Zelfs dat gaat wel ergens naar binnenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Psies.. ik zou ze allemaal inclusief joe uit hun lijden helpen! Met een groot lief stuk hout!
Stemmen winnen bij kijkers die met hun hormonen stemmenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef versabommie het volgende:
Kan iemand me in godesnaam vertellen wat Laura nu eigenlijk kan?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en een sjaggerijnig bakkes trekken ook trouwens
Die zijn allemaal dood!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het programma wel een kijkcijferkanon kan worden als jij en ik dat huis ingaan, met in ons kielzog een aantal oud-usenetterroristen!.
Als ik er een had had ik hem gegeven maar kijk via upcquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
niemand toevallig een link van live stream net5??
iddquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
begin het me serieus af te vragen. Ze kijkt altijd alsof ze iets heel vies ruikt, ik weet niet hoe ik dat anders moet omschrijven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
97% van de tijd ja, damn kan dat mens wel eens lol hebben
Da's wat we allemaal tevergeefs hopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Zou eigenlijk wel mooi zijn als Sophia er niet uit gaat.....puur omdat ze al drie dagen afscheid nemen.......hahahaha.
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Ok, dan moet ik er echt aan wennen. Denk jij ook dat ik een vrouw ben?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whut?! Dit is heul niet onvrolijk of ongenuanceerd.
Dat lijkt me idd ook wel leuke televisiequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Lijkt me heerlijk om haar tegen haar wil in die domper weer te zien krijgen. Ze moet stuk! En wel zo stuk dat ze nooit meer buiten komt als ze straks thuis is.. NOOIT meer hoor je me!
Zo dood als Good old usenet zelf..quote:
Yup allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:22 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
yep, TV, laptop, bank, koelkast, alles!
Ik ook. Ik ben snel ontroerdquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:26 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik ga denk ik huilen als Laura terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |