Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zoals ik het idd nu lees moet iedereen naar de telefoon toe, wel lachen
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Mylene het volgende:
Zenderbaas Alphons Martens van NET5 heeft op Radio 538 gezegd dat Secret Story zijn seizoen gewoon netjes af gaat maken. Hij blijft geloven in het programma en zegt dat de kijkcijfers geleidelijk stijgen.
"We hebben tot nog toe een hoop tijd besteed aan het uitleggen van het spel. Ik denk dat dat nu wel bekend is bij de kijker en we daardoor de focus kunnen leggen op het spel en de karakters", aldus Alphons aan de telefoon bij Ruud de Wild op Radio 538.
Eerder werd gesuggereerd dat het programma niet lang te leven zou hebben en de kijkcijfers alleen maar inzakken.
Dan maar even geen tamponquote:[..]
Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..
1 persoon kan de telefoon maar opnemen en wat als iemand een tampon uit haar kut aan het halen is dan haal je het nooit in 30 seconden
met een beetje wilskracht lukt dat bestquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Toch begrijp ik niet dat iedereen aanwezig moet zijn bij het oopnemen van de telefoon..
1 persoon kan de telefoon maar opnemen en wat als iemand een tampon uit haar kut aan het halen is dan haal je het nooit in 30 seconden
dat maakt het alleen maar leukerquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, wel binnen 30 seconden, het is geen operatie oid.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
das ook maar secondewerk hoor, trek maar aan het touwtje ..quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:09 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:08 schreef Mylene het volgende:
Zenderbaas Alphons Martens van NET5 heeft op Radio 538 gezegd dat Secret Story zijn seizoen gewoon netjes af gaat maken. Hij blijft geloven in het programma en zegt dat de kijkcijfers geleidelijk stijgen.
"We hebben tot nog toe een hoop tijd besteed aan het uitleggen van het spel. Ik denk dat dat nu wel bekend is bij de kijker en we daardoor de focus kunnen leggen op het spel en de karakters", aldus Alphons aan de telefoon bij Ruud de Wild op Radio 538.
Eerder werd gesuggereerd dat het programma niet lang te leven zou hebben en de kijkcijfers alleen maar inzakken.
Floep en klaar, kost heul niet veel tijdquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
met een beetje wilskracht lukt dat best
die denkt zeker dat het een soort van rotsblok is dat eruit getrokken moet worden ofzo?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, wel binnen 30 seconden, het is geen operatie oid.
ja inddquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Darklight het volgende:
Ze moeten alleen niet gaan vertellen dat die om de 2 uur gaat, want dan gaan ze allemaal netjes wachten tot die gaat
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die denkt zeker dat het een soort van rotsblok is dat eruit getrokken moet worden ofzo?
quote:Nee ze moeten er allemaal binnen 30 sec. staan, anders verliest er steeds 1 iemand (willekeurig door De Stem bepaald) ¤ 500,-.
wie heeft ff dat fragmentje voor me met de tampon in de kutquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Flashbox het volgende:
Hoop wel dat ze niet gaan vertellen dat de telefoon 48 uur om de twee uur zal gaan.
Inderdaad, zou een beetje dom zijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Flashbox het volgende:
Hoop wel dat ze niet gaan vertellen dat de telefoon 48 uur om de twee uur zal gaan.
Niet zenuwachtig, het kan wel leuk worden.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef Zixon het volgende:
Zijn er meer mensen die zenuwachtig zijn voor vanavond en vannacht?
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermeldenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
wie heeft ff dat fragmentje voor me met de tampon in de kut
sneller als poepenquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
![]()
Tampon wisselen kan heel snel als het moet.
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
markvanrinsum niet bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Doe maar, heb de hoop al opgegeven.Niemand luistert er hier naar mij.
![]()
Ik zie dat willekeurig helemaal verliezen, ik maak ff een tabel:quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef Greys het volgende:
Nog even gesmst net of het nou 1 persoon mag zijn die bv gedurende de nacht steeds de telefoon op mag nemen zodat de rest kan doorslapen, maar:
[..]
Geheim luik?quote:Dichtende mannen, groepsmissies, de ontdekking van een geheim luik en natuurlijk het afscheid van Sofia, Sharon of Laura. Kijk vanavond weer naar Secret Story v.a. 19:30 op Net5!
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
markvanrinsum niet bedoel je?
Hoi markvanrinsum
PSIES!!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:12 schreef wieweetwatt het volgende:
[..]
Als er de hele avond over tampons gesproken wordt, ga ik voetbaltussenstanden vermelden
ik wil gewoon een pms/ongesteldheid SL op FOK!quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh ja, er was ook een PMS-ende toch?
Dat zal wel het luik naar de geheime kamer zijn.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:15 schreef mspoez het volgende:
Uhm , wellicht heb ik niet opgelet:
[..]
Geheim luik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |