Verjaardagquote:
Ja? Oh mooi haha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat vanavond toch al op Net 5 gemist?
Freak-show lover!quote:
Ik hoop dat ze hier komt lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Je heb gelijk maar ze denkt dat ze met de populairste bewoner te maken heeft Guido en daar wil ze van profiteren nou dat heeft ze goed mis dat leest ze wel op fok als ze vrij is. En ik zou me niet door haar willen laten kriebelen ze is ongeveer net zo oud als mijn dochter en ik hou het liever bij een leuke man.
Wat is er met je kat gebeurd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef md89 het volgende:
[..]
Verjaardag
[..]
Ja? Oh mooi haha!(verslaafd
)
Ik wil niet weg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Kahaarin!!!!!!!!
En the funeral of the Soof starts any minute
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben zo even weg hier, maar tv gaat aan. Blijk hier nog een gezin te hebben rondlopen.
Echt waar...? Kunnen die niet in de geheime kamer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben zo even weg hier, maar tv gaat aan. Blijk hier nog een gezin te hebben rondlopen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......quote:
saaie bewoners zijn wel vaak winnaarsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier komt lezen.
Damn dat je nou zelf niet in de gaten hebt dat je slaapverwekkend bent op tv.
Ik heb geloof ik nog nooit zo'n saaie bewoner in welke rls dan ook gezien
eerst Sophia lekker vinden en nu gekriebeld willen worden door Laura?? drugs??quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef DownToEarth het volgende:
laura mag mij ook wel eens komen kriebelen pearlbitch
laura kan gewoon erg goed kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
eerst Sophia lekker vinden en nu gekriebeld willen worden door Laura?? drugs??
Dat zal dan inderdaad wel.... tot straksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......
Nou het is niet te hopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
saaie bewoners zijn wel vaak winnaars
ha ja ook wel iets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharron ziet eruit als dat geweldige mens uit Will en Grace, dat drankorgel die iedereen afbekt.
Hear hearquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Wat mij betreft trappen ze Laura er direct uit nog voor de stemmen bekend worden en geven ze d'r aan PB!
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Wat mij betreft trappen ze Laura er direct uit nog voor de stemmen bekend worden en geven ze d'r aan PB!
Opgeruimd staat netjes!
Miss J. ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharron ziet eruit als dat geweldige mens uit Will en Grace, dat drankorgel die iedereen afbekt.
Karen! Die is leuk idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
hahahaha, als ze eerst mij komt kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Ga dat maar met PB regelen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahaha, als ze eerst mij komt kriebelen
I second that. Sufkut van het eerste uur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen volgen Will en Grace dus?
Of ze halen mij binnen als nieuwe bewoner!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
Oh ja die is geweldig, het leukste figuur uit de seriequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
nee ik dacht, ik geef ff antwoordquote:
Ik denk dat Renate vanavond wer een hobbezak aan heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik denk dat Renate ook vanavond wel weer de percentages aan de genomineerden bekend zal maken. Dat schept gelijk een sfeertje bij de dames onderling
Dat kan ik niet kijken, dus ik weet niet over wie het gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
NEE! Gewoon NEE!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze halen mij binnen als nieuwe bewoner!
Welkequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
I second that. Sufkut van het eerste uur.
Doe je Joanna dan de groeten van mij?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze halen mij binnen als nieuwe bewoner!
Ja heb ik ook maar zei maakt de show. Zoals ze bitcht, geweldig.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Volgen niet echt, als het uitkomt dan zie ik eens een aflevering.
hihi, die van mij heb ik net in de bedden gejaagd (en als jullie braaf zijn mogen jullie boven nog eventjes TV kijken........quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Echt waar...? Kunnen die niet in de geheime kamer?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE! Gewoon NEE!![]()
Tis dat of niets! Klaar!![]()
Er zitten al genoeg labiele mongols in dat huis!
sommige mensen scoren nu eenmaal hoog omdat ze er goed uitzien of lief zijn, niet omdat ze nou zo ontzettend druk met het spel bezig zijn of om een ander manier opvallenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou het is niet te hopen![]()
Ik zou me nooit opgeven voor zo'n RLS maar als zij wint dan geef ik me de volgende keer op![]()
Wat een verschrikking als zij zou winnen zeg.
"En hoe voelt het Laura als winnaar?"
"Tsja ik heb nu effe niets te melden hoor"
Jammaaaaar we hebben het over PearlBitchquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wat ben je weer complimenteus bommie
Fijn te wetenquote:
Voetbalbenen staan te douchen nu na het trainen, hij kijkt mee naar de show. De oudste is aan het werk. Maar mijn pap komt zo even de keuken opmeten, krijg eindelijk een vaatwasmachine........quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hihi, die van mij heb ik net in de bedden gejaagd (en als jullie braaf zijn mogen jullie boven nog eventjes TV kijken........)
LOL. LalaLaura, maar Pb valt toch op foute wijven. Doe die dan ook maar.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Doe je Joanna dan de groeten van mij?en mag ook nog wel meer
![]()
Sharon, Guido, Laura en Serviesquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oh ja die is geweldig, het leukste figuur uit de serie
[ afbeelding ]
Karen zo heet ze
Dat is ook wanneer het haar uitkomt. Of ze moet er geld voor krijgen van een missie want voor geld is ze te koop.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef Chuckster het volgende:
Nice, nadat G&L de mannenslaapkamer uit liepen omhelsde A&L elkaar, waarna Faalex zijn hand op de kont van slet Laura legde, L pakte deze en duwde m weg.. winning!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
Ongenuanceerd zei je toch?
ach, offtopic, maaktutuitjohquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:16 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Voetbalbenen staan te douchen nu na het trainen, hij kijkt mee naar de show. De oudste is aan het werk. Maar mijn pap komt zo even de keuken opmeten, krijg eindelijk een vaatwasmachine........
(gaat echt nergens over Mod, offtopic...)
Dan had ik wel iets uit te leggen aan mijn vrouwquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
![]()
dacht ik de hele tijd dat je een vrouw was
heb ff gekeken nee dus hihi (je had ook lesbisch kunnen zijn natuurlijk)
Tsja ik vrees het ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
sommige mensen scoren nu eenmaal hoog omdat ze er goed uitzien of lief zijn, niet omdat ze nou zo ontzettend druk met het spel bezig zijn of om een ander manier opvallen![]()
De volgende RLS zal danook zo gaan; 15 mensen op een rijtje zetten, stemmen maar en de mooiste krijgt de ton, hoeven ze ook al die moeite niet meer te doen
Ben er ook bang voor. Ze kan voortaan maar beter zonder kleren presenteren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ik denk dat Renate vanavond wer een hobbezak aan heeft
komt door je avaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan had ik wel iets uit te leggen aan mijn vrouw
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Dan had ik wel iets uit te leggen aan mijn vrouw
quote:
Mo versieren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat Maik nou eigenlijk kan?
Zijn haar strelen en zijn gezicht vervormen als hij eetquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
quote:
Hij kan raar lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
bh-loos door het levenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Echt niks, het is waarschijnlijk de bedoeling dat hij mooi loopt te wezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn haar strelen en zijn gezicht vervormen als hij eet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
![]()
Dacht ook dat je een vrouw was.......
Weet ik, maar je mag ook niet mee, dus dat komt goed uit!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
NEE! Gewoon NEE!![]()
Tis dat of niets! Klaar!![]()
Er zitten al genoeg labiele mongols in dat huis!
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hihi, die van mij heb ik net in de bedden gejaagd (en als jullie braaf zijn mogen jullie boven nog eventjes TV kijken........)
quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Zijn haar strelen en zijn gezicht vervormen als hij eet
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hij kan raar lachen
hu hu huh, zo ongeveer
quote:
Niks bijzonders dus... dankjulliewelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt niks, het is waarschijnlijk de bedoeling dat hij mooi loopt te wezen.
In het verleden kon hij ook borsten laten groeien, voornamelijk bij zichzelfquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
niemand toevallig een link van live stream net5??quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamer![]()
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Weet ik, maar je mag ook niet mee, dus dat komt goed uit!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
niemand toevallig een link van live stream net5??
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef MissJ.24 het volgende:
Maik kan heel veel. Hij kan 4 dagen in een geheime kamer zitten, en daar leert die hele zinnen praten........en heel snel batsen kan die ook, zo snel dat ze beide de volgende dag ontkennen dat het gebeurt is.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
yep, TV, laptop, bank, koelkast, alles!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Die van mij ook de slaapkamer ingeschopt, donderdagavond is van mij hier in de woonkamer![]()
Kriebelen!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me in godesnaam vertellen wat Laura nu eigenlijk kan?
die kan toch een aardig partijtje...... kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Gezocht maar gefaaldquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
In het verleden kon hij ook borsten laten groeien, voornamelijk bij zichzelf
en een sjaggerijnig bakkes trekken ook trouwensquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Sjaggo kijken en op bed hangen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Zelfs dat gaat wel ergens naar binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Stemmen winnen bij kijkers die met hun hormonen stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en een sjaggerijnig bakkes trekken ook trouwens
Die zijn allemaal dood!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.
Als ik er een had had ik hem gegeven maar kijk via upcquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
begin het me serieus af te vragen. Ze kijkt altijd alsof ze iets heel vies ruikt, ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
97% van de tijd ja, damn kan dat mens wel eens lol hebben
Da's wat we allemaal tevergeefs hopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whut?! Dit is heul niet onvrolijk of ongenuanceerd.
Dat lijkt me idd ook wel leuke televisiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!
Zo dood als Good old usenet zelf..quote:
Yup allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, TV, laptop, bank, koelkast, alles!
Ik ook. Ik ben snel ontroerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ga denk ik huilen als Laura terugkomt
Neuh, je hebt een mannetje naast je ava, dat je ava vrouwelijk is zegt mij niets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
datquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
Nederland is een ziek land.. als een nietszeggende talentloze kriebelkudt als Laura 65 % van de stemmen krijgt
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef versabommie het volgende:
hahahahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?
Zekersss!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:28 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Yes, tpch nog een laura buddy hier!
Ergeren is leuk joh !!! Daarom mag Sofie opkrassen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:27 schreef waxmask het volgende:
Ok triest 65% voor Plaura....daar gaat ze weer 2 weken mee lopen zeiken...butwijf...
Tja.... what else is new, ik kan niet kijken dus caps filmpjes en verslag zou heel fijn zijn.quote:
Dat zou de mooiste mindfuck tot nu toe zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:29 schreef Chuckster het volgende:
Heuj SL, niemand een site waar je online Net5 kan bekijken? heb even geen TV tot mn beschikking nu
Ja, in het cafe toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef wilwel84 het volgende:
Zag Alex net in GTST of was dat al bekend?
Ik kijk niet naar die troepquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:30 schreef wilwel84 het volgende:
Zag Alex net in GTST of was dat al bekend?
Ik kap gelijk met kijken, kutspelquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieve mensen van FoK! Het is nu zeker, Laura gaat niet voor Guido maar voor Alex! Is dat gelijk uit de wereld!!!
maar dat weten alleen wij, de kijkersquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Lieve mensen van FoK! Het is nu zeker, Laura gaat niet voor Guido maar voor Alex! Is dat gelijk uit de wereld!!!
Lauraquote:
ja dat kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Laura niet waarom ze meer gevoelens heeft voor Alex? Dat moest toch?
Omdat het een saaie kut is zonder meningquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Waarom zegt Laura niet waarom ze meer gevoelens heeft voor Alex? Dat moest toch?
sanctie!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
ze zegt niet waarom ze beide 1000 hebben gekregenlaffe kut
Zo is dat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden, de laffe trutquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef beequeen het volgende:
Oke dan:) Trouwens, is SS geen troep?;)quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik ook niet, heb zijn topic bekeken, daar stond het in.
dat moest ze er toch bij zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
Jaja, en jij gelooft het zelf..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Ik kap gelijk met kijken, kutspel
Precies!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden
ja idd! ben benieuwd of t nu weer wordt ingetrokkenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef ikke79 het volgende:
[..]
dat moest ze er toch bij zeggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jaja, en jij gelooft het zelf..?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Omdat het een saaie kut is zonder mening
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat was al vanaf week 1 bekent, maar zegt nog niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:32 schreef Vikingsmeisje het volgende:
zal wel niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef exify het volgende:
[..]
ja idd! ben benieuwd of t nu weer wordt ingetrokken
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Warkont het volgende:
Hoop dat Laura een dikke sanctie krijgt voor die lafheid
Idd, zou een sanctie voor moeten komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:31 schreef suzi1 het volgende:
Gatverdamme.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?
dat was ook t eerste wat ik dachtquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef sjampoeh het volgende:
ze loooooog omwille van gaydo's vriendin damnit !!
Nope, dat is een RLS, noodzakelijk kwaad voor COS-sen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef wilwel84 het volgende:
[..]
Oke danTrouwens, is SS geen troep?
Kan ze altijd nog bij P. uithuilen en gesopt worden,quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:33 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat durft ze niet, is ze bang dat ze net als alex ook uitgekotst gaat worden, de laffe trut
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...quote:
Geluid was gelijk weg daar door de telefoon. Wie zegt dat ze het niet gezegd heeftquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef versabommie het volgende:
Laura moet nog wel fucking uitleggen waarom ze geld kreeg
Je hbt gelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nope, dat is een RLS, noodzakelijk kwaad voor COS-sen.
(Pssst...Even een spatie rond emoticons zetten, dan zie je ze ook.)
Tis gewoon een fokkerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Idd, zou een sanctie voor moeten komenDe stem wil gewoon een rel zien
Van mij ook+ 10quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef bollokus het volgende:
ik wil nog even melden dar kwaliteit een held is!!!!! dank je!!
Egoistisch tering hert is het!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Joanna egoïstische trutIk had het Gerard veel meer gegund omdat die zijn vrouw zo mist...Joanna heb ik nog geeneen keer over haar thuisfront gehoord. Stom kutje
Aafke is leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh ja, jij Laura ik Joanna. Deal.
Stem ook even voor Sharonquote:
Heb dr wel vaak over het thuisfront gehoord.. ze wilt onwijs graag weten hoe t met haar zieke hondje is toch? Alleen over haar vriend was ze vaak negatief..quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
Nou dan hoop ik dat ze een gesprek krijgt met haar hondquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Jawel ze miste haar hond en haar kerel kon helemaal maar dan ook helemaal niks
Tjonge jonge, zo erg praten de Fokkers geeneensquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef Green1 het volgende:
[..]
Omdat het misselijke oplichters zijn.. teringlijers gewoon...Omdat je zo naar die kanker uitzending moet kijken.
Godverdomme wat kan ik me hier kwaad om maken zeg.
Ik hoop echt dat degene die bedacht heeft om een streamlock te doen nu een ziekte krijgt
Zelfde gedachte hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Nou dan hoop ik dat ze een gesprek krijgt met haar hond
Nee, ik ALLEBEI!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Oh ja, jij Laura ik Joanna. Deal.
Idd, haar vent is op vakantie toch?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook, maar dat kan dus nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zien hoe ze nu reageren....
Ze heeft het niet gezegd, alleen dat hij 1000e kreeg. Punt!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
Geluid was gelijk weg daar door de telefoon. Wie zegt dat ze het niet gezegd heeft
ik had het al doorgekregen... echt helemaal topquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
hey Bollokus, er is hoop voor je! http://spixtv.nl/live.php
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Flashbox het volgende:
Kijk hier naar de live uitzending op Net5 en wees er blij mee. Ze moeten een grote bom op Net5/SBS gooien met die KUT StreamLocks Graftakkezender.
Hij had hem al. Die is nu helemaal blijquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Ceetje.. het volgende:
hey Bollokus, er is hoop voor je! http://spixtv.nl/live.php
Jawel hoor. Haar hondje was toch ziek?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef DjinN het volgende:
dat klopt helemaal!! gelukkighebben we fok! en kwalliquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nog 1 keer: Zonder tv-kijkers GEEN rls! simpel als dat~!
ja toch. "ohh dit en dat is zo nep als mijn tieten!"quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:37 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Zelfde gedachte hier
Jo is egoïstisch...
What is in a namequote:
Heeft ze een Lassie hond ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor. Haar hondje was toch ziek?
Ja, maar er zijn nog altijd van die romantische kleuters die denken dat ze voor Guido gaat!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat wisten we na vannacht toch al, nadat Alex Laura zijn Fingerspitzengefühl heeft getoond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |