quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Salamando het volgende:
En TS kijkt weer naar mensen die naar bouwwerkzaamheden kijken.
onterechte klacht dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:25 schreef Salamando het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze moeten jou eens aan het werk zetten hele dag maar wat op school zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:26 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, maar ik fiets erlangs onderweg naar school
Ik werk aan mijn toekomst middels het volgen van een M.B.O opleidingquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:28 schreef mirved het volgende:
[..]
Ze moeten jou eens aan het werk zetten hele dag maar wat op school zitten.
Groot ding wel he?quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi gezicht inderdaad. Groepje van die oude mannen die staan te kijken naar een graafmachine. Waarschijnlijk geven ze dan even deskundig commentaar erbij.
'Vroeger deden we dat allemaal met de hand'quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
Mooi gezicht inderdaad. Groepje van die oude mannen die staan te kijken naar een graafmachine. Waarschijnlijk geven ze dan even deskundig commentaar erbij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |