bro-fist voor deze homie.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:25 schreef Gridlok het volgende:
idd, gewoon dieren eten je bent godverdomme top van de voedselketen.
Hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haal toch geen oude koeien uit de sloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan tenmiste met andere mensen communiceren als er harde muziek is.
23A10879.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
ally je ping?DM
![]()
![]()
voor als ik x dronken genoeg ben om je aan te spreken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Lekker zeg, die mensen hebben hun hele leven gewerkt, gaan met pensioen en komen nog buiten de deur. Tonen nog interesse in jongere generaties en knopen eens een babbeltje aan.
Misschien is hun partner al wel overleden na een fijn 40 jarig huwelijk, en zijn de meeste van hun vrienden overleden door de "tand des tijds en kijken ze graag even naar wat ze altijd zelf gedaan hebben terwijl ze zelfredzaam als ze zijn nog even de boodschappen doen en van het het zonnetje genieten.
En dan komt er ineens een rotjong aan die nog nat achter de oren is waarschijnlijk nog maagd, die zelfs zo volwassen is dat hij op fok klaagt omdat hij van zijn papa een ei met spek moet eten.
TS ik kan alleen maar hopen dat als jij de volgende keer langsrijdt dat een van die oude mensen je spontaan ineens van je fiets afmept. En je daarna een schop in je zak geeft.
Bleef je maar eens voor altijd weg.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef Salatrel het volgende:
wel een beetje walgelijke insinuatie want ik ben amper in de SC geweest vandaag
En kwam jij maar voor altijd terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Doe eens lief tegen Sal.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bleef je maar eens voor altijd weg.
Ewan McGregor vind ik wel knap.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Allure_ het volgende:
Zijn Schotten knap? Als ik ergens rood haar zie ga ik kotsen.
Gefeli hequote:
Chuck Norris ja.quote:
Dankjewel Tli.quote:
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.quote:
pffquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat had Ally nou gezegd? Leuke mannen of chimi's onder de 18. Je weet wat er gebeurt als je ongehoorzaam bent he.
omfg. wat een kuddedierenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
wauwquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef tliciouz het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)gverkoop_It_s__.html
Sad.
quote:Op de foto's wordt pijnlijk duidelijk welke mensen in Nederland tijd hebben om zo'n uitverkoop te bezoeken!!! Ik had ook graag even willen kijken,.... maar moest werken!!! Het is ook in dit geval de doelgroep van Geert Wilders die ook hier, optimaal weet te profiteren van de Nederlandse (consumptie) maatschappij!!!!
Ben je al uit de kast?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe eens lief tegen Sal.
[..]
Ewan McGregor vind ik wel knap.
Jezus..quote:
Die reacties bij Telegraaf zijn zowaar nog kanslozer dan op de FP van fokquote:
Met mien eig'n oog'nquote:
Nee grapjequote:
Lolquote:
Eh, wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
Live vanuit het ziekenhuis! Zal eens kijken of de webcam het doet.
Ik zou em doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat, ik ben al om.
Ben je goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben scheel van piano spelen, alles door elkaar. Hand links is ook rechts, AAAAAAAAH
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.quote:
word je wel vingervlug van, pianospelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Accordeonquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen thoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat hij doet wat het beste voor hem is?
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma hahaquote:
Hoeft niet per se ligt maar aan je ritmequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef secondewijzer het volgende:
Vroeg slapen het beste voor je?
Uitslapen ja!
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen tho.
En vingervlug ben ik dus al, denk ik![]()
.
[..]
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma haha
Nee man, ik deed ook altijd mee aan accordeon dag. Kwamen kei veel mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?
Tetris!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 inbox vol gespammed.
En ga Nintendo Medleys spelen <3
Tis dat ik brabants benquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Crack_ het volgende:
OP HET LEEVEEEN, LAAT HET LEVEEEN JE OMARMEEEN
Ik wil mn g niet kwijtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eens Brabants altijd Brabants, waar zit je nu dan
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn g niet kwijt![]()
. In den haag, studeren enzo
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelligggquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?
En hoe is het met de pijn, valt wel mee he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Strandrove het volgende:
Kanker, een neus als een neger en 2 blauwe ogen.
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelliggg.
Voeding & dietetiek nom
Boeler programma op net5? Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha jullie kijken geen secret story zeker?
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met airquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom word ik niet terug gesmst.
Wat zijn dit voor Allure praktijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
Nee zo is ze niet. Daarom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
blijkbaar wel anders was het niet op de buisquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
Ik weet niet echt wat ik er mee wilquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3
Het valt me nog mee dat het nog op de tv is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |