Lolquote:
Eh, wat heb je gedaan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:57 schreef Strandrove het volgende:
Live vanuit het ziekenhuis! Zal eens kijken of de webcam het doet.
Ik zou em doenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te laat, ik ben al om.
Ben je goed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben scheel van piano spelen, alles door elkaar. Hand links is ook rechts, AAAAAAAAH
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.quote:
word je wel vingervlug van, pianospelen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Accordeonquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje, nog niet echt vind ik zelf. Maar ik leer verekkes snel, want heb wel al 4 jaar accordeon gespeeld.. dusja moeilijk is 't niet voor me.
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen thoquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef moomoo het volgende:
[..]
Waarom wil je niet dat hij doet wat het beste voor hem is?
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma hahaquote:
Hoeft niet per se ligt maar aan je ritmequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef secondewijzer het volgende:
Vroeg slapen het beste voor je?
Uitslapen ja!
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij depressief word, zou ik voor niemand willen tho.
En vingervlug ben ik dus al, denk ik![]()
.
[..]
Daar was ik wel goed in, speelde ook heel vaak voor opa en oma haha
Nee man, ik deed ook altijd mee aan accordeon dag. Kwamen kei veel mensenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Opa & Oma's zijn ook de enigste doelgroep volgens mij haha, maar wat speel je op piano?
Tetris!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
inb4 inbox vol gespammed.
En ga Nintendo Medleys spelen <3
Tis dat ik brabants benquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:41 schreef Crack_ het volgende:
OP HET LEEVEEEN, LAAT HET LEVEEEN JE OMARMEEEN
Ik wil mn g niet kwijtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eens Brabants altijd Brabants, waar zit je nu dan
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil mn g niet kwijt![]()
. In den haag, studeren enzo
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelligggquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha daar pas je zo niet tussen als brabander, wat studeer je er?
En hoe is het met de pijn, valt wel mee he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:59 schreef Strandrove het volgende:
Kanker, een neus als een neger en 2 blauwe ogen.
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja echt totaal niet, ik mis dorpje ook gewoon. Tegen iedereen praten enzo, in de supermarrrkt. Gezelliggg.
Voeding & dietetiek nom
Boeler programma op net5? Nee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Crack_ het volgende:
Hahaha jullie kijken geen secret story zeker?
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met airquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef secondewijzer het volgende:
Waarom word ik niet terug gesmst.
Wat zijn dit voor Allure praktijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
Nee zo is ze niet. Daarom.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ze is het niet waard! OP naar de volgende, vrouwen met air
blijkbaar wel anders was het niet op de buisquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
Ik weet niet echt wat ik er mee wilquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nom wortels ja, ga je eigen dieet lijn maken?:3
Het valt me nog mee dat het nog op de tv is...quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:49 schreef L0t.. het volgende:
Echt niemand kijkt secret story, dat had iedereen toch van tevoren wel kunnen bedenken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |