Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermeldenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft ff dat fragmentje voor me met de tampon in de kut
sneller als poepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
markvanrinsum niet bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.Niemand luistert er hier naar mij.
![]()
Ik zie dat willekeurig helemaal verliezen, ik maak ff een tabel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Nog even gesmst net of het nou 1 persoon mag zijn die bv gedurende de nacht steeds de telefoon op mag nemen zodat de rest kan doorslapen, maar:
[..]
Geheim luik?quote:Dichtende mannen, groepsmissies, de ontdekking van een geheim luik en natuurlijk het afscheid van Sofia, Sharon of Laura. Kijk vanavond weer naar Secret Story v.a. 19:30 op Net5!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
markvanrinsum niet bedoel je?
Hoi markvanrinsum
PSIES!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
ik wil gewoon een pms/ongesteldheid SL op FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, er was ook een PMS-ende toch?
Dat zal wel het luik naar de geheime kamer zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef mspoez het volgende:
Uhm , wellicht heb ik niet opgelet:
[..]
Geheim luik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |