Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophoudenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Druk, druk, druk! Telefoontje hier, telefoontje daar, de rekeningen moeten ook betaald worden. Anders hebben we straks nog Teun op de stoep!
Tijd dat Teun weer zelf kan reageren.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophouden
Sorry Fann, ik las het pas later en werd er eigenlijk stil vanquote:Op zondag 13 maart 2011 14:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Gezellig om even met jullie gekletst te hebben
En wat mij betreft niet! Ha, verschillen wij daar eens eventjes in mening!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Beetje naar omdat Teun nergens op kan reageren. Je mag daar wat mij betreft mee ophouden
Ga je gang joh !!!quote:Op zondag 13 maart 2011 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat mij betreft niet! Ha, verschillen wij daar eens eventjes in mening!
Hier kan ik me wel in vindenquote:Op zondag 13 maart 2011 18:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tijd dat Teun weer zelf kan reageren.
Kom op Teun, ff mailen voor een unban en Remlof, jij ook weer gewoon meeposten, desnoods onder je gewone username zodat het duidelijk is dat je hier als user bent en niet als admin, dan zitten de mods en jij ook niet in elkaars vaarwater.
Wat akelig. Dat wordt dus de rest van hun leven goed in de gaten houden.quote:Op zondag 13 maart 2011 18:58 schreef Deisyy het volgende:
Mijn katten hebben inderdaad allebei blaasgruis Disana
Sneu hè voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat akelig. Dat wordt dus de rest van hun leven goed in de gaten houden.
Ja dat is zeker sneu, ik hoop dat ze het dieetvoer wel lekker vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneu hè voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.
Jij zei het een paar weken geleden al omdat ze regelmatig in het bad naar de kraan zaten te staren.
Bounty zit al jaren op dieet voer daar eet Trees ook van mee. Twee verschillende brokjes is lastig.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sneu hè voor Tom en Fox, ze zijn krijgen nu allebei dieetvoer en zitten daar de rest van hun leven aan vast, over 6 weken weer na laten kijken. Gelukkig zijn ze nog even vrolijk en speels, dus denk ik dat ze er niet al te veel last van hebben.
Jij zei het een paar weken geleden al omdat ze regelmatig in het bad naar de kraan zaten te staren.
Het zijn katten als je dat voorschotelt vreten ze het echt wel.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Tom en Fox zijn echte vreetzakken en vinden alles lekker, maar helaas is Fox niet zo dol op het voer van Hill's, ik kijk het even aan en dacht ergens gelezen te hebben dat ze ook vers voer van Barf mogen als ze blaasgruis hebben, maar dat overleg ik dan eerst met de DA.
Bedankt voor je link Marrije, ik ga die ook lezen.
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Bounty zit al jaren op dieet voer daar eet Trees ook van mee. Twee verschillende brokjes is lastig.
Het eet wel van mijn bugjet .
Hier ook CD en plus blikjes voor Bounty omdat daar medicatie door gaat om de dag. Dan blijf ik er ook bij zodat Trees er niet van eetquote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het voer is inderdaad aardig aan de prijs en al helemaal als het voor 2 katten is. Hier hebben ze de c/d voor 7,95 per kilo, dat is de voordeligste Hill's wat ik heb kunnen vinden.
Dat voer gaat via de dierenarts niet in de winkel te koopquote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.
Volgens de DA zijn Hill's en Royal Canin de enige die goed dieetvoer maken voor blaasgruis katten en alles wat door de dierenwinkel aangeboden wordt schijnt niet voldoende te werken.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is niet mis. Ken je niet een dierenwinkel met van die schepbakken waar je het los kunt kopen? Of is het dan net zo duur.
Wij voorheen ook, 10 kg voor 9,95quote:Op zondag 13 maart 2011 19:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wij kopen het kattenvoer altijd bij de Intratuin.
Oh okè. Jammer. Maar ja, voor je beestjes heb je dat natuurlijk wel over. Mijn beestjes zijn niet ziek, maar ze krijgen wel de dure Prins brokken omdat ze daardoor altijd goed eten.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens de DA zijn Hill's en Royal Canin de enige die goed dieetvoer maken voor blaasgruis katten en alles wat door de dierenwinkel aangeboden wordt schijnt niet voldoende te werken.
Zo is het ook, het is niet anders en ze hebben het nodig. Dan ga ik zelf net zo lief een keer minder uit etenquote:Op zondag 13 maart 2011 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh okè. Jammer. Maar ja, voor je beestjes heb je dat natuurlijk wel over. Mijn beestjes zijn niet ziek, maar ze krijgen wel de dure Prins brokken omdat ze daardoor altijd goed eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |