Nee, de bak was geen succes! Wasbak, afvalbak, ik wist nooit in welke je wel en niet mocht plassen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik doe het netjes op de bakwas effe wennen maar gaat best goed nu
Ik weet niet hoeveel klontjes je hem hebt gegevenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Coos het volgende:
Ik vinnut zo'n lampie die Stegeman. De enige goeie Stegeman is die van de leverworst.
Is Gert al binnen van de CPC of is ie nog onderweg??
Ik vind deze pisbak wel wat voor jou...quote:Op zondag 13 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, de bak was geen succes! Wasbak, afvalbak, ik wist nooit in welke je wel en niet mocht plassen.
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er is idd niks aan nu. Vorige keer was zo tof.
Die eerste nooit. Maria staat symbool voor mijn overtuiging. Daar ga ik toch niet tegenaan pissen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik vind deze pisbak wel wat voor jou...
[ afbeelding ]
zelf zou ik deze nemen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 maart 2011 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Die eerste nooit. Maria staat symbool voor mijn overtuiging. Daar ga ik toch niet tegenaan pissen.
Letterlijk een ramp van hier tot Tokioquote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef hondjes het volgende:
http://www.iris.edu/seismon/zoom/events/?lon=142.416&lat=37.3484
Moet je kijken hoeveel aardschokken in Japan.............
Daar wordt je toch helemaal zenuwpees van als je daarin moet zitten..
Plus natuurlijk alle andere ellende, wat er gebeurd is...
Dit was ook niet mis Hondjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:44 schreef hondjes het volgende:
http://www.iris.edu/seismon/zoom/events/?lon=142.416&lat=37.3484
Moet je kijken hoeveel aardschokken in Japan.............
Daar wordt je toch helemaal zenuwpees van als je daarin moet zitten..
Plus natuurlijk alle andere ellende, wat er gebeurd is...
Keurig binnen de 50 minuten meneer, zonder hulp uit de bosjes.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:39 schreef Coos het volgende:
Ik vinnut zo'n lampie die Stegeman. De enige goeie Stegeman is die van de leverworst.
Is Gert al binnen van de CPC of is ie nog onderweg??
Het is een rotweg die N-340.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit was ook niet mis Hondjes.
Even boven Taragona. Twee vrouwen en twee kindertjes dood. Op die N-340 zijn er ook al veel omgekomen.
http://www.elperiodico.co(...)rragona/940128.shtml
Netjes met dat doorgezopen lijf van je.quote:Op zondag 13 maart 2011 22:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Keurig binnen de 50 minuten meneer, zonder hulp uit de bosjes.
dat is wel vroeg vandaag, maar ja dan zijn ze klaar toch nergens meer last van dan.quote:Op maandag 14 maart 2011 08:36 schreef Laysa het volgende:
De schilder was er al om 8.15![]()
De voordeur en daarna tiefen ze op
moet je dan gaan kijken de link staat er nota bene voor jequote:
Ja maar daar heb ik geen zin inquote:Op maandag 14 maart 2011 08:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je dan gaan kijken de link staat er nota bene voor je
echt het komt goed meis heb er een goed gevoel over en ik zwaai terug.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Laysa het volgende:
Ik zal morgen even naar je zwaaien...Sorry dat ik niet langs kom, maar het is laat op de dag en inmiddels begin ik een beetje nerveus te worden...mede door vorige week...
Jij nerveus?quote:Op maandag 14 maart 2011 09:16 schreef Laysa het volgende:
Ik zal morgen even naar je zwaaien...Sorry dat ik niet langs kom, maar het is laat op de dag en inmiddels begin ik een beetje nerveus te worden...mede door vorige week...
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij nerveus?![]()
Jou kennende is daar dan ook wel reden voor![]()
Moet je morgen naar het ziekenhuis?
Kan me voorstellen dat je wat nerveus bent! Succes morgen en een goedemorgen vandaag!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
![]()
Ja een beetje wel....controle van mn hart en omdat deze medicatie niet aanslaat kan er schade zijn.
Daar komt bij dat DK vorige week 's nachts bijna de ambulance moest bellen omdat het fout ging dus nu ben ik ietwat zenuwachtig
Alle reden om nerveus te zijnquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Ja een beetje wel....controle van mn hart en omdat deze medicatie niet aanslaat kan er schade zijn.
Daar komt bij dat DK vorige week 's nachts bijna de ambulance moest bellen omdat het fout ging dus nu ben ik ietwat zenuwachtig
Sterkte! Kan me voorstellen dat je nu even de bibbers hebt.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt mij ook geweldig schrikken. Ik hoop dat er geen schade aan je hart is en dat ze medicijnen kunnen voorschrijven die wel werken.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Tuurlijk ben je nerveus, HEEL VEEL STERKTE. en DK natuurlijk ook.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Oh nou das ook watquote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Sterkte! Kan me voorstellen dat je nu even de bibbers hebt.
quote:Op maandag 14 maart 2011 12:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook geweldig schrikken. Ik hoop dat er geen schade aan je hart is en dat ze medicijnen kunnen voorschrijven die wel werken.
quote:Op maandag 14 maart 2011 13:15 schreef hondjes het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je nerveus, HEEL VEEL STERKTE. en DK natuurlijk ook.
die kreeg natuurlijk ook de zenuwen..terwijl jezelf al beroerd ben...
Thanksquote:Op maandag 14 maart 2011 16:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh nou das ook watVeel sterkte morgen!
quote:Op maandag 14 maart 2011 10:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
Kunnen jullie nou nooit een keer gewoon NORMAAL doenquote:Op maandag 14 maart 2011 16:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik dacht ik zal eens een dagje in de bieb gaan zitten om wat huiswerk in te halen/maken. Na 5 min stond ik weer buiten en na 15 minuten was ik weer thuis met mijn kop boven de w.c.
quote:
Ja sorry...ik met mn grote smoel ook altijd....zal voort niks meer zeggenquote:Op maandag 14 maart 2011 17:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie nou nooit een keer gewoon NORMAAL doen![]()
Gewoon zeiken over het weer ofzo net als iedereen, neeeeeeeeee jullie
moeten weer zo nodig ECHT iets te zeiken hebben ...
Sterkte allebei
![]()
DK waarom moest je kotsen?
Is dat van de zenuwen of de medicijnen?
Geklooi ook altijd met jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |