voor!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik wil gewoon een pms/ongesteldheid SL op FOK!
Yeps.. zal wel volzitten met zwembadgoodiesquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
Dat geheime luik is toch gewoon dat ding in de tuin waarvan ze al eeuwen die code zoeken?
Wilt ie weer als een eerste een topic openen hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Kan 1 van de modjes misschien de TT ff verbeteren ? had typetyfus!
haastige spoed is zelden goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Dat heeft Bommie in de TT idd verkeerd gedaan in de haast....quote:
Komt vast door alle spanning voor vanavond!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef versabommie het volgende:
Haha!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat was mijn missie... stoken tussen Kahaarin en markvanrinsum.... maar je kwam erachter.
Sorry
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Zixon het volgende:
Laura gaat vanavond als Miss Windy Mills?
die wil ik! Die past bij mijn zachtaardige karakter!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat heeft Bommie in de TT idd verkeerd gedaan in de haast....![]()
Nog maar 222 tot 666!
Er zit ook nog echt een leuk, waar op staat verboden aan te raken of zo... op de grondquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef SIRA het volgende:
dat typ ik nu ook altijd voro
@ Greys; dat ding is de tuin is toch een kist waarvan ze de code van 't weekend ofzo hebben gekregen?
Dat huis van Sophia..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Yeps.. zal wel volzitten met zwembadgoodies
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:18 schreef wieweetwatt het volgende:
Dat was mijn missie... stoken tussen Kahaarin en markvanrinsum.... maar je kwam erachter.
Sorry
Je mag hoor.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
die wil ik! Die past bij mijn zachtaardige karakter!
Oh ja, waren Guidette en onze lantaarn daar niet mee aan 't rommelen van de week??quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Er zit ook nog echt een leuk, waar op staat verboden aan te raken of zo... op de grond
Dat staat gewoon op telegraaf.nlquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is dat voor een lul die Alphons met zijn neptwitterberichten dat er 's nachts wat gebeurt.
Lekkere actie om kijkers te trekken.
Ben benieuwd of het met die telefoon om de 2 uur nu wel waar is
ssssssssssssssssssssttquote:
Dat was geen TT he ? zeiksnorquote:
en op de officiële secret story sitequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef YvonnEric het volgende:
[..]
Dat staat gewoon op telegraaf.nl
Ja echt klote! Steeds een nachtmissie belovenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat is dat voor een lul die Alphons met zijn neptwitterberichten dat er 's nachts wat gebeurt.
Missie duurt 48 uur, dus je hebt ff.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Eg leuk hoor, dat er nu een nachtelijke missie komt, die ik dus ech nie kan kijken (Werk), en als ik morgen NIET vroeg naar bed hoef te gaan, liggen hun er natuurlijk weer vroeg in
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja echt klote! Steeds een nachtmissie beloven
dat doe je toch nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De missie duurt 48 uur dus morgen ook nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef RobbieBoy het volgende:
Eg leuk hoor, dat er nu een nachtelijke missie komt, die ik dus ech nie kan kijken (Werk), en als ik morgen NIET vroeg naar bed hoef te gaan, liggen hun er natuurlijk weer vroeg in
Ik ga er niet intrappen hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:19 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
![]()
zegt niets! Vandeweek tweette de zendbaas van Net5 himself hetquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en op de officiële secret story site
hier nog een die daar van baaltquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef RobbieBoy het volgende:
ik verrek het ook, vanaaf vroeg mijn rukbunker opzoeken!quote:
Nah klote? Ik vind het gewoon een nichtenstreekquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
en de missie is zeker, verstop Karims gitaar zo goed, dat hij NOOIT meer door hem gevonden kan worden??quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
De missie duurt 48 uur dus morgen ook nog
Ah, komt altijd zo ongenuanceerd over bedoel ik danquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Muis is altijd vrolijk, niet altijd genuanceerd.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en de missie is zeker, verstop Karims gitaar zo goed, dat hij NOOIT meer door hem gevonden kan worden??
PUHSIES!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nah klote? Ik vind het gewoon een nichtenstreek![]()
Dan ga je lekker met je kijkers om![]()
misschien kan sofia hem wel ongezien meenemen ... hij is wel iets langer dan 23 cmquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
en de missie is zeker, verstop Karims gitaar zo goed, dat hij NOOIT meer door hem gevonden kan worden??
als die vrachtwagen die nu voor de deur staat geheel gevuld is met drank, ze eerst flink laten zuipen en dan om de 2 uur de foon laten gaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:22 schreef Darklight het volgende:
Ik denk dat de eerste personen rond 1u vannacht al de eerste 500 kwijt zijn ;')
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als die vrachtwagen die nu voor de deur staat geheel gevuld is met drank, ze eerst flink laten zuipen en dan om de 2 uur de foon laten gaan.
Is er trouwens een bron van deze onzin? linkje? bron?quote:
[citaat]quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef superkokje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/prive/secretstory/9237126/__Vermoeiende_uitdaging_SST__.html?sn=prive
Ja dat was altijd aanwezig. Gniffel, gniffel.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Is er trouwens een bron van deze onzin? linkje? bron?
Ik heb m niet kunnen vindenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef 5thencounter het volgende:
Sofia is klaar om te vertrekken.. écht klaar ook... die heeft er geen moer zin meer in!
nou mijne nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
Al is Servio soms nog zo'n lul, hij mag wel een keer mijn haar doen en make-up
Het is gewoon onzinquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze denken dat half Nederland dan kijkt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef Stability het volgende:
ik snap echt niet dat die meiden in elke rls zich zo zwaar op maken als er een live show is. ze zitten 24/7 op beeld ......en dan opeens moet het zo???? beats me !
en mijne al helemaal niet...niks drvan afblijven met zn graftengels . ik wil er niet als een travo uitzienquote:
heb ook al gezocht... zelfs noggeen twitterbericht gezien... en die moeite namen ze afgelopen week welquote:
quote:
Als hij belooft dat hij zijn mond houdt misschien.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:25 schreef TimeJumper het volgende:
Al is Servio soms nog zo'n lul, hij mag wel een keer mijn haar doen en make-up
zie je wel! Verbomme!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:27 schreef MargrietV het volgende:
ff goed bukken Joanna dan vallen je memmen en billen uit je jurk
quote:Zenderbaas Alphons Martens van NET5 heeft op Radio 538 gezegd dat Secret Story zijn seizoen gewoon netjes af gaat maken. Hij blijft geloven in het programma en zegt dat de kijkcijfers geleidelijk stijgen.
"We hebben tot nog toe een hoop tijd besteed aan het uitleggen van het spel. Ik denk dat dat nu wel bekend is bij de kijker en we daardoor de focus kunnen leggen op het spel en de karakters", aldus Alphons aan de telefoon bij Ruud de Wild op Radio 538.
Eerder werd gesuggereerd dat het programma niet lang te leven zou hebben en de kijkcijfers alleen maar inzakken.
Jahhh.. die LuL-Tweetcopy's kunnen wat mij betreft hier oprotten..daar ga ik niet nog en keer intrappen..quote:
Ducktape does the trickquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als hij belooft dat hij zijn mond houdt misschien.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Zonder streams zo ver maar de tv doet het prima, roze en blauwe ballonen,douw er een clown bij en we hebben een kinderfeestje.Hallo luitjes.
Zonder streams zo ver maar de tv doet het prima, roze en blauwe ballonen,douw er een clown bij en we hebben een kinderfeestje.Hallo luitjes.
Hey MissJ!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef MissJ.24 het volgende:
eeeey J!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:28 schreef MissJ.24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |