quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:44 schreef secondewijzer het volgende:
Volgens mij hebben we een nieuwe Lamon
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaal eruit ziequote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Hm niet heel erg aan te raden.
Hier is met carnaval redelijk de sfeer naar de kanker omdat m'n baas (eigenaar van kroeg/snackbar) heeft gezoend met vriendin van kerel uit hun vriendengroep
'normaal'.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaal eruit zie.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:46 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, het is geen kameraad hè. Sowieso 2 weken wachten tot ik weer normaler eruit zie.
Als ik dat doe heb ik anders nooit problemen hoor, meisjes kunnen wel billenpetsjes van du asserman waarderen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo van
was daquote:
Alsof je geen thug bent als je Twilight kijkt.quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
maar dan met ene referentie naar de kerncentrale
bellaquote:
Ik begin Kristen Stewart wel meer te waarderen. Haar rollen in Welcome to the Rileys en The Runaways vertolkte ze prima.quote:
nee die pretletter van de radbout universiteit die zich druk maakt om een paar schilderijtjes die in japan hangen danquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
In Japan breekt de pleuris uit dankzij natuurgeweld.
SNEL MAAR ER DOMME KUT GRAPJES OVER
Er zit toch geen garantie meer op m'n Mazda.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
how much cocaine did charlie sheen used¿quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:10 schreef Mozy het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik begin Kristen Stewart wel meer te waarderen. Haar rollen in Welcome to the Rileys en The Runaways vertolkte ze prima.
dat deze er nog hangtquote:
nog againquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Mijn vriendin wilde ergens heen waar het duur was. Ik ben naar de Shell gereden.
Toen is de ruzie begonnen.
Kappen Bobsy, collega kijkt me al zo vaak dom aan waarom ik zit te lachenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef BobbyB het volgende:
Mijn vriendin wilde ergens heen waar het duur was. Ik ben naar de Shell gereden.
Toen is de ruzie begonnen.
Ik hoop dat ze je door het bushokje tieftquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:52 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat pakte vorig keer anders helemaal fout uit.
Ik ga nu stoer en hardhandig zijn
Ik hoop dat je....quote:
Sorryquote:
quote:
Awwwwwwwquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef moomoo het volgende:
Waarom zat dit uit het niets in mn hoofd nu net?
ik jank niet, ik post alleen een jankliedje.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef wise het volgende:
wat is dit voor een slowchat met hard to get vrouwen en jankende sentimentele mannen
Pardon? Ik ben kk easyquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef wise het volgende:
wat is dit voor een slowchat met hard to get vrouwen en jankende mannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben kk easyals ik nou in drag ga en je een beetje dronken voer...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie ninja editquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik jank niet, ik post alleen een jankliedje.
ja, maar ik wil moeite voor je doenquote:
Laat me met rust, ouwe zuignap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Dqod het volgende:
Mensen die je humeur er niet beter op maken.. WALGELIJK
Dan reageer ik als volgt:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
als ik nou in drag ga en je een beetje dronken voer...
quote:
Mag jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
zie ninja edit
[..]
ja, maar ik wil moeite voor je doen
Zoog ik maar ergens aan...quote:
Pffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd rather see you sufferquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
PffVolgens mij zou ik best een overtuigende vrouw zijn.
Ja maar ik wil niet zo'n halve kerel-wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Pardon?quote:
IJSJEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
heb wel een lolly voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zwoel seksnummer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef moomoo het volgende:
Waarom zat dit uit het niets in mn hoofd nu net?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb wel een lolly voor jeIK AT AL VISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iddquote:Zeer rectum?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Salatrel het volgende:
ik aan een toiletbezoek nadat ik pittig gegeten heb
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
gmtaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef LudoSanders het volgende:
Steeds wanneer ze het op BBC over "the ring of fire" hebben moet ik aan Johnny Cash denken.
Ik koop het wel gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:06 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Laat je keelamandelen knippen. Onbeperkt ijs.
Ik wil gewoon seksquote:
Ben je al een meisje? u_uquote:
ik wil knuffelenquote:
ze is doodquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
zit WD nog in Barcelona trouwens? Nog iets van gehoord?
quote:
dunno, iedere vraag wordt door iemand anders dan wd beantwoord en dwaalt afquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
quote:
zoals ditquote:
ze zei gister dat ze thuis was.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:13 schreef moomoo het volgende:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:14 schreef wise het volgende:
[..]
dunno, iedere vraag wordt door iemand anders dan wd beantwoord en dwaalt af
quote:
Op zich, als ze normaal doet, dan is ze wel te overleven. Maar dat is denk ik met iedereen hier.quote:
wb, wdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
ik heb honger maar er is hier én geen starbucks en geen voedsel. fml
ik heb 4 dagen lang ontbeten met starbucks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |