Kinder suprisequote:
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn handboeien liggen nog ergens in Tunesië
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruikquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruik
Ok, maar geen Tarzan praatquote:
Oh...........quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggen
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteldquote:
Ooh, ja dacht 't wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteld
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen zietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ja dacht 't wel ja. Scheetje ben je ook dat je die dingen dan meeneemt haha.
Ja het was wel genantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen ziet
Hahaha, werd je rood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me ook niet al te fijn neequote:
Ik heb je dat al uitgelegd Bobby u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...
Seksuele voorlichting door dqod?quote:
I know, maar toch!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door dqod?
Vast welquote:
Vrouwen die blozen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vast welEr stonden gelukkig niet veel mensen omheen en ik was ook wel opgelucht dat het gewoon die stomme dingen maar waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |