Ja, anders zou ik wel zijn nummer hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij heeft je nog nooit iets gestuurd dus?
Vandaar mijn vraag/conclusie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, anders zou ik wel zijn nummer hebben natuurlijk.
We zijn straks of voorgoed van hem verlost of hij wordt irritanter dan ooit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is het bewijs dat het topic om hem draait, iedereen vraagt zich af waar hij is/wat hij doet/hoe het is gegaan
Hahahaha. Ik denk het laatste, hij houdt toch nooit op tot hij een ban krijgt. Let op m'n woordenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:14 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
We zijn straks of voorgoed van hem verlost of hij wordt irritanter dan ooit.
Hij gaat echt geen ban krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik denk het laatste, hij houdt toch nooit op tot hij een ban krijgt. Let op m'n woorden
Ik wil je wel even warm laten draaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ben ik een vriendin van vroeger tegengekomen. Ik heb haar het grote nieuws vertelt.
Vervolgens vertelde zij mij dat zij wel vaker is uitgegaan en dat er bij haar dan wel vaker jongens handen op haar kont leggen. Zij loopt dan gewoon weg, want ze vindt ze niet leuk en ze wil "hard to get" doen. Dat vind ik vreemd. Ik snap het niet. Het is toch gemeen om weg te lopen?? Zij is trouwens wel al ervaren hoor, ze heeft al echt een vriendje gehad.
en nu ben ik in mineur dat zij het al zo vaak heeft mogen ervaren
zij is zo goed, zo ervaren
Geen idee. Amsterdam is soms makkelijker met de trein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef -Strawberry- het volgende:
Ging hij er eigenlijk per auto of per trein heen? Auto lijkt me hè...
Niemand anders heeft hier vandaag ook ervaringen gepost, dus wat verwacht je dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:13 schreef iwannabehigh het volgende:
Dit is het bewijs dat het topic om hem draait, iedereen vraagt zich af waar hij is/wat hij doet/hoe het is gegaan
Een jongen die meteen zijn handen op je kont legt is niet te vertrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ben ik een vriendin van vroeger tegengekomen. Ik heb haar het grote nieuws vertelt.
Vervolgens vertelde zij mij dat zij wel vaker is uitgegaan en dat er bij haar dan wel vaker jongens handen op haar kont leggen. Zij loopt dan gewoon weg, want ze vindt ze niet leuk en ze wil "hard to get" doen. Dat vind ik vreemd. Ik snap het niet. Het is toch gemeen om weg te lopen?? Zij is trouwens wel al ervaren hoor, ze heeft al echt een vriendje gehad.
Ik had niks anders verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niemand anders heeft hier vandaag ook ervaringen gepost, dus wat verwacht je dan?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een jongen die meteen zijn handen op je kont legt is niet te vertrouwen.
En als hij je meteen bij je poesje pakt?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar het is vrijdagavond!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:21 schreef Halcon het volgende:
Heb vandaag ook geen versierpogingen gedaan en dat gaat er vandaag ook niet meer van komen.
Dat niet, maar je vindt het niet erg als een jongen nogal snel fysiek wil worden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijkt
ik zou er niet vanuit gaan dat zo iemand me gaat slaan
Dat klopt, maar ben aardig gaar en het weekend zit al overvol gepland.quote:
Toch wel redelijk naief dit.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jawel, als hij lief kijkt
ik zou er niet vanuit gaan dat zo iemand me gaat slaan
lanterfanter, ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |