quote:Morgen word ik van alle onzekerheid afgeholpen want om morgen 1 uur bij de Uni van Amsterdam gaat een meisje (met super veel zelfvertrouwen) haar oprechte mening geven over mijn uiterlijk.
Bijna iedereen heeft wel wat... maar er bestaan er ook een paar waaronder ikzelf die extreem weinig tot geen uitstraling bezitten vanwege een een saai uiterlijk en dus hun hele leven vrijgezel blijven als ze het in Nederland proberen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, wat een onverwachts grote topicsreeks is dit geworden![]()
Ik snap de hele nadruk op versieren niet echt eigenlijk, ik ben er uberslecht in, ik ben niet zeer aantrekkelijk o.i.d.
Toch een leuke vriendin momenteel, daarvoor ook regelmatig vriendinnen gehad.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bijna iedereen heeft wel wat... maar er bestaan er ook een paar waaronder ikzelf die extreem weinig tot geen uitstraling bezitten vanwege een een saai uiterlijk en dus hun hele leven vrijgezel blijven als ze het in Nederland proberen.
Nope, geen suicidal time (nog) eerst afwachten wat er morgen gaat gebeuren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:56 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
It's almost suicidal timeeeeeeeee
Aandachthappers aantreden!
Niet om geld, maar ik ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef hasjman het volgende:
zullen we pooltje starten met wat de uitkomst morgen gaat worden? Inleg 10 euro?
Hoe is dat zo gekomen? (niet dat het me verbaast, maar ik ben benieuwd)quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Damm, wat een onverwachts grote topicsreeks is dit geworden![]()
Ik snap de hele nadruk op versieren niet echt eigenlijk, ik ben er uberslecht in, ik ben niet zeer aantrekkelijk o.i.d.
Toch een leuke vriendin momenteel, daarvoor ook regelmatig vriendinnen gehad.
Ach jonge, zet dan geld in als je een man bent! Dat wijvengedrag weer!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet om geld, maar ik ben wel benieuwd.
Ik zet in op Lelijk
Wat is hosselen? Versieren toch..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jeej, ik krijg net een uitnodiging van iemand om samen te gaan "Hosselen" ( zo heet dat toch?), maar dat is pas op 10 april. Wow dat is nog een maand. Jees dat wordt afzien tot die tijd. Trek ik dat?
Je wordt wel voorspelbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet om geld, maar ik ben wel benieuwd.
Ik zet in op Lelijk
Ik denk soms eerlijk gezegd ook dat ik een beetje als een vrouw denk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ach jonge, zet dan geld in als je een man bent! Dat wijvengedrag weer!
Een grote zeikbak dat ben je. Zullen we geld inzetten knul?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik denk soms eerlijk gezegd ook dat ik een beetje als een vrouw denk.
Hosselen is alleen een woord dat mannen gebruiken...geloof ik...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
Jeej, ik krijg net een uitnodiging van iemand om samen te gaan "Hosselen" ( zo heet dat toch?), maar dat is pas op 10 april. Wow dat is nog een maand. Jees dat wordt afzien tot die tijd. Trek ik dat?
8k dat ik lelijk ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Een grote zeikbak dat ben je. Zullen we geld inzetten knul?
haha zoveel geld heb ik nou ook weer niet. als de pool groot genoeg is beweer ik het volgende " mooi en richard zijn level wordt uit het niets perfect en vindt de ideale vriendin "quote:
Ben je ook, ik heb het niemand zien ontkennen.quote:
Serieus, ik kan aan niets anders denken, ik fantaseer non-stop... Hoewel ik die dag na 'het' echt heel goed was, ik ging voor het eerst in tijden mijn leermateriaal pakkenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hosselen is alleen een woord dat mannen gebruiken...geloof ik...
En natuurlijk trek je dat. In de tussentijd jezelf gewoon vermaken met andere leuke dingen.
We zullen zien. Ik ben best zenuwachtig. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen maar ik moet het onder ogen zien. Ik confronteer mezelf met mijn BDD angsten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:03 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Ben je ook, ik heb het niemand zien ontkennen.
Dat je matties complete fags zijn wil nog niet zeggen dat jij niet onder die categorie valt.
Als ik je hier zo zie melken, weet ik nu al dat het morgen drie keer niks wordt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:04 schreef richard_prf het volgende:
[..]
We zullen zien. Ik ben best zenuwachtig. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen maar ik moet het onder ogen zien. Ik confronteer mezelf met mijn BDD angsten.
Sperma jongen, denk jij nou echt dat die chick hem lelijk gaat noemen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:06 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Als ik je hier zo zie melken, weet ik nu al dat het morgen drie keer niks wordt.
Ze gaat haar eerlijke mening geven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Sperma jongen, denk jij nou echt dat die chick hem lelijk gaat noemen?
Op die momenten is lelijkheid ineens weer relatief
Ow, vast niet. Maar ze negeert hem achteraf en dan trekt hij zijn conclusies wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:07 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
Sperma jongen, denk jij nou echt dat die chick hem lelijk gaat noemen?
Op die momenten is lelijkheid ineens weer relatief
Vrouwen en eerlijk, zelfs als je ze op de bek klopt komt er nog onzin uit. Doe toch niet zo naïef man!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze gaat haar eerlijke mening geven.
Via internet kan alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sorry ik snap hier niks van. Hoe heeft richard_rpf iemand gevonden die hem gaat beoordelen ofzo?
Ik zou zeggen nodig haar ook uit, dan zijn we ook van het gezeur af dat het alleen mannen betreft en dat vrouwen het niet begrijpen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrouwelijke Richard?
Gedoemd te falen in ALLES?
Het online hosselgedrag van Richard, de PUA-technieken van MLIG en dan nog het normaal doen van iemand die dat kan. Dan heb je de perfecte vrouwenverslinder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Via internet kan alles.
Hij is pro msn en telefoon hosselaar.
Ze laat me niet vallen zei ze al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ow, vast niet. Maar ze negeert hem achteraf en dan trekt hij zijn conclusies wel.
Wie niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
BTW zonder flitser in mijn camera vind ik mezelf er niet helemaal kansloos uitzien. Met flitser ben ik mega super lelijk.
Natuurlijk negeert ze hem dan (in de zin van dat ze hem niet wil daten).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ow, vast niet. Maar ze negeert hem achteraf en dan trekt hij zijn conclusies wel.
Zij nam het initiatiefquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen? (niet dat het me verbaast, maar ik ben benieuwd)
Zo zijn de vrouwen wel . We kijken altijd neer op de mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk negeert ze hem dan. Zij is superknap en heeft veel zelfvertrouwen.
Waar is die date?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk negeert ze hem dan (in de zin van dat ze hem niet wil daten).
Zij is superknap en heeft veel zelfvertrouwen.
Daar dacht ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zou zeggen nodig haar ook uit, dan zijn we ook van het gezeur af dat het alleen mannen betreft en dat vrouwen het niet begrijpen.
Dan word het misschien een datingtopic
Ik ben wel schieuwnierig geworden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oei je wilt spioneren ??? Spannend
Nee het is meer dat het geen goeie match is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo zijn de vrouwen wel . We kijken altijd neer op de mannen
Licht + Heilige Maagd Mariaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Of ze is zelf met een stoeptegel bewerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je kent haar van school of zoiets?
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.
Was wel mooie meid, dus ik dacht ik praat er es mee. (waar praten je al kan brengen). Vond zichzelf niet bijster slim enzo, ik verteld dat ze wel slim was. Dat was geen lame versierpoging o.i.d. het is echt een slimme meid.
![]()
Maar echt een stap zetten o.i.d. nooit gedaan, paar keer ge-smst later weer tegen gekomen in zelfde kroeg. Uiteindelijke stuurde zij een sms van zin om morgen te lunchen?
Daarna gevraagd als ze nog bij mij thuis een borrel wou doen, van het een kwam het andere.
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uur
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn gaat ze zeggen of lelijk of "valt wel mee" want dat hoor ik ook regelmatig.
Maar stiekem wel op de optie neuken stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn gaat ze zeggen of lelijk of "valt wel mee" want dat hoor ik ook regelmatig.
Dat was ik. Gotta have faithquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar stiekem wel op de optie neuken stemmen
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef richard_prf het volgende:
Ze komt wel degelijk opdagen. We kennen elkaar best wel goed. En ik krijg ook altijd de groeten van haar moeder enzo
Er is niets in dit topic wat nog verbazing opwekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............
eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............
Genoeg gehoord. Jij gaat morgen neuken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ik haar best lang ken en alles had verteld dat ik altijd faal enzo en dat ik echt denk dat het aan mijn uiterlijk ligt.
En toen zei ze iets van " je bent wel heel benieuwd hé?" Van het een kwam het ander.
Maar ze heeft je dus al wel eens gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ik haar best lang ken en alles had verteld dat ik altijd faal enzo en dat ik echt denk dat het aan mijn uiterlijk ligt.
En toen zei ze iets van " je bent wel heel benieuwd hé?" Van het een kwam het ander.
Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ze heeft je dus al wel eens gezien?
Via internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Smart move. Hoe ken je haar dan?
Morgen vraag ik of ze met me op de foto wilt, dus morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pics van haar, en pics van jou? Want wij kunnen ook objectief beoordelen
Dan kan je haar foto toch wel laten zien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Morgen vraag ik of ze met me op de foto wilt, dus morgen
Ik geef haar een 9,5 op basis van haar foto's.
Ik ben niet verlegen voor de mooie dames.
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan kan je haar foto toch wel laten zien?
Omdat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meer
Zoals alle chicks die hij kent. Via internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Smart move. Hoe ken je haar dan?
Geef haar mailadres eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meer
Hoe kun je het zo van één persoon laten afhangen dat snap ik echt niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb er eentje ontmoet via internet waardoor ik geen maagd meer ben.
Toen ik haar vroeg of ik lelijk was terwijl ik in haar bed lag: zei ze: " nee " , ik geloof je niet " je ziet er gewoon normaal uit , best leuk " je liegt" als ik zou zeggen dat je superknap was dan zou ik liegen "
BDD is overal.
Ik geloofde bijna dat ik niet lelijk was... totdat ze me dumpte.
Wie weet hoeveel hij haar heeft moeten betalen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijk
Niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel hij haar heeft moeten betalen...
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijk
Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.quote:
ik snap het niet helemaalquote:halcon schrijft
ik denk dat mlig een parodie is.
Tot morgen lieverd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je morgen daar om 1 uur moet zijn mag je wel snel naar bed.
Ik ga nu ook, tot morgen versierders!
ik snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben er nog , wegens redenen van depressie ben ik nog steeds niet uit geweest
@richard:
ik denk dat ze zegt dat je gewoon aantrekkelijk bent, maar wel met iets zal aankomen wat beter kan. en dat je toch nog dagen erover blijft doorgaan rich. dat doe je al maanden.
@lanterfanter
ik had het gezien op rtl5
die naakte mannen waren best wel lelijk naakt. ik ben zelf misschien niet even gespierd ofzo, maar ik zie er zelf nog wel goed uit vergeleken met hun, vooral naakt.
naja maakt niet uit voor het versieren....dan gaan de kleren toch nog niet uit...:P
en goed voor je dat je zoveel levenslust hebt. als ik ooit echt een goede vertrouwelijke band met een vrouw kan krijgen, met elkaar in de ogen kijken, en knuffellen enzo zal ik me ook heel gelukkig voelen.
dan zijn alle problemen volgensmij opgelost zo lijkt het.
[qoute]
halcon schrijft
ik denk dat mlig een parodie is.
Ze was een fuckbuddy?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.
Ik heb nog steeds af en toe contact met haar en ja ik ben nog altijd super verliefd op haar.
Doei Strawquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je morgen daar om 1 uur moet zijn mag je wel snel naar bed.
Ik ga nu ook, tot morgen versierders!
Opvallend. Iedereen wordt gedumpt alleen jij maakt er een drama van. Miljoenen vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.
Ik heb nog steeds af en toe contact met haar en ja ik ben nog altijd super verliefd op haar.
Omdat ik denk dat ze me afwijst om mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opvallend. Iedereen wordt gedumpt alleen jij maakt er een drama van. Miljoenen vrouwen.
SMS-sexquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Doei StrawIk stuur je morgen een SMSje
Dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ze me afwijst om mijn uiterlijk.
Ze is heus niet de enige die dat doet hoor. Zijn er zatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet toegeven het was de beste dag van mijn leven die koude avond in december.
Ik vond haar meteen al mooi en ze bleek ook nog eens verschrikkelijk lief te zijn.
En ze had nog wat sterke drank staan dus dat was ook nice.
En we omhelsten elkaar opeens wel 10 minuten lang ofzo. En vervolgens ben ik in slaap gevallen terwijl ik haar hand(je) vasthield na wat sexuele handelingen in haar twee persoonsbed en de volgende morgen kreeg ik ook nog ontbijt. Blijkt het ook nog eens zo te zijn dat ze ontzettend goed kan koken.
Een ware droomvrouw,
nee. en het is neit asof ik me daar heel erg over opwind, over die 400 euro die ze "erewoord" beloofd had terug te betalen, wat me eigenlijk nieteens boeide of ik het wel terugkreeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je je geld nog teurggekregen van die meid?
je gulp stond open?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
BTW ze sleepte me zelfs naar de spiegel om te zeggen dat ik niet lelijk was. maar ik zag iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijks in de spiegel....
kan je het niet gewoon vergeten en negeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
BTW ze sleepte me zelfs naar de spiegel om te zeggen dat ik niet lelijk was. maar ik zag iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijks in de spiegel....
Kan jij die meid niet gewoon vergeten dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon vergeten en negeren?
en spiegels gewoon gaan vermijden. en dan is het probleem met lapmiddelen opgelost
nee niet echt, want ik vind een heleboel leuk aan haar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan jij die meid niet gewoon vergeten dan?
ik ben een nogal emotioneel ontregelt iemand denk ik,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
MLiG ik snap in elk geval wat je bedoeld met die liefdesverdriet. Ikzelf kan er ook niet overheen komen maar ik ben in haar eeuwige friendszone belandt en respecteer het.
gozer ze heeft moeilijk veel geld van je misbruikt. En nog voel je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben een nogal emotioneel ontregelt iemand denk ik,
om me schoolvriendinnetje heb ik ook jaren me kut over gevoelt, dat het nooit had mogen uitgaan enzo. dat hoorde niet
met 8k meisje nu voelt het veel erger qua hormonen denk ik. ze keek me zo lief aan, ik vond haar zo leuk, en toen maakte ze me zo hoopvol op meer.
me gezicht tintelde, ik voelde me zo gelukkig dat iets wederzijds was, en 1 gedachte 2 zielen.
ik verlang daar naar terug, en ook dat ik haar mis, en alles hoe ze is, en hoe ze met dingen omgaat gewoon heel erg mis. ze is echt tof
ik zal dat echt nog heel lang nooit kunnen gaan voelen bij iemand anders denk ik
goed van je dat jij het wel kan respecteren en er een beetje mee om kan gaan ookal is het moeilijk
Ongetwijfeld ga jij jezelf toch weer als lelijk bestempelen. Echt ik lees redelijk vaak berichten van jou, en ik snap echt niet dat er überhaupt vrouwen zijn die moeite voor jou willen nemen, jij bent echt het pessimisme zelve.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 02:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik hoop dat die meid morgen mijn BDD geneest. Ik smeek het. De ellende moet eens voorbij zijn.
Goodnight.
Wacht er wou een chick seks met hem?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Richard, waarom geloof je die chick wel en niet die chick die seks met je wou?
Maar alsnog wat loopt die vent zo te zeiken er wou tenminste iemand seks met hem. Niemand heeft ooit seks gewild met mij en ik loop er ook niet over te klagen en depressief te zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk echt niet dat die chick hem van de bdd gaat genezen, dat is iets wat die zelf moet doen.
Als ze gewoon al zegt dat die leuk is gelooft die haar nog niet. Het hangt niet af van een meisje het hangt af van hemzelf .
Inderdaad. Die andere meid wilde met hem naar bed en trok hem daarna voor de spiegel om te laten zien dat hij niet lelijk was. Hoe duidelijk wil je het hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk echt niet dat die chick hem van de bdd gaat genezen, dat is iets wat die zelf moet doen.
Als ze gewoon al zegt dat die leuk is gelooft die haar nog niet. Het hangt niet af van een meisje het hangt af van hemzelf .
Daarnaast is Richard zijn leven niet zo boeiend om er speciaal ergens naar af te reizen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:59 schreef Premium_Quality het volgende:
Nah was een grapje, ik ga er niet heen. Ten eerste heb ik nog wat te doen en ten tweede heb ik geen zin om meerdere gebouwen af te zoeken.
Nou nee , daar ben ik het ook wel mee eens. Ben wel benieuwd of die nog terugkomt, want hij zat als het niet ging zoals die wilde dat die niet meer terugkwam , wat ik persoonlijk erg laf zou vinden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast is Richard zijn leven niet zo boeiend om er speciaal ergens naar af te reizen.
Of ben ik de enige die dat denkt?
Ach ja hij ziet alleen maar problemen die er niet zijn en moet gewoon accepteren dat het leven niet altijd geweldig is en dat lopen zeiken geen zin heeft. Daarnaast als iemand het recht om te klagen heeft ben ik het wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:04 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou nee , daar ben ik het ook wel mee eens. Ben wel benieuwd of die nog terugkomt, want hij zat als het niet ging zoals die wilde dat die niet meer terugkwam , wat ik persoonlijk erg laf zou vinden.
Situaties pakken niet altijd uit zoals je wilt maar je blijft er niet voor weg.
quote:ik snap het niet helemaal
een parodie op wat/wie? lijk ik op iemand die op al het faal na op mij lijkt? zou die mijn voorbeeld kunnen zijn? dat zou ik graag willen weten namelijk.
Dan lijkt het me duidelijk toch? Waarom heb je dan bevestiging nodig van deze dame, als je die bevestiging al hebt gehad van een andere meid. Dat ze je later niet meer wilde kan tal van oorzaken hebben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik droom 2 a 3 keer in de week over haar dat ze me opeens weer uitnodigd bij haar thuis.
Dat hij van alle mensen nou juist naar een meid gaat die enorm veeleisend en kritisch is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef heloef het volgende:
Ben benieuwd wat die chick over Richard gaat zeggen en dat ie daarna gaat in zien dat het met hem allemaal wel meevalt.
Geniaal.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:56 schreef formerjellybean het volgende:
Oei dan hebben we spionnen die even snel een verslagje doen
Een groter aantal bevestigingen en resultaat wel. Daarvoor moet hij zelf het nodige doen. Het zal eruit moeten slijten.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:52 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, vandaag. Over 30 min.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Volgens mij was het gisteren al trouwens.
Omdat zij alleen stomdronken seks met hem wilde en hem vervolgens na 4 ontmoetingen gedumpt heeft zonder uitleg. Door het ontbreken van die uitleg denkt hij dat de reden zijn lelijkheid is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef HetNoorderlicht het volgende:
Richard, waarom geloof je die chick wel en niet die chick die seks met je wou?
Als je er geen last van hebt is dat ok. Maar misschien kan jij je leven ook leuker maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar alsnog wat loopt die vent zo te zeiken er wou tenminste iemand seks met hem. Niemand heeft ooit seks gewild met mij en ik loop er ook niet over te klagen en depressief te zijn.
Ja, na 4 keer over de vloer te zijn geweest zag ze INEENS dat je lelijk bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ze me afwijst om mijn uiterlijk.
Ik heb er geen last van word er ook niet depressief van maar leuk is anders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Als je er geen last van hebt is dat ok. Maar misschien kan jij je leven ook leuker maken.
De reden is dat geen enkele meid een jongen wilt die de hele tijd bevestiging vraagt of hij lelijk is of niet, de hele dag loopt te janken over zijn uiterlijk, en overkomt als een totale loser.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, vandaag. Over 30 min.
[..]
Omdat zij alleen stomdronken seks met hem wilde en hem vervolgens na 4 ontmoetingen gedumpt heeft zonder uitleg. Door het ontbreken van die uitleg denkt hij dat de reden zijn lelijkheid is.![]()
En dan PMt hij naar mij dat ik hem moet geloven omdat hij toch altijd zo rationeel post.....NOT.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef GelegenheidsPrutser het volgende:
[..]
Ja, na 4 keer over de vloer te zijn geweest zag ze INEENS dat je lelijk bent.
Denk eens na man.
Klopt, al weten we niet hoe vaak hij haar om bevestiging heeft gevraagd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
De reden is dat geen enkele meid een jongen wilt die de hele tijd bevestiging vraagt of hij lelijk is of niet, de hele dag loopt te janken over zijn uiterlijk, en overkomt als een totale loser.
Vrouwen willen nou eenmaal geen mannen die zo zijn. Period.
Hoe ziet jou situatie eruit? Wat belemmerd/weerhoud jou ervan om daar wel iets van te maken?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van word er ook niet depressief van maar leuk is anders.
Ik word in niks belemmerd ik ga af en toe uit en leef gewoon mijn leven. Ik ben gewoon niet verschrikkelijk aantrekkelijk nou ja dat zij zo en er zal heus wel een keer een leuk meisje voorbij komen die mij ook leuk vind.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hoe ziet jou situatie eruit? Wat belemmerd/weerhoud jou ervan om daar wel iets van te maken?
Je hebt groot gelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word in niks belemmerd ik ga af en toe uit en leef gewoon mijn leven. Ik ben gewoon niet verschrikkelijk aantrekkelijk nou ja dat zij zo en er zal heus wel een keer een leuk meisje voorbij komen die mij ook leuk vind.
Ik ga toch niet lopen mokken als Richard en anderen hier, daar is het leven te leuk voor.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik word in niks belemmerd ik ga af en toe uit en leef gewoon mijn leven. Ik ben gewoon niet verschrikkelijk aantrekkelijk nou ja dat zij zo en er zal heus wel een keer een leuk meisje voorbij komen die mij ook leuk vind.
Ik ga toch niet lopen mokken als Richard en anderen hier, daar is het leven te leuk voor.
17 dus zo'n rampgeval ben ik volgens mij niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:44 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je heb groot gelijk.
Was is je leeftijd? Dat maakt nogal verschil.
Je bent normaal. Niets aan de hand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
[..]
17 dus zo'n rampgeval ben ik volgens mij niet.
Als je hier over 10 jaar maar niet meer post.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:45 schreef heloef het volgende:
[..]
17 dus zo'n rampgeval ben ik volgens mij niet.
Bij mij is het geen onzekerheid. Maar het feit dat ik iets voel bij wat er gebeurd en de consequenties daarvan op de lange termijn. Het leidt tot vermijdingsgedrag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Oh dat is gewoon nog puberen, en onzekerheid zit er altijd wel een beetje bij alleen bij deze groep mensen overheerst het meer.
Probeer dat dan af te leren want als je het al van je weet kan je het afleren. Vermijdingsgedrag kan namelijk als je niet goed oppast heel erg uit de hand lopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bij mij is het geen onzekerheid. Maar het feit dat ik iets voel bij wat er gebeurd en de consequenties daarvan op de lange termijn. Het leidt tot vermijdingsgedrag.
Dat is al uit de hand gelopen. Ik ga eens kijken hoe ik kan opkrabbelen. Het grootste probleem is dat de omgeving vooral eisend is. Problemen zijn niet boeiend maar een bewijs van falen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:02 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Probeer dat dan af te leren want als je het al van je weet kan je het afleren. Vermijdingsgedrag kan namelijk als je niet goed oppast heel erg uit de hand lopen.
Jouw situatie ken ik ook niet. Hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:22 schreef Supersoep het volgende:
We moeten snel even doorstoten naar deel 14, want met het ongeluksgetal 13 gaan ze natuurlijk al helemaal niet neuken dit weekend.
Goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jouw situatie ken ik ook niet. Hoe is het met jou?
Bij nader inzien is het waarschijnlijk omdat zij de posts van Rich hier in deze reeks heeft gelezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
De reden is dat geen enkele meid een jongen wilt die de hele tijd bevestiging vraagt of hij lelijk is of niet, de hele dag loopt te janken over zijn uiterlijk, en overkomt als een totale loser.
Vrouwen willen nou eenmaal geen mannen die zo zijn. Period.
Ik zie nog geen vertragingen bij de NS door een aanrijding met een persoon. Dus misschien is het goed afgelopen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij nader inzien is het waarschijnlijk omdat zij de posts van Rich hier in deze reeks heeft gelezen.Ik heb nog altijd geen bericht van hem, zal dat een goed of slecht teken zijn? Ik moet zo werken though.
waarom sms je hem niet?quote:
sarcasme hoop ik over dat neuken? als je gaat doen alsof het allemaal zo makkelijk is dan vind ik je stomquote:Hij kan maar beter met haar hebben geneukt anders is het unforgivable
Hij heeft alleen mijn nummer.quote:
Was inderdaad niet zo serieus bedoeld.quote:sarcasme hoop ik over dat neuken? als je gaat doen alsof het allemaal zo makkelijk is dan daalt mijn achting van je.
Ja, anders zou ik wel zijn nummer hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft je nog nooit iets gestuurd dus?
Vandaar mijn vraag/conclusie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik wel zijn nummer hebben natuurlijk.
We zijn straks of voorgoed van hem verlost of hij wordt irritanter dan ooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is het bewijs dat het topic om hem draait, iedereen vraagt zich af waar hij is/wat hij doet/hoe het is gegaan
Hahahaha. Ik denk het laatste, hij houdt toch nooit op tot hij een ban krijgt. Let op m'n woordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
We zijn straks of voorgoed van hem verlost of hij wordt irritanter dan ooit.
Hij gaat echt geen ban krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik denk het laatste, hij houdt toch nooit op tot hij een ban krijgt. Let op m'n woorden
Ik wil je wel even warm laten draaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ben ik een vriendin van vroeger tegengekomen. Ik heb haar het grote nieuws vertelt.
Vervolgens vertelde zij mij dat zij wel vaker is uitgegaan en dat er bij haar dan wel vaker jongens handen op haar kont leggen. Zij loopt dan gewoon weg, want ze vindt ze niet leuk en ze wil "hard to get" doen. Dat vind ik vreemd. Ik snap het niet. Het is toch gemeen om weg te lopen?? Zij is trouwens wel al ervaren hoor, ze heeft al echt een vriendje gehad.
en nu ben ik in mineur dat zij het al zo vaak heeft mogen ervaren
zij is zo goed, zo ervaren
Geen idee. Amsterdam is soms makkelijker met de trein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ging hij er eigenlijk per auto of per trein heen? Auto lijkt me hè...
Niemand anders heeft hier vandaag ook ervaringen gepost, dus wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is het bewijs dat het topic om hem draait, iedereen vraagt zich af waar hij is/wat hij doet/hoe het is gegaan
Een jongen die meteen zijn handen op je kont legt is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ben ik een vriendin van vroeger tegengekomen. Ik heb haar het grote nieuws vertelt.
Vervolgens vertelde zij mij dat zij wel vaker is uitgegaan en dat er bij haar dan wel vaker jongens handen op haar kont leggen. Zij loopt dan gewoon weg, want ze vindt ze niet leuk en ze wil "hard to get" doen. Dat vind ik vreemd. Ik snap het niet. Het is toch gemeen om weg te lopen?? Zij is trouwens wel al ervaren hoor, ze heeft al echt een vriendje gehad.
Ik had niks anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand anders heeft hier vandaag ook ervaringen gepost, dus wat verwacht je dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een jongen die meteen zijn handen op je kont legt is niet te vertrouwen.
En als hij je meteen bij je poesje pakt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is vrijdagavond!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
Heb vandaag ook geen versierpogingen gedaan en dat gaat er vandaag ook niet meer van komen.
Dat niet, maar je vindt het niet erg als een jongen nogal snel fysiek wil worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijkt
ik zou er niet vanuit gaan dat zo iemand me gaat slaan
Dat klopt, maar ben aardig gaar en het weekend zit al overvol gepland.quote:
Toch wel redelijk naief dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijkt
ik zou er niet vanuit gaan dat zo iemand me gaat slaan
lanterfanter, ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind niet dat jij zoiets hoort te zeggen heel eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
lanterfanter, ben je echt zo wereldvreemd?
En dat uit jouw mond...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja, daarom past ze goed bij jou!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
En jij bij mij!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, daarom past ze goed bij jou!
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:30 schreef Supersoep het volgende:
Na het lezen van Lanterfanteraar's post hou ik het voor gezien in dit topic.
Tot een andere keer mensen!
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik ben ook geen keuteltikkerdaarom kunnen we nog wel goed bij elkaar passen, like friends.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Laat jij je graag in je andere gaatje pakken dan?
Over Richard, hij heeft BDD, vindt zichzelf erg lelijk en hij vertelt ons hier alles over zijn dagelijks leven. Over zijn zelfmoordneigingen, nachtelijke vrijpartijtjes, stuurt ons foto's van vrienden om te zeggen dat zijn vrienden op nijlpaarden lijken. Maar vooral keer op keer herhalen dat hij lelijk is en dat niemand hem wilt. Nu is hij bij een meisje die hem dan uiteindelijk het verlossende woord gaat geven: lelijk of niet? Als zij hem knap vindt, is hij genezen en komt hij hier nooit weer. Dan is hij weer gelukkig en vindt hij zichzelf mooi.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waar gaat dit topic over, ff samenvatting aub
Draai er eens niet omheen. Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Het wordt tijd voor een change of topic.
Ik weet het echt niet. Ik blijf gewoon aanwezig. Ja, nu moet ik weer helemaal teruggraven naar die ene ervaring die ik heb gehad... Ik zou alleen weglopen als hij lelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet, maar je vindt het niet erg als een jongen nogal snel fysiek wil worden?
Ja, maar mijn ervaring voelt inmiddels al niet meer zo van mij. Het is nu een week geleden. Ik weet nog wel heel zakelijk te vertellen hoe en wat er is gebeurd en ik kan ook nog wel beelden, fragmenten, terugkrijgen, dat kost wel tijd, maar ik voel me er niet meer verbonden mee. Ervaringen kristalliseren eigenlijk, ofzo. Daarom moet ik het snel WEER meemaken. Als ik het goed en intensief meemaak, dan verbinden ze zich misschien wel goed met me.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
zelfs al ben je wereldvreemd, dan met je eigen ervaring (je hebt gescoort tijdens je eerste keer uitgaan) kan je toch wel kansen inschatten dat het de volgende keer waarschijnlijk weer zal gebeuren
Samenvatting:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waar gaat dit topic over, ff samenvatting aub
Rubberen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:35 schreef Halcon het volgende:
Het is nog altijd wachten op een teken van leven van (Rubberen) Richard.
Je vriendin speelt denk ik hard-to-get omdat ze niet te makkelijk wil zijn en bang is over te komen als slet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik blijf gewoon aanwezig. Ja, nu moet ik weer helemaal teruggraven naar die ene ervaring die ik heb gehad... Ik zou alleen weglopen als hij lelijk zou zijn.
En dan zijn er nog de pseudo-hosselaars die dit topic misbruiken om onzekere meisjes te hosselen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Samenvatting:
Richard_pdf vindt zichzelf lelijk en denkt daarom kansloos te zijn bij de meisjes. Vandaag ging iemand hem vertellen of dat echt zo is. Mylifeisgrey heeft ook moeite met het versieren van meisjes, daarom probeert hij zich in te lezen in PUA technieken, maar hij brengt het nog niet echt in de praktijk vanwege depressie. Dan zijn er nog users als benzin en deelnemer die vooral verlegen of onhandig zijn met de vrouwen, maar toch wel graag een vriendin willen. Iwannabehigh ergert zich aan veel dingen in dit topic en we begrijpen niet helemaal wat hij hier doet.
Ik ben er vast nog een aantal vergeten, maar andere users waaronder ikzelf geven advies.
ja daar gaat het nu zon beetje over.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Over Richard, hij heeft BDD, vind zichzelf erg lelijk en hij vertelt ons hier alles over zijn dagelijks leven. Over zijn zelfmoordneigingen, nachtelijke vrijpartijtjes, stuurt ons foto's van vrienden om te zeggen dat zijn vrienden op nijlpaarden lijken. Maar vooral keer op keer herhalen dat hij lelijk is en dat niemand hem wilt. Nu is hij bij een meisje die hem dan uiteindelijk het verlossende woord gaat geven: lelijk of niet? Als zij hem knap vindt, is hij genezen en komt hij hier nooit weer. Dan is hij weer gelukkig en vindt hij zichzelf mooi.
Zoiets
Of ze is er gewoon niet van gediend dat iemand meteen aan haar kont zit. Daar lijkt me dan weer niets raars aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vriendin speelt denk ik hard-to-get omdat ze niet te makkelijk wil zijn en bang is over te komen als slet.
Ja, maar ze begon zelf over dat hard to get, dus dat lijkt me dan niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze is er gewoon niet van gediend dat iemand meteen aan haar kont zit. Daar lijkt me dan weer niets raars aan.
Apart. Denk dat de meeste dames dan weglopen, omdat ze het dan wel weer gezien hebben met die gozer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ze begon zelf over dat hard to get, dus dat lijkt me dan niet?
Onjuist, dan komt hij hier wel. Als zij hem lelijk vond dan niet meer.quote:Als zij hem knap vindt, is hij genezen en komt hij hier nooit weer.
Wat klopt daar niet aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onjuist, dan komt hij hier wel. Als zij hem lelijk vond dan niet meer.
....maar Rubberen Richard?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, welk gebruiksvoorwerp is van rubber gemaakt?
Snap je het echt niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....maar Rubberen Richard?![]()
Laat maar, ik ben waarschijnlijk dom ofzo.
Gewoon een (flauw) geintje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....maar Rubberen Richard?![]()
Laat maar, ik ben waarschijnlijk dom ofzo.
Ik niet. Hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik wil het haar wel voor komen doen.
Vind je haar niet lekker dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik niet. Hartelijk bedanktHier verschillen we wel weer.
Nee dat niet eerlijk gezegd of is dat te gemeen om te zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Vind je haar niet lekker dan?
Nee, dat is eerlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee dat niet eerlijk gezegd of is dat te gemeen om te zeggen?
Geheel wederzijds hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik niet. Hartelijk bedanktHier verschillen we wel weer.
Kan best kloppen wat jij zegt, maar toch klopt het niet helemaal als hij dat zo heeft gezegd. Maar goed, hij komt sowieso. Desnoods onder een andere naam.quote:
Hahaha. Ja maar toch misschien is het niet leuk voor haar? Ik weet niet, maar heb gewoon een andere smaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, dat is eerlijk.Ik vind het wel een lekker kippetje.
Soms juist welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef The_Sperminator het volgende:
De waarheid doet nooit zeer, toch?
Welke onzekere meisjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de pseudo-hosselaars die dit topic misbruiken om onzekere meisjes te hosselen.
Natuurlijk wel. Als hij lelijk is, gaat hij niet meer proberen te versieren dus komt hij hier niet meer. Als hij niet lelijk is, dan is hij dus niet kansloos bij de vrouwen en zal hij in dit topic ons op de hoogte houden van zijn versierpogingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kan best kloppen wat jij zegt, maar toch klopt het niet helemaal als hij dat zo heeft gezegd. Maar goed, hij komt sowieso. Desnoods onder een andere naam.
Volgens mij zit jij echt op zo'n zeikopleiding of niet... Psychologie ofzo, past wel bij je. Lekker veel geduld heb je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als hij lelijk is, gaat hij niet meer proberen te versieren dus komt hij hier niet meer. Als hij niet lelijk is, dan is hij dus niet kansloos bij de vrouwen en zal hij in dit topic ons op de hoogte houden van zijn versierpogingen.
Jean belly niet man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Aardbei, Lanterfanter, Jeany Belly...
Wie is jeany belly?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Heb je zelf een keer gezegd hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is jeany belly?
En ik ben niet onzeker.
Touchéquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je zelf een keer gezegd hoor.
formerjellybean en ik ben niet onzeker en zeker geen meisje meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Klopt, maar dan hoef ik het nu toch niet meer te zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je zelf een keer gezegd hoor.
Maar je wilt wel pik en zoekt dat in dit topic...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
formerjellybean en ik ben niet onzeker en zeker geen meisje meer
Dan vind ik dat knap dat je binnen 1 week niet meer onzeker bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef ik het nu toch niet meer te zijn?
Wat wil je met dit topic!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan vind ik dat knap dat je binnen 1 week niet meer onzeker bent.
Nee, ik ben meer nieuwsgierig , maar niet zoekende .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar je wilt wel pik en zoekt dat in dit topic...
Lowlandshoofd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
strawberry lijkt me wel een leuk meisje hoor
ze heeft wel een vredelievend lowlandshoofd
Same here, maar lukt niet echt. Misschien moet MLIG me waar wat van zijn PUA-theorie uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik oefen mijn versiertrucs uit op Straw. Jij?
Waar ben je nieuwsgierig naar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer nieuwsgierig , maar niet zoekende .
jij reageert overal:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik denk dat jullie wat directer moeten zijn. Net zoals ik.
Zo'n jongen zoals jij het graag hebt. Meteen handtastelijk en zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij reageert overal:
voel aan je kutje/ maak je piemeltje hard
wat ben jij voor iemand?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij reageert overal:
voel aan je kutje/ maak je piemeltje hard
wat ben jij voor iemand?
Beats me.quote:
Laten we het hopen voor hem. Daarvoor moet ze dan vast wel gezegd hebben dat hij niet lelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die ligt gruwelijk hard te bonken op de kamer van het dichtsbijzijnde v/d Valk-hotel.
Zo moeilijk moet dat volgens mij toch niet zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef erikkll het volgende:
Ik probeer de hele tijd lanterfanteraar te versieren, maar het lukt niet
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beats me.
Ik twijfel tussen van een brug afgereden met de auto of op stap gegaan met die meid.
Niet veel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie weet wat je hier eigenlijk met de studie filosofie kan? Ik zit te zoeken op internet maar vind niet zoveel..Ik ben geinteresseerd
Neenee, alleen lanterfanteraar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet dat volgens mij toch niet zijn?
Iedereen aan het PM-en zeker?
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.
Hahahahahahahahahahahahahahaha. Waarheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.
Weinig. Leraar kan je worden....en misschien iets journalistieks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie weet wat je hier eigenlijk met de studie filosofie kan? Ik zit te zoeken op internet maar vind niet zoveel..Ik ben geinteresseerd
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zoiets tegen hem zou zeggen, en ook niet dat het waar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.
Dan had ie al lang iets laten horen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.
Valt niet mee met je pik in je rechterhand en met de muis aan je linkerhand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan had ie al lang iets laten horen.
En psychologie en criminologie ofzo danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weinig. Leraar kan je worden....en misschien iets journalistieks.
Dat tweede heb je iets aan, het eerste niets.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En psychologie en criminologie ofzo dan
Ja 1e kan je dus alleen maar psycholoog worden maar wa met die tweede dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat tweede heb je iets aan, het eerste niets.
Criminologen zoeken ze altijd wel bij de overheid. Maar zijn dat nu echt de dingen die je interesseren? Ga dan rechten doen, heb je wat meer aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja 1e kan je dus alleen maar psycholoog worden maar wa met die tweede dan.
Daar is google voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En psychologie en criminologie ofzo dan
Doe eens niet zo bot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is google voor uitgevonden.
Het is geen wedstijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Nee het interesseert mij helemaal niet maar een meisje die ik leuk vondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Criminologen zoeken ze altijd wel bij de overheid. Maar zijn dat nu echt de dingen die je interesseren? Ga dan rechten doen, heb je wat meer aan.
Dat is niet voor niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee het interesseert mij helemaal niet maar een meisje die ik leuk vondVroeg het me af maar om nou meteen heel google af te zoeken, dit gaat veel makkelijker
Rechten studeert eidereen
Bot? Bot is dit:quote:Doe eens niet zo bot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |