zie ninja editquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef moomoo het volgende:
[..]
ik jank niet, ik post alleen een jankliedje.
ja, maar ik wil moeite voor je doenquote:
Laat me met rust, ouwe zuignap.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:30 schreef Dqod het volgende:
Mensen die je humeur er niet beter op maken.. WALGELIJK
Dan reageer ik als volgt:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef moomoo het volgende:
[..]
als ik nou in drag ga en je een beetje dronken voer...
quote:
Mag jijquote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:31 schreef wise het volgende:
[..]
zie ninja edit
[..]
ja, maar ik wil moeite voor je doen
Zoog ik maar ergens aan...quote:
Pffquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd rather see you sufferquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:33 schreef moomoo het volgende:
[..]
PffVolgens mij zou ik best een overtuigende vrouw zijn.
Ja maar ik wil niet zo'n halve kerel-wijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Pardon?quote:
IJSJEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:
heb wel een lolly voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zwoel seksnummer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:29 schreef moomoo het volgende:
Waarom zat dit uit het niets in mn hoofd nu net?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb wel een lolly voor jeIK AT AL VISSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iddquote:Zeer rectum?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:58 schreef Salatrel het volgende:
ik aan een toiletbezoek nadat ik pittig gegeten heb
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |