Licht + Heilige Maagd Mariaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Of ze is zelf met een stoeptegel bewerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je kent haar van school of zoiets?
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.
Was wel mooie meid, dus ik dacht ik praat er es mee. (waar praten je al kan brengen). Vond zichzelf niet bijster slim enzo, ik verteld dat ze wel slim was. Dat was geen lame versierpoging o.i.d. het is echt een slimme meid.
![]()
Maar echt een stap zetten o.i.d. nooit gedaan, paar keer ge-smst later weer tegen gekomen in zelfde kroeg. Uiteindelijke stuurde zij een sms van zin om morgen te lunchen?
Daarna gevraagd als ze nog bij mij thuis een borrel wou doen, van het een kwam het andere.
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uur
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn gaat ze zeggen of lelijk of "valt wel mee" want dat hoor ik ook regelmatig.
Maar stiekem wel op de optie neuken stemmenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:43 schreef richard_prf het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn gaat ze zeggen of lelijk of "valt wel mee" want dat hoor ik ook regelmatig.
Dat was ik. Gotta have faithquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:44 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Maar stiekem wel op de optie neuken stemmen
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:41 schreef richard_prf het volgende:
Ze komt wel degelijk opdagen. We kennen elkaar best wel goed. En ik krijg ook altijd de groeten van haar moeder enzo
Er is niets in dit topic wat nog verbazing opwekt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............
eensquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:45 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat heb je dan gevraagd of ze je uiterlijk goed wil keuren ?? Vind een beetje een vaag verhaal .............
Genoeg gehoord. Jij gaat morgen neuken!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ik haar best lang ken en alles had verteld dat ik altijd faal enzo en dat ik echt denk dat het aan mijn uiterlijk ligt.
En toen zei ze iets van " je bent wel heel benieuwd hé?" Van het een kwam het ander.
Maar ze heeft je dus al wel eens gezien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:50 schreef richard_prf het volgende:
Omdat ik haar best lang ken en alles had verteld dat ik altijd faal enzo en dat ik echt denk dat het aan mijn uiterlijk ligt.
En toen zei ze iets van " je bent wel heel benieuwd hé?" Van het een kwam het ander.
Nee.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar ze heeft je dus al wel eens gezien?
Via internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Smart move. Hoe ken je haar dan?
Morgen vraag ik of ze met me op de foto wilt, dus morgenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:54 schreef reetveter het volgende:
[..]
Pics van haar, en pics van jou? Want wij kunnen ook objectief beoordelen
Dan kan je haar foto toch wel laten zien?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Morgen vraag ik of ze met me op de foto wilt, dus morgen
Ik geef haar een 9,5 op basis van haar foto's.
Ik ben niet verlegen voor de mooie dames.
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meerquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan kan je haar foto toch wel laten zien?
Omdat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meer
Zoals alle chicks die hij kent. Via internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Smart move. Hoe ken je haar dan?
Geef haar mailadres eens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee, morgen laat ik er een zien. Maar als ze zegt dat ik lelijk ben, dan kom ik hier niet meer
Hoe kun je het zo van één persoon laten afhangen dat snap ik echt niet...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb er eentje ontmoet via internet waardoor ik geen maagd meer ben.
Toen ik haar vroeg of ik lelijk was terwijl ik in haar bed lag: zei ze: " nee " , ik geloof je niet " je ziet er gewoon normaal uit , best leuk " je liegt" als ik zou zeggen dat je superknap was dan zou ik liegen "
BDD is overal.
Ik geloofde bijna dat ik niet lelijk was... totdat ze me dumpte.
Wie weet hoeveel hij haar heeft moeten betalen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijk
Niks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:02 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel hij haar heeft moeten betalen...
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dus, je krijgt een chick in bed en alsnog doe je moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |