Beats me.quote:
Laten we het hopen voor hem. Daarvoor moet ze dan vast wel gezegd hebben dat hij niet lelijk is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:01 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Die ligt gruwelijk hard te bonken op de kamer van het dichtsbijzijnde v/d Valk-hotel.
Zo moeilijk moet dat volgens mij toch niet zijn?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:04 schreef erikkll het volgende:
Ik probeer de hele tijd lanterfanteraar te versieren, maar het lukt niet
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Beats me.
Ik twijfel tussen van een brug afgereden met de auto of op stap gegaan met die meid.
Niet veel...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie weet wat je hier eigenlijk met de studie filosofie kan? Ik zit te zoeken op internet maar vind niet zoveel..Ik ben geinteresseerd
Neenee, alleen lanterfanteraar!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Zo moeilijk moet dat volgens mij toch niet zijn?
Iedereen aan het PM-en zeker?
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.
Hahahahahahahahahahahahahahaha. Waarheid.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.
Weinig. Leraar kan je worden....en misschien iets journalistieks.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie weet wat je hier eigenlijk met de studie filosofie kan? Ik zit te zoeken op internet maar vind niet zoveel..Ik ben geinteresseerd
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze zoiets tegen hem zou zeggen, en ook niet dat het waar is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef hasjman het volgende:
[..]
maar goed die chick weet volgens mij echt wel hoe richard zich zou gaan voelen als ze keihard in zijn gezicht zou zeggen dat ie afstotelijk lelijk is. Ik gok daarom op het laatste.
Dan had ie al lang iets laten horen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef The_Sperminator het volgende:
[..]
Wel nee. Richard zit allang weer thuis en met zijn paal in zijn rechterhand alle posts over hem te lezen.
Valt niet mee met je pik in je rechterhand en met de muis aan je linkerhand.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Dan had ie al lang iets laten horen.
En psychologie en criminologie ofzo danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weinig. Leraar kan je worden....en misschien iets journalistieks.
Dat tweede heb je iets aan, het eerste niets.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En psychologie en criminologie ofzo dan
Ja 1e kan je dus alleen maar psycholoog worden maar wa met die tweede dan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat tweede heb je iets aan, het eerste niets.
Criminologen zoeken ze altijd wel bij de overheid. Maar zijn dat nu echt de dingen die je interesseren? Ga dan rechten doen, heb je wat meer aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ja 1e kan je dus alleen maar psycholoog worden maar wa met die tweede dan.
Daar is google voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:11 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
En psychologie en criminologie ofzo dan
Doe eens niet zo bot.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar is google voor uitgevonden.
Het is geen wedstijd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ben ik een vriendin van vroeger tegengekomen. Ik heb haar het grote nieuws vertelt.
Vervolgens vertelde zij mij dat zij wel vaker is uitgegaan en dat er bij haar dan wel vaker jongens handen op haar kont leggen. Zij loopt dan gewoon weg, want ze vindt ze niet leuk en ze wil "hard to get" doen. Dat vind ik vreemd. Ik snap het niet. Het is toch gemeen om weg te lopen?? Zij is trouwens wel al ervaren hoor, ze heeft al echt een vriendje gehad.
en nu ben ik in mineur dat zij het al zo vaak heeft mogen ervaren
zij is zo goed, zo ervaren
Nee het interesseert mij helemaal niet maar een meisje die ik leuk vondquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Criminologen zoeken ze altijd wel bij de overheid. Maar zijn dat nu echt de dingen die je interesseren? Ga dan rechten doen, heb je wat meer aan.
Dat is niet voor niets natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee het interesseert mij helemaal niet maar een meisje die ik leuk vondVroeg het me af maar om nou meteen heel google af te zoeken, dit gaat veel makkelijker
Rechten studeert eidereen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |