Kuthondquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar daar was ik te oud voor. Samson mocht wél meelopen, zeiden ze nog.
Nee ben ik niet, alleen een flinke pauze was ik wel aan toe.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:17 schreef Gert het volgende:
Dan hoop ik dat je nu niet totaal verrot bent, na 22 km. If so, heb je nog een shitload aan training te doen.
Waarom haken die nu al af dan? En trouwens, alsof in de kroeg alleen tieners zitten. Juist niet!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn vrienden van mij haken nu al af qua naar de kroeg gaan / stappen. Jij heb je huidige vrienden in de kroeg ontmoet?
Geen zin, geen tijd, geen geld.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:18 schreef Gert het volgende:
Waarom haken die nu al af dan? En trouwens, alsof in de kroeg alleen tieners zitten. Juist niet!
Ik heb één maat die graag effe de stad in gaat in 't weekend, dan haak ik vaak aan.
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me óók met speels gemak bij.quote:
En hij gaat natuurlijk hartstikke stinken in die regenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me óók met speels gemak bij.
* kuchquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, hoi. Hoest hier?
Morgen mijn eerste grote autoritje
Hoiquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja, hoi. Hoest hier?
Morgen mijn eerste grote autoritje
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.quote:
Ik vind het engquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi.
Waarom '', is toch heul tof?
Dr zijn altijd wegwijzers om je op de juiste weg te leidenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.
tomtom!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe ik voorkom dat ik verdwaald raak.
Weet je wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Effe naar de kroeg? Ja hoor.. dan toch zeker wel óm de week.
Ik moest gelijk al lachenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ik ga even naarScanman Herman Finkers kijken.
Maar ik vrees dat het al snel té flauw wordt.
Het is duurder dan je thuis vol laten lopen natuurlijk. Maar als je gewoon een avondje naar wat kroegen gaat en geen gekke dingen doet (quote:
De Ian gaat niet mee en ik heb geen navigatie en ook geen iPhone, GERTquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:32 schreef Laysa het volgende:
Ik ga dr van uit dat Mera geen tomtom heeft...maar een Ian die ook mee kan lezen
Gaat ie het mij nog uitleggen ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is duurder dan je thuis vol laten lopen natuurlijk. Maar als je gewoon een avondje naar wat kroegen gaat en geen gekke dingen doet (of taxi's gaan nemen e.d.) dan heb je aan een paar tientjes echt wel genoeg.
Van voor of na z'n ziekte?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:35 schreef Coos het volgende:
Ik ga even naarScanman Herman Finkers kijken.
Maar ik vrees dat het al snel té flauw wordt.
Zelfs dat heb ik nietquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ouderwets ruzie maken met een landkaart heeft ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |