iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachtenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Net of we dat al niet hadden na al die stomme nepberichten
psies! Hier zit een luchtje aan, afgelopen week was nog wel geloofwaardig alle keren maar nu echt nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachten
nee jij zal er niet bij zijn.....quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
iets zegt me dat dit ook niet te vertrouwen is. Ik ga er niet op wachten
Ja ik kreeg ook een vriendin van de productie. Die gaan jullie vanavond alquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag toch een "Persoonlijke" foto mee?
jahhh, helemaal gek makenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Schild het volgende:
Huh? Wat gaat er gebeuren dan, dat ze weinig slaap krijgen?
quote:De telefoon gaat vanaf vanavond na de liveshow een heel stuk vaker: om de twee uur. Ook s nachts! Iedereen moet binnen 30 seconden bij de telefoon zijn, gebeurt dit niet dan wordt er ¤500 uit een van de kluizen (willekeurig) gehaald. De bewoners gaan het dus echt een stuk moeilijker krijgen..
Wat je verder kunt noemen op het forum is dat Monique vanavond haar geheim gaat onthullen, en dat een van de bewoners het Verboden Luik gaat openen in de tuin..
Dat dusquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
psies! Hier zit een luchtje aan, afgelopen week was nog wel geloofwaardig alle keren maar nu echt niet
Oh okay, ben benieuwd.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook een vriendin van de productie. Die gaan jullie vanavond al
in de liveuitzending zien, en een filmpje van mij, maar wordt er pas om 22h
ingebracht...
oe.. Alphons stijgt bizar in mijn achting nu!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik begreep uit de mail van SBS dat ze allemaal naar die telefoon toe moeten. Elke keer. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
Lees eens terug.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:01 schreef Schild het volgende:
Huh? Wat gaat er gebeuren dan, dat ze weinig slaap krijgen?
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:02 schreef Greys het volgende:
Ik begreep uit de mail van SBS dat ze allemaal naar die telefoon toe moeten. Elke keer. Of lees ik dat nou verkeerd?
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachen
zei ik toch! en, vriendin van guido al gezien?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef ssnl het volgende:
Ik ben inmiddels in de studio. DGK_Eric is er ook!
Hoe herkennen we je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef ssnl het volgende:
Ik ben inmiddels in de studio. DGK_Eric is er ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |