heb net vast een dutje gedaanquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:24 schreef YvonnEric het volgende:
eindelijk een leuke missie vannacht!
Ik denk dat het "beatboxen" wasquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook een hart kloppen of was dat iets raars bij mij thuis..
Dus Gerard deugt niet want dat wedden buiten het huis komt van Gerard die is daar vanmorgen zelf mee gekomen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mensen die zo op geld zitten en proberen te troggelen, bedelen enzo deugen 200% nooit!
die is kapot stond hier vanmiddag ergensquote:
Mijn gedachte... Philip heeft de foon een paar dagen geleden gemold omdat het kassa geluid hem de telefoon te ruw deed pakken...quote:
Dat was Joanne die druk was haar mic te bevestigen..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:28 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook een hart kloppen of was dat iets raars bij mij thuis..
Bron ?quote:
Je zal toch betalen....quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, net op twitter dat er tijdens de liveshow van vanavond niet naar de streams kan worden gekeken
Logisch en slim om cijfers te genereren natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
goffer, net op twitter dat er tijdens de liveshow van vanavond niet naar de streams kan worden gekeken
ik zag het. mooi kloten, kan ik niks meekrijgen van de show! kut NET5 gelukkig hebben we FOK! nogquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:29 schreef Ceetje.. het volgende:
nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef YvonnEric het volgende:
Staat op telegraaf. komende 48 uur rinkelt om de 2 uur de telefoon
Ok, Thanksquote:
We houden je op de hoogtequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zag het. mooi kloten, kan ik niks meekrijgen van de show! kut NET5 gelukkig hebben we FOK! nog
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef YvonnEric het volgende:
Staat op telegraaf. komende 48 uur rinkelt om de 2 uur de telefoon
daar ga ik wel van uitquote:
Dat dus!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef r_onald het volgende:
kijk bb praktijken,nu begint het leuk te worden
is het ook, maar wel klote, want nu moet ik reklame kijken, bahquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
ach..... of ik nu naar de live show kijk of de streams... mij eender. als na de show de streams maar weer aan gaan.
vind het eigenlijk wel slim van ze... eerlijk gezegd.
Belachelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl
6 minutes ago
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
ach..... of ik nu naar de live show kijk of de streams... mij eender. als na de show de streams maar weer aan gaan.
kijk.... dat begint erop te lijken. Nu hopen dat de missies ook boeiend zijn....quote:
ik vind het voor jou ook erg lullig. Niemand die die Liveshow op een stream kan gooien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internet
Leg eens uit?quote:
dat is waar.... maar ja... misschien substantieel..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja maar er zijn ook veel studenten en buitenlanders die geen tv aansluiting hebben en wel internet
Dat is beter nieuwsquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/nieuws/951/Liveshow+op+komst
hier staat de hele avond voetbal aan op tvquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb geen tv-kaart in deze computer. Wie maakt de caps vanavond?
eeeeeh, nee, ik weet van niks. Hoe weet jij dat?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Leuk, die komende Rode Telefoon acties!
Was hier ook al bekend (heb vanmiddag nog niet kunnen teruglezen) dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin?
nee maar kudo's!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Was hier ook al bekend (heb vanmiddag nog niet kunnen teruglezen) dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin?
Ik kan er eerlijk gezegd ook niet mee zitten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef dasaliz het volgende:
Vrijdag lui dag hequote:[..]
kijk.... dat begint erop te lijken. Nu hopen dat de missies ook boeiend zijn....wordt weinig nachtrust dan. En ik moet morgen gewoon werken.
ach ja...
ja, maar dat is toch goed!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef bixs het volgende:
Halen ze nu werkelijk alles uit de kast nu het programma dreigt te stoppen
hier op de fok frontpage staat een bericht dat SST gewoon de volle tijd door zal gaan, zou alphons op de radio gezegd hebben vandaagquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef bixs het volgende:
Halen ze nu werkelijk alles uit de kast nu het programma dreigt te stoppen
Ik heb jou posting op twittert gegooidquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Greys het volgende:
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuistquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:37 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
eeeeeh, nee, ik weet van niks. Hoe weet jij dat?
Hier baal ik dus echt van, komt visite en man wil voetbal kijken, pffff ik dacht kan ik mooi ff de streams volgen.............. niet dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:33 schreef Flashbox het volgende:
secretstorynl Secret Story NL
Tijdens de liveshow vanavond, kan je niet naar de streams kijken. Wil je niets missen? Kijk dan vanaf 20.30 uur naar Net5. #sstnl
6 minutes ago
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb jou posting op twittert gegooid![]()
[ afbeelding ]
groot gelijk, lekker blijven klikken!!!!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuist
Net als dat van die rode telefoon die om de 2 uur gaat, maar dat was hier al bekend zag ik.
Echt leuk!
Tevens heb ik geklikt () over het aanwijzen van woorden en zinnen in het boek en over het fluisteren. Gaan ze doorgeven!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?![]()
En? Zullen we het geloven?
hallo, welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
hallo mijn eerste berichtje hier
ik volg jullie al een tijdje
ik wilde alleen even zeggen dat ik alex ook een leuke gozer vind
dus hij heeft er een fan bij![]()
verder hoop ik dat de show leuk word vanavond we hebben er zin in
wilde je welkom heten, maar na de derde regel dacht ik laat maarquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
20:30 / 21:30 Wie is de molquote:
En des te meer geld voor het programma des te leuker kan het wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:44 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel hoor. Hoe meer kijkers hoe beter. Des te meer de kans op een vervolg.
hallo, welkom hierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Flashbox het volgende:
Genoeg op TV om die KUT Live show te ontlopen.
RTL 7
Vandaag 21:05: Ajax-Spartak Moskou
Nee hahaquote:[..]
Mo gaat vertellen dat ze hoogbegaafd is?![]()
En? Zullen we het geloven?
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Flashbox het volgende:
RTL 5
20:00 / 20:30 Dames in de Dop
20:30 / 21:30 Wipeout
21:30 / 22:00 oh oh tirol
Bienvenuequote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mailde ons contactpersoon bij Secret Story ons zojuist
Net als dat van die rode telefoon die om de 2 uur gaat, maar dat was hier al bekend zag ik.
Echt leuk!
Tevens heb ik geklikt () over het aanwijzen van woorden en zinnen in het boek en over het fluisteren. Gaan ze doorgeven!
zeker irritant, ik vind veel van wat hij zegt irritant, maar die geheimen weet ie echt niet allemaal, gewoon blufquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sjaakspark het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat guido de hele tijd zegt dat hij de geheimen weet?¿
goeieavond rilumaan4 allesquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
justumquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
En des te meer geld voor het programma des te leuker kan het wordenEn idd vervolg klinkt ook ok
Misschien dat Net5 de rls wel goed oppakt met suggesties die ze nu ook volgen.. Want eerlijk is eerlijk, ze zitten niet stil zoals dat voorheen bij kritiek wel gebeurde bij diverse rls-en
Dames in de dop, een paar van die meiden hadden ze in dat huis moeten zetten.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef Flashbox het volgende:
RTL 5
20:00 / 20:30 Dames in de Dop
20:30 / 21:30 Wipeout
21:30 / 22:00 oh oh tirol
ga je toch achter de pc ? of is visite ook voor jou hahaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:41 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Hier baal ik dus echt van, komt visite en man wil voetbal kijken, pffff ik dacht kan ik mooi ff de streams volgen.............. niet dus![]()
![]()
![]()
Ja, beetje een opschepper!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:45 schreef sjaakspark het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant dat guido de hele tijd zegt dat hij de geheimen weet?¿
gewoon de boel opnaaien dat is toch mooi.... bij poker bluf je toch ookquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Ja, beetje een opschepper!
En maar dealen..
En een enorme bedelaar / troggelaar. Gerard wilde vriendschappelijk een weddenschap doen voor 300 euro ( wat al belachelijk veel is) maar daar komt de geldraggende schandknaak om de hoek.. die persé 1000 euro wil.. pleur op met je hanglip centebak en ga jezelf hoereren!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef Misiuuu het volgende:
Ze zitten wel lang in de slaapkamer zeg..
Ziet iemand wat er gebeurd?
Bij DGK had men het door....quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Dames in de dop, een paar van die meiden hadden ze in dat huis moeten zetten.
Ja, hij kan toch niet drukken..quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
gewoon de boel opnaaien dat is toch mooi.... bij poker bluf je toch ook
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!quote:
als ik ooit in zon soap kom.... jullie gaan mij zoooooooooooooooooooooooooooo vervelend vindenquote:
welkomquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef rilumaan4 het volgende:
en dat rottige geimmiteer.... echt begint goed strontvervelend te worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een enorme bedelaar / troggelaar. Gerard wilde vriendschappelijk een weddenschap doen voor 300 euro ( wat al belachelijk veel is) maar daar komt de geldraggende schandknaak om de hoek.. die persé 1000 euro wil.. pleur op met je hanglip centebak en ga jezelf hoereren!
Doe dan maar met mij erbij!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik ooit in zon soap kom.... jullie gaan mij zoooooooooooooooooooooooooooo vervelend vinden![]()
dat is toch leuk ? er is maar 1 waaraan ik me heul erg erger ...........quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef MargrietV het volgende:
[..]
en dat rottige geimmiteer.... echt begint goed strontvervelend te worden.
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meerquote:
Nostalgie !quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
2008 belde net, ze wil haar streamers terug!
geeft bollo een kus op zijn.... je zoekt het maar uit.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
als ik ooit in zon soap kom.... jullie gaan mij zoooooooooooooooooooooooooooo vervelend vinden![]()
HAHAHAHA make my dayquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meer
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
slik ik drie weken vantevoren geen ritalin meer
Komop man.. DGK-groupies zijn nog hardnekkiger dan schaamluis met een tube secondelijm!quote:
en toevallig ben ik een stierquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
een stel op hol geslagen stieren is geen probleem dus kan jullie ook wel hebben
Gerard had er nooit mee moeten beginnen met dat wedden buiten het huis.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En een enorme bedelaar / troggelaar. Gerard wilde vriendschappelijk een weddenschap doen voor 300 euro ( wat al belachelijk veel is) maar daar komt de geldraggende schandknaak om de hoek.. die persé 1000 euro wil.. pleur op met je hanglip centebak en ga jezelf hoereren!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt LalaLaura Guido weer te kriebelen? Stond dat in het script? LalaLaura de slet van SST.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
geeft bollo een kus op zijn.... je zoekt het maar uit.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:51 schreef Darklight het volgende:
Belachelijk dat er geen streams zijn tijdens de liveshow
ik verstond het ook slecht, en waarom zaten ze op de slaapkamers?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
wat zei stemmetje? hij klonk zoooo zacht
ze mogen de kamer uit, als ze iets nieuws zien, mogen ze er niet aan komen tot de stem zegt dat het mag. Er hangen ballonnen in de tuin ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
In de tuin zijn ballonnen opgehangenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef Misiuuu het volgende:
Wat stond er in de kamer? Ze lieten het niet zien op Ziggo!
Dat ze nergens aan mochten komen als ze wat nieuws zagen.. Alleen in de liveshow!quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
Oh zo jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef Nostalgist het volgende:
Strandbedden zijn weg.... Dus geen slapen bij de foon....![]()
Oh ik dacht binnen staat ook wat ze zeiden allemaal WOW WOWquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In de tuin zijn ballonnen opgehangen
Ik word vanavond geintroduceerd in SSTNL en vanaf vanacht kriebeltquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:53 schreef beequeen het volgende:
Waarom ligt LalaLaura Guido weer te kriebelen? Stond dat in het script? LalaLaura de slet van SST.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik word vanavond geintroduceerd in SSTNL en vanaf vanacht kriebelt
er nog maar 1 met Guido !!!!
Nee ik denk het niet ....quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Darklight het volgende:
Weten de bewoners al dat ze weinig slaap krijgen de komende 48uur
tuuuuuurlijk!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vanwege die tel elke 2 uur, met die bedden kunnen ze naast de telefoon gaan liggen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef YvonnEric het volgende:
Mooi dat de bedden weg zijn gehaald! Anders was het inderdaad ook wel lekker makkelijk om daar te gaan slapen
dat ga jij niet trekken, kahahaharinG!quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wel uitkijken wat je doet he, je moeder kijkt mee
Mijn moeder kent me langer dan vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wel uitkijken wat je doet he, je moeder kijkt mee
Is dat zo mannetje..?quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat ga jij niet trekken, kahahaharinG!
Ben je er naar toe gereden op je brommertquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Weinig slaap valt wel mee.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:56 schreef Darklight het volgende:
Weten de bewoners al dat ze weinig slaap krijgen de komende 48uur
Nee ik heb vliegtickets gekregen. Moet zo naar Rdam Airport toe.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben je er naar toe gereden op je brommert
Net of we dat al niet hadden na al die stomme nepberichtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Coos het volgende:
Dus we krijgen ook een hoop Fokkers met een chronisch slaapgebrek.
Maar hij gaat wel elke keer, over de boxen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Weinig slaap valt wel mee.
Ze zijn met 12 in huis.
Dan kan je de telefoon toch ombeurten opnemen.
Dat hebben sommige heel de week al met al die nachtmissies van de afgelopen dagenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Coos het volgende:
Mag niet, ze moeten met zijn allenquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zijn met 12 in huis.
Ze weten toch niet dat die om de 2 uur gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze zijn met 12 in huis.
Ja daarom, wel een goeie zetquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk vanwege die tel elke 2 uur, met die bedden kunnen ze naast de telefoon gaan liggen.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of we dat al niet hadden na al die stomme nepberichten
Je mag toch een "Persoonlijke" foto mee?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee ik heb vliegtickets gekregen. Moet zo naar Rdam Airport toe.
Ik wou uitgeprintte cossen meenemen maar dat mocht niet
valt wel mee hardiskrecorder is constant secret story via het ziggo kanaal op te nemen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:59 schreef Coos het volgende:
ja...pfffffffffffffffffquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Hier zit een luchtje aan, afgelopen week was nog wel geloofwaardig alle keren maar nu echt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachten
nee jij zal er niet bij zijn.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachten
Ja ik kreeg ook een vriendin van de productie. Die gaan jullie vanavond alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag toch een "Persoonlijke" foto mee?
jahhh, helemaal gek makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Schild het volgende:
Huh? Wat gaat er gebeuren dan, dat ze weinig slaap krijgen?
quote:De telefoon gaat vanaf vanavond na de liveshow een heel stuk vaker: om de twee uur. Ook s nachts! Iedereen moet binnen 30 seconden bij de telefoon zijn, gebeurt dit niet dan wordt er ¤500 uit een van de kluizen (willekeurig) gehaald. De bewoners gaan het dus echt een stuk moeilijker krijgen..
Wat je verder kunt noemen op het forum is dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen, en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin..
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Hier zit een luchtje aan, afgelopen week was nog wel geloofwaardig alle keren maar nu echt niet
Oh okay, ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een vriendin van de productie. Die gaan jullie vanavond al
in de liveuitzending zien, en een filmpje van mij, maar wordt er pas om 22h
ingebracht...
oe.. Alphons stijgt bizar in mijn achting nu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik begreep uit de mail van SBS dat ze allemaal naar die telefoon toe moeten. Elke keer. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
Lees eens terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Schild het volgende:
Huh? Wat gaat er gebeuren dan, dat ze weinig slaap krijgen?
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik begreep uit de mail van SBS dat ze allemaal naar die telefoon toe moeten. Elke keer. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachen
zei ik toch! en, vriendin van guido al gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef ssnl het volgende:
Ik ben inmiddels in de studio. DGK_Eric is er ook!
Hoe herkennen we je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef ssnl het volgende:
Doe hem de groetjes.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef ssnl het volgende:
dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef marky het volgende:
We kunnen naar de maan maar een telefoon laten rinkelen en contact laten maken is blijkbaar niet mogelijk
jij ziet dat niet goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
wat is jo koeltjes tegen philip ... of zie ik dat verkeerd ?
Goede voorbereiding voor 48 uur .. netjes hoor!quote:
ze wil geen clues delen (ze kreeg letters door)quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Little_Lunatic het volgende:
wat is jo koeltjes tegen philip ... of zie ik dat verkeerd ?
Laat me raden, jij vond die opmerking van Sofia geweldig??quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef Darklight het volgende:
Als er iemand op de plee zit moeten ze die telefoon over laten gaan
Nee, moet nog eten maken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:05 schreef wieweetwatt het volgende:
Goodevening!
Er helemaal klaar voor?
want ze is een nemer, geen geverquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:07 schreef sjampoeh het volgende:
jo zei tegen flip : doei ga weg, ik vind je niet leuk nu.want ?
suc6quote:
Tot 20.30. Die dagelijkse ga ik niet kijken.quote:
Die kijk ik nooitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot 20.30. Die dagelijkse ga ik niet kijken.
Mooizoquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Mylene het volgende:
Zenderbaas Alphons Martens van NET5 heeft op Radio 538 gezegd dat Secret Story zijn seizoen gewoon netjes af gaat maken. Hij blijft geloven in het programma en zegt dat de kijkcijfers geleidelijk stijgen.
"We hebben tot nog toe een hoop tijd besteed aan het uitleggen van het spel. Ik denk dat dat nu wel bekend is bij de kijker en we daardoor de focus kunnen leggen op het spel en de karakters", aldus Alphons aan de telefoon bij Ruud de Wild op Radio 538.
Eerder werd gesuggereerd dat het programma niet lang te leven zou hebben en de kijkcijfers alleen maar inzakken.
Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Mylene het volgende:
Zenderbaas Alphons Martens van NET5 heeft op Radio 538 gezegd dat Secret Story zijn seizoen gewoon netjes af gaat maken. Hij blijft geloven in het programma en zegt dat de kijkcijfers geleidelijk stijgen.
"We hebben tot nog toe een hoop tijd besteed aan het uitleggen van het spel. Ik denk dat dat nu wel bekend is bij de kijker en we daardoor de focus kunnen leggen op het spel en de karakters", aldus Alphons aan de telefoon bij Ruud de Wild op Radio 538.
Eerder werd gesuggereerd dat het programma niet lang te leven zou hebben en de kijkcijfers alleen maar inzakken.
Dan maar even geen tamponquote:[..]
Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..
1 persoon kan de telefoon maar opnemen en wat als iemand een tampon uit haar kut aan het halen is dan haal je het nooit in 30 seconden
met een beetje wilskracht lukt dat bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..
1 persoon kan de telefoon maar opnemen en wat als iemand een tampon uit haar kut aan het halen is dan haal je het nooit in 30 seconden
dat maakt het alleen maar leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, wel binnen 30 seconden, het is geen operatie oid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
das ook maar secondewerk hoor, trek maar aan het touwtje ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Mylene het volgende:
Floep en klaar, kost heul niet veel tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
met een beetje wilskracht lukt dat best
die denkt zeker dat het een soort van rotsblok is dat eruit getrokken moet worden ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, wel binnen 30 seconden, het is geen operatie oid.
ja inddquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten alleen niet gaan vertellen dat die om de 2 uur gaat, want dan gaan ze allemaal netjes wachten tot die gaat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die denkt zeker dat het een soort van rotsblok is dat eruit getrokken moet worden ofzo?
quote:Nee ze moeten er allemaal binnen 30 sec. staan, anders verliest er steeds 1 iemand (willekeurig door De Stem bepaald) ¤ 500,-.
wie heeft ff dat fragmentje voor me met de tampon in de kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Flashbox het volgende:
Hoop wel dat ze niet gaan vertellen dat de telefoon 48 uur om de twee uur zal gaan.
Inderdaad, zou een beetje dom zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Flashbox het volgende:
Hoop wel dat ze niet gaan vertellen dat de telefoon 48 uur om de twee uur zal gaan.
Niet zenuwachtig, het kan wel leuk worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Zixon het volgende:
Zijn er meer mensen die zenuwachtig zijn voor vanavond en vannacht?
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermeldenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft ff dat fragmentje voor me met de tampon in de kut
sneller als poepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
markvanrinsum niet bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.Niemand luistert er hier naar mij.
![]()
Ik zie dat willekeurig helemaal verliezen, ik maak ff een tabel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Nog even gesmst net of het nou 1 persoon mag zijn die bv gedurende de nacht steeds de telefoon op mag nemen zodat de rest kan doorslapen, maar:
[..]
Geheim luik?quote:Dichtende mannen, groepsmissies, de ontdekking van een geheim luik en natuurlijk het afscheid van Sofia, Sharon of Laura. Kijk vanavond weer naar Secret Story v.a. 19:30 op Net5!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
markvanrinsum niet bedoel je?
Hoi markvanrinsum
PSIES!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
ik wil gewoon een pms/ongesteldheid SL op FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, er was ook een PMS-ende toch?
Dat zal wel het luik naar de geheime kamer zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef mspoez het volgende:
Uhm , wellicht heb ik niet opgelet:
[..]
Geheim luik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |