heb net vast een dutje gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef YvonnEric het volgende:
eindelijk een leuke missie vannacht!
Ik denk dat het "beatboxen" wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook een hart kloppen of was dat iets raars bij mij thuis..
Dus Gerard deugt niet want dat wedden buiten het huis komt van Gerard die is daar vanmorgen zelf mee gekomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen die zo op geld zitten en proberen te troggelen, bedelen enzo deugen 200% nooit!
die is kapot stond hier vanmiddag ergensquote:
Mijn gedachte... Philip heeft de foon een paar dagen geleden gemold omdat het kassa geluid hem de telefoon te ruw deed pakken...quote:
Dat was Joanne die druk was haar mic te bevestigen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook een hart kloppen of was dat iets raars bij mij thuis..
Bron ?quote:
Je zal toch betalen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, net op twitter dat er tijdens de liveshow van vanavond niet naar de streams kan worden gekeken
Logisch en slim om cijfers te genereren natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, net op twitter dat er tijdens de liveshow van vanavond niet naar de streams kan worden gekeken
ik zag het. mooi kloten, kan ik niks meekrijgen van de show! kut NET5 gelukkig hebben we FOK! nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef YvonnEric het volgende:
Staat op telegraaf. komende 48 uur rinkelt om de 2 uur de telefoon
Ok, Thanksquote:
We houden je op de hoogtequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag het. mooi kloten, kan ik niks meekrijgen van de show! kut NET5 gelukkig hebben we FOK! nog
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef YvonnEric het volgende:
Staat op telegraaf. komende 48 uur rinkelt om de 2 uur de telefoon
daar ga ik wel van uitquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef r_onald het volgende:
kijk bb praktijken,nu begint het leuk te worden
is het ook, maar wel klote, want nu moet ik reklame kijken, bahquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
ach..... of ik nu naar de live show kijk of de streams... mij eender. als na de show de streams maar weer aan gaan.
vind het eigenlijk wel slim van ze... eerlijk gezegd.
Belachelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl
6 minutes ago
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
ach..... of ik nu naar de live show kijk of de streams... mij eender. als na de show de streams maar weer aan gaan.
kijk.... dat begint erop te lijken. Nu hopen dat de missies ook boeiend zijn....quote:
ik vind het voor jou ook erg lullig. Niemand die die Liveshow op een stream kan gooien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internet
Leg eens uit?quote:
dat is waar.... maar ja... misschien substantieel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internet
Dat is beter nieuwsquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/951/Liveshow+op+komst
hier staat de hele avond voetbal aan op tvquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb geen tv-kaart in deze computer. Wie maakt de caps vanavond?
eeeeeh, nee, ik weet van niks. Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Leuk, die komende Rode Telefoon acties!
Was hier ook al bekend (heb vanmiddag nog niet kunnen teruglezen) dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin?
nee maar kudo's!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Was hier ook al bekend (heb vanmiddag nog niet kunnen teruglezen) dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin?
Ik kan er eerlijk gezegd ook niet mee zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
Vrijdag lui dag hequote:[..]
kijk.... dat begint erop te lijken. Nu hopen dat de missies ook boeiend zijn....wordt weinig nachtrust dan. En ik moet morgen gewoon werken.
ach ja...
ja, maar dat is toch goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef bixs het volgende:
Halen ze nu werkelijk alles uit de kast nu het programma dreigt te stoppen
hier op de fok frontpage staat een bericht dat SST gewoon de volle tijd door zal gaan, zou alphons op de radio gezegd hebben vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef bixs het volgende:
Halen ze nu werkelijk alles uit de kast nu het programma dreigt te stoppen
Ik heb jou posting op twittert gegooidquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuistquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee, ik weet van niks. Hoe weet jij dat?
Hier baal ik dus echt van, komt visite en man wil voetbal kijken, pffff ik dacht kan ik mooi ff de streams volgen.............. niet dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl
6 minutes ago
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jou posting op twittert gegooid![]()
[ afbeelding ]
groot gelijk, lekker blijven klikken!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuist
Net als dat van die rode telefoon die om de 2 uur gaat, maar dat was hier al bekend zag ik.
Echt leuk!
Tevens heb ik geklikt () over het aanwijzen van woorden en zinnen in het boek en over het fluisteren. Gaan ze doorgeven!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?![]()
En? Zullen we het geloven?
hallo, welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
hallo mijn eerste berichtje hier
ik volg jullie al een tijdje
ik wilde alleen even zeggen dat ik alex ook een leuke gozer vind
dus hij heeft er een fan bij![]()
verder hoop ik dat de show leuk word vanavond we hebben er zin in
wilde je welkom heten, maar na de derde regel dacht ik laat maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
20:30 / 21:30 Wie is de molquote:
En des te meer geld voor het programma des te leuker kan het wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel hoor. Hoe meer kijkers hoe beter. Des te meer de kans op een vervolg.
hallo, welkom hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Flashbox het volgende:
Genoeg op TV om die KUT Live show te ontlopen.
RTL 7
Vandaag 21:05: Ajax-Spartak Moskou
Nee hahaquote:[..]
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?![]()
En? Zullen we het geloven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Flashbox het volgende:
Genoeg op TV om die KUT Live show te ontlopen.
RTL 5
20:00 / 20:30 Dames in de Dop
20:30 / 21:30 Wipeout
21:30 / 22:00 oh oh tirol
Bienvenuequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuist
Net als dat van die rode telefoon die om de 2 uur gaat, maar dat was hier al bekend zag ik.
Echt leuk!
Tevens heb ik geklikt () over het aanwijzen van woorden en zinnen in het boek en over het fluisteren. Gaan ze doorgeven!
zeker irritant, ik vind veel van wat hij zegt irritant, maar die geheimen weet ie echt niet allemaal, gewoon blufquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sjaakspark het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat guido de hele tijd zegt dat hij de geheimen weet?¿
goeieavond rilumaan4 allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |