Rollades laat je lekker zitten.. Daar MAG je vetjes van krijgenquote:
Godver.quote:
Let's smokequote:
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:06 schreef Dqod het volgende:
Zwaan?
[..]
Rollades laat je lekker zitten.. Daar MAG je vetjes van krijgen
Waarheid wel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.
DAT bedoel ik u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Magere rollades zijn ook helemaal niet lekker.
De waarheid is lekker?quote:
Als R- sistah hebben wij altijd GMTAquote:
Mijn waarheid vind ik niet zo lekker.. Of nja, ik proef niet zoveelquote:
Oh jammer.quote:
JWZ TOCKKK G!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als R- sistah hebben wij altijd GMTA
Kerel.. Kortwiek je vingers please...............................quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
De schade is enigzins beperkt gehouden..
Nieuwe chik wil afspreken morgen
Doe ik goed
fucking hellquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
Doe ik goed
Zou er vandaag nog door IEMAND een neuk gegeven wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:13 schreef Madridista het volgende:
Doe ik goed
Kortwiek die direct ook ff danquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:14 schreef Madridista het volgende:
Nog even en ik heb mijn ballen teruggevonden
Opwindende mental imagequote:
Hou s op gauw opquote:
Evil.quote:
Ik mis de mijnequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ken ze toch niet zomaar bij iemand adners gebruiken.
Hihiquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:17 schreef Crack_ het volgende:
Haha, wilde snoepje in mn mond doen maar hij viel er net voor whihi.
Het beest in mij wil uit d'r kooiquote:
Iets met superkrachten?quote:
Cougar.. Snap je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iets met superkrachten?
O.. jee...
Ouwe geakk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Cougar.. Snap je?
[ afbeelding ]
En dat ook ja
Die van mij in Arnhem..quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Mijn handboeien liggen nog ergens in Tunesië
Wat doen die daar!quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
quote:
Evil zijn doet mij goed.. Het geeft mij voldoening en het verlicht mijn pad des levensquote:
Mazzel.quote:
Kinder suprisequote:
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:18 schreef L0t.. het volgende:
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruikquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bij ons op een kantoortje hangen handboeien aan een dossierkast... en van die persoon die daar zit hoef ik dat echt niet te weten...
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jat ze ff voor me.. Ik ontsmet ze wel voor gebruik
Ok, maar geen Tarzan praatquote:
Oh...........quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik weet niet waar de sleuteltjes liggen
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteldquote:
Ooh, ja dacht 't wel jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat verhaal al eens verteld
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik had van die pluche dingen eens gekregen. Nooit gebruikt eigenlijk want die dingen blijven echt niet dicht zitten. Maar toen gingen we op vakantie naar Tunesië en schoonzusje zou onze katten eten geven enzo. En zij kan nog wel eens nieuwsgierig zijn dus ik had die dingen meegenomen. Toen werd in in Tunesië op het vliegveld aangehouden omdat er iets in m'n koffer was gevonden. Ik was echt shocked, echt geennn idee wat dat kon zijn. Haalde die douanevrouw zo die handboeien eruit wtf![]()
![]()
Die mochten dus niet mee het land in, heb ze ook maar niet meer opgehaald bij vertrek
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen zietquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ooh, ja dacht 't wel ja. Scheetje ben je ook dat je die dingen dan meeneemt haha.
Ja het was wel genantquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha ok dit ga ik ff noteren.. "geen handboeien meenemen als ik op reis ga"
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja man ik wil niet dat mn schoonfamilie zulke dingen ziet
Hahaha, werd je rood?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
![]()
Dat lijkt me ook niet al te fijn neequote:
Ik heb je dat al uitgelegd Bobby u_uquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...
Seksuele voorlichting door dqod?quote:
I know, maar toch!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door dqod?
Vast welquote:
Vrouwen die blozen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Vast welEr stonden gelukkig niet veel mensen omheen en ik was ook wel opgelucht dat het gewoon die stomme dingen maar waren
mijn imago naar de klotequote:Op donderdag 10 maart 2011 23:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik had het ook liever niet geweten. je lijkt zo'n lief meisje...
Ik ook bij mezelfquote:
Ik ben de nederlandse Goedele Liekensquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Seksuele voorlichting door dqod?
Ik kom elke dagquote:
Lieve meisjes zien er lief uit, maar onder dat schattige oppervlak... Bohhhh.. Beesten zijn het u_uquote:
Ja ik ook wel maar ik ken 1 zo'n meisje die wordt echt KNALrood echt niet normaalquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook bij mezelf, maar bij anderen vind ik het schattig.
Naja je kijkt ook voetbal, dus dat imago was toch al verpest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
welcome back, wdquote:
Welkom thuisquote:
Die vind ik ranzig.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja je kijkt ook voetbal, dus dat imago was toch al verpest.Dan heb ik dus juist mijn imago bevestigdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben de ietwat lekkerdere versiequote:
Het ruikt hier naar eigen roem.quote:
Ik wou het nog wel zo bescheiden brengenquote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het ruikt hier naar eigen roem.
Mislukt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wou het nog wel zo bescheiden brengen
Ik heb 't weleens bij mezelf gezien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik ook wel maar ik ken 1 zo'n meisje die wordt echt KNALrood echt niet normaalDan denk ik altijd jezus zou ik er ook zo uit zien maar ik kan natuurlijk nooit toevallig in de spiegel kijken als ik een rooie kop krijg en ik kan het ook niet expres doen
Hoezo dat?quote:
En was het erg?quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 't weleens bij mezelf gezien.Wel een keer wat anders.
Nee, ik ben gewoon zoals ik ben en dat vind ik mooi aan mezelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Van Mia Kirshner win ik het ook nietquote:
Daarom.quote:
Ik zou het wel van Koningin Beatrix winnen.quote:
Nee, leg eens uit.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon zoals ik ben en dat vind ik mooi aan mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |