Via internet kan alles.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Sorry ik snap hier niks van. Hoe heeft richard_rpf iemand gevonden die hem gaat beoordelen ofzo?
Ik zou zeggen nodig haar ook uit, dan zijn we ook van het gezeur af dat het alleen mannen betreft en dat vrouwen het niet begrijpen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Vrouwelijke Richard?
Gedoemd te falen in ALLES?
Het online hosselgedrag van Richard, de PUA-technieken van MLIG en dan nog het normaal doen van iemand die dat kan. Dan heb je de perfecte vrouwenverslinder.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Via internet kan alles.
Hij is pro msn en telefoon hosselaar.
Ze laat me niet vallen zei ze al.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ow, vast niet. Maar ze negeert hem achteraf en dan trekt hij zijn conclusies wel.
Wie niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
BTW zonder flitser in mijn camera vind ik mezelf er niet helemaal kansloos uitzien. Met flitser ben ik mega super lelijk.
Natuurlijk negeert ze hem dan (in de zin van dat ze hem niet wil daten).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:08 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Ow, vast niet. Maar ze negeert hem achteraf en dan trekt hij zijn conclusies wel.
Zij nam het initiatiefquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe is dat zo gekomen? (niet dat het me verbaast, maar ik ben benieuwd)
Zo zijn de vrouwen wel . We kijken altijd neer op de mannenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk negeert ze hem dan. Zij is superknap en heeft veel zelfvertrouwen.
Waar is die date?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk negeert ze hem dan (in de zin van dat ze hem niet wil daten).
Zij is superknap en heeft veel zelfvertrouwen.
Daar dacht ik dus ook aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik zou zeggen nodig haar ook uit, dan zijn we ook van het gezeur af dat het alleen mannen betreft en dat vrouwen het niet begrijpen.
Dan word het misschien een datingtopic
Ik ben wel schieuwnierig geworden!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:24 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
oei je wilt spioneren ??? Spannend
Nee het is meer dat het geen goeie match is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zo zijn de vrouwen wel . We kijken altijd neer op de mannen
Licht + Heilige Maagd Mariaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Of ze is zelf met een stoeptegel bewerkt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:29 schreef Halcon het volgende:
Deel 13 begint in elk geval opvallend. Laten we hopen dat deze dame een gunstige invloed heeft op Richard, al vind ik het licht overdreven om te doen alsof zij de Heilige Maagd Maria is.
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En je kent haar van school of zoiets?
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee uit de kroeg, ze kwam via andere vrienden uit mijn groep er tussen waaien.
Was wel mooie meid, dus ik dacht ik praat er es mee. (waar praten je al kan brengen). Vond zichzelf niet bijster slim enzo, ik verteld dat ze wel slim was. Dat was geen lame versierpoging o.i.d. het is echt een slimme meid.
![]()
Maar echt een stap zetten o.i.d. nooit gedaan, paar keer ge-smst later weer tegen gekomen in zelfde kroeg. Uiteindelijke stuurde zij een sms van zin om morgen te lunchen?
Daarna gevraagd als ze nog bij mij thuis een borrel wou doen, van het een kwam het andere.
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan gaat ze dus zeggen hoe je eruit ziet? Zo uit het niets?
Ohquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:39 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is niet Richard , wel opletten hoor op dit late uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |