Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.quote:
ik snap het niet helemaalquote:halcon schrijft
ik denk dat mlig een parodie is.
Tot morgen lieverd!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je morgen daar om 1 uur moet zijn mag je wel snel naar bed.
Ik ga nu ook, tot morgen versierders!
ik snap het niet helemaalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik ben er nog , wegens redenen van depressie ben ik nog steeds niet uit geweest
@richard:
ik denk dat ze zegt dat je gewoon aantrekkelijk bent, maar wel met iets zal aankomen wat beter kan. en dat je toch nog dagen erover blijft doorgaan rich. dat doe je al maanden.
@lanterfanter
ik had het gezien op rtl5
die naakte mannen waren best wel lelijk naakt. ik ben zelf misschien niet even gespierd ofzo, maar ik zie er zelf nog wel goed uit vergeleken met hun, vooral naakt.
naja maakt niet uit voor het versieren....dan gaan de kleren toch nog niet uit...:P
en goed voor je dat je zoveel levenslust hebt. als ik ooit echt een goede vertrouwelijke band met een vrouw kan krijgen, met elkaar in de ogen kijken, en knuffellen enzo zal ik me ook heel gelukkig voelen.
dan zijn alle problemen volgensmij opgelost zo lijkt het.
[qoute]
halcon schrijft
ik denk dat mlig een parodie is.
Ze was een fuckbuddy?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.
Ik heb nog steeds af en toe contact met haar en ja ik ben nog altijd super verliefd op haar.
Doei Strawquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je morgen daar om 1 uur moet zijn mag je wel snel naar bed.
Ik ga nu ook, tot morgen versierders!
Opvallend. Iedereen wordt gedumpt alleen jij maakt er een drama van. Miljoenen vrouwen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ze me uiteindelijk dumpte nadat ik er 4 keer was geweest. Zonder duidelijk te zijn.
Ik heb nog steeds af en toe contact met haar en ja ik ben nog altijd super verliefd op haar.
Omdat ik denk dat ze me afwijst om mijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
Opvallend. Iedereen wordt gedumpt alleen jij maakt er een drama van. Miljoenen vrouwen.
SMS-sexquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Doei StrawIk stuur je morgen een SMSje
Dusquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat ze me afwijst om mijn uiterlijk.
Ze is heus niet de enige die dat doet hoor. Zijn er zatquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:11 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet toegeven het was de beste dag van mijn leven die koude avond in december.
Ik vond haar meteen al mooi en ze bleek ook nog eens verschrikkelijk lief te zijn.
En ze had nog wat sterke drank staan dus dat was ook nice.
En we omhelsten elkaar opeens wel 10 minuten lang ofzo. En vervolgens ben ik in slaap gevallen terwijl ik haar hand(je) vasthield na wat sexuele handelingen in haar twee persoonsbed en de volgende morgen kreeg ik ook nog ontbijt. Blijkt het ook nog eens zo te zijn dat ze ontzettend goed kan koken.
Een ware droomvrouw,
nee. en het is neit asof ik me daar heel erg over opwind, over die 400 euro die ze "erewoord" beloofd had terug te betalen, wat me eigenlijk nieteens boeide of ik het wel terugkreeg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je je geld nog teurggekregen van die meid?
je gulp stond open?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
BTW ze sleepte me zelfs naar de spiegel om te zeggen dat ik niet lelijk was. maar ik zag iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijks in de spiegel....
kan je het niet gewoon vergeten en negeren?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:18 schreef richard_prf het volgende:
BTW ze sleepte me zelfs naar de spiegel om te zeggen dat ik niet lelijk was. maar ik zag iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel verschrikkelijks in de spiegel....
Kan jij die meid niet gewoon vergeten dan?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kan je het niet gewoon vergeten en negeren?
en spiegels gewoon gaan vermijden. en dan is het probleem met lapmiddelen opgelost
nee niet echt, want ik vind een heleboel leuk aan haar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Kan jij die meid niet gewoon vergeten dan?
ik ben een nogal emotioneel ontregelt iemand denk ik,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:26 schreef richard_prf het volgende:
MLiG ik snap in elk geval wat je bedoeld met die liefdesverdriet. Ikzelf kan er ook niet overheen komen maar ik ben in haar eeuwige friendszone belandt en respecteer het.
gozer ze heeft moeilijk veel geld van je misbruikt. En nog voel je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:31 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ben een nogal emotioneel ontregelt iemand denk ik,
om me schoolvriendinnetje heb ik ook jaren me kut over gevoelt, dat het nooit had mogen uitgaan enzo. dat hoorde niet
met 8k meisje nu voelt het veel erger qua hormonen denk ik. ze keek me zo lief aan, ik vond haar zo leuk, en toen maakte ze me zo hoopvol op meer.
me gezicht tintelde, ik voelde me zo gelukkig dat iets wederzijds was, en 1 gedachte 2 zielen.
ik verlang daar naar terug, en ook dat ik haar mis, en alles hoe ze is, en hoe ze met dingen omgaat gewoon heel erg mis. ze is echt tof
ik zal dat echt nog heel lang nooit kunnen gaan voelen bij iemand anders denk ik
goed van je dat jij het wel kan respecteren en er een beetje mee om kan gaan ookal is het moeilijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |