Rollades laat je lekker zitten.. Daar MAG je vetjes van krijgenquote:
Godver.quote:
Let's smokequote:
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Dqod het volgende:
Zwaan?
[..]
Rollades laat je lekker zitten.. Daar MAG je vetjes van krijgen
Waarheid wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.
DAT bedoel ik u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.
De waarheid is lekker?quote:
Als R- sistah hebben wij altijd GMTAquote:
Mijn waarheid vind ik niet zo lekker.. Of nja, ik proef niet zoveelquote:
Oh jammer.quote:
JWZ TOCKKK G!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als R- sistah hebben wij altijd GMTA
Kerel.. Kortwiek je vingers please...............................quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
De schade is enigzins beperkt gehouden..
Nieuwe chik wil afspreken morgen
Doe ik goed
fucking hellquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
Doe ik goed
Zou er vandaag nog door IEMAND een neuk gegeven wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
Doe ik goed
Kortwiek die direct ook ff danquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Madridista het volgende:
Nog even en ik heb mijn ballen teruggevonden
Opwindende mental imagequote:
Hou s op gauw opquote:
Evil.quote:
Ik mis de mijnequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ze toch niet zomaar bij iemand adners gebruiken.
Hihiquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Haha, wilde snoepje in mn mond doen maar hij viel er net voor whihi.
Het beest in mij wil uit d'r kooiquote:
Iets met superkrachten?quote:
Cougar.. Snap je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met superkrachten?
O.. jee...
Ouwe geakk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cougar.. Snap je?
[ afbeelding ]
En dat ook ja
Die van mij in Arnhem..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn handboeien liggen nog ergens in Tunesië
Wat doen die daar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
quote:
Evil zijn doet mij goed.. Het geeft mij voldoening en het verlicht mijn pad des levensquote:
Mazzel.quote:
Kinder suprisequote:
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruikquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruik
Ok, maar geen Tarzan praatquote:
Oh...........quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggen
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteldquote:
Ooh, ja dacht 't wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteld
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen zietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ja dacht 't wel ja. Scheetje ben je ook dat je die dingen dan meeneemt haha.
Ja het was wel genantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen ziet
Hahaha, werd je rood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me ook niet al te fijn neequote:
Ik heb je dat al uitgelegd Bobby u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...
Seksuele voorlichting door dqod?quote:
I know, maar toch!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door dqod?
Vast welquote:
Vrouwen die blozen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vast welEr stonden gelukkig niet veel mensen omheen en ik was ook wel opgelucht dat het gewoon die stomme dingen maar waren
mijn imago naar de klotequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...
Ik ook bij mezelfquote:
Ik ben de nederlandse Goedele Liekensquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door dqod?
Ik kom elke dagquote:
Lieve meisjes zien er lief uit, maar onder dat schattige oppervlak... Bohhhh.. Beesten zijn het u_uquote:
Ja ik ook wel maar ik ken 1 zo'n meisje die wordt echt KNALrood echt niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook bij mezelf, maar bij anderen vind ik het schattig.
Naja je kijkt ook voetbal, dus dat imago was toch al verpest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
welcome back, wdquote:
Welkom thuisquote:
Die vind ik ranzig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja je kijkt ook voetbal, dus dat imago was toch al verpest.Dan heb ik dus juist mijn imago bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de ietwat lekkerdere versiequote:
Het ruikt hier naar eigen roem.quote:
Ik wou het nog wel zo bescheiden brengenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar eigen roem.
Mislukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het nog wel zo bescheiden brengen
Ik heb 't weleens bij mezelf gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar ik ken 1 zo'n meisje die wordt echt KNALrood echt niet normaalDan denk ik altijd jezus zou ik er ook zo uit zien maar ik kan natuurlijk nooit toevallig in de spiegel kijken als ik een rooie kop krijg en ik kan het ook niet expres doen
Hoezo dat?quote:
En was het erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 't weleens bij mezelf gezien.Wel een keer wat anders.
Nee, ik ben gewoon zoals ik ben en dat vind ik mooi aan mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Van Mia Kirshner win ik het ook nietquote:
Daarom.quote:
Ik zou het wel van Koningin Beatrix winnen.quote:
Nee, leg eens uit.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zoals ik ben en dat vind ik mooi aan mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oke dat kan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, leg eens uit.Ik vind het namelijk een intelligente, beschaafde vrouw.
Beatrixxxxxxxquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel van Koningin Beatrix winnen.
Moar... het was juist positief..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beatrixxxxxxx!!!!!!!!!
Jij wint het van wel veel beter dan DAT hoor, niet zo negatief
Alleen omdat ze over seks praat, he?quote:
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moar... het was juist positief..
Ik leef met je meequote:
Trusten, Lotje.quote:
Om dat ranzig te noemen vind ik wat te ver gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:45 schreef Dqod het volgende:
Of hier door u_u
[ afbeelding ]
Vroeger was ze wel mooier.. Ja
I.c.m. belgische tongval.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen omdat ze over seks praat, he?
Sorry, maar ik vind het alles behalve aantrekkelijk hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Om dat ranzig te noemen vind ik wat te ver gaan.
Whihio.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het alles behalve aantrekkelijk hoor
Oké, dat kan.quote:
Belgisch vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké, dat kan.Niet sarcastisch bedoeld.
Ja nee, ik kan er niet.. Nja.. Datquote:
Sorry, maar met zulke belichting lijken heel veel mensen lelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind het alles behalve aantrekkelijk hoor
VLAAMSE FRIETTTTTquote:
Doe je dit nu expres?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sorry, maar met zulke belichting lijken heel veel mensen lelijk.
Kan, alsnog vind ik haar onaantrekkelijk u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, dat is zo.quote:
Daar heb ik niet zulke belichting voor nodig hoor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mechelennnnquote:
Nee, ik ook niet. Amateurs.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar heb ik niet zulke belichting voor nodig hoor!
Ik doelde eigenlijk dat je degene die je quote, spiegelt.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:52 schreef Fascination het volgende:
Oh, 4EBE, nu kun je mij ranzig vinden. Stiekem zou ik die Sandy uit het tweede seizoen van Dames in de dop wel doen.Dat is die ene met die pens en dikke tieten.
Oh, nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik doelde eigenlijk dat je degene die je quote, spiegelt.
Nu deed je het weer, met de 14.gif.
Twee van die lekkere dikke vleeslagen in je gezicht.quote:
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:58 schreef Dqod het volgende:
HAVE YOU SEEN ME LATELY, CAN YOU TELL ME WHAT YOU SEE IN ME
Laat me es zingen zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We need to talk despite the hour 'cause just like time, this comes too late
You've been tellin' me I need to change or else you'll go away
I've been searching every inch of me to find within myself
A way to give you what you want and not become somebody else
You just want my passion, but you don't want my pain
You don't even really care 'bout what's inside my brain
You think that I don't know what's goin on behind my back
But you seem to underestimate this very simple fact
I won't let you hurt me
I won't beg you to stay
I won't lay down and shut my mouth so you can brag the next day
I won't be a trophy
I won't look the other way
So I guess you got your wish, 'cause babe, I promise
Things are gonna changeI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
de vraag is, is het erg als je weet wat er staatquote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:00 schreef secondewijzer het volgende:
9 uur naar bed gegaan, alsnog beroerd geslapen
Kreeg om 10 uur smsje, gelijk weer klaarwakkerUiteindelijk weer in slaap gevallen en nog 2 keer wakker geworden ofzo..
Ach, ik ben vandaag wel vrolijk, of t door t weer komt of t slapen, geen idee
join the clubquote:
quote:
ikke niet begrijpquote:
quote:
duidelijkquote:
jezus, omdat een mokkel ja afwijst omdat je niet jezelf bent wil niet zeggen dat alle meisjes je meteen afwijzen. misschien wijst deze je nu juist wel af omdat je stoer en hardhandig doet en/of omdat je niet jezelf bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat pakte vorig keer anders helemaal fout uit.
Ik ga nu stoer en hardhandig zijn
Voor de bus springen. Doei.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:45 schreef Madridista het volgende:
Oke ik heb jullie hulp nodig guys! Sta nu voor de halte waar dat meisje zo zal uitstappen! 7 biertjes op.
Wat doen:
1.volschelden opdat ik me beter voel
2.slijmen&zielig doen
3.proberen te doen alsof er niks aan de hand is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Strandrove het volgende:
Ik voel me ook niet zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet alleen een opgezwollen neus door die operatie, maar ook 2 blauwe ogenquote:
fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Is nu al minder erg hè. Die tampons zijn uit de neus gehaald vanmorgen en nu zit ik alweer thuis. Mag wel 2 weken de deur niet uitquote:
zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mag wel 2 weken de deur niet uit.
Oh dan ga ik zaterdag wel feesten voor jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Is nu al minder erg hè. Die tampons zijn uit de neus gehaald vanmorgen en nu zit ik alweer thuis. Mag wel 2 weken de deur niet uit.
In verband met infecties, vriend.quote:
Prima, moet je gewoon zeggen dat je mij bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh dan ga ik zaterdag wel feesten voor jou.
Maar dan regel ik nooit wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
In verband met infecties, vriend.
[..]
Prima, moet je gewoon zeggen dat je mij bent.
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, ik op het moment ook niet. Sta ik wel gek van te kijken trouwens
.
ja, maar buiten dat. Met zo'n kop rondlopen van de opzwellingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
In verband met infecties, vriend.
Ja boeiend, dan zou ik gewoon wat chillen met kameraden hè. Niet echt uitgaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar buiten dat. Met zo'n kop rondlopen van de opzwellingen
Niets van gemerkt deze carnavalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo van
met carnaval is alles andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja boeiend, dan zou ik gewoon wat chillen met kameraden hè. Niet echt uitgaan.
[..]
Niets van gemerkt deze carnaval.
Vertel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, dankzij carnaval heb ik een dilemma.
Chicita heeft mij dinsdagavond verteld dat ze mij wel leuk vindt. Ze weet echter niet ik een goeie bekende van haar vriend benquote:
Hm niet heel erg aan te raden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Chicita heeft mij dinsdagavond verteld dat ze mij wel leuk vindt. Ze weet echter niet ik een goeie bekende van haar vriend ben. Ik vind haar ook wel prima, maar wil hem dit niet aandoen, dus ik wacht nog even af.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef secondewijzer het volgende:
Volgens mij hebben we een nieuwe Lamon
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaal eruit ziequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hm niet heel erg aan te raden.
Hier is met carnaval redelijk de sfeer naar de kanker omdat m'n baas (eigenaar van kroeg/snackbar) heeft gezoend met vriendin van kerel uit hun vriendengroep
'normaal'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaal eruit zie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaler eruit zie.
Als ik dat doe heb ik anders nooit problemen hoor, meisjes kunnen wel billenpetsjes van du asserman waarderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo van
was daquote:
Alsof je geen thug bent als je Twilight kijkt.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar dan met ene referentie naar de kerncentrale
bellaquote:
Ik begin Kristen Stewart wel meer te waarderen. Haar rollen in Welcome to the Rileys en The Runaways vertolkte ze prima.quote:
nee die pretletter van de radbout universiteit die zich druk maakt om een paar schilderijtjes die in japan hangen danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
In Japan breekt de pleuris uit dankzij natuurgeweld.
SNEL MAAR ER DOMME KUT GRAPJES OVER
Er zit toch geen garantie meer op m'n Mazda.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
how much cocaine did charlie sheen used¿quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik begin Kristen Stewart wel meer te waarderen. Haar rollen in Welcome to the Rileys en The Runaways vertolkte ze prima.
dat deze er nog hangtquote:
nog againquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Mijn vriendin wilde ergens heen waar het duur was. Ik ben naar de Shell gereden.
Toen is de ruzie begonnen.
Kappen Bobsy, collega kijkt me al zo vaak dom aan waarom ik zit te lachenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Mijn vriendin wilde ergens heen waar het duur was. Ik ben naar de Shell gereden.
Toen is de ruzie begonnen.
Ik hoop dat ze je door het bushokje tieftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat pakte vorig keer anders helemaal fout uit.
Ik ga nu stoer en hardhandig zijn
Ik hoop dat je....quote:
Sorryquote:
quote:
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef moomoo het volgende:
Waarom zat dit uit het niets in mn hoofd nu net?
ik jank niet, ik post alleen een jankliedje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef wise het volgende:
wat is dit voor een slowchat met hard to get vrouwen en jankende sentimentele mannen
Pardon? Ik ben kk easyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef wise het volgende:
wat is dit voor een slowchat met hard to get vrouwen en jankende mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben kk easyals ik nou in drag ga en je een beetje dronken voer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ninja editquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik jank niet, ik post alleen een jankliedje.
ja, maar ik wil moeite voor je doenquote:
Laat me met rust, ouwe zuignap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Dqod het volgende:
Mensen die je humeur er niet beter op maken.. WALGELIJK
Dan reageer ik als volgt:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
als ik nou in drag ga en je een beetje dronken voer...
quote:
Mag jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
zie ninja edit
[..]
ja, maar ik wil moeite voor je doen
Zoog ik maar ergens aan...quote:
Pffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd rather see you sufferquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
PffVolgens mij zou ik best een overtuigende vrouw zijn.
Ja maar ik wil niet zo'n halve kerel-wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Pardon?quote:
IJSJEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
heb wel een lolly voor jequote:
Wat een zwoel seksnummer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef moomoo het volgende:
Waarom zat dit uit het niets in mn hoofd nu net?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb wel een lolly voor jeIK AT AL VISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iddquote:Zeer rectum?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Salatrel het volgende:
ik aan een toiletbezoek nadat ik pittig gegeten heb
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
gmtaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
Steeds wanneer ze het op BBC over "the ring of fire" hebben moet ik aan Johnny Cash denken.
Ik koop het wel gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Laat je keelamandelen knippen. Onbeperkt ijs.
Ik wil gewoon seksquote:
Ben je al een meisje? u_uquote:
ik wil knuffelenquote:
ze is doodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
zit WD nog in Barcelona trouwens? Nog iets van gehoord?
quote:
dunno, iedere vraag wordt door iemand anders dan wd beantwoord en dwaalt afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
quote:
zoals ditquote:
ze zei gister dat ze thuis was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
dunno, iedere vraag wordt door iemand anders dan wd beantwoord en dwaalt af
quote:
Op zich, als ze normaal doet, dan is ze wel te overleven. Maar dat is denk ik met iedereen hier.quote:
wb, wdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb honger maar er is hier én geen starbucks en geen voedsel. fml
ik heb 4 dagen lang ontbeten met starbucks.
quote:In how long will you go from here
Because I want, I want to love you
And how far will you stray from me
When I will not let you go
Indifference
Yeah, yeah
You gave it all to me and
Now it's clear to see that
You have no intention
Of ever coming back to me
Never is so soon
And I will miss you