Van nu en het gaat ook tot nu toe over zijn ziekte. Als het niet snel leuker wordt ga ik wat anders doen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van voor of na z'n ziekte?
Ik houd wel van die ontzettend flauwe humor van hem, maar heb laatst een show gezien van vrij recent en dat was toch wel heul anders dan vroegah. Stuk serieuzer, en dat is op zich logisch na zo'n ziekte, maar vond 'em niet meer zo leuk.
Ik doe het ondanks de navigon op mijn iPhone nog steeds op de ouderwetse manier.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zelfs dat heb ik niet![]()
Wist je trouwens dat die stratenboeken van de Shell niet meer te koop zijn!
Wie zegt dat ik het over neukertjes heb??quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar de kroeg staat niet synoniem aan neukertjes scoren, coos.
Oh wauw, een man die de weg vraagt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik doe het ondanks de navigon op mijn iPhone nog steeds op de ouderwetse manier.
Ik kijk op de kaart/internet waar ik ongeveer moet zijn en als ik dan in de buurt ben gaat bij de eerste de beste aanspreekbare persoon m'n raampje open en roep ik: Hééé.....waar is de die en die straat.Werkt perfect en je hebt nog eens sociaal contact met mensen.
Ik wilde al gaan vragen of ik iets gemist hadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Naar de kroeg staat niet synoniem aan neukertjes scoren, coos.
Blijkbaar net als Pietje.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik wilde al gaan vragen of ik iets gemist had
O, dat raliseer ik me nu pas. Ga je morgen de CPC lopen?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:21 schreef Gert het volgende:
[..]
En het irritante is, bij die 10 km rennen houdt hij me óók met speels gemak bij.
Yep! Al komen we met de 10 km helemaal niet door de C en langs de P, maar dit terzijde.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:29 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dat raliseer ik me nu pas. Ga je morgen de CPC lopen?
Je komt dus morgen in aanraking met de eerste 'marker' van je komende midlife crisis.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Yep! Al komen we met de 10 km helemaal niet door de C en langs de P, maar dit terzijde.
Heb ook al een tandemsprong gemaakt hè, een goed jaar geleden. Dat was het startschot van m'n MLC.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Je komt dus morgen in aanraking met de eerste 'marker' van je komende midlife crisis.![]()
En dan met zo'n witte klont aan je neus over de finish komen jakkeren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:57 schreef Coos het volgende:
Ik kan natuurlijk ook even bij het westbroekpark in de bosjes gaan zitten met wat stimulerende middelen voor je.
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakkenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:58 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan met zo'n witte klont aan je neus over de finish komen jakkeren.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakken
Ik zie Coos al in de bosjes staan met een doos suikerklontjes.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet dat suikerklontje ook in je mond douwen voor energie...niet aan je neus plakken
http://www.verledentijd.comquote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zie Coos al in de bosjes staan met een doos suikerklontjes.![]()
"Pssst.. effe lekker likken? Lekker sabbelen, zo, in je mond zo? Hmmmm. Lekkâh. " [ afbeelding ]
Alleen de proloog van de Bijbel bestond nog toen jij verwekt werd.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 22:20 schreef Gert het volgende:
Geef ook nog even een high five anders, voordat je dat lekker moderne oude testament weer induikt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |