Je zit al vroeg aan de morfine.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
http://www.verledentijd.com![]()
Zo ben jij een oudje Gertje.
Zaterdagavond hè!quote:
sowieso Otis en Marvinquote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:31 schreef Toverheks het volgende:
De Zwarte Lijst 2011 is bekend
Otis Redding
Zojuist maakte Steef Cuijpers op Radio 6 Soul & Jazz de Top 25 van De Zwarte Lijst bekend. ‘Sittin on the Dock of the Bay’ van Otis Redding is nummer 1 soul- en jazzfavoriet van de Radio 6 luisteraar. Op de tweede plaats staat Marvin Gaye’s ‘What’s going on’.![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij het mooiste nummer ooit, staat op nummero 2
Werd de Top 10 van De Zwarte Lijst vorig jaar gedomineerd door klassiekers, nu staan daarnaast recente platen zoals ‘Rolling in the Deep’ van Adele en ‘Sorry’ van Kyteman hoog in de lijst. Ook Beyoncé komt als vrije keuze hoog binnen.
De Zwarte Lijst kent een aantal hofleveranciers: Stevie Wonder loopt voorop met 24 nummers in de lijst. Ook Nina Simone (23), Miles Davis (22), Prince (19), Aretha Franklin (17), Marvin Gaye (17) en Michael Jackson (17) brengen veel songs in voor de mooiste soul- en jazzweek op de Nederlandse radio.
http://radio6.nl/files/2011/03/Radio-6-De-Zwarte-Lijst-2011.pdf
Hoop scrolwerkquote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop niet dat je denkt dat wij dat allemaal braaf gaan lezen, aanklikken, luisteren en beoordelen.
Niet ?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik hoop niet dat je denkt dat wij dat allemaal braaf gaan lezen, aanklikken, luisteren en beoordelen.
the nuclear fallout mixed with radiated ocean water leads to one inescapable conclusion - and deadly resultquote:
Net in het journaal: gaat niet echt goed daar bij die kerncentrales. Hoe erg gaat dit allemaal nog worden?quote:
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.quote:Op zondag 13 maart 2011 05:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet ?allemaal speciaal uitgezocht voor jullie, maar ik haal er wel een paar
weg voor de mensen die dit niet waarderen![]()
Dit is trouwens wel heftig !
Gewoon 9.500 mensen vermist![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_zoek__.html?p=14,1
We hebben toevallig vanavond (o.a.) deze film gekeken over de
waternoodramp in Zeeland waar zoiets als 1800 mensen zijn
verdronken, dus zo ver van je bed is het ook weer niet ...
Luck!quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.
Maar 9500 is nog veel te veel
..Anyway, druk maken over mn eigen wereldje en heelhuids in Eindhoven arriveren![]()
Wish me luck
Misschien vind je onderweg de telefoon van Johan.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Luck!
Ik ga zo in Ehv fietsen ... wish me dus ook luck.
Is Johan zijn telefoon kwijt dan? Het zit hem allemaal ook niet mee he?quote:Op zondag 13 maart 2011 12:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Misschien vind je onderweg de telefoon van Johan.
Yep! Een kuiken op je hoofd overleef je wel! Dat is bij een koe nog maar de vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Beter een kuiken dan een koe op je hoofd? Of wat bedoel je
Die 9500 is in 1 plaats. Er woonden 18000 mensen en de helft schijnt verdwenen te zijn.quote:Op zondag 13 maart 2011 12:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh gisteren hadden ze het nog over 88.000 vermisten.
Maar 9500 is nog veel te veel
..Anyway, druk maken over mn eigen wereldje en heelhuids in Eindhoven arriveren![]()
Wish me luck
Die Johan kan ook aardig spoken!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:23 schreef Dementor het volgende:
Ik keek gister even naar Omroep Gelderland, het ging over spoken...
Natuurlijk grappend de opmerking richting Juud dat het echt wat voor Johan zou zijn, komt hij ineens in beeld.
Denk dat hij geen enkele bank zo gek krijgt om hem een hypotheek te verstrekken.quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
Dit wil hij gaan kopen...
http://www.bndestem.nl/re(...)-Sasse-spookhuis.ece
Hij rekent zeker af met monopoly geld!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:29 schreef Dementor het volgende:
Dit wil hij gaan kopen...
http://www.bndestem.nl/re(...)-Sasse-spookhuis.ece
Ja, het totale aantal doden / vermisten zal wel gigantisch zijn aan het einde van de rit...quote:Op zondag 13 maart 2011 13:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die 9500 is in 1 plaats. Er woonden 18000 mensen en de helft schijnt verdwenen te zijn.
Denk eerlijk gezegd dat het precieze aantal nooit bekend zal worden. En wanneer is het het einde van de rit nu die kerncentrales op ploffen staan en men het er over heeft dat waarschijnlijk zeer zeker 15 mensen besmet zijn?? En nog eens 145 ook? Wat zijn de gevolgen op de langere termijn?quote:Op zondag 13 maart 2011 14:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het totale aantal doden / vermisten zal wel gigantisch zijn aan het einde van de rit...
Vond ik ook, maar het was ook nog WK schaatsen he, en er deden zelfs japanners mee........quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezellig om even met jullie gekletst te hebben
Ah...Meiske toch...ik was druk druk drukquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Druk, druk, druk! Telefoontje hier, telefoontje daar, de rekeningen moeten ook betaald worden. Anders hebben we straks nog Teun op de stoep!quote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |