Volgens mij zit jij echt op zo'n zeikopleiding of niet... Psychologie ofzo, past wel bij je. Lekker veel geduld heb je.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Als hij lelijk is, gaat hij niet meer proberen te versieren dus komt hij hier niet meer. Als hij niet lelijk is, dan is hij dus niet kansloos bij de vrouwen en zal hij in dit topic ons op de hoogte houden van zijn versierpogingen.
Jean belly niet man.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Aardbei, Lanterfanter, Jeany Belly...
Wie is jeany belly?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Heb je zelf een keer gezegd hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wie is jeany belly?
En ik ben niet onzeker.
Touchéquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je zelf een keer gezegd hoor.
formerjellybean en ik ben niet onzeker en zeker geen meisje meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:52 schreef The_Sperminator het volgende:
Klopt, maar dan hoef ik het nu toch niet meer te zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:53 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Heb je zelf een keer gezegd hoor.
Maar je wilt wel pik en zoekt dat in dit topic...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
formerjellybean en ik ben niet onzeker en zeker geen meisje meer
Dan vind ik dat knap dat je binnen 1 week niet meer onzeker bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar dan hoef ik het nu toch niet meer te zijn?
Wat wil je met dit topic!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Dan vind ik dat knap dat je binnen 1 week niet meer onzeker bent.
Nee, ik ben meer nieuwsgierig , maar niet zoekende .quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar je wilt wel pik en zoekt dat in dit topic...
Lowlandshoofd?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
strawberry lijkt me wel een leuk meisje hoor
ze heeft wel een vredelievend lowlandshoofd
Same here, maar lukt niet echt. Misschien moet MLIG me waar wat van zijn PUA-theorie uitleggen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik oefen mijn versiertrucs uit op Straw. Jij?
Waar ben je nieuwsgierig naar?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer nieuwsgierig , maar niet zoekende .
jij reageert overal:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef The_Sperminator het volgende:
Ik denk dat jullie wat directer moeten zijn. Net zoals ik.
Zo'n jongen zoals jij het graag hebt. Meteen handtastelijk en zoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij reageert overal:
voel aan je kutje/ maak je piemeltje hard
wat ben jij voor iemand?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
jij reageert overal:
voel aan je kutje/ maak je piemeltje hard
wat ben jij voor iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |