quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:00 schreef Strandrove het volgende:
Ik voel me ook niet zo lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet alleen een opgezwollen neus door die operatie, maar ook 2 blauwe ogenquote:
fuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Is nu al minder erg hè. Die tampons zijn uit de neus gehaald vanmorgen en nu zit ik alweer thuis. Mag wel 2 weken de deur niet uitquote:
zou ik ook niet doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Mag wel 2 weken de deur niet uit.
Oh dan ga ik zaterdag wel feesten voor jou.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:14 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Is nu al minder erg hè. Die tampons zijn uit de neus gehaald vanmorgen en nu zit ik alweer thuis. Mag wel 2 weken de deur niet uit.
In verband met infecties, vriend.quote:
Prima, moet je gewoon zeggen dat je mij bent.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:17 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Oh dan ga ik zaterdag wel feesten voor jou.
Maar dan regel ik nooit wat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
In verband met infecties, vriend.
[..]
Prima, moet je gewoon zeggen dat je mij bent.
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:22 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Nee, ik op het moment ook niet. Sta ik wel gek van te kijken trouwens
.
ja, maar buiten dat. Met zo'n kop rondlopen van de opzwellingenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef Strandrove het volgende:
[..]
In verband met infecties, vriend.
Ja boeiend, dan zou ik gewoon wat chillen met kameraden hè. Niet echt uitgaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef wise het volgende:
[..]
ja, maar buiten dat. Met zo'n kop rondlopen van de opzwellingen
Niets van gemerkt deze carnavalquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zeg nog je moet die chicks niet op de billen slaan... daar houden ze tegenwoordig niet meer zo van
met carnaval is alles andersquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:27 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja boeiend, dan zou ik gewoon wat chillen met kameraden hè. Niet echt uitgaan.
[..]
Niets van gemerkt deze carnaval.
Vertel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:32 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Ja, dankzij carnaval heb ik een dilemma.
Chicita heeft mij dinsdagavond verteld dat ze mij wel leuk vindt. Ze weet echter niet ik een goeie bekende van haar vriend benquote:
Hm niet heel erg aan te raden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef Strandrove het volgende:
[..]
Chicita heeft mij dinsdagavond verteld dat ze mij wel leuk vindt. Ze weet echter niet ik een goeie bekende van haar vriend ben. Ik vind haar ook wel prima, maar wil hem dit niet aandoen, dus ik wacht nog even af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |