bro-fist voor deze homie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Gridlok het volgende:
idd, gewoon dieren eten je bent godverdomme top van de voedselketen.
Hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haal toch geen oude koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan tenmiste met andere mensen communiceren als er harde muziek is.
23A10879.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally je ping?DM
![]()
![]()
voor als ik x dronken genoeg ben om je aan te spreken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Lekker zeg, die mensen hebben hun hele leven gewerkt, gaan met pensioen en komen nog buiten de deur. Tonen nog interesse in jongere generaties en knopen eens een babbeltje aan.
Misschien is hun partner al wel overleden na een fijn 40 jarig huwelijk, en zijn de meeste van hun vrienden overleden door de "tand des tijds en kijken ze graag even naar wat ze altijd zelf gedaan hebben terwijl ze zelfredzaam als ze zijn nog even de boodschappen doen en van het het zonnetje genieten.
En dan komt er ineens een rotjong aan die nog nat achter de oren is waarschijnlijk nog maagd, die zelfs zo volwassen is dat hij op fok klaagt omdat hij van zijn papa een ei met spek moet eten.
TS ik kan alleen maar hopen dat als jij de volgende keer langsrijdt dat een van die oude mensen je spontaan ineens van je fiets afmept. En je daarna een schop in je zak geeft.
Bleef je maar eens voor altijd weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef Salatrel het volgende:
wel een beetje walgelijke insinuatie want ik ben amper in de SC geweest vandaag
En kwam jij maar voor altijd terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Doe eens lief tegen Sal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Ewan McGregor vind ik wel knap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Gefeli hequote:
Chuck Norris ja.quote:
Dankjewel Tli.quote:
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.quote:
pffquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.
omfg. wat een kuddedierenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
quote:Op de foto's wordt pijnlijk duidelijk welke mensen in Nederland tijd hebben om zo'n uitverkoop te bezoeken!!! Ik had ook graag even willen kijken,.... maar moest werken!!! Het is ook in dit geval de doelgroep van Geert Wilders die ook hier, optimaal weet te profiteren van de Nederlandse (consumptie) maatschappij!!!!
Ben je al uit de kast?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Sal.
[..]
Ewan McGregor vind ik wel knap.
Jezus..quote:
Die reacties bij Telegraaf zijn zowaar nog kanslozer dan op de FP van fokquote:
Met mien eig'n oog'nquote:
Nee grapjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |