier weet te brengen kan je hele mooie televisie maken.
Dat zoiets al gauw misgaat is in vergelijkbare situaties gebleken in eerdere realityprogramma's waar de makers er niet op een wijze manier mee wisten om te gaan.
De kunst is dan ook er een uitgebreide strategie voor te ontwerpen. Als dat intellect niet bij de programmamakers aanwezig is dan moet je er zeker niet aan beginnen.
Ik weet nog dat tijdens BB3 de bewoners op de hoogte werden gebracht van de aanslagen op o.a. de Twin Towers. Inclusief beelden. De eerste reactie bij enkele deelnemers: "Dit is nep! Dit doet de redactie om ons te fucken!"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:01 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Als je echt een succesvolle reality wil maken is dit een onverwacht 'kadootje' voor een programmaker. Als je dit op een integere en oprechte manier weet te brengen kan je hele mooie televisie maken.
Dat zoiets al gauw misgaat is in vergelijkbare situaties gebleken in eerdere realityprogramma's waar de makers er niet op een wijze manier mee wisten om te gaan.
De kunst is dan ook er een uitgebreide strategie voor te ontwerpen. Als dat intellect niet bij de programmamakers aanwezig is dan moet je er zeker niet aan beginnen.
Nee, en duidelijk mag zijn dat die kennis niet aanwezig is. Dus ik mag hopen dat ze het niet proberenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hear, hear.
Ze hebben het toch hopelijk niet geprobeerd?
Warm gevoel ja, dat gevoel dat je hebt pal voor je over je nek gaatquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen ik het net eens serieus op een janken wilde zetten vanwege het leed der Japanners, viel mijn blik vanavond op een artikel over een aktie van Radio 538. Die had moeders opgeroepen om moedermelk te doneren voor een goed doel. Luisteraars konden dan moedermelk-ijsjes kopen. Bolletje voor 5 euro.Dat klinkt dan weer z warm en gezellig, dat je toch een beetje het gevoel hebt dat het wel goed komt met de wereld.
Oh god, dat is niet bestquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:24 schreef Gert het volgende:
Over "warm gevoel" gesproken..
[ link | afbeelding ]
En nog drie in gevarenzone....quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:24 schreef Gert het volgende:
Over "warm gevoel" gesproken..
[ link | afbeelding ]
Erger bedoel je denk ik?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een overheid zal denk ik nooit meteen zeggen dat er straling vrijkomt. Vraag me alleen af of mass panic in dit geval niet minder erg is dan de straling.
Ja, ik snap het nu. En eens.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 14:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee minder erg. Ze zeggen 't nu niet om mass panic te voorkomen. Maar de vraag is of er wel meer slachtoffers vallen als je 't wel zegt.
dat heb je netjes gedaan, gelopen of gerend??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
22km gelopen vandaag, erg mooi weer vanmiddag.
Gelopen, training voor de vierdaagsequote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat heb je netjes gedaan, gelopen of gerend??
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
2 klontjes en een wolkje melk graag
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelopen, training voor de vierdaagse.
Tof weertje ja!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
22km gelopen vandaag, erg mooi weer vanmiddag.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Gelopen, training voor de vierdaagse.
Ik ben zo bang uitgeloot te worden, dat weet ik pas over 4 wekenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Laysa het volgende:
Echt....Dan gaan we je dit jaar binnenjuichen...je komt praktisch langs ons huis
Succesquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Gert het volgende:
Morgen minder weer, en dan ga ik 10km lopen. Maar maakt niet uit, word toch wel nat van het zweet.
Da's wel lekker! Vervelender is dat er vanavond niet gestapt kan gaan worden.quote:
Effe naar de kroeg? Ja hoor.. dan toch zeker wel m de week.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jij gaat toch niet echt nog iedere week stappen?
Ernst & Bobbie Kinderloop (1 km)quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Tof weertje ja!
Je bent aan het oefenen voor de Nijmeegse vierdaagse toch?
Morgen minder weer, en dan ga ik 1km lopen. Maar maakt niet uit, word toch wel nat van het zweet.
50 zelfsquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Pietje moet zelfs 40 lopen...Toch Piet?
Spannend hoor dat loten
Wel geprobeerd maar daar was ik te oud voor. Samson mocht wl meelopen, zeiden ze nog.quote:
Damn vrienden van mij haken nu al af qua naar de kroeg gaan / stappen. Jij heb je huidige vrienden in de kroeg ontmoetquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe naar de kroeg? Ja hoor.. dan toch zeker wel m de week.
Dan hoop ik dat je nu niet totaal verrot bent, na 22 km. If so, heb je nog een shitload aan training te doen.quote:
Kuthondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar daar was ik te oud voor. Samson mocht wl meelopen, zeiden ze nog.
Nee ben ik niet, alleen een flinke pauze was ik wel aan toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
Dan hoop ik dat je nu niet totaal verrot bent, na 22 km. If so, heb je nog een shitload aan training te doen.
Waarom haken die nu al af dan? En trouwens, alsof in de kroeg alleen tieners zitten. Juist niet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn vrienden van mij haken nu al af qua naar de kroeg gaan / stappen. Jij heb je huidige vrienden in de kroeg ontmoet?
Geen zin, geen tijd, geen geld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef Gert het volgende:
Waarom haken die nu al af dan? En trouwens, alsof in de kroeg alleen tieners zitten. Juist niet!
Ik heb n maat die graag effe de stad in gaat in 't weekend, dan haak ik vaak aan.
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me k met speels gemak bij.quote:
En hij gaat natuurlijk hartstikke stinken in die regenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me k met speels gemak bij.
* kuchquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, hoi. Hoest hier?
Morgen mijn eerste grote autoritje
Hoiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, hoi. Hoest hier?
Morgen mijn eerste grote autoritje
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.quote:
Ik vind het engquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom '', is toch heul tof?
Dr zijn altijd wegwijzers om je op de juiste weg te leidenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.
tomtom!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.
Weet je wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe naar de kroeg? Ja hoor.. dan toch zeker wel m de week.
Ik moest gelijk al lachenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ik ga even naarScanman Herman Finkers kijken.
Maar ik vrees dat het al snel t flauw wordt.
Het is duurder dan je thuis vol laten lopen natuurlijk. Maar als je gewoon een avondje naar wat kroegen gaat en geen gekke dingen doet (quote:
De Ian gaat niet mee en ik heb geen navigatie en ook geen iPhone, GERTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr van uit dat Mera geen tomtom heeft...maar een Ian die ook mee kan lezen
Gaat ie het mij nog uitleggen ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is duurder dan je thuis vol laten lopen natuurlijk. Maar als je gewoon een avondje naar wat kroegen gaat en geen gekke dingen doet (of taxi's gaan nemen e.d.) dan heb je aan een paar tientjes echt wel genoeg.
Van voor of na z'n ziekte?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ik ga even naarScanman Herman Finkers kijken.
Maar ik vrees dat het al snel t flauw wordt.
Zelfs dat heb ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ouderwets ruzie maken met een landkaart heeft ook wat.
Van nu en het gaat ook tot nu toe over zijn ziekte. Als het niet snel leuker wordt ga ik wat anders doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van voor of na z'n ziekte?
Ik houd wel van die ontzettend flauwe humor van hem, maar heb laatst een show gezien van vrij recent en dat was toch wel heul anders dan vroegah. Stuk serieuzer, en dat is op zich logisch na zo'n ziekte, maar vond 'em niet meer zo leuk.
Ik doe het ondanks de navigon op mijn iPhone nog steeds op de ouderwetse manier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet![]()
Wist je trouwens dat die stratenboeken van de Shell niet meer te koop zijn!
Wie zegt dat ik het over neukertjes heb??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar de kroeg staat niet synoniem aan neukertjes scoren, coos.
Oh wauw, een man die de weg vraagt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het ondanks de navigon op mijn iPhone nog steeds op de ouderwetse manier.
Ik kijk op de kaart/internet waar ik ongeveer moet zijn en als ik dan in de buurt ben gaat bij de eerste de beste aanspreekbare persoon m'n raampje open en roep ik: H.....waar is de die en die straat.Werkt perfect en je hebt nog eens sociaal contact met mensen.
Ik wilde al gaan vragen of ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar de kroeg staat niet synoniem aan neukertjes scoren, coos.
Blijkbaar net als Pietje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan vragen of ik iets gemist had
O, dat raliseer ik me nu pas. Ga je morgen de CPC lopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me k met speels gemak bij.
Yep! Al komen we met de 10 km helemaal niet door de C en langs de P, maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat raliseer ik me nu pas. Ga je morgen de CPC lopen?
Je komt dus morgen in aanraking met de eerste 'marker' van je komende midlife crisis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep! Al komen we met de 10 km helemaal niet door de C en langs de P, maar dit terzijde.
Heb ook al een tandemsprong gemaakt h, een goed jaar geleden. Dat was het startschot van m'n MLC.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Je komt dus morgen in aanraking met de eerste 'marker' van je komende midlife crisis.![]()
En dan met zo'n witte klont aan je neus over de finish komen jakkeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Coos het volgende:
Ik kan natuurlijk ook even bij het westbroekpark in de bosjes gaan zitten met wat stimulerende middelen voor je.
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan met zo'n witte klont aan je neus over de finish komen jakkeren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakken
Ik zie Coos al in de bosjes staan met een doos suikerklontjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakken
http://www.verledentijd.comquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie Coos al in de bosjes staan met een doos suikerklontjes.![]()
"Pssst.. effe lekker likken? Lekker sabbelen, zo, in je mond zo? Hmmmm. Lekkh. " [ afbeelding ]
Alleen de proloog van de Bijbel bestond nog toen jij verwekt werd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
Geef ook nog even een high five anders, voordat je dat lekker moderne oude testament weer induikt.
![]()
Je zit al vroeg aan de morfine.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.verledentijd.com![]()
Zo ben jij een oudje Gertje.
Zaterdagavond h!quote:
sowieso Otis en Marvinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
De Zwarte Lijst 2011 is bekend
Otis Redding
Zojuist maakte Steef Cuijpers op Radio 6 Soul & Jazz de Top 25 van De Zwarte Lijst bekend. ‘Sittin on the Dock of the Bay’ van Otis Redding is nummer 1 soul- en jazzfavoriet van de Radio 6 luisteraar. Op de tweede plaats staat Marvin Gaye’s ‘What’s going on’.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij het mooiste nummer ooit, staat op nummero 2
Werd de Top 10 van De Zwarte Lijst vorig jaar gedomineerd door klassiekers, nu staan daarnaast recente platen zoals ‘Rolling in the Deep’ van Adele en ‘Sorry’ van Kyteman hoog in de lijst. Ook Beyonc komt als vrije keuze hoog binnen.
De Zwarte Lijst kent een aantal hofleveranciers: Stevie Wonder loopt voorop met 24 nummers in de lijst. Ook Nina Simone (23), Miles Davis (22), Prince (19), Aretha Franklin (17), Marvin Gaye (17) en Michael Jackson (17) brengen veel songs in voor de mooiste soul- en jazzweek op de Nederlandse radio.
http://radio6.nl/files/2011/03/Radio-6-De-Zwarte-Lijst-2011.pdf
Hoop scrolwerkquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop niet dat je denkt dat wij dat allemaal braaf gaan lezen, aanklikken, luisteren en beoordelen.
Niet ?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop niet dat je denkt dat wij dat allemaal braaf gaan lezen, aanklikken, luisteren en beoordelen.
the nuclear fallout mixed with radiated ocean water leads to one inescapable conclusion - and deadly resultquote:
Net in het journaal: gaat niet echt goed daar bij die kerncentrales. Hoe erg gaat dit allemaal nog worden?quote:
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.quote:Op zondag 13 maart 2011 05:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet ?allemaal speciaal uitgezocht voor jullie, maar ik haal er wel een paar
weg voor de mensen die dit niet waarderen![]()
Dit is trouwens wel heftig !
Gewoon 9.500 mensen vermist![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_zoek__.html?p=14,1
We hebben toevallig vanavond (o.a.) deze film gekeken over de
waternoodramp in Zeeland waar zoiets als 1800 mensen zijn
verdronken, dus zo ver van je bed is het ook weer niet ...
Luck!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.
Maar 9500 is nog veel te veel
..Anyway, druk maken over mn eigen wereldje en heelhuids in Eindhoven arriveren![]()
Wish me luck
Misschien vind je onderweg de telefoon van Johan.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luck!
Ik ga zo in Ehv fietsen ... wish me dus ook luck.
Is Johan zijn telefoon kwijt dan? Het zit hem allemaal ook niet mee he?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien vind je onderweg de telefoon van Johan.
Yep! Een kuiken op je hoofd overleef je wel! Dat is bij een koe nog maar de vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kuiken dan een koe op je hoofd? Of wat bedoel je
Die 9500 is in 1 plaats. Er woonden 18000 mensen en de helft schijnt verdwenen te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.
Maar 9500 is nog veel te veel
..Anyway, druk maken over mn eigen wereldje en heelhuids in Eindhoven arriveren![]()
Wish me luck
Die Johan kan ook aardig spoken!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Dementor het volgende:
Ik keek gister even naar Omroep Gelderland, het ging over spoken...
Natuurlijk grappend de opmerking richting Juud dat het echt wat voor Johan zou zijn, komt hij ineens in beeld.
Denk dat hij geen enkele bank zo gek krijgt om hem een hypotheek te verstrekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
Dit wil hij gaan kopen...
http://www.bndestem.nl/re(...)-Sasse-spookhuis.ece
Hij rekent zeker af met monopoly geld!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
Dit wil hij gaan kopen...
http://www.bndestem.nl/re(...)-Sasse-spookhuis.ece
Ja, het totale aantal doden / vermisten zal wel gigantisch zijn aan het einde van de rit...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die 9500 is in 1 plaats. Er woonden 18000 mensen en de helft schijnt verdwenen te zijn.
Denk eerlijk gezegd dat het precieze aantal nooit bekend zal worden. En wanneer is het het einde van de rit nu die kerncentrales op ploffen staan en men het er over heeft dat waarschijnlijk zeer zeker 15 mensen besmet zijn?? En nog eens 145 ook? Wat zijn de gevolgen op de langere termijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het totale aantal doden / vermisten zal wel gigantisch zijn aan het einde van de rit...
Vond ik ook, maar het was ook nog WK schaatsen he, en er deden zelfs japanners mee........quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezellig om even met jullie gekletst te hebben
Ah...Meiske toch...ik was druk druk drukquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Druk, druk, druk! Telefoontje hier, telefoontje daar, de rekeningen moeten ook betaald worden. Anders hebben we straks nog Teun op de stoep!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophoudenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Druk, druk, druk! Telefoontje hier, telefoontje daar, de rekeningen moeten ook betaald worden. Anders hebben we straks nog Teun op de stoep!
Tijd dat Teun weer zelf kan reageren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophouden
Sorry Fann, ik las het pas later en werd er eigenlijk stil vanquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat mij betreft niet! Ha, verschillen wij daar eens eventjes in mening!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophouden
Ga je gang joh !!!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat mij betreft niet! Ha, verschillen wij daar eens eventjes in mening!
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijd dat Teun weer zelf kan reageren.
Kom op Teun, ff mailen voor een unban en Remlof, jij ook weer gewoon meeposten, desnoods onder je gewone username zodat het duidelijk is dat je hier als user bent en niet als admin, dan zitten de mods en jij ook niet in elkaars vaarwater.
Wat akelig. Dat wordt dus de rest van hun leven goed in de gaten houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten hebben inderdaad allebei blaasgruis Disana
Sneu h voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat akelig. Dat wordt dus de rest van hun leven goed in de gaten houden.
Ja dat is zeker sneu, ik hoop dat ze het dieetvoer wel lekker vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneu h voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.
Jij zei het een paar weken geleden al omdat ze regelmatig in het bad naar de kraan zaten te staren.
Bounty zit al jaren op dieet voer daar eet Trees ook van mee. Twee verschillende brokjes is lastig.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneu h voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.
Jij zei het een paar weken geleden al omdat ze regelmatig in het bad naar de kraan zaten te staren.
Het zijn katten als je dat voorschotelt vreten ze het echt wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Tom en Fox zijn echte vreetzakken en vinden alles lekker, maar helaas is Fox niet zo dol op het voer van Hill's, ik kijk het even aan en dacht ergens gelezen te hebben dat ze ook vers voer van Barf mogen als ze blaasgruis hebben, maar dat overleg ik dan eerst met de DA.
Bedankt voor je link Marrije, ik ga die ook lezen.
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty zit al jaren op dieet voer daar eet Trees ook van mee. Twee verschillende brokjes is lastig.
Het eet wel van mijn bugjet .
Hier ook CD en plus blikjes voor Bounty omdat daar medicatie door gaat om de dag. Dan blijf ik er ook bij zodat Trees er niet van eetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.
Dat voer gaat via de dierenarts niet in de winkel te koopquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.
Volgens de DA zijn Hill's en Royal Canin de enige die goed dieetvoer maken voor blaasgruis katten en alles wat door de dierenwinkel aangeboden wordt schijnt niet voldoende te werken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.
Wij voorheen ook, 10 kg voor 9,95quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij kopen het kattenvoer altijd bij de Intratuin.
Oh ok. Jammer. Maar ja, voor je beestjes heb je dat natuurlijk wel over. Mijn beestjes zijn niet ziek, maar ze krijgen wel de dure Prins brokken omdat ze daardoor altijd goed eten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de DA zijn Hill's en Royal Canin de enige die goed dieetvoer maken voor blaasgruis katten en alles wat door de dierenwinkel aangeboden wordt schijnt niet voldoende te werken.
Zo is het ook, het is niet anders en ze hebben het nodig. Dan ga ik zelf net zo lief een keer minder uit etenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ok. Jammer. Maar ja, voor je beestjes heb je dat natuurlijk wel over. Mijn beestjes zijn niet ziek, maar ze krijgen wel de dure Prins brokken omdat ze daardoor altijd goed eten.
Bij ons thuis gaan de beestjes ook voor. En dat kan gelukkig ook best. Maar het is wel dikke pech dat die van jou nu allebei een probleem hebben waar je op moet letten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo is het ook, het is niet anders en ze hebben het nodig. Dan ga ik zelf net zo lief een keer minder uit eten
Oh, ik heb niet gekeken of er iets onder mijn auto geplakt zat eigenlijkquote:
Volgens mij heeft Cc een oranje fiets....of was het nu groen...zo'n nieuwerouderwetse...doe eens checkenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet gekeken of er iets onder mijn auto geplakt zat eigenlijk
quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
quote:Op zondag 13 maart 2011 16:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vond ik ook, maar het was ook nog WK schaatsen he, en er deden zelfs japanners mee........
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ah...Meiske toch...ik was druk druk druk
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Druk, druk, druk! Telefoontje hier, telefoontje daar, de rekeningen moeten ook betaald worden. Anders hebben we straks nog Teun op de stoep!
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sorry Fann, ik las het pas later en werd er eigenlijk stil van
Wij gaan zo meteen Belle en het Beest kijken op Net5!quote:
Even kijken naar een goedkoop adresje, Pietje?quote:
Hey Laysiequote:
Voor mij is het nog een verrassing die Griek is nu bezig op de andere pjoeter,quote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wij gaan zo meteen Belle en het Beest kijken op Net5!
Soortgelijks mee gemaakt.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:23 schreef hondjes het volgende:
De katten van mijn zoon hadden ook blaasgruis, totdat ze snachts het kattenluik open hielden.
Toen was het ineens over, bleek dus dat ze niet op hun kattenbak wilden en dus
hun pies ophielden, waardoor ze blaasontsteking en gruis kregen.
Nu hebben ze er al 10 jaar geen last meer van.
Nee, dan kan ik buiten plassen!quote:Op zondag 13 maart 2011 21:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Sinds jullie een kattenluikje hebben ga je gewoon op de pot?![]()
Goezo... DK
Nee, de bak was geen succes! Wasbak, afvalbak, ik wist nooit in welke je wel en niet mocht plassen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe het netjes op de bakwas effe wennen maar gaat best goed nu
Ik weet niet hoeveel klontjes je hem hebt gegevenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Coos het volgende:
Ik vinnut zo'n lampie die Stegeman. De enige goeie Stegeman is die van de leverworst.
Is Gert al binnen van de CPC of is ie nog onderweg??
Ik vind deze pisbak wel wat voor jou...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de bak was geen succes! Wasbak, afvalbak, ik wist nooit in welke je wel en niet mocht plassen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is idd niks aan nu. Vorige keer was zo tof.
Die eerste nooit. Maria staat symbool voor mijn overtuiging. Daar ga ik toch niet tegenaan pissen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze pisbak wel wat voor jou...
[ afbeelding ]
zelf zou ik deze nemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Die eerste nooit. Maria staat symbool voor mijn overtuiging. Daar ga ik toch niet tegenaan pissen.
Letterlijk een ramp van hier tot Tokioquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef hondjes het volgende:
http://www.iris.edu/seismon/zoom/events/?lon=142.416&lat=37.3484
Moet je kijken hoeveel aardschokken in Japan.............
Daar wordt je toch helemaal zenuwpees van als je daarin moet zitten..
Plus natuurlijk alle andere ellende, wat er gebeurd is...
Dit was ook niet mis Hondjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef hondjes het volgende:
http://www.iris.edu/seismon/zoom/events/?lon=142.416&lat=37.3484
Moet je kijken hoeveel aardschokken in Japan.............
Daar wordt je toch helemaal zenuwpees van als je daarin moet zitten..
Plus natuurlijk alle andere ellende, wat er gebeurd is...
Keurig binnen de 50 minuten meneer, zonder hulp uit de bosjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Coos het volgende:
Ik vinnut zo'n lampie die Stegeman. De enige goeie Stegeman is die van de leverworst.
Is Gert al binnen van de CPC of is ie nog onderweg??
Het is een rotweg die N-340.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit was ook niet mis Hondjes.
Even boven Taragona. Twee vrouwen en twee kindertjes dood. Op die N-340 zijn er ook al veel omgekomen.
http://www.elperiodico.co(...)rragona/940128.shtml
Netjes met dat doorgezopen lijf van je.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Keurig binnen de 50 minuten meneer, zonder hulp uit de bosjes.
dat is wel vroeg vandaag, maar ja dan zijn ze klaar toch nergens meer last van dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:36 schreef Laysa het volgende:
De schilder was er al om 8.15![]()
De voordeur en daarna tiefen ze op
moet je dan gaan kijken de link staat er nota bene voor jequote:
Ja maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je dan gaan kijken de link staat er nota bene voor je
echt het komt goed meis heb er een goed gevoel over en ik zwaai terug.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Laysa het volgende:
Ik zal morgen even naar je zwaaien...Sorry dat ik niet langs kom, maar het is laat op de dag en inmiddels begin ik een beetje nerveus te worden...mede door vorige week...
Jij nerveus?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Laysa het volgende:
Ik zal morgen even naar je zwaaien...Sorry dat ik niet langs kom, maar het is laat op de dag en inmiddels begin ik een beetje nerveus te worden...mede door vorige week...
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij nerveus?![]()
Jou kennende is daar dan ook wel reden voor![]()
Moet je morgen naar het ziekenhuis?
Kan me voorstellen dat je wat nerveus bent! Succes morgen en een goedemorgen vandaag!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ja een beetje wel....controle van mn hart en omdat deze medicatie niet aanslaat kan er schade zijn.
Daar komt bij dat DK vorige week 's nachts bijna de ambulance moest bellen omdat het fout ging dus nu ben ik ietwat zenuwachtig
Alle reden om nerveus te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja een beetje wel....controle van mn hart en omdat deze medicatie niet aanslaat kan er schade zijn.
Daar komt bij dat DK vorige week 's nachts bijna de ambulance moest bellen omdat het fout ging dus nu ben ik ietwat zenuwachtig
Sterkte! Kan me voorstellen dat je nu even de bibbers hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt mij ook geweldig schrikken. Ik hoop dat er geen schade aan je hart is en dat ze medicijnen kunnen voorschrijven die wel werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk ben je nerveus, HEEL VEEL STERKTE. en DK natuurlijk ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Oh nou das ook watquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sterkte! Kan me voorstellen dat je nu even de bibbers hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook geweldig schrikken. Ik hoop dat er geen schade aan je hart is en dat ze medicijnen kunnen voorschrijven die wel werken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je nerveus, HEEL VEEL STERKTE. en DK natuurlijk ook.
die kreeg natuurlijk ook de zenuwen..terwijl jezelf al beroerd ben...
Thanksquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou das ook watVeel sterkte morgen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Kunnen jullie nou nooit een keer gewoon NORMAAL doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht ik zal eens een dagje in de bieb gaan zitten om wat huiswerk in te halen/maken. Na 5 min stond ik weer buiten en na 15 minuten was ik weer thuis met mijn kop boven de w.c.
quote:
Ja sorry...ik met mn grote smoel ook altijd....zal voort niks meer zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie nou nooit een keer gewoon NORMAAL doen![]()
Gewoon zeiken over het weer ofzo net als iedereen, neeeeeeeeee jullie
moeten weer zo nodig ECHT iets te zeiken hebben ...
Sterkte allebei
![]()
DK waarom moest je kotsen?
Is dat van de zenuwen of de medicijnen?
Geklooi ook altijd met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |