quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Salamando het volgende:
En TS kijkt weer naar mensen die naar bouwwerkzaamheden kijken.
onterechte klacht dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Salamando het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou eens aan het werk zetten hele dag maar wat op school zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, maar ik fiets erlangs onderweg naar school
Ik werk aan mijn toekomst middels het volgen van een M.B.O opleidingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens aan het werk zetten hele dag maar wat op school zitten.
Groot ding wel he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi gezicht inderdaad. Groepje van die oude mannen die staan te kijken naar een graafmachine. Waarschijnlijk geven ze dan even deskundig commentaar erbij.
'Vroeger deden we dat allemaal met de hand'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi gezicht inderdaad. Groepje van die oude mannen die staan te kijken naar een graafmachine. Waarschijnlijk geven ze dan even deskundig commentaar erbij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Lekker zeg, die mensen hebben hun hele leven gewerkt, gaan met pensioen en komen nog buiten de deur. Tonen nog interesse in jongere generaties en knopen eens een babbeltje aan.
Misschien is hun partner al wel overleden na een fijn 40 jarig huwelijk, en zijn de meeste van hun vrienden overleden door de "tand des tijds en kijken ze graag even naar wat ze altijd zelf gedaan hebben terwijl ze zelfredzaam als ze zijn nog even de boodschappen doen en van het het zonnetje genieten.
En dan komt er ineens een rotjong aan die nog nat achter de oren is waarschijnlijk nog maagd, die zelfs zo volwassen is dat hij op fok klaagt omdat hij van zijn papa een ei met spek moet eten.
TS ik kan alleen maar hopen dat als jij de volgende keer langsrijdt dat een van die oude mensen je spontaan ineens van je fiets afmept. En je daarna een schop in je zak geeft.
Nou, ik doe aan karate hoor. Ik train twee keer per weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Lekker zeg, die mensen hebben hun hele leven gewerkt, gaan met pensioen en komen nog buiten de deur. Tonen nog interesse in jongere generaties en knopen eens een babbeltje aan.
Misschien is hun partner al wel overleden na een fijn 40 jarig huwelijk, en zijn de meeste van hun vrienden overleden door de "tand des tijds en kijken ze graag even naar wat ze altijd zelf gedaan hebben terwijl ze zelfredzaam als ze zijn nog even de boodschappen doen en van het het zonnetje genieten.
En dan komt er ineens een rotjong aan die nog nat achter de oren is waarschijnlijk nog maagd, die zelfs zo volwassen is dat hij op fok klaagt omdat hij van zijn papa een ei met spek moet eten.
TS ik kan alleen maar hopen dat als jij de volgende keer langsrijdt dat een van die oude mensen je spontaan ineens van je fiets afmept. En je daarna een schop in je zak geeft.
Ach jonkie tochquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nou, ik doe aan karate hoor. Ik train twee keer per week
2x per week maar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:48 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nou, ik doe aan karate hoor. Ik train twee keer per week
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
Echt wel, naar de bouw kijken. Je hebt pas echt wat bereikt als je naar de bouw mag kijken!quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef Keselo het volgende:
Tevens hebben ze meer bereikt in hun leven dan jij ooit zult doen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Haque het volgende:
Haque leest hoe Salamando typt over mensen die kijken naar mensen die naar bouwwerkzaamheden kijken
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:36 schreef ForzaScuderiaFerrari het volgende:
Laat die mensen toch lekker kijken man
nu vraag je eromquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Ypmaha het volgende:
En laat dit nou niet weer een backfiretopic worden
Potvolkoffiequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef pipojansen het volgende:
Doet me denken aan laatst die aflevering van hond bijt man of man bijt hond of voor mijn part hond beft man; toen die twee oudjes iedereen bij hielden wie langs kwam. het oude vrouwtje zette dan een streepje zodra Loes weer eens voorbij kwam. "nou die Loes loopt wel veel zeg, ik heb nu 281 streepjes achter haar naam staan". Ze wisten ook wie er vreemd ging of wie er met wie neukte in de straat. Ik denk dat TS ook zo'n persoon is.
ts is een bouwvakker hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Salamando het volgende:
Wat een boel kabels liggen daar boven het plafondquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Groot ding wel he?
Allemachtig wat een ding ja
Ja dat tilt heel wat op hoor
Ja zeker nou
Denk er aan dat er kracht op zit op zo'n ding
Reken er wel op
quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Groot ding wel he?
Allemachtig wat een ding ja
Ja dat tilt heel wat op hoor
Ja zeker nou
Denk er aan dat er kracht op zit op zo'n ding
Reken er wel op
Dit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:38 schreef grindfreakje het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |