quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie de volgende open CS maakt is Gek![]()
http://www.nederland24.nl/#N24quote:
quote:De beving komt volgens seismoloog van het KNMI Bernard Dost niet geheel onverwacht. "Je weet dat er in dit gebied zulke grote bevingen kunnen voorkomen, maar in Japan zijn ze meestal aanzienlijk kleiner. Er zijn de laatste dagen meer bevingen geweest en dat waren, zoals we nu zien, voorschokken van deze beving."
Dost legt uit waarom er zo snel na de beving een tsunami ontstond. "Deze aardbeving is vrij ondiep en daardoor volgde er onmiddellijk een tsunami. De zeebodem wordt over een groot stuk opgetild, net zoals bij de beving bij Sumatra in 2004. Er wordt een enorme hoeveelheid water opgetild."
De seismoloog verwacht nog meer bevingen in het gebied. "Juist met een beving van meer dan 8 op de schaal van Richter verwacht je naschokken."
De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:05 schreef Dementor het volgende:
Secret Story was gisteravond echt leuk.
De uitzending was goed te doen, wel weer streken van 'achter' maar dat hoort er bij.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
De hele, lange avond door? Ik heb DWDD gekeken, met alle jongens van Ali B op volle toeren, dat was pas cht leuk.
En volgend seizoen gaan ze door![]()
![]()
.
Goedemorgen!
Maar is het gebouw waar jullie wonen wel Tsunami-bestendig dan? Anders komen jullie allemaal maar hier, gaan we met zijn allen boven op een rots zitten, die spoelen vast niet zo snel weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef Laysa het volgende:
Erg![]()
Maar stiekum moet ik wel een heeeel klein beetje lachen als die meneer in hawai heel droog zegt dat ze daar het hoofd koel moeten houden![]()
EN voor de rest is het gewoon afschuwelijk....iedereen naar 4 hoog....Als e hier, God betert, een Tsunami krijgen mogen jullie bij ons op 4 hoog komen schuilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |