Verjaardagquote:
Ja? Oh mooi haha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het staat vanavond toch al op Net 5 gemist?
Freak-show lover!quote:
Ik hoop dat ze hier komt lezen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Je heb gelijk maar ze denkt dat ze met de populairste bewoner te maken heeft Guido en daar wil ze van profiteren nou dat heeft ze goed mis dat leest ze wel op fok als ze vrij is. En ik zou me niet door haar willen laten kriebelen ze is ongeveer net zo oud als mijn dochter en ik hou het liever bij een leuke man.
Wat is er met je kat gebeurd?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:05 schreef md89 het volgende:
[..]
Verjaardag
[..]
Ja? Oh mooi haha!(verslaafd
)
Ik wil niet weg....quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Kahaarin!!!!!!!!
En the funeral of the Soof starts any minute
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben zo even weg hier, maar tv gaat aan. Blijk hier nog een gezin te hebben rondlopen.
Echt waar...? Kunnen die niet in de geheime kamer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ben zo even weg hier, maar tv gaat aan. Blijk hier nog een gezin te hebben rondlopen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:07 schreef MissJ.24 het volgende:
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......quote:
saaie bewoners zijn wel vaak winnaarsquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:06 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier komt lezen.
Damn dat je nou zelf niet in de gaten hebt dat je slaapverwekkend bent op tv.
Ik heb geloof ik nog nooit zo'n saaie bewoner in welke rls dan ook gezien
eerst Sophia lekker vinden en nu gekriebeld willen worden door Laura?? drugs??quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef DownToEarth het volgende:
laura mag mij ook wel eens komen kriebelen pearlbitch
laura kan gewoon erg goed kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
eerst Sophia lekker vinden en nu gekriebeld willen worden door Laura?? drugs??
Dat zal dan inderdaad wel.... tot straksquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja. Komt ineens aan mijn arm trekken vraagt om eten en schone kleren.Geen idee waar die vandaan komt. Zegt Mam tegen me dus zal wel van mij zijn......
Nou het is niet te hopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
saaie bewoners zijn wel vaak winnaars
ha ja ook wel iets.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharron ziet eruit als dat geweldige mens uit Will en Grace, dat drankorgel die iedereen afbekt.
Hear hearquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Wat mij betreft trappen ze Laura er direct uit nog voor de stemmen bekend worden en geven ze d'r aan PB!
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Wat mij betreft trappen ze Laura er direct uit nog voor de stemmen bekend worden en geven ze d'r aan PB!
Opgeruimd staat netjes!
Miss J. ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Sharron ziet eruit als dat geweldige mens uit Will en Grace, dat drankorgel die iedereen afbekt.
Karen! Die is leuk idd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
hahahaha, als ze eerst mij komt kriebelenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Ga dat maar met PB regelen!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
hahahaha, als ze eerst mij komt kriebelen
I second that. Sufkut van het eerste uur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:13 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
[..]
Vrouwen volgen Will en Grace dus?
Of ze halen mij binnen als nieuwe bewoner!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Opgeruimd staat netjes!
Oh ja die is geweldig, het leukste figuur uit de seriequote:Op donderdag 10 maart 2011 20:11 schreef MissJ.24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |