Of ze is er gewoon niet van gediend dat iemand meteen aan haar kont zit. Daar lijkt me dan weer niets raars aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je vriendin speelt denk ik hard-to-get omdat ze niet te makkelijk wil zijn en bang is over te komen als slet.
Ja, maar ze begon zelf over dat hard to get, dus dat lijkt me dan niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of ze is er gewoon niet van gediend dat iemand meteen aan haar kont zit. Daar lijkt me dan weer niets raars aan.
Apart. Denk dat de meeste dames dan weglopen, omdat ze het dan wel weer gezien hebben met die gozer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, maar ze begon zelf over dat hard to get, dus dat lijkt me dan niet?
Onjuist, dan komt hij hier wel. Als zij hem lelijk vond dan niet meer.quote:Als zij hem knap vindt, is hij genezen en komt hij hier nooit weer.
Wat klopt daar niet aan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onjuist, dan komt hij hier wel. Als zij hem lelijk vond dan niet meer.
....maar Rubberen Richard?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, welk gebruiksvoorwerp is van rubber gemaakt?
Snap je het echt niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....maar Rubberen Richard?![]()
Laat maar, ik ben waarschijnlijk dom ofzo.
Gewoon een (flauw) geintje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
....maar Rubberen Richard?![]()
Laat maar, ik ben waarschijnlijk dom ofzo.
Ik niet. Hartelijk bedanktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ik wil het haar wel voor komen doen.
Vind je haar niet lekker dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik niet. Hartelijk bedanktHier verschillen we wel weer.
Nee dat niet eerlijk gezegd of is dat te gemeen om te zeggen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Vind je haar niet lekker dan?
Nee, dat is eerlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:46 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee dat niet eerlijk gezegd of is dat te gemeen om te zeggen?
Geheel wederzijds hoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik niet. Hartelijk bedanktHier verschillen we wel weer.
Kan best kloppen wat jij zegt, maar toch klopt het niet helemaal als hij dat zo heeft gezegd. Maar goed, hij komt sowieso. Desnoods onder een andere naam.quote:
Hahaha. Ja maar toch misschien is het niet leuk voor haar? Ik weet niet, maar heb gewoon een andere smaakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Nee, dat is eerlijk.Ik vind het wel een lekker kippetje.
Soms juist welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef The_Sperminator het volgende:
De waarheid doet nooit zeer, toch?
Welke onzekere meisjes?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
En dan zijn er nog de pseudo-hosselaars die dit topic misbruiken om onzekere meisjes te hosselen.
Natuurlijk wel. Als hij lelijk is, gaat hij niet meer proberen te versieren dus komt hij hier niet meer. Als hij niet lelijk is, dan is hij dus niet kansloos bij de vrouwen en zal hij in dit topic ons op de hoogte houden van zijn versierpogingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Kan best kloppen wat jij zegt, maar toch klopt het niet helemaal als hij dat zo heeft gezegd. Maar goed, hij komt sowieso. Desnoods onder een andere naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |